Új hozzászólás Aktív témák

  • Volkov

    aktív tag

    válasz Batman2 #18494 üzenetére

    Na, akkor kicsit még visszább:
    Tehát ez egy Ford Escort :)

    A fedélzeti cucc gyári benne.
    -kap egy pozitívat
    -kap egy negatívat
    -van egy világítás pozitív
    -gyújtás pozitív
    -jön egy kábel az üzemanyag szint jeladóból (ez egy ellenállás mérés)
    -jön egy madzag a VSS-től (seb. jeladó, ez is egy PWM jel, de ezzel nincs gond)
    -van egy lábacska ami a motorvezérlőről jön, ez méri a benzin fogyást

    Átfolyásmérő nincs. A jeladó az maga az ECU (Engine Control Unit = motorvezérlő) :)
    Minden láb megpucolva, csatik rendben, itt nem nagyon lehet már hiba.
    (fordulatszám figyelés közvetlenül nincs is)

    1. hogyan tudom megtudni, hogy tényleg 0-12V PWM -e a jel ami kijön az ECU-ból?
    (minden leírásban PWM-et írnak és én is játszottam már vele:DDD: egy izzót kötöttem rá, villog gázpedálállástól föggően kicsit-nagyot. (szkópom nincs))

    2. a fed komp tuti jó, ez már a 2. ami ugyan ennyit mér, szereztem anno még egyet mert azt hittem az a rossz.

    3. 555-el nem lehet valami olyan kapcsolást összehozni, ami késlelteti a jel felfutását, de nem bántja a lefutást?

    [ Szerkesztve ]

    :)

Új hozzászólás Aktív témák