Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz tibcsi0407 #4243 üzenetére

    Mindenhol alaptörekvés a tartós tervezhető terhelés, minél kisebb kiugrásokkal. lásd pl atomerőmű, ami marha jó, tartósan tolja a kraftot, de csak úgy sem le, sem fel nem szabályozható hipp hopp
    Ezért vannak a kisebb erőművek.
    Namost minél nagyobb kiugró csúcsokra kell tervezni, annál nagyobb az instabilitás, bonyolultabb az üzemeltetés.
    Igen, a zemberek vágya a villámgyors töltés, ettől áll égnek a haja mindenkinek

    1400A az a klasszik 400V töltés esetén 560kW de a 800V rendszereken 1.12MW lenne!
    És mondjuk van egy töltő szigeted egy autópályán ahol 4 ilyen állomás van, és kettőn töltenek egyszerre, 2MW, egy kisebb város fogyasztása baszki
    Szerinted mit reagál a hálózat országosan 100db ilyen töltőre, ami 100MW ki-be kapcsolgatása lenne, közben ne essen a fesz 230V alá, a freki meg 50.00Hz alá?

    5 perces töltés, ezt a kiugrást még a gázturbinás erőművek se bírnák követni, fél-1 perc mire felpörög, addig beesik a fesz a hálózaton mögötte vagy 210-215V-ra, vagy a freki zuhan be, elkezdi utolárni, erre 5. percben kikapcsol a töltő, generátor túlfut, mire leszabályozzák lesz 245V meg emeli a frekit.
    Ja ezt összehangolva mondjuk épp ekkor megy el egy bazi nagy felhő a mátrai naperőmű felett, és az is megzavarja a rendszert

    Erre mondom, hogy csak lokális akkus pufferelt töltéssel lehetne megoldani, de annak az árát ki fizeti ki, mikor az ionity-től is sírógörcsöt kapnak, akik nem értik meg, azé' drága mert kurva gyors?

    [ Szerkesztve ]

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák