Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- XPEnology
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Bittorrent topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Internet, TV, és telefon szolgáltatók, pro és kontra
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
darthzannah
csendes tag
válasz FerNandor #68549 üzenetére
Enyém 10 éves, 200k van benne. Fék 140k-nál cserélve, viszont 120 körül a jobb hátsó megragadt. Időben észrevettem, javítókészlettel felújítottam Ezt általában típushibának írják a fórumokon, akinek Nissin a hátsó fék márkája. Fék árára nem emlékszem, de csak a gyárit szereti, ne tegyél bele mást. 120k-nál váltóolaj csere, utána 80k már a csere periódus. Olyan 20-25 lehet az ára szervízben. 20k olajcsere és gázolajszűrő csere. Ezt az utóbbit van aki kitolja a második cseréig. Utóbbi időben nagyon elszállt ezeknek a szűrőknek az ára. Én 10 EUR veszem az eredeti olajszűrőt, gázolajszűrőt viszont Mahle-t veszek 16 EUR. Az eredeti olyan 10k körül van most. Olaj 5.5 liter megy bele, nem jellemző, hogy csipegetné. A szélvédő meletti lécek előszeretettel elengedik magukat. (kétoldalas ragasztóval van a tartója rögzítve) Ha lejött, akkor utána a tartójait vagy szélvédő ragasztóval, vagy Sikaflexxel fixálják, utána már nem repül le. 1500-1400 fordulat alatt van egy enyhe rezonanciája, amit az utastérben is megérzel. Izzót még nem cseréltem. Belül a dekor lécek szeretnek karcolódni, ha ránézel már akkor is. Accord betegség, ha nem ül senki az anyósülésben és alacsony fordulaton vagy akkor a fejtámla szeret rezegni. Egy szétszedéssel és gumírozással lehet javítani. A vezérlés csere alkatrészeinek ára az eredeti olyan 240 körül van. A kettős tömegű kuplunggal kinyomócsapággyal, plussz csavarokkal együtt az eredeti 650. Ezek 2-3 éves árak, Egy barátomnak 400k-t futott már, majd most kell kuplungozni és kettős tömegűt cserélni, nagyon enyhén csattog. Erre volt akkoriban visszahívás is, mert hajlamos volt a rezonanciára a felület megmunkálás hibája miatt. Tolatásnál lehetett ezt a legjobban észrevenni.
Nekem és a barátomnak talán ennyi tapasztalatunk van vele. Golyóálló autó, ha lehetne újat venni belőle már most elkezdenék rá spórolni.SPACECLAIM
-
darthzannah
csendes tag
válasz tboldi #68529 üzenetére
Igazad van, viszont én csak az olcsóságra mentem. De ez a régi hagyományos mód nem függ semmilyen érzékelőtől sem, kikerüli azokat,. Megnéztem pár szervíz árajánlatát erre, meg az injektor vizsgálatra is kicsit fájós mutatvány csak a vizsgálat és majd az ehhez társuló alk. csere, ha nem triviális lesz a probléma. Remélem megírja a fórumtárs, ha meg lesz a hiba, hogy más is tanuljon belőle.
SPACECLAIM
-
darthzannah
csendes tag
válasz KillerATi #68526 üzenetére
Csak tippelek (ha benzines a modelled):
1. Talán egy stroboszkópos vizsgálat mindegyik hengernél, hogy a gyújtás megfelelő pillanatban érkezik-e? Ez nem sok pénzben fájna.
2. Meg kellene a keverékképzést is nézni. Erre nem tudok vizsgálatot, egy donor autót kellene felkutatnod és abból átemelni egy próbára ezt az egységet. Ha hidegben nem indul, lehet nem dúsít megfelelően és ezért nem röffen be. Mint írtad melegen hamarabb elkapja, ekkor már nem kell a dúsítás. Viszont lehet csak egy kis hőmérséklet ellenőrző egységgel lesz a gond, ami hibásan jelez, így nincs dúsítás hidegen. Ez sem drága művelet, ha találsz egy segítőkész embert, aki belemegy ebbe.[ Szerkesztve ]
SPACECLAIM
-
darthzannah
csendes tag
válasz dvd_R+ #68518 üzenetére
Ha mechanikai a hiba ezt a kis fogaskereket egy esztergályosnak is megmutathatod, aki rézből lehet töredék áron legyártja neked. Nem kell 3d nyomtatás, kicsit drága technológia. Írtad, hogy a bal oldali relével nem ment. Esetleg a jobb oldali relével próbáld meg a baloldalit. Ha megy vele, legalább tudod, hogy nem ott van a baj.
SPACECLAIM
-
darthzannah
csendes tag
válasz pana0017 #68434 üzenetére
Van egy ismerősöm, kb ilyen autót fog eladni nemsokára. Azért írtam a kb, mert pontosan nem tudom melyik gen. Ami másoknak hihetetlen: van benne 10k km, végig garázsban bakokon, téli nyári szett, de ugye ez már elöregedett gumikat is jelentenek egyben. Autószerelő mesteré. (tehát nem orvos és hölgytulajdonos) Ha érdekel privátban megadom az elérhetőségét. Az árát nem tudom, de biztos nem fogja "elkótyavetyélni".
SPACECLAIM
-
darthzannah
csendes tag
-
darthzannah
csendes tag
A HONDA egyéni vb-t nyert a legyőzhetetlen egyeduralkodó Merci ellen.
SPACECLAIM
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Dell notebook topic
- Autós topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- XPEnology
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 8. nap: Ghostrunner 2
- Iqos cigaretta
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest