- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Egy számomra eddig ismeretlen problémával találkoztam, de lehet, hogy csak én vagyok láma hozzá...
Adott egy Excel tábla, amiben az oszlopok valamiért csak a C oszloptól kezdve látszódnak. Korábban nem volt ilyen gond, több ehhez hasonló táblával dolgozom, sehol ilyen még nem fordult elő. Nincs Elrejtés opció bekapcsolva az oszlopokon, illetve az Ablaktábla rögzítés sem kavar be, az alsó csúszka is teljesen a bal szélen van. Ami érdekes, hogyha a cellákat léptetem balra a C oszlopból indulva, akkor felül a szerkesztősávon látszik minden cella tartalma, tehát ott van minden, de érthetlen számomra, hogy az A és B oszlop hogyan tűnhetett el... [kép]
Mit állíthattam el?
Ha van valakinek ötlete, azt nagyon megköszönném.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Diagrammal kapcsolatos kérdésem lenne.
Egy táblázatban termékek fogyása fel feltüntetve, a beszerzési ár és a mennyiség szorzata alapján szeretném csoportosítani ezeket egy diagram segítségével. Mivel a táblázat termékcsoportonként mutatja az egyes tételeket, nincs sorba rendezve, emiatt a diagramon is "össze-vissza" látszanak az értékek.
A kérdésem az lenne, hogy diagramon belül van-e lehetőség az adatok sorbarendezésére, vagy mindenképp olyan sorrendben fognak látszódni mint ahogy a kijelölt tartományban vannak?
Válaszokat előre is köszönöm.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Ha a SZUMHATÖBB függvényben egyik feltételként "?"-ot adok meg, akkor ugye azt veszi figyelembe, hogy ha az adott cellában van-e valamilyen (bármilyen) karakter, de ha üres a cella, akkor a feltétel nem teljesül, igaz?
Utóbbi esethez a "*"-ot kellene használnom, jól gondolom?
Köszönöm előre is.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Delila_1 #40691 üzenetére
A táblázatban megrendelések vannak rögzítve. A 3 feltétellel a következőket vizsgálom:
1. rendelés teljesítve, az összeg beérkezett
2. rendelés teljesítve, az összeg még nem érkezett be
3. a rendelés még nincs teljesítve, de az összegét már ismerjük
----------------
4. az előző három összege, feltételtől függetlenül.A táblázat alatt ezt a 4 féle összeget lehet látni. Az autoszűrővel nem a feltételekre szeretnék szűrni igazából, hanem legfőképpen ügyfélre, vagy ügyfélcsoportra, de ugyebár a szűrt eredmény alatt ugyanezt a 4 összeget szeretném látni, mert mind a 3 feltétel előfordulhat a szűrt adatok között. A RÉSZÖSSZEG ezt nem tudja, a SZUMHA meg nem akarja, vagy én nem értek valamit.
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Szia!
Lehet, hogy én fogalmaztam rosszul. Szóval, a SZUMHA függvényt (is) szeretném megtartani, mert az adatok úgy vannak összegezve, hogy a táblázat soraiban egy bizonyos feltétel szerint (cella tartalma) 3 csoportra vannak osztva, majd végül ez a 3 csoport van összeadva, az a tényleges összeg.
Namármost, ha az autoszűrővel szűröm a táblázatot, azt szeretném látni, hogy az említett csoport összegek csak a látható sorok alapján számolódjanak.
A RÉSZÖSSZEG függvénnyel hogyan tudom figyelni a sorokban lévő feltételt is? Eddig erre nem találtam megoldást. A SZUMHA pedig csak a teljes táblázatot veszi figyelembe, az autoszűrő eredményét nem. Ezt a kettőt szeretném valahogy összegyúrni, ha egyáltalán lehet.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Valami olyasmi függvényre lenne szükségem, ami a SZUMHA és a RÉSZÖSSZEG "feladatait" is ellátja, keresgéltem már, de nem találtam megoldást.
A problémám röviden az, hogy egy táblázat bizonyos oszlopainak adatai SZUMHA segítségével vannak összegezve, de az autoszűrő használatakor azt szeretném elérni, hogy csak a szűrés után látható tartomány értékeinek összegét lássam. Ezt a SZUMHA nem veszi figyelembe, a teljes táblázatot összegzi, mindegy, mire szűrök.
A RÉSZÖSSZEG függvényben viszont nem találok olyan opciót, ami úgy működne mint a SZUMHA.
Létezik erre valamilyen megoldás?Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #40422 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen, ez tökéletesen működik.Viszont olyan kérdésem lenne, hogy ezt a formázást lehet-e valahogy másolni? A cellák, amiket formázni kellene, egy oszlopban vannak, és mindegyiket szeretném az adott sor adatainak megfelelően formázni, ez megoldható valahogy, vagy csak egyenként?
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Feltételes formázással kapcsolatos kérdésem lenne. Azt meg tudom-e oldani, hogy 2 feltételt figyeljen?
Olyasmit szeretnék megoldani, hogy egy adott cella színe váltson pirosra, ha benne a feltételben szereplő adat van, de csak akkor, ha a mellette lévő cellában található dátum már mai naphoz képest régebbi.
Meg lehet ezt oldani feltételes formázással, vagy valamilyen HA, ÉS függvény kombináció kell hozzá, neadjisten makró?
Köszönöm előre is.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz ny.janos #40219 üzenetére
Köszönöm a gyors választ, tökéletesen eltaláltad, hogy mi volt a probléma és a megoldás is nagyszerűen működött, hatalmas köszönet érte.
Igen, valóban több tabulátorjel volt az adatok között, az adatok szélességétől függően itt-ott több tabulátorra volt szükség ahhoz, hogy a következő adat pontosan a helyére kerüljön, vagy legalábbis erre tudok gondolni.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Ismét van egy érdekes problémám, amivel nem tudok dűlőre jutni.
Adott egy táblázathoz hasonló lista, ami egy word dokumentumban van, a sorokban az adatok tabulátorral vannak rendezve, így tulajdonképpen 5 oszlop van és temérdek sor.
Ezt szeretném én Excel-be átrakni, de akárhogy próbálkozom, az lesz az eredménye, hogy össze-vissza illeszti az adatokat, a sorok még csak-csak stimmelnek, de az oszlopok elcsúsznak, változó mennyiségű üres cellák kerülnek az adatok közé.
Hogyan tudnám megoldani, hogy az üres cellákat feltöltse?
Próbálkoztam az "Ugrás" menüponttal, azon belül az "Irányított" opcióval az üres cellákat kijelölni, de ez csak oszloponként működik, valahogy soronként nem.
Próbáltam az egészet irányított beillesztéssel transzponálni, de ott meg az a baja, hogy nem ugyanakkora a másolt rész mint a terület ahova tenné...
Hogyan tudnám vízszintesen feltölteni az üres cellákat, és ezáltal összepofozni az adatokat?
Köszönöm előre is, ha valakinek van megoldása.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz ny.janos #40105 üzenetére
Ezt még nem próbáltam korábban, csak a sima másolás-beillesztést, de most megnéztem.
Így nem csúszik szét a táblázat, viszont a fejlécnek valóban külön kell lennie, végülis ez is járható út, de az Excelben történő makrós megoldás talán egy fokkal egyszerűbb. Mindenesetre köszönöm Neked is a tippet.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Pakliman #40103 üzenetére
Hálás köszönetem, tökéletesen működik!
Alapul vettem az általad készített táblázatot, beillesztettem az általam szerkesztett jelenlétit, bemásoltam a névsort, a kódban az A1 helyére megadtam a cellát, ahova illeszteni kell a neveket, és az adott cellát meg is formáztam a kívánt stílusúra, és jöhetett is a nyomtatás (nyomtatási terület megadásával természetesen), ami szépen le is zajlott.
Így gyakorlatilag csak az adott hónap jelenlétijét kell bemásolnom, és mehet is, 100 évnyi munkától mentettél meg, köszönöm még egyszer.
Tervezem egyébként, hogy belekóstolok a makrókészítésbe, mert előbb-utóbb szükségem lesz rá, nem kuncsoroghatok mindig ide segítségért...[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Pakliman #40099 üzenetére
Köszönöm, de nekem ez így nagyon száraz... Hogyan indítom a folyamatot, és mit hova kell másolnom, hogy működjön? Elnézést a lámaságért, de én nagyon laikus vagyok a makróhoz...
sztanozs: Próbáltam Wordben, technikailag működik is, de nagyon szétcsúszik a táblázat (mármint a jelenléti ív, Excelből átemelve).
Ha a makrós megoldással nem jutok előrébb, kénytelen leszek a Worddel bíbelődni. Az is gondom, hogy Excelben már előre dolgoztam annyira, hogy minden hónap jelenlétijét megcsináltam, ami ugyebár havonta változó, ami a hétvégéket, munkanapokat illeti, így minden hónapban, amikor átteszem Wordbe az aktuálisat, ugyanezzel a problémával küzdenék.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Egy viszonylag egyszerű dolgot szeretnék megoldani, de sehogy nem jövök rá, hogyan kellene...
Körlevélhez hasonló módon azt szeretném elérni, hogy az Excelben megszerkesztett, adott hónapra szóló jelenléti ívek fejlécébe szeretném betenni a dolgozók nevét, és így kinyomtatni.
Azt hogyan tudom megoldani, hogy egy bizonyos (egyesített) cellába egy névlista elemeit egyenként beillessze és nyomtassa 1-1 példányban?
Létezik erre valami automatizált megoldás? (A körlevelet próbáltam, de Word-ben nagyon macerás a jelenlétit formázni, ha van rá mód, akkor Excelben szeretném megoldani.)
Köszönöm előre is, ha van valakinek ötlete.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz ny.janos #39779 üzenetére
Köszönöm szépen, valóban igényel némi odafigyelést, közben én is rájöttem egy érdekességre.
Ugyebár én nem függvényeket használok így, hanem csak simán egy adott cella értékét hivatkozom be egy egyszerű "="-vel, a forráslapok különböző ügyfelek adatait tartalmazzák, azok manuálisan szerkesztve vannak időnként, és bizonyos értékek összesítőjét hivatkozom át egy másik lapra, egyfajta forgalom kimutatásként.
A célom az volt a művelettel, hogy ha egy ügyfél lapjára új adatok kerülnek, ezáltal módosulnak bizonyos összegek, azokat ne manuálisan kelljen továbbvinni a kimutatáshoz, hanem automatikusan kerüljenek át.Azt vettem észre, hogy alapvetően nem is a forrásfájlok okozhatnak galibát (gondolok itt pl arra, hogy ha beszúrok vagy törlök egy sort, akkor a hivatkozott cella is aszerint változik, ez rendben is van), hanem az, ha az összesítő lap van bezárva akkor, ha egy forrásfájlt módosítok, ugyanis akkor a behivatkozott helyen nem változik megfelelően a forrás cella (nyilván a bezárt lap nem követi a változást). Viszont ha az összesító lap nyitva van, akkor bármelyik forrást akárhogy módosíthatom, bezárhatom, minden változást lekövet, szóval erre figyelnem kell, az összesítő lapnak mindenképpen nyitva kell lennie, de összességében sikerült így automatizálni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy adott cellában tudok-e hivatkozni olyan cella adatára, ami egy másik (megnyitott, de akár bezárt) munkafüzetben van? Olyasmire gondolok, mint pl egy adott fülön egy másik fül valamely cellájára való hivatkozás, csak ebben az esetben a munkafüzet is más lenne... Makró nélkül lehetséges ez?
Köszönöm előre is.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
A következő lenne a kérdésem: adott egy terméklista, ami két oszlopból áll, az egyikben a cikkszám, a másikban pedig a termék neve található. A lista hossza változhat aszerint, hogy jönnek-e új termékek, vagy esetleg kikerülnek a listából bizonyos régebbiek.
Azt szeretném elérni, hogy egy tetszőleges másik munkalapon lévő táblázatban úgy tudjak hivatkozni a termékekre, hogy a cikkszámot beírva megjelenjen a termék neve a cikkszám melletti oszlopban. Ez a táblázat folyamatosan bővülne, egyfajta készletmozgás nyilvántartás lenne, de egyszerűbbé szeretném tenni azzal, hogy a termék nevét az említett listából automatikusan betenné. Ezt az FKERES függvénnyel tudom megtenni valahogyan, vagy más módja van?
Köszönöm előre is.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Enxtheone #38957 üzenetére
Szia!
Szerintem irányított beillesztéssel. Kijelölöd az összes cellát, majd a kívánt oszlop első cellájában irányított beillesztés, és azon belül a "transzponálás" opciót pipáld be, ekkor egymás alá helyezi el az értékeket.Szerk.: elkéstem.
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy létezik-e olyan függvény vagy képlet, amivel azt tudom kiíratni egy cellába, hogy az aktuális hét páros vagy páratlan-e?
Köszönöm előre is.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Pdf-be konvertálással kapcsolatos kérdésem lenne: ha egy Excel munkalapon ki van jelölve egy nyomtatási terület, és a dokumentumot pdf-be mentem, akkor a pdf fájlba ténylegesen csak az kerül, ami a nyomtatási területen volt? Látszólag igen, de arra lennék kíváncsi, hogy a pdf-ből egy esetleges visszakonvertálás esetén ugye nem derülhet ki, hogy mi volt az Excel dokumentum többi részében?
Köszönöm.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz EmberXY #37926 üzenetére
Közben meg is van a bibi, de továbbra sem értem, hogy fordulhat elő: az elérési útvonalban az egyik mappát kétszer szerepelteti, ezért nem jó az útvonal.
Különös, mert minden hivatkozásnál egyenként lett hozzáadva a hivatkozott fájl, és működtek is a hivatkozások. Később módosultak a hivatkozások valamiért, de érthetetlen.
Egyenként kijavítottam a hivatkozásokat, egyelőre megint működnek.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
A tőlem megszokott módon megint valami parajelenségbe ütköztem az Excelben történő munka közben (Microsoft Office 365 Business előfizetés).
Adott egy táblázat, ami ügyfelek/partnerek adatait tartalmazza, és számos helyen hivatkozásokat is tartalmaz különféle kapcsolódó dokumentumokra, amik a merevlemezen találhatók. A hivatkozások gond nélkül működtek is egy darabig, majd valami oknál fogva minden egyes hivatkozásnál azt a hibaüzenetet kapom, hogy "A megadott fájl nem nyitható meg.".
Azért nem értem a dolgot, mert a fájlok elérési útvonala nem változott, sem a nevük. Ami viszont változott, az a táblázat néhány elemének formázása, gondolok itt például középre zárásra, háttérszínekre, új sorok beszúrására, stb, de bármit is formáztam/bővítettem, a hivatkozásokhoz nem nyúltam.
Ha a kurzort ráviszem bármelyikre, a felugró megjegyzésben mutatja a hivatkozott fájlt és az elérési utat, minden esetben stimmel, de ha megnyitnám, az említett hibába ütközök.
Képlet, makró nincs a táblázatban, csak szöveges adatok és a hivatkozások.
Mit csinálhattam rosszul, mit állíthattam el?Ha van valakinek ötlete, előre is köszönöm.
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Delila_1 #37575 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen, ez tényleg működik, pdf-be konvertálva is rendben van.
Viszont az érdekelne, hogy ez mitől állítódhatott el? Eddigi tapasztalataim alapján mindig addig tartott a dokumentum, ameddig tartalom volt benne, ilyesmit soha nem is szoktam állítani, maximum a tájolást, ahogy a táblázat megkívánja, de ennél még az sem kellett, sima állított elrendezésben készült...
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Egy kicsit láma a kérdésem, sőt az is lehet, hogy user error, de nem tudok rájönni a megoldásra...
Az a helyzet, hogy olyan jelenséggel találkoztam, hogy az Excel (2016-os) egy bizonyos dokumentumnál valamiért 2 üres oldalt beszúr a dokumentum végére. Alapvetően 2 oldalas a doksi, a nyomtatási nézetben sem lóg át semmi a 3. oldalra, mégis ott van 2 üres oldal a végén, pdf-be konvertálva is ugyanígy jelenik meg. Kárt ugyan nem okoz, de roppant kellemetlen, hogy ezen nem tudok túljutni.
Próbáltam üres sorokat törölni a végéről, de az sem oldotta meg a problémát.
Mit csinálok rosszul?
Köszönöm előre is a választ.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Firehand #37231 üzenetére
Így első ránézésre ez úgy van megoldva, hogy a "+" és "-" jel alakzatként van beszúrva, és az alakzatokhoz van rendelve a megfelelő makró. Ha így van, akkor ez csak olyan helyen működik, ahol a makró futása engedélyezett és ahol egyáltalán megvan az ehhez szükséges környezet. Nem kizárt, hogy ehhez valami külön applikáció kell. (Már ha jól veszem ki a mondandódból, hogy mobil eszközön szeretnéd használni.)
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Szia!
A formátum másoló "ecsettel" nagyobb tartományra is tudsz formátumot másolni, ez valahol bal felül szokott lenni. Egyik cellán beállítod a formátumot, és amikor rajta áll a kijelölés, katt az ecsetre, ezután katt a tartomány első elemére, lenyomva tartva az egeret végighúzod azt a tartomány, ahol ugyanezt a formátumot használnád, ahogy elengeded, kész is a művelet. Remélem, erre gondoltál.Nyitott (tálcán lévő) programok között tudtommal az ALT + TAB kombinációval tudsz lépkedni, akkor hatékony a te esetedben, ha csak az említett két program van a tálcán, mert akkor a kettő között váltogat, több program esetében sorban megy és többszöri lenyomásra jön elő a kívánt program.
Remélem, tudtam segíteni.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Azt hogyan tudom megoldani, hogy pl egy gombra vagy hivatkozásra történő kattintással bizonyos tartomány celláinak értéke egy alapértelmezett értékre (0-ra) álljon vissza?
Ehhez mindenképpen makró kell, vagy anélkül megoldható valahogy?
Köszönöm előre is.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Ismét elakadtam, vélhetően megint egy általános iskolai példán:Az árak minimumát a MIN függvénnyel meghatároztam, viszont a minimum ár melletti nevet kellene bevinnem az X32 cellába, ehhez mivel kell kombinálnom a függvényt?
Köszönöm előre is a segítséget.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
A HA függvény használatával kapcsolatos kérdésem lenne.
Az adott formátum működik gond nélkül:
=HA(B2<=1000;1;0)
De ezzel már gond van:
=HA(500<B2<=1000;1;0)
A relációnál csak egy fajtát tud figyelembe venni, vagy én szúrok el valamit?
Köszönöm előre is a segítséget.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Egy összetett problémát szeretnék megoldani, ehhez kérnék segítséget. Excel 2016-ban dolgozom, egy táblázat egyik oszlopának celláihoz hivatkozásként 1-1 pdf fájl van rendelve. A problémám első fele az, hogy miként tudnám valahogy hordozhatóvá tenni a hivatkozások működését (ugyebár egy mappában vannak a hivatkozott fájlok, de ha a mappa helye változik, már nem működnek), hogy akár tömörítve küldeni tudjam a táblázatot a hozzá tartozó fájlokkal, és az másutt is működjön?A problémám második része, hogy ezekben a pdf fájlokban szerepelnek olyan adatok, amelyek a táblázatban nem, viszont szükség lenne rájuk, a pdf fájlok felépítése ugyanolyan, kategorizálva vannak bennük az adatok, valahogy el lehet azt érni, hogy egy bizonyos kategória adatait kiemeljem? Például egy bizonyos megnevezés melletti számadatot vennék ki egy a hivatkozás melletti cellába, ezt meg lehet valahogyan oldani? A cél az lenne, hogy ne kelljen feltétlenül megnyitni a pdf-et, ha az adott adat szerint akarok rangsorolni.
Köszönöm előre is, ha van valakinek ötlete.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Olyan problémával találkoztam, hogy ha egy adott munkalapon oszlopot szeretnék beszúrni, akkor a következő hibaüzenetet kapom:Ha a CTRL + END-et használom, egy teljesen üres cellára visz, nem értem, hogy mi a problémája... A lapon van néhány cella összevonás, egy fejléc rögzítés, de semmi extra, más lapokon is hasonló formázások mellett simán tudok oszlopot beszúrni. Valamit én csinálok rosszul?
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz poffsoft #33691 üzenetére
+ Fferi50:
Nekifutottam, teljes sötétségben, beillesztettem a kódot a megadott módon, de a dokumentum megnyitásánál a következő hibaüzenetet kapom: Compile error: End If without block If.
Kipróbáltam úgy is, hogy a thisworkbook lapon a Workbook és az Open van kiválasztva, oda illesztettem a kódot, ekkor a megnyitásnál az a hibaüzenet, hogy Compile error: Expected End Sub.
Mit csinálhattam rosszul? Rossz helyre tettem, vagy kihagytam valamit?
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #33689 üzenetére
Köszönöm előre is, reggel ezzel fogok kezdeni.
Ezt a "meghívást" is szerintem még pontosítani kell majd, mert ehhez én láma vagyok
És még annyit kérdeznék pluszban, hogy az "n" értékeknél konkrétan csak a különálló "n"-t keresi, vagy mindent, amiben "n" van?
Addig is köszönöm a segítséget.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #33687 üzenetére
Szia!
Ez csak egyszerre egy helyen van megnyitva, csak néha más-más kezeli.
Azért szeretném, ha inkább valami felugró üzenet lenne, mert azt biztosan észreveszi, aki éppen a gépnél ül, és kénytelen utánajárni, mert így is rengeteg ilyen-olyan jelző mező van, amik felett így is átsiklik mindenki. Szerencsére legtöbbször én használom a dokumentumot, a nagy részét én alakítottam ki, de amint szabadságra megyek, az egész rendszer egy katyvasz lesz, mert vagy ez marad el, vagy az, ezt szeretném valahogy elkerülni.
A makrós megoldás mennyivel lenne bonyolultabb? Egy makró már fut, azt hiszem abban is Te segítettél anno...Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Arra van lehetőség, hogy makróval egyfajta felugró értesítő üzenetet jelenítsünk meg, ha egy munkalapon egy bizonyos feltétel fennáll?
Röviden felvázolnám a lényeget: van egy nyilvántartás, ami több munkalapból áll, az egyik lap egyfajta jegyzetfüzetként szolgál, beírom, ha valami kérés, igény van, és az esetleges teljesülését is megjelölöm egy "i" vagy "n" betűvel a mellette lévő oszlopban, szóval látható, hogy mi teljesült és mi nem, viszont csak akkor, ha konkrétan rámegyek a lapra és átnézem a listát. Viszont ha más kolléga kezeli a dokumentumot, vagy csak simán elfelejtem, akkor maradhatnak elintézetlenül dolgok, és ez kellemetlen.
Azt szeretném megoldani, hogy a dokumentum megnyitásakor (plusz akár X időnként újra) egy felugró üzenetben jelezze, ha ezen a lapon az "i" vagy "n" jelölést tartalmazó oszlopban bárhol található "n" jelölés, a helye és mennyisége érdektelen, a lényeg az lenne, hogy felhívja a figyelmet, hogy mindenképp nézzek/nézzünk rá a lapra. Vagyis egy adott lapon egy adott oszlopban egy adott érték meglétéről kellene egy felugró értesítés.
Ez valahogy megoldható? Köszönöm előre is, ha van ötlet, segítség.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32678 üzenetére
Szia!
Igy első próbálkozásra már tökéletesen működik, ezer köszönet a segítségért.
Annyit még "logikáztam" rajta, hogy az Offset-et (1, -2)-re módosítottam, így korrigáltam az eredetileg hivatkozott cellák oszlopát, hogy ne kelljen a hivatkozásokat átírni, és így az üres sorok elejére visz, adat bevitelre készen.
Már csak csinosítani kell a munkalapon, és sínen van a dolog.
Köszi még egyszer.Delila_1: Neked is köszönöm, a te megoldásod is működik, de már Fferi50 megoldására volt kihegyezve nagy mértékben a munkalap, ezért végül annál maradtam.
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32671 üzenetére
Így néz ki jelenleg, ez a legelső sor legeleje (14 táblázat van egymás mellett, az első 3 látszik), a második sor ~200 sorral lentebb kezdődik (eredetileg ugyebár ilyen nagyra terveztem mindet, akkor még nem számoltam a táblázattá alakítással), szóval nem érhetnek össze.
Bal oldalon vannak a hivatkozások, a másodikra kattintva látszik a pillanatnyi helyzet, a hivatkozott cella a J oszlopban van, így a J oszlopban le is megy a soron következő üres celláig, a formázás is működik (azért színes az M oszlop is, mert eredetileg 4 oszlopos táblázatok voltak, de végül ezt 3-ra csökkentettem, de valamiért a formázást így jegyezte meg, jelenleg ez a legkisebb baj, már ha nem ez okozza a problémát).
A táblázatok helye eredetileg be lett vonalazva, az ne tévesszen meg, a táblázatok csak az utolsó adatot tartalmazó sorig tartanak. Kisebb-nagyobb szépséghibák vannak bőven még, de amint összeáll az egész, apránként optimalizálva lesz.Képernyőkép:
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32662 üzenetére
Szia!
Nos, a kód rendben van, a táblázatokat is összébb húztam, így már nem érnek össze, üres sorok sincsenek bennük, viszont ugyanaz a probléma, mint ezelőtt.
- Amikor a megfelelő hivatkozásról eljutok egy táblázathoz, akkor abban az oszlopában, ahol a hivatkozott cella van, le is megy a soron következő üres cellához, ez rendben is van.
- Adatot is tudok bevinni, viszont ahogy ellépek a celláról kurzornyíllal, már nem nem enged ugyanabban a sorban maradni, hanem rögtön továbbugrik. A táblázatba 3 adatot kéne bevinnem az új sorba, de így csak egyet enged.Nagyjából megpróbáltam kilogikázni, hogy mi lehet a gond. Ugyebár a táblázat folyatosan bővül, ha új adat kerül bele, a jobb alsó sarkán lévő jelzés is lentebb ugrik egy sorral jelezvén, hogy bővült a táblázat.
Viszont amikor a hivatkozással eljutok a táblázathoz, akkor a soron következő üres cella, ahová ugrik, az akkor még kívül van ezen a sarokjelzésen, és hiába ott lenne a következő sora a táblázatnak, ezt ő akkor még úgy tekinti, hogy táblázaton kívül van, ezért amikor cellát váltok, akkor ugrik a következő táblázatra. Lehetséges, hogy ez a gond, vagy még mindig nálam van valami elrontva? FDelila_1:Köszönöm, ezt is ki fogom próbálni.
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32660 üzenetére
Szia!
Nem úgy bővítem, lehet, hogy rosszul fogalmaztam.
Szóval, én a táblázatokat úgy hoztam létre, hogy fixen 220 sorból áll mindegyik, ezen nem is akarok változtatni, illetve ha szükséges, akkor mégis (1 évre kalkuláltam, ha közel minden munkanapon használnak egy gépet, akkor is elfér, következő évben újraindul a dolog), és amikor új adat kerül bele, akkor folytatólagosan vezetem mindegyiket onnan, ahol éppen az tart. Az nem baj, ha nagy része üres marad is, vannak gépek, amiket szinte naponta használnak, és vannak, amiket havonta egyszer jó esetben, a lényeg, hogy minden táblázatban van elég hely, aztán vagy fel lesz töltve, vagy nem.A sorok beszúrását arra értettem, hogy ha az egymás alatti táblázatokat távolítani akarom egymástól, erre a megoldásra gondoltam, de ekkor a hivatkozott cellák is tolódnak, vagyis a táblázatok "kihaladnak" belőlük, ezért akkor a hivatkozásokat is módosítanom kell. Esetleg a táblázatokat veszem kisebbre, talán pár sort lehet rövidíteni rajtuk, az még nem gond, és nem is fognak összeérni.
Mindenesetre holnap kipróbálom, hogy ha nem érnek össze, akkor működik-e a makró, és megírom az eredményt. Nem sürgős a dolog, természetesen várok türelemmel, addig is köszönöm az eddigi segítséget.
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32654 üzenetére
Szia!
Lefelé bizony összeérnek, de csak amiatt, hogy a táblázattá alakítás során ugyebár kijelölve a táblázatot, végül kapott mindegyik egy fejlécet és valahogy egy plusz sort is alulra, de mivel egymásba nem lógnak bele, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, plusz ugyebár ha sorokat szúrok be, akkor a hivatkozások is tolódnak, de ezek szerint ezen is bütykölnöm kell még.
Oldalirányban van köztük 2 oszlop távolság, úgy nem érnek össze. Egyébként jelenleg 3 "sorban" vannak a táblázatok, soronként 14 db, és mindegyik 220 sort tartalmaz, de még kell további ~30 db, úgyhogy minimum 2 sor még kelleni fog. Elég nagy területet fed le a lapon, ezért is próbáltam úgy rendezni, hogy ne sok hely legyen köztük, így is rengeteg helyet foglal, ezért is lenne fontos, hogy a hivatkozások működjenek, és egyszerű legyen az adat felvitel, mert a csúszkával sokat kellene navigálni.Reggel akkor ezzel folytatom, a kódot is átellenőrzöm, hátha rossz helyre tettem a módosítást, azután jelentkezem. Addig is köszönöm, hogy ennyi időt áldozol rám, lassan már szégyenlem magam, amiért ennyire dilettáns vagyok.
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32645 üzenetére
Működik, az a része rendben is van, hogy a táblázat legaljára áll, viszont amint új adatot írnék bele, és cellát váltok, rögtön újra elugrik, egyre lentebb és lentebb, míg nem a legalsó táblázat alján megáll.
Az első lépés után nem lehet valahogy "kifagyasztani", hogy egy táblázaton belül csak egyszer csinálja ezt?Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32635 üzenetére
Szia!
Még egy kérdésem lenne, ha nem vagyok szemtelen...
Azt meg lehet oldani valahogy, hogy miután a megfelelő hivatkozásra kattintva eljutok az adott táblázat egy adott cellájára (amire a hivatkozás mutat), az aktív cella ne az legyen, hanem a táblázat soron következő üres sorának valamely cellájája? Így könnyebb lenne új adatot felvinni, nem kellene legörgetni manuálisan.
Ha van valami egyszerű megoldás erre, azt előre is köszönöm.
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32631 üzenetére
Most már sínen vagyok, működik is, már csak végig kell csinálni minden táblázatnál a formázást.
Az volt a gond, hogy a legelső táblázatnál valamit elronthattam, vagy többször hozhattam létre, vagy valami ilyesmi, emiatt dupla fejléce van, és kijelölésre sem látszik a neve (Táblázat1 sincs, 2-vel kezdődik a lista), végig ezen próbáltam volna ki a folyamatot, ezért nem ment, ezzel még holnap elszórakozom, de egy másik táblázatnál már tökéletesen megy, úgyhogy a módszer működik, már csak végig kell játszani, az elsőt meg kijavítani.
A táblázatos megoldásban még az is külön szuper, hogy mindegyik táblázat fejlécében eleve ott a szűrési lehetőség, míg eredetileg ez nem volt elérhető, csak amelyiknél külön be volt kapcsolva, és egyszerre csak egynél működött.
Még egy dolog van, amit majd meg kell oldani, mégpedig hogy a táblázatoknak ugyebár fejlécet is csinált az excel, és ez plusz sorokat jelent, mivel eredetileg volt már fejlécük, és így a hivatkozások is csúsztak 1-1 sorral, de szerintem ez már csak formázási finomhangolás kérdése, holnap még bütykölni kell rajta.
Addig is nagyon köszönöm a segítséget. (Ha még ezután is elakadnék, akkor megint jövök )[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #32627 üzenetére
Szia!
Megkezdtem a módosításokat, rögtön el is akadtam.
Táblázattá alakítás megtörtént, eddig rendben.
1. Kijelöltem egy cellát, de azt a részt nem teljesen értem, hogy "amiben a kiválasztott tábla nevét fogjuk megadni"... Abba nekem írnom kell valamilyen táblanevet?
Illetve az sem teljesen világos, hogy a táblázatok " neveit használjuk majd", eszerint el kell neveznem minden táblázatot? Mert ilyen opciót nem találtam, a beszúrás->táblázat menüben sem.
És így a 3. pontnál is elakadok, mert a formázáshoz minek a nevét kell írnom a "Táblanév" helyére?A makrót bemásoltam, valószínűleg működne is, mert a kiválasztott cella értékét 0-ra változtatja (ennyit értek belőle ), a többi rész nyilván még nincs a helyén.
Bocsánat, hogy ilyen láma vagyok, de elakadtam...
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Igazából arról lenne szó, hogy egy adott munkalapon van nagyon sok különálló táblázat, egymás mellett és alatt elrendezve (ez tulajdonképpen egy gép használati napló, ami azt rögzíti, hogy egy bizonyos gépet mikor ki használt, minden gépnek van egy külön táblázata, ami szükség esetén szűrhető dátum, brigád, név szerint).
A lap első oszlopaiban kategóriánként fel vannak sorolva a gépek, gyári számmal, egyéb adatokkal, és mindegyik géphez tartozik egy hivatkozás, ami az ő saját táblázatának fejlécére ugrik, legyen az bárhol a lapon, és minden táblázat fejlécén van egy vissza link is, ami a lap legelejére (bal felső sarkára) visszavisz.A nehézségek ott kezdődnek, hogy bár a hivatkozás hiába visz jó helyre, a sok táblázat közül nem mindig egyértelmű, hogy melyik is kell éppen, mivel sokszor teljesen random, hogy éppen hogy áll a lap, valahol ki van jelölve a kívánt cella, de mindig máshol, középen, szélen, vagy éppen legalul vagy legfelül, ezért szerettem volna, ha legalább más szín kitöltést kaphatna a hivatkozott cella, így rögtôn kitűnne, hogy melyikről is van szó.
Egy másik nehézség, hogy ahogy egy táblázat egyre inkább bővül, és új adatot kell felvenni, egyre többet kell legörgetni a fejlécről, miután a hivatkozás célbaért.
Elég érdekes megvalósítás, az biztos, de fontos, hogy egy munkalapon belül legyen megoldva ez a terület, mivel az egész excel tábla egy összetett nyilvántartás, minden lapon más-más fajta adatok, kimutatások vannak.
Próbáltam egy "ömlesztett" táblázattal megoldani, ami szűrhető lett volna minden adat szerint, de annál minden új adat felvételekor újra fel kellene vinni a gép nevet, gyári számot, stb, ugyanazon gép többszöri használatakor ugyanúgy ismételten el kéne menteni az alapadatokat is, hogy szűrni lehessen.
Szerintem már én is belekavarodtam, de remélem, hogy érthetően írtam le, hogy mi a gondom.Ha már mindenáron makró kell, mennyire bonyolult ezt összehozni, érdemes egyáltalán, vagy elvetélt ötlettel próbálkozom?
Ha van ötlete valakinek, azt előre is köszönöm.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy az megoldható-e makró nélkül, hogy amikor egy hivatkozásra kattintva eljutok a hivatkozott cellára, az valamilyen módon megkülönböztetett formázást kapjon, de csak addig, amíg el nem lépek róla? És ez "globálisan" értendő, vagyis minden hivatkozásnál ugyanezt kéne csinálnia... (2007-es Excel)
Ha van ötlet, azt köszönöm előre is.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
-
EmberXY
veterán
válasz Zola007 #32558 üzenetére
Én is jártam már így, 1:1-ben kijelölve egy egész lapot, átmásolva ugyanazon dokumentum egy másik lapjára, de a margók valamiért elállítódtak, ami azért érdekes, mert az eredeti helyen sem állítottam semmit a margón.
Szóval biztos, hogy nem a margókkal van a gond?Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz bsasa1 #32499 üzenetére
Köszönöm, ez jónak tűnik, bár a makrókhoz nem értek, de első olvasatra pont a szóban forgó problémára ad megoldást, holnap mindenképp kipróbálom.
Fferi50: Az a menüpont inaktív nálam, fölévíve a kurzort azt írja, hogy azokra a fájlokra vonatkozik, amelyek az adott táblára hivatkoznak, nálam ugyebár külső forrás nincs, a hivatkozások a lapon belül vannak.
Köszi neked is a segítséget, de lehet, hogy a fenti makró lesz a megoldás, holnap kiderül.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz bsasa1 #32497 üzenetére
Köszi a tippet, de próbáltam, nem jutok eredményre ezzel, ugyanis a hivatkozások, vagyis azok tartalma nem jelenik meg konkrét szövegként, csak ha fölé viszem a kurzort, akkor mutatja, hogy melyik cellára hivatkozik, és itt szerepel a hivatkozott cella előtt a munkalap neve is " !"-lel a végén, nekem ezt kéne módosítanom valahogy, mert ez akkor nem változik, ha munkalapot átnevezem.
Ha az átnevezés után helyezek el hivatkozást, az már nyilván működik, de rengeteg olyan van, amit még előtte hoztam létre.
A csere menüben próbáltam úgy is, hogy a keresés helyének a "képletek"-et választottam, úgy sem talál semmit, "!"-lel vagy anélkül ugyanez a helyzet.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Azzal a problémával szembesültem, hogy egy adott munkalapon elhelyezett hivatkozások, amik ugyanazon munkalapon belülre mutatnak, nem működnek, miután a munkalapot átnevezem (gondolom, a hivatkozás szerves részét képezi az is, hogy melyik lapra mutat, de ezt valamiért nem kezeli dinamikusan, mint a képleteket úgy általában).
Van erre valami megoldás, vagy egyenként kell átszerkesztenem manuálisan a hivatkozásokat?
Köszönöm előre is, ha van valami ötlet (2007-es Excelről van szó).Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Delila_1 #30651 üzenetére
Köszi, bár erre magamtól is rájöhettem volna, az életben nem jöttem volna rá.
Viszont bonyolítanám, mert ahol ezt használnám, ott a RÉSZÖSSZEG függvényt használom, egyszer régebben kérdeztem már ezzel kapcsolatban, lényegében egy összesítő táblázatról van szó, ami akkor is összesít, ha szűrőkkel csak bizonyos adatokra szűrök egy másik táblázatban.
Lényegében a =RÉSZÖSSZEG(9;A:A) képletet tudom úgy módosítani, hogy csak az A6 cellától kezdve adjon össze, és ha szűrök, akkor csak a szűrt adatokat adja össze?Olyanon gondolkodtam, hogy mondjuk =RÉSZÖSSZEG(9;A6:A10000), vagy egyéb, kellően nagy sorszámú cellával bezárólag oldom meg, és idővel ezt módosítani, ha szükséges, de nem tudom, ez mennyire elegáns...
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Oszlop összeadással kapcsolatos kérdésem lenne, azt már tudom, hogy egy teljes oszlopot hogyan lehet összeadni, de olyan kérdésem lenne, hogy van-e olyan képlet, ami csak egy bizonyos cellától lefelé adja össze a teljes oszlopot?
Köszönöm.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Van egy ötletem:
Kijelölsz egy segédoszlopot, szöveg formátumot adsz neki, oda bemásolod a %-os értékeket.
Ezután ahová végül kerülne, azt az oszlopot is először szöveg formátumúvá teszed, majd az első cellától kezdve alkalmazod a =HELYETTE(A1;"%";"") függvényt, ahol értelemszerűen az A1 helyére a segédoszlop első cellája kerül, ahol érték van, majd ezt végigmásolod az oszlopon, ekkor minden érték végéről lekerül a %, majd ezután szám formátumúvá teszed az oszlopot, a segédoszlopot meg törlöd. Kicsit talán körülményes, de szerintem működik, más nem jut eszembe.(Innen vettem az ötletet...)
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Delila_1 #30445 üzenetére
Szia!
A fényképezőgép funkcióval kapcsolatban lenne még egy kérdésem: ha én megvalósítok ezzel valamit, akkor a dokumentumot a hálózaton bárhol megnyitva is ugyanúgy működni fog? Említetted, hogy az ikont külön be kell kapcsolni a létrehozáshoz, de a működéséhez ugye nem kell semmi ilyen speciális dolog? Vagyis bármelyik gépen ugyanúgy működik, mint ahogy én beállítom?Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Delila_1 #30441 üzenetére
De nekem úgy lenne jó, hogy egymás mellett látszódjanak.
Erről lenne szó:
Az összes felhasználás táblázata az általam emlegetett második táblázat, namármost a fejlécig semmi gond, de ki szeretném még egy-két dologgal bővíteni, és ennek kellene látszódnia folyamatosan az első mellett.
Ha nem lehet megoldani, akkor marad így, de a lényeg az lenne, hogy ne kelljen külön előhívni a másodikat, az mindig szem előtt legyen, akármikor néz rá valaki a dokumentumra.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Delila_1 #30439 üzenetére
De az nem ugyanolyan.
Az a gondom, hogy mindenképp úgy kéne látszódnia, ahogy egymás mellett van a két táblázat.
Elsőben üzemanyag felhasználási adatok vannak rögzítve, és ezt személyenként, brigádonként vagy dátumonként is lehet szűrni, csoportosítani. A mellette levő táblázat pedig összesítő adatokat tartalmaz, vagyis a lényeg az lenne, hogy amikor már kellően sok adat lesz az elsőben, akkor is a megfelelő paraméter alapján szűrve vagy ömlesztett állapotban is ugyanúgy látszódjon az összesítés, és ne kelljen görgetni.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Fferi50 #30436 üzenetére
De ha egymás alá rakom, akkor az alsó tábla adatai nem kavarnak be a felső tábla oszlopainak szűrőibe?
Továbbá, azért szerettem volna egymás mellé a kettőt, mert az első tábla folyamatosan bővül, egy idő után már görgetni kellene, hogy lássuk a másodikat, ráadásul a második táblának akkor lenne értelme, ha egyből látszana a munkalapon. Köszi az ötletet, de egyelőre még gondolkodom, hogy mi legyen.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy ha adott két, egymás mellett lévő táblázat, vagyis ugyanazon a munkalapon (a második az elsőből mutat néhány tájékoztató jellegű adatot, képletekkel), akkor tudok úgy szűrni az elsőben, hogy a kilistázott sorok csak arra a táblázatra legyenek érvényesek? Az a gondom, hogy szűréskor bár kilistázza az első táblázat kívánt elemeit, de az eltűnt sorok értelemszerűen a második táblázatból is eltűnnek, erre lehet valami megoldást találni? A második táblázat azon része, amelyik az első táblázat fejléce felett található, nem változik, de a fejléc alatti sorok, ahol az első táblázatbeli szűrendő adatok vannak, már nincsenek biztonságban. Vagyis lehet valamiféle tartományt beállítani a szűrőnek? Azért lenne ez fontos, mert a két táblázatot együtt szeretném nyomtatni, ha szükséges.
Köszi előre is.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz ny.janos #30384 üzenetére
Köszönöm, de egyelőre a RÉSZÖSSZEG tökéletesen megfelel, mert kizárólag számadatok kerülnek a cellákba, és nem is túl gyakran bővül a táblázat, ezért a hibalehetőség minimális.
Viszont lenne megint egy kérdésem, ami foglalkoztat: amikor egy cellához megjegyzést fűzök, akkor a dokumentum "készítőjének" nevét is odateszi, a megjegyzésben ki lehet törölni, de a megjelenítésekor ugyanúgy látszik az állapotsoron, hogy "ki írta" a megjegyzést, viszont a dokumentumot már nem ő kezeli, ezért zavaró. Ezt valahogy el lehet tüntetni? Egyáltalán a dokumentum ilyen jellegű adatait hol lehet megnézni?
Köszönöm előre is.Up the Irons!
-
-
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Olyan összeadás függvényt tudok csinálni, ami egy teljes oszlopot ad össze, tartománytól függetlenül? Tehát ahogy új adat kerül az oszlopba, azt is hozzáadná. Meg lehet ezt oldani, vagy mindenképp meg kell adni egy tartományt, pl egy jó pár ezer celláig, ami egy ideig biztosan elég?
Köszönöm előre is.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Lehet, hogy láma a kérdésem, de egyszerűen nem jutok a megoldáshoz...
Arról lenne szó, hogy van egy táblázat, aminek bizonyos oszlopainak fejlécén szűrőt szeretnék beállítani, de sehogy sem sikerül. Vagy egyszerre csak egy oszlopnál működik, vagy az összesen egyszerre, viszont sehogy sem tudom megoldani, hogy csak azoknál legyen, amiknél szeretném.
Mit ronthattam el? (2007-es verzió)
Köszönöm előre is.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
-
EmberXY
veterán
Azt látom, hogy miről beszéltetek, de a makró kapcsán egyértelműen magamra ismertem, és mivel nem is gondoltam volna, hogy valaki ezen akar majd lovagolni, kicsit meglepődtem.
Ha félreértés, akkor félreértés, de akkor részemről nincs harag.
Bár továbbra sem értem, hogy a kettőtök beszélgetéséből kiszűrt konzekvencia hogyan jutott arra a szellemi szintre, hogy a makróval kapcsolatos kérdés képezze a hozzászólásod tárgyát...
Na ez a kacifántos mondat.Up the Irons!
-
EmberXY
veterán
válasz Delila_1 #5250 üzenetére
Én nem így látom, de majd ő nyilatkozik..
Közvetlenül a te hsz-edre válaszolt, és azelőtt volt szó makróról, nem tudom elképzelni, hogy mi másra gondolhatott, de számomra elég egyértelmű.A makró egyelőre működik, már belefáradtam a szerkesztgetésbe (lusta, munkahelyi user vagyok ), így hagyom egyenlőre, de azért köszi.
Up the Irons!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest