Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Volkov #18495 üzenetére

    Szevasz

    Sajnos én is az oszcilloszkópot tudnám javasolni, ami meg tudná mutatni, hogy mekkora feszültség csúcsok vannak, tehát a bekapcsolt, "1" jelszint esetén mekkora a feszültség !
    mivel ez viszonylag gyorsan változik, így multiméterrel nem lehet rendesen lemréni, mert az csak átlagokat fog kiírni, ha nem annyira gyors a változás, akkor még régi mutatós műszer esetleg meg tudná mutatni a csúcs értékét.

    Akkor a motorvezérlő kapja azokat a jeleket, amit továbbít ehhez a kompjúterhez, de szerintem kell kapjon fordulatszám és gázpedál állás jelet is !

    Önmagában a sebességből és az üzemanyag szint változásából nem igen tudja pontosan kiszámolni, illetve előre megsaccolni, hogy mekkora lesz a fogyasztás az adott körülmények között (befecskendezett üzemanyag mennyiség, motor terhelése - sík terep, emelkedő, lejtő).

    Minden esetre a gázpedál környékén is nézzél szét, hogy van e valami érzékelő, pl. egy potméter, illetve erősen ajánlott az üzemanyag szint jeladót megtakarítani, ha nem volt mostanában, mert rengeteg trutyi le tud benne rakódni és nem úgy csökken benne az üzemanyga szint, mint ahogyan a tankban !

    Nálam össze vissza volt az üzemanyag szint jelzése, kiszedtem a mérő és egyrészt el volt benne szakadva a tartalék jelző és ki volt ugorva az ellenállás huzal a csuszka érintkezőből, ezért össze-vissza ugrált, félre mért.
    Azóta rendben van és megbízható.

    Üdv.

    [ Szerkesztve ]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák