- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Csoportos keresetek tömegeit zúdítják a tech cégekre a britek, az Apple az első
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ármester
válasz ggeleven #3091 üzenetére
Abban viszont egyet értek, hogy valami elvárás lehetne a marketplace felé, hogy ne egy Aliexpress / Temu 2.0 legyen belőle
Példánál maradva HA-n is, ha kifogsz egy csalót, azért kapsz segítséget az ügy rendezéséhez, kitiltják, adott esetben feljelentik, stb...
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Thoty
senior tag
válasz ggeleven #3091 üzenetére
Azért Alin sem tökéletes a vásárlói védelem, simán eladnak neked hamis/fake/hibás terméket, aztán reklamáció során könnyedén adnak igazat az előadónak. Legutóbb egy fake SSD-be futottam bele, az 1TB méret helyett csak 100GB használható, hiába bizonyítottam h2wtest-el, hogy nem tudja azt, amit rendeltem, mivel az eladó bizonyította egy videóval, hogy lehet rá másolni és vissza is lehet olvasni (persze, egy 10MB-os filet), simán az ő javára döntöttek. Fellebbezésnek helye nincs.
-
Rodzser Mór
senior tag
-
Pro Koryak
addikt
-
tutis
őstag
válasz ggeleven #2727 üzenetére
nyilván tudom hogy jogilag kb semmi esély mert le vannak fedve aszf-el és hasonlókkal, bár elég érdekes ez a fajta eladói magatartás, mivel ha aszf-be beleírják hogy a vásárlással elfogadom hogy havonta 1 millió forintot utalok a számlájukra, jogilag az is megállná a helyét, mert ugye elfogadtam a vásárlással az aszf-et..
Viszont nekem meg kitelik az időmből hogy próbálkozzak, nyilván nem fogok megállni egy chatbotos ügyintéző válaszánál.
Alzánál volt hasonló sztorim, vettem egy laptopot, aminek az alza elrontotta a leírását. (kevesebb ram és nem világító billenytűzet volt az eltérés)
Ők adtak ingyen ramot, és 30ezres kupont is kaptam pluszba, holott azt is mondhatták volna, hogy akkor vigyem vissza, és visszaadják a zsét.
Persze nem ugyanaz a sztori, nem ugyanaz a cég, de lehet ezt emberileg is kezelni, semmi kötelességük nem volt fizetni meg plusz ajándékot adni. Igaz hogy ott is eltartott 1 hónapig a levelezgetés, de addig mentem amíg ki nem jártam amit akartam (ez volt a cél, a laptop mindenképp maradt volna)
Szóval meglátjuk, ha nemleges a válasz itt, viszem be személyesen boltba az asztalt, meglátjuk ott mit tudnak kezdeni vele. Ha ott sem, akkor jönnek szervek. természetesen fogok kártérítést is kérni a kellemetlenségekért, mindent meg fogok próbálni.
Termék lehúzás is meglesz az oldalon, csak hogy más is lássa hogy milyen a partner cég, nehogy más is így járjon. Én a magam oldaláról meg fogok tenni mindent hogy vagy elintéződjön, vagy nyoma legyen...[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz ggeleven #2723 üzenetére
világos. de az adatlapon ennyi van. egy eldugott help menüben nekem hiaba irja le a kitételeket, siman vásárló megtévesztése, mivel itt nem hivatkozik hogy ez feltételhez kötött. ertem a jogszabályt is. de nyilván nem fogom ennyiben hagyni a dolgot, ha nem viszik vissza, elmegyek a békéltető testület felé, hátha ők tudnak segíteni.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Ákinard
aktív tag
válasz ggeleven #290 üzenetére
Nekem is folyamatosan összevonják a rendeléseim, egy nyitókód alá. Néha olyan rendelésszám-lánc van az email
tárgyában, hogy ki sem fér… Én Budapesten vagyok, gondolom itt telítettebbek az easyboxok. Egy kód nyit több ajtót is, nekem talán 4 volt eddig a “rekord”. Kirakja a kijelzőre, hogy melyik ajtók nyílnak majd, és hány csomagot tartalmaznak.Ráadásul egyszer pont rosszul jártam ezzel, mert egy megrendelést töröltetni akartam, de már elindult. Mondták semmi baj, ne vegyem át, ezzel rendezve van. Erre mellé raktak egy kuponozott BB terméket ami mindenképp kellett… Hiába hívtam az ügyfélszolgálatot, csak annyit tudott mondani, hogy vegyem át, majd ott helyben küldjen is vissza… Persze így ki kellett fizetnem, hogy utána visszakapjam a pénzt…
Kérdésre válaszolva: szerintem nem veszik ki közben a “lejáró” küldeményt, semmi értelme nem lenne. Persze Emag, bármi előfordulhat :-))))
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla