-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
A telefon lezart csomagban van. Biztonsagi ragaccsal lezarva. Valamint mindenki bontatlan keszuleket kivan vasarolni. Innentol kezdve ki tudod talalni, hogy miert nem bontogatnak neked a ket szep szemedert
Ha ilyen haklis vagy, rendelj netrol (biztos helyrol, ahol tenylegesen -es jogilag is!!!- uj keszuleket kapsz, tehat vonatkozik rad az elallas lehetosege, valamint olyan helyrol, ahol jogszabalyi kiskapuval nem jatsszak ki azt, hogy te elallhass -lasd: telenor-, aztan ha valamiert nem tetszik, akkor visszaviszed. -
asdf_
veterán
Nem, a telenornal te jelzed, hogy szerzodest kotnel es emelle vennel egy telefont -amit csak szamlas elofizetessel tudsz, feltoltokartyasan nem-, kimegy egy futar, kiviszi a papir alapu szerzodest, te ezt ott helyben alairod, es hopp, maris nem kizarolag tavkozlesi eszkozok utjan kotott szerzodesrol van szo igy rogton nem is ervenyes ra az elallas lehetoseg. Ha mar van egy alairt beszed elofizetoi szerzodesed, akkor jutottal el egyaltalan arra a pontra, hogy egyaltalan szoba kerulhet, hogy telefont is vasarolsz-e avagy sem -amit elobbiek okan szinten ott helyben, papiron kovettek el, tehat szinten nem tavollevos-, tehat kb. 22-es csapdaja.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
En innen nem vasarolnek
1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat (Kizárólag valós műszaki/működésbeni kifogás esetén érvényesíthető).
Most akkor indok nelkul, vagy valos kifogas is kell?
Amennyiben a készülken egyértelmű hasznlatból eredő értékcsökkenés állt be (kopás, karc stb.), a MobilExpressz kizrólag csökkentett áron vásárolja vissza a készüléket, a visszaélések elkerülése végett.
Bullshit, a rendeltetesszeru hasznalatbol eredo termeszetes elhasznalodast a vevonek nem kell megfizetnie. Ha hajszalkarc van a kijelzon, mert te 5 napig mindig az ures zsebedbe raktad a telefont, az pont ebbe tartozik (nyilvan ha egy marek apro szarrakarcolta a kijelzot, az nem).
De engem leginkabb ez az 1 meg 2 eves garancia valasztasi lehetoseg tart vissza. Kap az ember magyar forgalmazoi -es nem sajat bolti- jotallasi jegyet, vagy sem, ennyi a kerdes. Ha csak sajatot adnak, kenjek a hajukra. A normalis garis telefon tobbe kerul, ezt el kell nyelni.
-
asdf_
veterán
Nezd, lehetosegedben all, norrmalis garival venni egy keszuleket. Ha te fillerb*szol, es a bizonytalan bolti garit valasztod az orszagba fene tudja milyen modon bekerult keszulekt, a gyartoi szervizhalozat helyett, a sajat szakalladra megteheted, csak majd ha gond lesz (nem javitanak, nem szakszeruen javitanak, fel ev mulva megszunik a bolt), akkor ne gyere vissza, mert csak azt fogom mondani, hogy en megmondtam Jo, a gyartoi szervizek sem feltetlenul a jo hirukrol ismertek mondjuk pl. az s-el kezdodo es ony-val vegzodo keszulekek eseten, de ott legalabb a feltetelek biztosan megvannak, hogy esetleg rendesen megcsinaljak a telefont (szervizdokumentacio, eszkozok, alkatreszek)
A helyszini proba meg egyszeru magyar mondat, atvett telefonokat. Az atvetel elofeltetele, hogy a keszuleket mar megvasaroltad, tehat nem csoda, hogy vasarlas elott nem bontjak ki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest