Új hozzászólás Aktív témák

  • f27

    aktív tag

    válasz Runner_fxr #63616 üzenetére

    Pedig valahol pont az volt a celom,hogy bringa kinezetu legyen 100%-os tekeresi lehetoseggel.
    DH szintre emelve mindezt,es lehetoleg hegynek felfele is ugy hasitani mint lefele .
    A kozep motoros gepeknel az a baj hogy lancon keresztul viszi att a nyomatekot.
    Ha egy erosebb motorra meg te is ratekersz akkor mar olyan brutal feszito ero megy att a lancra es a fogaskoszorura,hogy kb hetente elszakadna,nyulna a lanc es a koszoru.
    Tetszik nekem is a kozepmotoros verziok.
    Viszont a te bringad kb annyival kevesebb,mint amenyivel kevesebb akku is van benne.
    Azert en kozel 2KWh-s 20C-s akkuval megyek a te 360Wh-? 2C-s akkuddal szemben.
    A motor sulya kb azonos mert a bosch televan fogaskerekekkel stb.

    Viszont ez a bringa kicsit motoros fillinget is ad,igy kicsit nagyobb erdeklodesi kore is tud lenni.

    Az viszont tuti,hogy a gyari
    KTM -is olyan konnyu tekerni,mintha csak sima cross bringa lenne.
    Az enyemet kicsit nehezebb,de nem veszes meg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák