Hirdetés
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Ez így elég húzos
Amennyiben lényeges szélárnyékról beszélünk ahol ez valóban előfordulhat az vagy egy bazi egyenes, vagy egy oval. Mivel ott valóban müködik az hogy az első jobban fogyaszt a hátsótól.....mivel lényegesen gyorsabbak együtt, ezért müködőképes a 'vonatozás' oválon.
De itt már sok minden játszik, az első töri a levegőt alapvetően, a hátsó bomlasztja az első mögött keletkező légörvényt..ezáltal gyorsabb az első, viszont a hátsó hűtése romlik ezért ki kell bújnia. Azaz annál eredményesebb a vonat minnél hosszabb.
Ez egy különleges dolog, road pályán nem igen megvalósítható.
Az ovál egyik varázsa a vonat, pláne amikor kettő megy egymás mellett (ritkán három), amikor valaki kiáll a vonatból és csak sokára tud visszaállni az mindig a hűtés miatt van.
Aktív témák
- Gumi és felni topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Telekom mobilszolgáltatások
- Variálhat az apertúrával az S26 Ultra
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest