Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz tototos #38663 üzenetére
Nálunk a felállás: Egy gyár, párszáz fővel. Külön pénzügy csoport, külső jogász, 4db HR-es, 2 db HR adminisztrátor, külsős számfejtés, külön tréning csoport, külön EHS. Ez a külsős számfejtésen felül alsó hangon 15-20 fő. Mennyi ebből a valóban szükséges?
Hozzátéve, nem csak ez a részleg ilyen "hatékony"!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
veterán
-
veterán
Ezért kell különbséget tenni az emberek között, neked, vagy nekem megfelel, mások meg azért szeretnek újabb autókban ülni. Nekem is a műszerfalra kis túlzással elég a 2+2 mutatós műszer
Én azért kötök lopásra cascót, mert kint parkol és sokat járunk túrázni, így sokszor kietlen helyen teszem le a kocsit.(#35953) dugo_ : a horvát határig a semmibe!
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz Vision #35950 üzenetére
Nekem is 10 múlt, én csak lopás+elemi kár coscot fizetek, az idén 40k.
Nyilván ez csak akkor működhet, ha az új autó helyett közlekedésre használt tárgyat veszünk számításba.
Ahogy Dare2Live írta, szembemenve a fogyasztói társadalommal, nem mindenkinek van igénye új autóra.
Van, aki inkább nekiállna sakkozni, hogy valahogy maradjon meg több pénze. Dehát 6-8-10 éves jó használtat venni sem könnyű, illetve a biztonság kérdésében van egy szint, ami alá én nem adnám, ez a szint egyébként nálam kb. az Oktáv szintje.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz Vision #35945 üzenetére
Hát ez az, hogy itt tartunk, ki engedhet meg magának egy új Oktávot?
Hogyne néztem volna a használt árakat. Annyiból emiatt jogos, hogy a bekerülési árat külön kell venni az értékvesztéstől, mert az a pénz ugye addig nem dolgozik pl. befektetésben.* Inkább amit kihagytam, hogy még hozzá kell tenni a saját használatot is, így inkább 45k km/év.
400+ a szerviz/év? Szerintem alapból nincs annyi, csak meghibásodásokkal. (közlekedőedényről lenne szó, nem valami extráról, itt most a pár éves Oktáv is annak vehető, mert én nem vennék magas értékű autót, hogy 4 év alatt belemenjen 150k km + a saját használat)
Olajat nem kell a hosszú távú utak miatt sűrűn cserélni, gumi 2 évente 150-200k, ha a fékeket sem eteti a dugóban, akkor az sem fogy túl gyorsan. A futóműben vagy a motor környékén valószínűleg(szinte biztosan) lesz ez-az, amire költeni kell, ugye valószínűleg egy-egy nagyobb tétel is.(#35948) dugo_ :
Ha 100-as átlagot tud menni, akkor "csak" 3/4 óra irányonként.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz Vision #35940 üzenetére
Ha mégis a 60Ft a nettó, akkor abból ki lehet ám jönni.
Azzal és évi 230 munkanappal számolva az 34,5k km / 2M Ft bevétel / év.
Ebből elmenne üzemanyagra egy 5,5-et fogyasztó dízel esetén 650/l-rel számolva kb. 1,2M.
800 maradna a kocsi fenntartására és az amortizációra / év, ami közel sem lehetetlen.
Igaz nem új autóban ( státuszszimbólum ) lehet gondolkodni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
Mik amúgy jelenleg a céges autó költségei a munkáltató felé? Esetleg elszámolás, vagy kedvezmények?
Pl. egy 200+Fás verda + 50k/hó tankolás az mennyibe is kerül a cégnek?
Ehelyett mennyi fizetést kaphatna a munkavállaló, hogy a cégnek ugyanannyiba kerüljön?Eltekintve attól a szomorú magyaros helyzettől, hogy a mutyizás miatt ragaszkodnak a multik itthoni vezetői a céges autók adásához...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elindult az Awesome Games Done Quick 2025
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- 3D nyomtatás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest