Új hozzászólás Aktív témák

  • pomk

    őstag

    válasz pomk #35848 üzenetére

    Bosch KGV39VL31S hűtő kellemetlen fütyülő, cicergő hang. 6. felvonás...

    Pár napja írtam a Bosch vevőszolgálatnak, mivel 1 hónapja, amióta nálunk járt a szerelő (újra), semmilyen visszajelzés nem érkezett tőlük hogy hogy is áll az ügy. Ezért bátorkodtam rákérdezni, hogy böfögjenek már valamit a kedves vevőnek...
    Válasz: "Tisztelt X Y!
    Partner szervizünk által az .... – ös munkalapon bevizsgált KGV39VL31S típusú készüléket, vezetőségünk döntése alapján a körülményekre való tekintettel visszavásároljuk Öntől.
    Kérjük, amennyiben egyetért álláspontunkkal, küldje meg részünkre a számla másolatot, valamint egy bankszámla számot, ahova a vételárat utalhatjuk. Szervizünk a készülék elszállításáról gondoskodik.
    Reméljük sikerült megnyugtató megoldást ajánlanunk!
    Válaszát várva, üdvözlettel!
    BSH Vevőszolgálat"

    Illedelmesen megköszöntem és megkérdeztem, hogy van-e lehetőség típusazonos készülékcserére, mivel ezen a hibán kívül 100%-ban megvagyunk elégedve a termékkel és sajnos az akkori akcióban már nem is kapható. Ill. az akori 2+3 év garanciás promocióról sem tudtuk hogy él-e még?

    Válasz:
    "Tisztelt XY!
    A készülék cserére természetesen van lehetőség, azonban amennyiben az új készülék zajszintje ismételten problémát okoz, sajnos azt már nem tudjuk műszaki hibaként kezelni.
    Az alábbi linkre kattintva találja aktuális promócióinkat a 2+3 év garanciával kapcsolatban, valamint a 10% pénzvisszatérítésre.
    https://www.bosch-home.com/hu/promociok/hutogarancia5
    Várjuk szíves visszajelzését a fentiek alapján!
    Üdvözlettel:
    BSH Vevőszolgálat"

    Na most akkor hogy is van? Ha ismételten előjön a hiba, legyen mondjuk szériahiba, akkor az már nem műszaki hiba szerintük?! Váááát? Vicces :C

    Vélemény? Kíváncsi lennék, egy ilyen kijelentéshez a fogyasztóvédelem mit szólna. :) Vagy ha mondjuk a cserét választjuk, és újra hangosabb lesz a gép mint a specifikációban előírt, akkor azt nem reklamálhatjuk meg mert az "ismételten előfordul és az már nem műszaki hiba"? Ha nem az, akkor mégis mi? :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák