Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz rothfb #62724 üzenetére
A vékonyabb olajat jobban eszi dolgot tudom cáfolni. 7g Civicben az általad használt 5W30 Eneost nagyon "szerette" a motor, egy csereperiódus (10e km) 1,5 l olajat öntöttem rá + a nívó max és minimum közötti kb 8 decit összesen 2,3 l.
Következő olajcsere 0W30 Castrollal történt itt összesen kb 1 l olaj ment rá, cserekor a nívó max alatt egy picivel volt.
Azután a szerelő és egy olaj webshop tanácsára kipróbáltam a 0W20 Eneost. Kb 0,5 l fogyott és kicsit túl is mentem a 10e km-en. Az olajlehúzó gyűrű van letapadva ezért volt a magasabb olajfogyasztás.
Nálam bizonyított a "vékony" olaj. Sokat megy hidegen a kocsi, de 40 fokban autópályán is bírja tartósan 350 km-t 130 km/h felett, itt 5000 körül forog a motor.
Hidegben is sokkal könnyebben indul, szebb a hangja. Mondjuk én az Eneost elfelejtettem egy életre, több helyen olvastam rosszakat róla, szerelőm is lebeszélt, az elmúlt időszakban vittek hozzá jópár csapágyas motort amiben Eneost használtak.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Filmvilág
- CPU léghűtés kibeszélő
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- Egy korszak vége
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest