- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Synology NAS
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Hálózati / IP kamera
- Proxmox VE
- ASUS routerek
- Közeledik az utód, már nem megy úgy a Nintendo Switch
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsi0407
félisten
válasz 7Heads Drago #13054 üzenetére
Te pedig fordítva ülsz azon a lovon. Egy villanyautós topikban próbálsz téríteni.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz 7Heads Drago #12945 üzenetére
Nekem az F10 520D piszok takarékos volt. Simán 5l alatt volt közúton, pályán sem ment 6-6,5 fölé.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #12669 üzenetére
Ahh, így már világos. Köszi!
Azt gondoldam, hogy a HMG magában foglalja az összes céget.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #12664 üzenetére
Ez a 6% honnan jön?
Én ezt találtam.
Hyundai Motor Group (HMG), comprising Hyundai Motor and Kia Corporation, said it sold 516,000 battery electric vehicles (BEVs) worldwide in 2023, according to local reports, lifting cumulative sales to 1.53m units by the end of last year. Overseas sales were estimated to have accounted for around 80% of the total in 2023.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #12661 üzenetére
Az a kérdés, hogy kitől rabolnak vevőket.
Szerintem a legnagyobb veszélyben a VW konszern van.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Andras6800 #12659 üzenetére
A végfelhasználót (az átlagJózsit) az érdekli, hogy mit kap a pénzéért. Pont leszarja, hogy ki és milyen körülmények között készítette el azt az autót.
Az iPhone-t sem dobálták az emberek a kukába, mert a Foxconn embertelen módon kezelte a dolgozókat.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #12655 üzenetére
Akkor szerinted a KIA nem termel profitot? Vagy mondjuk a Hyundai? Én ezt kétlem.
Vagy miért van az, hogy az iD3 fele annyiért ment Kínában? Ott nem akarnak profitot termelni?
Nekem az az érzésem, hogy nem megy más itt, csak a szimpla lehúzgálás.Szívem szerint BMW-t vennék következőnek, de nem igazán győz meg egyik sem, meglátjuk mit villant a Neue Klasse.
Bár az i3 lehet hamarabb le lesz cserélve valamire, amit a feleségem szeretne. Neki az i-Pace tetszik, de én nem akarok egy szervizbérletes púpot a hátamra.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #12653 üzenetére
Nem a darabszám a lényeg. Ez az autó már 2021-ben is 800 Voltos akkuval volt szerelve.
Egyébként végig hiány volt belőle, nem véletlenül adtak el keveset.
Az enyémre is egy évet várt az előző tulaj, mire megérkezett, addigra már nem kellett neki, így tudtam 120-rel és 5 millióval olcsóbban venni.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #12651 üzenetére
Akkor mégis miért megy a sírás, ha nem igaz, miért kell különadó?
Drága és többiekhez képest gyengébb az eredmény. Hyundai-Kia, Tesla és a kínaiak is előrébb járnak.
Sajnos ezt el kell fogadni.
A BMW szerintem az i3-mal nagyot durrantott anno, de utána úgy nézett ki, mintha mindent elfelejtettek volna, amit azon tanultak.
A többiek pedig említésre sem méltók.
Az EV6-omra nem tudnék alternatívát találni azonos árban egyik EU-s gyártótól sem, pedig ez is 25 millió volt.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #12646 üzenetére
Lehet adni az EU-s gyártóknak is támogatást. Ja, hogy nem ad senki? Erről miért Kina tehet?
Az árképzés mellett mondjuk indokolatlan.
Az van, hogy a régi gyártók húztak egy Nokia-t. Nekik sem kellett az érintőképernyős telefon. Mire rájöttek, hogy kellene vele foglalkozni, addigra késő volt, az Apple és az Android telefonok már nem voltak beérhetőek.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz tuzpenge #8994 üzenetére
Én sem vagyok Teslás, de Teslásként én személy szerint nem örülnék neki, ha publikus töltőket használnék.
Egyébként a Pennynél mindenki is lógott a töltőkön, legalább is itt Nyíregyházán. Elég irritáló volt, aztán arra sem voltak képesek, hogy legalább egy csomag szotyit vegyenek a boltban..
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Én is így látom, valószínűleg a topiklakók 90%-a dettó.
Annyit még hozzáfűznék, hogy valóban drágább egy EV egy hagyományos autónál, de a prémium gyártók EV-i jóval drágábbak a többiekénél és bizony EV-s szemmel nem jobbak semmivel. (hatótáv, akkutechnológia, entertainment system, stb.)
Pontosan ezért lesz csúnya, amit a BYD művel majd az EU-s piacon, mert nagyon jól össze van rakva és mindent tud, amit egy jóval drágább konkurencia.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #8775 üzenetére
Csak azért van, mert egyáltalán nem EV-s fejjel gondolkozol. Tudom milyen a különbség, én is csak 1 éve vezetek EV-t, 2 éve még a világból ki lehetett volna zavarni az ötlettel is.
Viszont itt más preferenciák is vannak, nem csak a márkajelzés. Pontosan ezért vannak bajban a németek, keresik még az egyensúlyt az EV-s és a márkahű tulajok között.
Nem tudok a 3 német közül egyet sem mondani, amelyikbe most beülnék az EV6 helyett.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #8773 üzenetére
Véleményem szerint van.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #8771 üzenetére
Te sokkal szubjektívebb vagy itt bárkinél.
Igaz,később csatlakoztam a topikba, így nem tudom, hogy Neked most milyen EV-d van?utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz tuzpenge #8769 üzenetére
Nincs azzal baj, ha a profitot maximalizálja, de akkor az ár is tükrözze.
Évekig csak BMW-t vettem, de már nem érzem azt a vágyat egyik német autó iránt sem, amit régen. Hamarabb vennék még egy koreait, vagy kinait, vagy akár Teslát.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #8765 üzenetére
Fosbook link nem volt jó, elnézést: [link]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #8763 üzenetére
Megfelelő tervezés + méretezés, merevség, hangszigetelés és extrák. Ennek bizony súlya van. Valamit valamiért.
Dehogy. Az i3 a legjobb példa rá. Ott volt igazán kiugró és egyedi tervezés a szénszálas kasztnival. Miért kellett azt hagyni és 3 tonnás kocsikat hozni utódként?
Ha szerinted az akkutechnológia nem fontos része ezeknek az autóknak, akkor nagyon rossz topikban vagy.
Azt pedig ne mondd, hogy nem műanyag fos. Vályit nem bírom, de itt igaza van: [link]utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #8761 üzenetére
Az EV6-ba is úgy ültem be, hogy biztos gagyi lesz az F10-emhez és az i3-hoz képest és igencsak kellemesen csalódtam.
Nem lenne ez másképp a kínaiak esetén sem. Nem beszélve a menürendszerrõl és a többiről.
A BYD akkutechnológia téren kb mindenki előtt jár és bizony ezeknek a kocsiknak nem meglepő módon az a lelke.
Egy új BMW, vagy Merci már ugyanaz a műanyag fos, mint az olcsó gyártók termékei, semmivel sem különb. Cserébe legalább 3 tonnás mind..utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #8759 üzenetére
Ezekre én nem látok objektív bizonyítékot. Tesla is sokat javult minőségben mára.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #8757 üzenetére
Miben? Objektíven próbáld meg nézni a dolgokat.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Én kezdem azt érezni a régi gyártóknál, hogy nyomtak egy Nokia-t.
Ugye a Nokia is hülyeségnek tartotta az érintőképernyőt, az okos rendszereket, aztán már túl későn megpróbáltak erőlködni a Windows Phone-nal és bedőltek.Elég megnézni egy Byd-t, vagy egy Tesla-t tudásra, hol vannak ehhez a német autógyártók?
Ha nem vettem volna nyáron egy EV6-ot, akkor most tuti beülnék egy Seal-be egyébként.
Közben a Xiaomi is beköszönt: [link][ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #8349 üzenetére
Azt én sem tudok, viszont varratokat méretezek.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #8347 üzenetére
Biztos azt is lehet. Én acélszerkezetek tervezek, ott angolul is elfogadott a kommunikáció. Bár ott már a 10 éves gyerek is perfekt angolos.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #8345 üzenetére
Voltam Norvegiában többször is alkalmi projekteken dolgozni, rengetegszer hívtak vissza, de amikor már megházasodtunk, akkor mondtam a főnöknek, hogy nem megyek többet. Utána is többször hívtak, mert értékelték a munkám és szerették a hozzáállásom a munkához.
Ég és föld a két ország közötti különbség minden téren, nem csak anyagilag.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #7916 üzenetére
Igen, ezért lepett meg engem is.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Igen, de ilyenkor a kerámia lesz karcos, nem a lakkréteg. Céges az autó, így a költségem is céges, nyilván saját autóra én sem tennék ennyiért.
Most kaptam egy 300-as ajánlatot is. Fóliát nem rakatnék rá, valamiért a hideg ráz tőle.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
A kis hajszálkarcok, meg a kavicsfelverődések nagyon irritálnak.
Ez nem sima mosás+kerámia lenne, hanem egy alap polír és egy több rétegben felvitt Herrenfahrt kerámia 5 év garanciával. Évente egyszer vissza kell mennie kerámia tisztításra.
Még én is agyalok, hogy fólia legyen, vagy kerámia, de valamit mindenképpen szeretnék rá.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Kerámiabevonatot használ valaki? Nem a kis spray-zős gagyira gondolok, hanem rendes szaki által készített megoldásra.
EV6-ra kaptam egy 470 ezres ajánlatot 5 éves garanciával, állagmegóvásként igazából elég jó ajánlatnak tűnik az autó értékéhez képest. Mi ezzel a tapasztalatotok?utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Nem 100%-osan hoztam el, pontosan már nem emlékszem, talán 92 volt benne. A képen éppen 19%-on volt. Kb 400-450 km a reális ezzel a használattal nyáron, ami nem rossz, ahhoz képest, hogy még szokjuk egymást. Volt azért néha pár sport mód - padlógáz szakasz benne, amikor fülig ért a szám. Durván az i3-asunk dupláját tudja hatótávban, pont ezt vártam tőle.
19-ről 100%-ra 6 óra volt a töltés itthon 11kW AC-n. Az sem rossz egyáltalán.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #7272 üzenetére
Azért, mert egy akkora városon nem annyi idő áthaladni, mint mondjuk Kaposváron. Én jónak tartom a 70-es táblákat, minden külvárosban bevezetném, ahol nincs nagy gyalogosforgalom.
Aki állat módjára hajt belvárosban is, az tábláktól függetlenül teszi azt.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #7264 üzenetére
Veszi ez a kanyart is szépen. Meglepően jól.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #7262 üzenetére
Ha lúd, legyen kövér. GT már drága lett volna azért.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #7260 üzenetére
Nem akartam olyat.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #7258 üzenetére
325 lovas AWD. Elég nagyot lép. i3 után is gyorsnak érzem
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #7255 üzenetére
Hahu-n volt. Most is van egy alapfelszereltségű 18 körül náluk.
Bandit
Nem, ez ekkora. Nagy autó igazából, rengeteg benne a hely hátul is.4,7 méter körül van.
Mi is megnéztük az Ioniq6-ot és az 5-öt is, de végül ez nyert.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #7252 üzenetére
Volt még egy kék, de azt elvitték..Valahogy mindig a fekete mellett kötünk ki.
Vesa
Köszi! Sokat még nem.tudok róla írni, reggel hoztam haza. Az első benyomás nagyon pozitív!
[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #7201 üzenetére
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #7194 üzenetére
Egy cégtől vettem. Tavaly rendeltek többet is, csak túl későn érkezett meg, így eladják.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #7067 üzenetére
Végül EV6 lett. GT line 325AWD. Jövő héten lesz átírva, utána vesszük át. 130 km van benne minden rendelhető extrával. 24.7m volt áfával.
[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #7081 üzenetére
Öhmm, nincs Carplay? Mondjuk egy ilyennel sincs? [link]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Mivel férfi és kocka vagyok egyben, így a Tesla a gyorsulás és a rendszere miatt abszolút nyerő lenne nálam.
Cégre készülök vásárolni, lehet nem szórakozok a KP-val és lízingelni fogom, Náluk eléggé kedvezőek a feltételek is. Kis túlzással infláció alatt lennék a kamattal.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Nálunk is eljött az idő, hogy az i3 mellé a nagyobb autónk is elektromos legyen.
Ugyanez a problémám a Model 3-mal, ami Neked is, pontosabban nem nekem, hanem az asszonynak.
Lehet így EV6 lesz, de a francnak sincs kedve félévet, vagy többet várni egy autóra..[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Noukoum #6669 üzenetére
Mindenképpen körbe fogom járni a választékot, mielőtt vásárolok és akkor meglátom. Van egy olyan tényező a képletben, ami kiszámíthatatlan, a feleségem.
Az i3-at neki vettem, eleinte utálta, most pedig nem adná semmi pénzért.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Noukoum #6633 üzenetére
Majdnem mindenben.
Nekünk van most itthon egy i3 és egy F10 520D, az F10-et le szeretném idén cserélni, a Tesla nagyon vonzó az ár és a technika miatt, de a minőség, az összerakottság érzete még mindig a többiek mellett szól, kicsit számomra még mindig túl puritán az egész autó, viszont ha a tudást, hatékonyságot nézem, akkor nincs ellenfele, eléggé kettős érzések.Versenyben van nálam több autó is:
- Kia EV6
- iX3
- Q4 sportback E-tron
- EQB/EQC
- Ioniq5
- Model YLegjobban az EV6 és a Q4 jön be jelenleg. Mindkettőnél vállalható a hatótáv, jól felszereltek, jól néznek ki és össze is vannak rakva rendesen.
[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Aham, akkor a leírásban hülyeség volt, hogy az Amper állítható?
Az i3-on tudom állítani, de néha elég lenne kevesebb is, egyszerűbb lenne a töltőn.
Köszi a választ!
Update, elvileg app-ban lehetne. Megnézem, hogy ebben van-e egyáltalán BT. [link][ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Eleinte mi is azt akartunk, de végül inkább az i3 lett. Nekem az a töltési mizéria és a hűtetlen akku elvette tőle a kedvem. ( a CHAdeMO sem egy nagy vonzerő)
Ha idén elég jó évem lesz, akkor az 5-ös BMW-t is lecserélnénk, szerintem EV6-ra. Bár a Megane E-tech is szimpi.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
-
tibcsi0407
félisten
válasz Bandit21 #5638 üzenetére
Azt is tegyük hozzá, hogy a leaf-nek nincs temperálva az akkuja, ami hosszútávon nem csoda, hogy jobban degradálja a cellákat.
Azért látnak ilyen cikkeket az emberek ezeken az oldalakon, mert a mai napig a legtöbb autós újságíró nem lát túl a benzingőzön. Elég megnézni Csikós C4-E tesztjét, ahol azért sírt, mert éjszaka nem tudott eleget tölteni az autóba úgy, hogy egy elosztós hosszabbítóba dugta bele az amúgy is lassú töltőt. Mégis mi a francot várt?[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Kaptam én is nemrég egy OTP-s ajánlatot, de nem éltem vele egyelőre. Félek egy kicsit a válságtól. Építőmérnökként eléggé ki vagyok téve a helyzetnek.
Az i3 céges, gondoltam rá, hogy veszek mellé egy másik cégest, aminek nagyobb a hatótávja. E-tech, vagy EV6-ban gondolkodom. Majd jövőre meglátjuk mi lesz.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz FIREBLADE78 #4430 üzenetére
Miért nem? Így a szervizt is cégként számolod el. Jobb leadózni egy halom pénzt és abból megvenni és fenntartani magánszemélyként?
[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
Igen, ezzel egyetértek. Ha már egy kicsit is pénzbe kerül, akkor nem csövezne ott. Ezért mondtam, hogy vásárláshoz kötném, bizonyos összeg felett.
Mert ha nem adnál meg egy minimum összeget, akkor a paraszt bemenne, venne 100 Forintért valamit és ott töltögetne órákig..utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
Tegnap például egy iX és egy Jaguar I-Pace állt ott, így vásárlóként ismét nem tudtam arra a fél órára sem rádugni az autót.
A Jaguaros pali nagyon nem a Penny-ben volt vásárolni, hanem teljesen másik irányból érkezett, pont akkor, mikor végeztünk a vásárlással. Az iX-et is nagyon gyakran látom ott órákig lógni.
Számomra is ez az igazi fillérb*szás kategória, amikor 30 milliós autókkal csöveznek az ingyen töltőn.A Lidl a környező országokban fizetőssé teszi a töltést. Hamarosan itt is úgy lesz.
[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Bandit21 #4406 üzenetére
Szerintem a Penny hibázza ezt el. Nekik kellene valahogy csak a vásárlókra korlátoznia a töltőket, sőt legalább 5000 Ft-os vásárláshoz kötném.
Polyfazer app kell a töltőhöz. A helyükben tennék a számlákra valami QR kódot, amivel lehetővé tenném a következő töltést mondjuk 1 hónapon belül, vagy ilyesmi.
Az, hogy egy lakótelep ingyen lóg a töltőjükön elvéve a helyet a valódi vásárlóktól nem korrekt. Szerintem a töltőetikettbe sem fér bele.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Bandit21 #4403 üzenetére
Én szeretem rádugni, míg vásárolgatunk. Belemegy annyi kw, amiből megjárom oda-vissza. Egy perccel sem töltök többet, mint amennyit a Pennyben tartózkodunk.
A legtöbb ott töltő autó egyébként valamelyik panellakásban él (Nyíregyháza egyébként) és valószínűleg nem tud máshol tölteni. Szerintem ilyen esetben ne vegyen elektromos autót, ilyen egyszerű.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
tibcsi0407
félisten
válasz wassermann #4341 üzenetére
Nyilván csak az előleget fizettük ki. 50% kellett akkor még az árgaranciához.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
-
tibcsi0407
félisten
Ki tudja, lehet jóval kisebb feszültségűek lesznek az akkuk. A NASA pár lépéssel mindig a civil felhasználás előtt jár. Már az EV6 is tud talán 350 kW-tal tölteni, de a NIO is talán 500-asat ígért. Ez már nincs messze az 560 kW-tól, amit írtál.
utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
-
-
tibcsi0407
félisten
Szerinted nem fognak energiatározókat telepíteni például a Marson? Véleményem szerint eléggé alábecsülöd a NASA-t.
Gondolom nem azért fejlesztették ki a technológiát, hogy később ne használják semmire. Egyébként egy ilyennel röhögve tudnak 1400 Ampert leadni bárhol. Ne lakossági eszközökben gondolkozz.utdetailing.hu || Szakmai kérdésekre privátban NEM válaszolok.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konteó topic
- Milyen monitort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel topik
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Bontatan fóliás, garanciás LaMetric Time okos asztali óra
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Újszerű! Egyedi gyártású 2 férőhelyes/2 személyes számítógépasztal/íróasztal 150x100x75
- Eladó újszerű next level racing szimulátor szék!
- Inmotion V10 Elektromos Egykerekű 4KM!!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest