Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
válasz tboy93 #69116 üzenetére
Nekem is, de innen vegye: kicsivel olcsóbb: VINYL & RUBBER CARE
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
28613km
10 gen civic 1.5T
Tegnapi tisztítás során a motorháztető belső kárpiton olajszerű permet volt.
Nem motorolaj, az biztos. Klímára tippelek.Ma nézték Győrben (3. éves szerviz), azt mondták, hogy pár hónap múlva gari vége előtt (3 éves lesz szeptemberben) ha nem a klíma a ludas akkor leveszik az első lökhárítót és még jobban körbenéznek.
Klímára kiterjesztett gari van, így nem parázom, azt úgyis cserélik ha probléma lesz vele.
Anno a G Astraban is vmi ilyesmi volt mikor elszólta magát a klíma, csak az beterített mindent is.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz hülyegyerek #68254 üzenetére
Többen is panaszkodtak rá a facebook csoportban. Honda Civic 10gen HungaryNekik gariban cserélték. Érdemes lenne megpróbálni gariztatni!Most látom, hogy te voltál. Kép alapján.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Clark78 #68142 üzenetére
Szia,
igen, már túl vagyok rajta. Sajnos nem tudom, hogy mennyi időt vett igénybe, mert a napfénytetővel együtt csinálták. 1 napra ott kellett hagynom az autót.#68141tboy93
Valószínűleg nem kell hozzá extrém tudás, hogy ezeket kicserélje az ember, szerszámok és kész. De míg garis az autó addig biztos nem fogom privát megcsinálni/megcsináltatni.
Gar után ha még ennyi lesz a költség akkor sem biztos. Feléből biztos megúsznám a dolgot, de itthon nem emelem olyan kényelmes magasságra az autót mint a szervizben...[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz hülyegyerek #68139 üzenetére
Győrben ez úgy alakul, hogy 55k volt az olaj, olajszűrő, meg vmi O gyűrű... (2020)
Olaj+szűrő+légszűrő+pollenszűrő = 79454HUF (2021.06.03)A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
-
boogie84
veterán
válasz nandow #67679 üzenetére
beltér zörgések stb
Valóban vannak akiknél van (talán tetőkárpit) cicergés. Nálam is volt. Mióta kicserélték a napfénytető mechanikát azóta nem hallok semmi ilyesmit. Szóval lehet h nem is a kárpit...
Ezek ellenére én jónak tartom.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz BigBlackDog #67671 üzenetére
Megerősítve! 1.5T CVT-m van, szeretem.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz szabonagyur #67659 üzenetére
Ezt honnan kellene tudnom?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #67522 üzenetére
Tegnap elkészült az autó, ma elhoztam. Működik a napfénytető, megnéztem, hogy zsírozva van e minden a mechanikában, természetesen meg van az is.
Lemosva, kitisztítva kaptam vissza! Piros pont a győrieknek.
Igaz h a csomagtartóban is kitakarítottak, de nem értem miért... a benne lévő ponyvát fordítva rakták vissza, azzal volt egy kis dolgom.Mintha a tetőkárpitot is leszedték volna (nem vagyok benne biztos), de fülelni fogom van e a cicergés továbbra is, vagy esetleg a korábbi hang a tetőablak mechanikától jöhetett....
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Oldman2 #67650 üzenetére
Igen, korábban tettem fel pár képet. [link]
Tegnap/ma javítják. Elvileg holnap mehetek érte. Izgulok h mennyire kellett szétbombázni és h maradt e minden olyan jó benne mint rég.Ja és volt üzemanyagszivattyú visszahívás, azt is cserélik.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz runner 125 #67540 üzenetére
Azóta nem használtam (garázsban áll), ha úgy van parkolóban zsákolom.
#67542 Micsurin
Már lassan nem lesz mit borotválni. Ez van.... Egyébként Miatában hozzászoktam![ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #67522 üzenetére
Múlt héten voltam a Flick-nél. Öten állták körbe az autót, majd a tanakodás után tájékoztattak, hogy megrendelik a nyitószerkezetet és gariban javítják. Majd értesítenek amikor megjön és akkor 1-2 napra ott kell hagynom az autót...
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
-
boogie84
veterán
2019 1.5 Sport + CVT
A mostani időjárást tekintetbe véve is úgy gondolom h a szituációhoz képest 90%-ban a legjobb helyen állt be.
Nyitni sem tudom, zárni sem.
Nem, nem mentem vele gyorsan mikor nyitottam v zártam. Lakott területen belül a hátsó része volt nyitva, és bezártam menet közben, és fura volt a szélzaj a zárt ablak ellenére.
Parkolóban látom h nem zárt be és nem is nyílik.
Szerencse h mindig van nálam vmi ponyva.Kevésbé szimpatikusak a győri szervizben, de most a szituhoz képest jól álltak hozzá. Azt kérték azonnal vigyem be, elmeséltem nekik h nem gáz a történet, így szerdára kaptam is időpontot. Persze felhívták a figyelmem arra, lehet h ott kell hagyni. Attól függ kell e hozzá + alkatrész..
Ilyen is van. Ennek ellenére még mindig szeretem.
Nem válasz akart lenni, sorry...
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz runner 125 #67460 üzenetére
Első szerviznél azt mondták h az akkum 75%-os.... Kérdeztem miért, mondták, hogy az összes korlátozás a károsanyag kibocsájtás miatt van. Azóta nem használom az ECON funkciót! ÉS néha rádugom töltőre...
Ennek ellenére én nagyon meg vagyok elégedve a kis méregzsákkal. S-ben dinamikusan kerülgetem a gépjáműveket akik betartják a kreszt... Városban nem vagánykodunk, csak dinamikusabban haladok...
Igaz lehet h a 0W20-as olaj hamar felmelegszik, de én általában azt a 10 perc menetidőt betartom. Nagy bakot nem lőhetek ha így használom az elején...
CVT-nél nincs start-stop. Megörültem mikor megtudtam, na mondom egy dologgal kevesebb amit mindig kapcsolgatni kell!
Tartósabb autópályatempónál 130-150-nél természetesen visszadobom D-be, feleslegesen ne forogjon ha nincs szükség erőre...
Közel 22000km használat után még mindíg frankó az autó. Nem bántam meg, csak később se egye az olajat és örülni fogok!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz runner 125 #67451 üzenetére
2019 1.5T Sport Plus CVT tapasztalat:
D-ben valóban elég lomha az autó, én 10 percig használom D-ben indulástól számolva, utána csak S.
S-ben is lehet kultúráltan haladni. Egyértelműen sportosabb az autó mozgása, magasabb a fordulatszám. Egyébként 3000-nél van olyan motor erő és turbó nyomás, hogy ott már elég jól megy.
D fokozat azért nem tetszik, mert ahogy írod mindig alacsony fordulaton tartja a motort, ennek viszont hidegen a hajtókarok annyira nem örülnek. Mert ugye a CVT nyomatékból menne....
Hidegen D, utána S. Így próbálom óvni.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz tboldi #67055 üzenetére
Ezeket sztem otthon is meg lehet csinálni, de még garis, és feltétel h ők csinálják.
#67056 Qru
Legutóbb pótkerék szettet rakattam be velük, és fura volt h csak 1 emelőm van továbbra is. Azt hiszem kivették a gyárit, vagy a pótkerékszettben lévőt.
Ők sem szentek... megkérdezték, hogy kivegyék e a gyári defektjavító cumót... mondom dehogy veszitek ki, lehet visszateni a csomagtartóba...
Csak pislogtam a kérdésen.#67057 AxBattler
Nem tudom, nekem 19-es példány van. Nincs összehasonlítási alapom a CVT-vel.
Kávé és üdítő. Amennyit bírsz.. ennyiért?#67059 Qru
Az a baj, h csak otthon jöttem rá. Eszembe nem jutott volna, hogy utánuk kell nézni egy ilyen műveletnél.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
-
-
boogie84
veterán
Az lehetséges! Győrben nekem azt mondták h annyira ki vannak hegyezve adolgok a károsanyag kibocsájtás miatt, h pl a generátort is visszafolytja az Econ mód. Azóta én kikapcsoltam és azt javasolták h havonta , de legalább fél évente nem árt tölteni az akkut.
Szerencsére nálam ez nem probléma, van egy CTEK MXS 5.0 töltőm. Facebook 10 gen klubban azt kérdezték h miért nem küldtem el az anyjába aki ilyet mond h az új autóban lévő akksit én töltögessem.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
Hasznalathoz olvass vissza picit. Az 1L-es motor sztem meg erzekenyebb lehet a hideg jaratasra na meg ugye a nyomatekra.
Wolperting:
Az a baj h ezek a motorok mar tized mp alatt 2-3000 fordulatot porognek ha hozzaerek a gazpedalhoz.
Felek h hidegen jobban kopna hideg olajjal. Nem szivesen meselnem, vagy irnam itt a topikban 100e km utan h 1L olajat eszik olajcserenkent. Akkor sztem nem japan minoseg mar. (Igaz h a kicsi mx5 sokat futott kollegainak is van olajfogyasztas jellemzoje)A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Kurfürst #65483 üzenetére
S-ben elhangzik a tennnóhojikuBÁNZÁÁÁÁJ parancs a motortérben
Type-R-ben lehetséges, de azért ez az 1.5 még a 182LE-vel és 220Nm-rel még nem lesz egy vadállat. Hétköznapokra mondjuk úgy h sportos.
Én úgy használom a CVT-t, hogy hidegen míg felmelegszik az olaj (persze pontosan nem tudom mikor éri el az üzemi hőmérsékletet) addig finoman D-ben használom. Kb. 10perc használat után már S-be kapcsolok, hogy ne terhelje a motort a váltó alacsony fodulattal. Van mikor dugóban lassan haladva 4-ben vagy 5-ben gyorsít az autó érzem, hogy erőlködik a motor ránézek a turbónyomás részre, és fél teljesítményen megy már a turbó. Ez sztem nagyon nem jó a D fokozatban. Hallom, ahogy a hajtókarok könyörögnek, hogy váltsak már vissza legalább egyet, de inkább kettőt.
Hogy ezt melyik japán találta így ki nem tudom, de rá csak a fordulatszámot bízták az biztos.
Attól h S-ben van a váltó még nem eszik többet az autó, csak akkor ha gondolkodás nélkül padlózza az ember. S-ben fix fodulaton sima 90-es tempóval is jó a fogyasztás, nem mellesleg ha előzni kell, akkor rendelkezésre áll a fordulat és a nyomaték.Ha tehetném íratnék a D-re olyan programot ha 2000 alá esne a tempóbol adódóan a fordulat ,akkor automatiksan visszavált egyet. Persze erre nincs lehetőség, és ott van az S, de mindig azt használni, hideg motorral is az meg megint nem tenne túl jót a motornak.
Itt egy jó videó, ezt nem nézték meg a japánok: [link]
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz tamas.varga5 #65366 üzenetére
Szia, en nem piszkaltam. Lassucska meg a kepernyovaltashoz is, oda valami komolyabb fejegyseg kellene. Facebookon a 10 gen csoportban tudnak pontos tipust is linkelni, ami sokkal gyorsabb mint a gyari.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
Üdv urak!
10gen Civic 1.5T Sport Plus pótkerék téma. Zsemitóéknál van cucc: [link]
Amikor korábban rendeltem hozzá pótkereket (1.0 modellhez való érkezett) nem tudtam eltávolítani a pótkerék fedelet. Gyakorlatilag ez a csomagtér alja. Mivel a sport plusnál a pótkerék miatt magasabbra kerül ez a fedél, így a gyárit el kell távolítani, majd behelyezni a hozzá járót.
Kérdés: hogy tudom eltávolítani a gyárit? [link] [link]
Anno nem sikerült... (szétgyányolni nem akrok semmit)
Most vásárlás előtt állok (hétfőn hívom a Honda Flicket, hogy egyáltalán nekik van e gyári készlet)
A srácnak aki vett már ilyet neki a Honda P max-nál megcsinálták, és még olcsóbb is volt ,mint az itt fent említett készlet. Na most sztem Győrben másképp fog a ceruza, ezért gondolkodom h megcsinálom magam...[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #64904 üzenetére
Adaptív tempomat + infó. A távolságtartás akkor kapcsol ki amikor gázt adok. Ha elveszem a gázt akkor egyből bekapcsol a távolságtartó funkció. Vagyis simán lehet előzésnél is használni (de ugye ilyenkor ki van kapcsolva)
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz nandow #64900 üzenetére
Jól tudod. Csak a távolság 1-4 autónyi beállításra van lehetőség. Vagy tempomat+1-4 autónyi távolság, vagy semmi.
1. NEM csak autópályán létező tempomat arra való, hogy kényelmesen gázpedál nyomkodás nélkül tarts egy fix tempót, amennyiben utolérsz egy autót akkor a beállított távolságra (1-4 autónyi) megközelíti az előtted haladót és tartja a beállított távolságot, míg az általad beállított tempót el nem éred. Utána az lesz a max tempód amit beállítottál.
2. Továbbra sem értem, hogy ha előzésen gondolkogik valaki, akkor miért van bekapcsolva a tempomat. Nekem az előzés és a tempó nem fér bele egy mondatba.
3. Ha előzni akarok akkor eleve már úgy közelítem meg az előttem haladót, hogy (mindenki ismeri az előzés feltételeit) megfelelő sebességkülönbség áll rendelkezésre, szabad sáv szemből, mellettem sincs autó (megközelítést a tempomat nem is engedné), majd megelőzöm és újra tempomat.
4. Amerika a lehetőségek hazája, de én nem kérek belőle. Gondolj bele. 70-nel megy előtted az autó. Te mész 90-nel. Lelassít az autód 70-re. Tételezzük fel kikapcsolja a meghízott amerikai a távolságtartást, akkor egyből gyorsít az autója? Egyből félrerántja a kormányt és belevág egy előzésbe? Ha ki lehetne kapcsolni (amit nem tartok jó ötletnek), akkor sem tenném!
& (#64903) Clark78
5. Autópályán bekapcsolt tempomattal is előre gondolkodom. Ha látom h a jobb oldali sávban lényegesen gyorsabban érek utól valakit, akkor már időben sávot váltok, hogy ne lépjen működésbe a lassítás funkció. De ez ugye megint nem előzés, hanem mellette való elhaladás. Nem mindegy!(#64901) BigBlackDog
Igen, útakadályt is észrevesz. De nem betonkockán tesztelném, mert az ugye fixen áll , 50-nel nem mernék azért rágurulni. Bár megállna, az biztos.
Álló kocsisor, "útakadályt"-t is úgy közelítek meg, ha látom az autó ikont a műszerfalon h látja akkor lassítani fog. Ha nem akkor jobb ha fékezek!(#64902) Qru
Igen, erre emlékszem. De ez ugye nem vészfékezés, hanem az is egy kényelmi funkció, ami lepokogom a civic-nél tökéletesen működik. Erre sehol nem hallottam panaszt.(#64899)rothfb
Pontosan így van. Szűk utcában talán még az úttesten is állt az autó fara mikor picit fékezett az autó. Azért fékezett picit mert 50-nel mentem lakott területen belül voltam. 3 év alatt 3x fordult elő, és ez még mindig biztonságosabb, mintna érzékelné és nem lassítana. Na akkor az alapvető hiba lenne a funkciónak. Tehát sztem ez is pozitív dolog. Picit felkaptam a fejem mikor fékezett, ennyi.
100 szónak is egy a vége. Sztem ennél a Civicnél igen is jól működnek a biztonságtechnikai dolgok. A fék egyébként brutális. Főleg ha rásegít.
Béke van![ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz BigBlackDog #64897 üzenetére
Miert kotitek ossze a tavolsagtarto elektronika mukodeset az elozessel?? Komolyan nem ertem.
Nem irtam ilyet meg csak hasonlot sem.Ugy veled ha valaki bal indexet hasznal akkor automatikusan elozehez keszulodik? Az kizart hogy csak kikeruljon valamit? Elotted megy egy auto, o is kikerul valami, de latod h indexel, igy te is. Gyorsuljon az auto?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
(#64889) rothfb
Civic-ben ez úgy működik, hogy jelzi h elindult előtted az autó és képes követni (gombot kell nyomni h elinduljon). Saját magától nem indul.
Milyen autó?(#64890) rothfb
Ha nem tudod hogy működik hülyeséget ne írj, még valaki elhiszi. Ezért van h a fóumon minden okosságra ne hallgasson az ember.
Azért az nem kifejezetten előnyös, ha pl előzés közben a megelőzött autó mellett/mögött befékez a "csodasszisztens". Ezzel nem meggátol egy balesetet, hanem okozni fog.
Csupa baromságot írsz ezzel kapcsolatban. Előzés közben mégis milyen tempót szeretnél állítani, gyors tempót?
Megtéveszés céljából töröltetném a kommentedet. Komolyan![ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz rothfb #64886 üzenetére
Te írtad: Azért az nem kifejezetten előnyös, ha pl előzés közben a megelőzött autó mellett/mögött befékez a "csodasszisztens".
Ezt négis hogy gondolod? Előzés közben már kapcsolja is be az ember a távolságtartást?
(#64888) Qru
Ilyen sem fordulhat elő a Civic-ben, mert vagy gázt kell nyomni, vagy gombot, hogy elinduljon az autó.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz rothfb #64883 üzenetére
Olyan nem fordult elő velem soha, hogy haladó autónál hibázzon! Nem értetted amit írtam! NEM mindegy hogy útszélén leparkolt autó mellett haladok lassan és akkor fékez, vagy mozgó járműveknél.
Nem is értem hogy gondolod, hogy bekapcsolt távolságtartó elektronikával előzöl.
& (#64884) BigBlackDog
Hogy kerülsz hozzá közelebb és mellé ha lefékez a beállított távolságnál? Sztem gondold át mégegyszer.
Ne keverjétek össze a dolgokat.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Kurfürst #64876 üzenetére
Köszi!
(#64877) Clark78
Szerencsére START/STOP funkció nincs a CVT modellekben.És igen, a cicergés. Nem tudom, hogy tetőkárpit (sokan visszavitték emiatt és javítják) vagy mi de nálam is ciripel rossz minőségű utakon. Lehet h tücsök.
Kihagytam még az ACC-t. Baromi jó dolog dugóban, mert az araszolást is tudja. És úgy gondolom ezért jó a CVT + ACC kombó.
Páran írják, hogy nem jól méri fel a terpet és az álló autó mellett elhaladva megfékezi őket. Nálam összesen 3x fordult elő ilyen az egy év alatt. És akkor sem vészféket nyomott, de fékezett.Egyébként egyetértek veleda, a CVT a kényelemről szól. Ha bohóckodni akarok akkor ott a kompresszoros MX-5 (185LE).
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Clark78 #64851 üzenetére
Szia, kicsivel több mint egy éves tapasztalat már nálam is van. 2019 Civic 1.5T CVT sport + (11400km)
9400km-nél volt ez első olajcsere. 5000km-ig nem is igazán nyomtam neki, ahogy "kérték". Igazából most nem megyek vele bután, de most már üzem meleg állapotban nem sajnálom S-ben elgyúrni.
CVT:
D-ben annyira lomha, mint egy szamár. Tudom, lakott területről kiérve nem padlózzuk 1500-as fordulaton. Ilyen esetben vissza szoktam váltani 4-be, vagy 3-ba. Akkor már emelkedik a fordulatszám.
Üzem meleg állapotban nálam inkább S-ben van a váltó, mert így legalább nem ejti a fordulatot 2000-2500 alá. Kvázi egy fokozattal mindig alacsonyabbat használ. Kár h nem lehet ezt beállítani, hogy mikor váltson vissza.... (D-ben).
Amire még nem jöttem rá, hogy S-ben amikor beleváltok akkor S manuál van, és utána csak én váltok, saját maga nem. Nem jöttem rá, hogy áll vissza S automatába. D-be szoktam váltani, majd vissza S.Fogyasztás:
Trükközik a fogyasztással (vagy azt nem tudja kalkulálni, hogy nem állítom le azonnal a motort), de 0,3litert mindig hozzá kell adnom a fedélzeti által mutatott értékhez.
Győr-Szombathely 110-es tempomat D-ben: 5,3 liter
Vegyes fogyasztás GY-M-S megyében nem autópályán: 6,5-7,8 liter (persze itt azért volt egy Veszprém állatkert 5 személlyel és azért nem spóroltam az benyát)
Kúltúráltan is lehet menni S-ben, akkor sem fogyaszt többet! Attól függ milyen nehéz a lábam.Futómű:
Alapvetően én egy picivel több gördülési zajt hallok a futómű felől mint amennyit én hallani szeretnék a magyar utakon, de nem rossz! Felkeményített állapotban már már annyira kemény, hogy nem igazán komfortos. Nekem tetszik.Akkumulátor:
Első szerviznél (olajcsere) mondták, hogy 75%-os az akksim. Javasolt, lenne a havi egy töltés okos csepptöltővel. Na ez egy kicsit fura. Válasz az volt rá, hogy az ECON módban annyira vissza van véve a generátor, hogy kb alig tölti az akkut. Na ez után én kikapcsolt ECON móddal használom, és ahogy javasolták havonta töltöm 1x.Ami kevésbé tetszik:
Automata ablaktörlő funkciótól falra mászok. Ezt valahogy nem hiszem el hogy Japánok tervezték. Elméletileg sebességet, gázpedál állást, és nyilván az eső intenzitását figyeli, na meg a bajuszkapcsolón beállított működést. Nem tudom melyik hülyíti meg a másik értéket, de amikor kellene akkor nem töröl, amikor meg nem kellene szinte száraz a szélvédő elkezd szinte full gyorsan törölni. Van amikor normálisan is működik.Szennyeződés:
Amikor nedves, esős az út, akkor egészen a küszöbig sáros lesz az autó. Mármint az ajtón belül. Mosás után arra is kell figyelni, hogy belül a küszöböt is tisztítani kell.Parkolást segítő szenzorok jók, napfénytető frankó. Fényszórók brutál jók. Automata távolsági fényszóró is jó.
Rozsda. Durva, hogy egy éves autónál ilyet is kell írni. Nálam a téli kerekek cseréjekor feltűnt, hogy a lengőkaron hátul már van felületi rozsda. Viszont amíg cserélhető alkatrészen van ilyen addig nem gáz. Bár egy éves csak az autó (amikor csere volt, még egy éve sem volt nálam)
Külső:
sokaknak nem tetszik. Már-már csúnyának is mondják. Szerintem a piacon kapható hasonló középkategóriás autók legszebb modellje. A 2020-as pár csicsás kiegészítővel rendelkezik, án meg vagyok nélkülük. Nekem így tetszik ahogy van.Összességében meg vagyok vele elégedve, az ablaktörlőt valahogy fel kell dolgozzam, szerviz azt mondta rá olajcserénél, hogy most jól működik. Gondolom a szervizben sok eső nem esik...
Ha nem fog rozsdásodni durván, és nem fogja ennyi az olajat akkor nálam fog maradni hosszú időn keresztül. (figyelek arra, hogy hidegen csak mintha tojásokon lépkedve gyorsítok, és melegen nem állítom le azonnal 1-2 percet szoktam várni, míg kapukat nyitok.... )A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
Sziasztok,
egyik simerősöm lánya CR-Z-t szeretne venni. Tudnátok esetleg facebook csoportot adni ahol alkatrészekkel foglalkoznak? Konkrétan az érdekelné, hogy van e olyan jó alaktrész ellátás, hogy bármint be lehessenszerezni.
Konkrét kérdés egy Mugen szárny volt. Hát én erre nem tudtam a választ, de gondolom beszerezhető.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
Valóban meglepő, hogy nem jelzi ha alacsony a vízszint! Első infóm az volt a Budaörsiektől, hogy olaj és vízszint minimumnál jelez! Olajnál a túltöltést is jelzi a kis Civic (győri infó első szerviz után)! Ha megbízható autó marad a kicsi hosszútávon akkor leszek a legboldogabb.
Amikor még voltunk külföldög a győri négy akrikától én is úgy használtam az autókat mintha az enyémek lettek volna. Velünk ellentétben sokan nem így teszik...
Az h ennyi pénzért ilyen funkciókat nem ad a Skoda az sztem azt jelenti h ott is már inkább "márkát" "konszernt fizet az ember.... Bár sztem a konszernen belül pl egy Audi már biztos tudja ezt.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
boogie84
veterán
válasz FollowTheORI #61530 üzenetére
Szerinted csúnya, szerintem sportos. És k.va jól néz ki!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
-
boogie84
veterán
-
boogie84
veterán
válasz nandow #61333 üzenetére
Ha ezt a képet láttad, akkor én voltam aki beszopta.
(#61334) Qru :
Ma én is láttam a hírt. Anno Hanula Barna tartott előadást a károsanyag kibocsátásról és a "jövő" hajtásláncáról... Ő a plug in hybrid megoldást jósolta, és tartja ésszerűnek... Kíváncsi leszek mennyire jön be neki...[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz buherka #61316 üzenetére
Megrendeltem az új Civic-hez a mankó kereket. Tuti jó? Tuti.
Persze h nem lett jó, lehet h nem is lesz Sport Plushoz való. Írom az embernek (viber) h saját költségen visszaküldöm. Azt válaszolja, ne küldjem vissza, majd ha vesz valaki ilyet tőle, akkor küld érte futárt addig tároljam.
Írtam neki h ez fasza, de benne áll a pénzem. Ezt az üzenetet már nem olvasta. Elvileg szabin van, remélem h nem lesz bonyodalom, mert akk kiborítom a bilit náluk.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Jherumit_ #61142 üzenetére
Pont ezt írom én is.
Legutóbbi 6,2 volt szerinte, számolás alapján 6,4. És sztem az sem rossz. (Azt nálam pl nem tudja számolni, hogy nem állítom le azonnal mikor megállok az autóval. 1-2 percig még járatom a motort, hogy szépen hüljön le a turbó.)
Nincs benne autópálya. Ingázás 30km-es távon. Minimum 60 km/út.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
Szia,
en is korbejartam a temat.
Budaors: gyari 16-os felni Nexen gumikkal 272 kedvezmenyes elorendelesi ar.
Ugyan ez Gyorben mar 295!Neztem mas tipusu felnit gumival, nem sokkal olcsobb mint amit pl. Budaorson ajanlottak!
En azt fogom elorendelni.Mas: kettostomegu es reszecskeszuro.
Alvazszam alapjan le tudom kerdezni valahol h mindkettot beszoptam e a 2019-es Civic-kel?
1.5T CVTKoszi!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz hülyegyerek #60784 üzenetére
Fura, nálam pár napja egész jól működött. Lehet h véletlen!
Távolságtartó tempomat: az is egész jól működik!
Néha szűkebb gyalogátkelőnél és a mellette álló autókat veszi észre és csökkenti a sebességet.
Néha mikor már egy ideje nincs előttem autó és közeledek végre egyhez akkor nem mindig veszi észre h ott van. Azért észnél kell lenni, de én meg vagyok vele elégedve.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
Subaruban sincs de ott legalabb latom obd-n a viz/olaj sot meg a beszivott levego hofokat is.
Ilyet el tudnék képzelni a Civic-nél is. Ha már ki nem teszik a műszerfalra vagy az óracsoportra. (bár ezen már digitális minden csak egy menüpont lenne h szeretné e látni az ember vagy sem)
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
Hasznalatnal arra figyelj csak, h parkolaskor ne a valtot terheld. Szoval ha lerakod az autot akkor veddi ki uresbe (N), nyomd be a parkolofek gombjat (rogzited az autot) es aztan teszed a valtot P-be. Igy az auto sulya nem a valtot terheli parkolaskor.
Huh ez nekem is jó tanács volt! Köszi!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Dan-szan #60665 üzenetére
Nálam 16 éves Astra G-t váltott. Arra is kellett volna költenem, de nem éri meg...
Anno kérdeztem a többieket, hogy mik a tapasztalatok az eggyel korábbi modellnél... Nem nagyon jött válasz.
Használt autót nézegettem először, de manapság nincs turbó nélküli autó. Így maradtam az új mellett. Ahogy/amennyit én használom az az elképzelés, ha tartós marad akk nálam eszi meg a rozsda...(#60668) tboldi: Apró hibák mindenhol vannak sztem még az új autóknál is. Többen írták pl. h tetőkárpit csere volt a ragasztás miatt. (én is hallok némi cicergést, de egyenlőre nem zavaró)
Óvatos bejáratás (kb 2000-ig pörög a motor) mellett kíváncsi leszek h később majd hogy alakul az olajfogyasztás.
Ha lenne az új és persze a régebbi Civic modellek tulajainak kedve egy összeröffenésre akk én benne lennék.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Avicularia #60644 üzenetére
Széép!
Mennyit vártál az autóra? Az enyém egy megmaradt példány, látszott is rajta, h nem mosták le rendesen...
Tiéd teljesen újnak látszik.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz tboldi #60628 üzenetére
& (#60629) Dan-szan
& (#60634) tboy93: Köszönöm szépen!(#60630) Avicularia: Kérnénk képet a tiédról is!
Kérdés, hogy mennyire lesz tartós! Optimista vagyok...
Vannak páran a fórumban akik írák a pici hibákat. Pl. tetőkárpit cicergés (ezt az extrát pont tudja az enyém is, de 100%-os autó nincs!)
Ennek ellenére ésszerűen használom a turbós motort, így próbálok az élettartamra törekedni.Bejáratás téma:
0-2000km-ig nem jó a tartósan 3000 feletti RPM.
2000-4000km-ig 5000 fölé nem nagyon kell pörgetni.Olajcsere: 10000-ig nem kell, mert tényleg tartalmaz az első olaj adalékot amit a bekopáshoz adtak hozzá.
Elképzelhető, hogy 8000 körül már elviszem, de a későbbiek során sem fogok 10k km futást menni két olajcsere között.Egyenlőre ennyi, később jövök majd beszámolóval. Köszönöm a topiktagoknak, legfőképp hülyegyerek kollégának aki részletes beszámolót küldött privátban a típusról.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz tboldi #60325 üzenetére
Jelentem helyzet van! Tegnap átvettem az autót. Pár képet lőttem róla. Természetesen ma kaki idő van, így nem is lesz normális kép...
Utolsó képet be lehetne tenni az összefoglalóba?
Ez az MX5 nem az enyém, de jól áll a Civicnek a kistesó.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- PlayStation 5
- DUNE médialejátszók topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házimozi projektorok, kiegészítőik és kialakítások haladóknak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest