Új hozzászólás Aktív témák

  • RootRulez

    félisten

    Sziasztok!

    2019-ben vásároltunk egy Navon márkájú mosógépet. 3 év garancia volt rá. Tavaly nyáron elromlott. Garanciafutárba elvitték, javították, visszahozták. Azonban most is elromlott, és eleve a bejelentéskor azt mondták, hogy 5-10 munkanap, mire érte tud jönni valaki. Kb két hét múlva elvitték, majd egy újabb hét után visszahozták javítva. Így télen azért jobban megéreztük volna a mosógép hiányát (nem csak pólót, rövidnadrágot kellett mosni), ha nem ismerjük fel időben a helyzetet és veszünk egy másik mosógépet.

    A kérdésem az lenne, hogy visszakaptuk a javított mosógépet, bekötjük, használjuk. De ha harmadjára is elromlana, nem kérhetünk új készüléket vagy egy csereutalványt, hogy levásárolhassuk az árát, ahol eleve vettük? Van erre valami fogyasztóvédelmi jogszabály vagy ilyesmi, amire hivatkozhatok? Vagy nem létezik ilyen, örüljek, hogy javítják?

    Mert ha ez harmadjára is elromlik (gari időn belül) akkor kenjék a hajukra...

    Köszi a válaszokat

    ═════════════════════════════════════════

Új hozzászólás Aktív témák