Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz CharlieDrop #11394 üzenetére

    Hát, ha A9 lenne benne, az eléggé ott lenne a szeren... Eddig nem voltam képben, de ma egy kicsit olvasgattam Apple SoC témában, ugye létezik belőlük pár verzió: A7 (iPad Mini 2, iPad Mini 3)
    A8 (iPad Mini 4, iPhone 6, ATV 4)
    A8X (iPad Air 2)
    A9 (iPhone 6S, iPhone 6S Plus)
    A9X (iPad Pro)
    A benchmark eredményeiket elég nehéz összevetni, uis más felbontásban futnak, viszont az "offscreen" teszteken mindegyik egységesen 1080p-ben fut, meg nem is renderelik ki a képet, csak a háttérben számolgatnak, így ez az elméleti "lóerő".:DDD
    Igazából összevetni az azonos felbontású, de eltérő SoC-ra épülő eszközöket lehet jobban, (pl. i6 vs. i6S) vagy "megfordítva", azonos SoC-ok esetén a felbontás miatti különbség mutatható ki (6S vs. 6S Plus). Mert pl. az iPad Pro-ban ott van az A9X, ami egy kegyetlenül erős cucc, nade 5,6 Mpixeles képernyőt kell "meghajtania"!
    Amihez képest az A9-es "legfeljebb" is "csak" egy 2,1 Mpixeles Full HD-t hajt, de jellemzően akár még kisebb, "csökevényes" HD+ felbontást (750x1334).:U Szóval "pörgősség" szempontjából nem (lenne) mindegy, hogy melyik mennyi... De ha a Firemonkeys úgy optimalizált, hogy mindegyiket 30 fps-re lőtte (el tudom képzelni, hogy rétegigény a 60 fps!), csak egyiken kevesebb az "eyecandy", akkor szívás!:DDD (JB nélkül meg nem tudom a fájlok csereberéjével végigpróbálgatni a profilokat...:()
    ---
    Na most, a fentiek fényében blakey azon állítása, hogy az Apple TV 4-en jobban fut az RR3, mint a Mini 2-n egyáltalán nem meglepő, sőt, szinte el is várható, hisz' 1) erősebb SoC (A7 vs. A8) és 2) kisebb felbontás (2048x1536 vs. 1920x1080).:K Sőt, az sem lenne elrugaszkodott elképzelés, hogy az utóbbi okán a Mini 4-nél is jobban fut a játék az ATV 4-en...:K Persze ezt az egészet összekavarják a grafikai profilok (amiből ugye rengeteg van:o), hiszen már szemre is láttunk különbséget alma és körte alma közt, mondjuk közvetlenül LOD szinten, ahol a kerítés/épületek hamarabb tűntek el az egyik eszközön, mint a másikon.:D Érdekes mindenesetre! De a videóban a csávó panaszkodik az akadozásra: 30 fps a cél, de néha "torpan"!
    Összességében: azt hiszem, még nem sikerült meggyőzni magam, hogy kell-e.:N

Új hozzászólás Aktív témák