Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WD9

    csendes tag

    Sziasztok!

    A segítségetekre lenne szükségem. Kicsit hosszú lesz. :D

    Mivel nem kaptam meg egy ebay-ről rendelt terméket, ezért küldtem egy request-et az eladónak refund-ot kérve. Az ebay jelezte, hogy amennyiben január 23-ig nem reagál az eladó, az ebay-hez küldjem tovább az ügyet.

    Időközben kedvenc eladóm "No longer a registered user" lett, az ebay pedig törölte a megrendelt terméket, a my ebay oldalon a rendelt termékek felsorolásánál a problémás terméknél egy olyan szöveg áll, hogy bármilyen probléma esetén látogassam meg a resolution centert. A request-et viszont azon keresztül küldtem, amit nem találok sehol a rendszerben (print screen-t csináltam róla amikor elküldtem, úgyhogy azzal bizonyítani tudom). Miért tűnt el vajon? Mert már nem regisztrált user az eladó??

    Írtam egy üzenetet az ebay-nak, amire reagálva megnyugtattak, hogy ne aggódjak, minden rendben lesz, nem számít, hogy már nem reigsztrált felhasználó a barátunk és nyissak egy case-t a resolution center-ben. Továbbá ha nem fizet az eladó, eszkaláljam a problémát a support felé.

    Ez mind szép és jó, de mivel már küldtem egy requestet, ami eltűnt, nem tudok újabbat nyitni, mert jelez a rendszer, hogy már nyitottam egyet. Visszaírtam az ebay-nak még január 23-án (ugye eddig kellett várnom a küldött request alapján), reagálva a konkrétan tőlük kapott üzenetre, hogy a problémám továbbra is fennáll, a print screen-t is elküldtem amivel bizonyítom az elküldött request tényét, de semmilyen választ nem kaptam azóta sem.

    A paypal-on sem tudok nyitni case-t ezzel kapcsolatban, mivel ott is jelzi a rendszer, hogy korábban már nyitottam egyet. Oda is írtam üzenetet, arra sem jött válasz. :(

    Szerintetek mit kéne még tennem?

  • WD9

    csendes tag

    Sziasztok!

    A 22 euros áfementes értékhatár egy adott terméknél a szállítási költséggel együtt számított ár vagy külön csak a termék ára és a szállítási költséget nem kell beleszámolni?

    Köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

  • WD9

    csendes tag

    válasz fardem #50535 üzenetére

    Köszi!
    Igen, paypal-lal fizettem. Próbáltam amit ajánlottál, és ez a hibaüzenet fogadott: " You already opened a case regarding this item" Ezek szerint ők is értesülnek az ebay-en nyitott case-ekről. Azért küldtem a paypal-nak is egy üzenetet biztos ami biztos alapon. :D

  • WD9

    csendes tag

    Sziasztok!

    A segítségeteket szeretném kérni kezdő ebay felhasználóként.

    Rendeltem egy terméket, ami nem érkezett meg időben. Írtam az eladónak, aki pár nap türelmi időt kért, amíg felveszi a kapcsolatot a küldést bonyolító céggel. Továbbá ígéretett tett, hogy vissza fogja fizetni a pénzem. A mai napon már "No longer a registered user" jelzés van a neve mellett, ha rákattintok.

    Küldtem egy request-et, de nyilván nem fog rá semmilyen reakció jönni, így közvetlen az ebay-nek is próbálnám jelezni a problémámat, de az üzenet küldéséhez mindenképpen kéri a rendszer az item number-t. Mivel a termék törölve lett, így nem fogadja el a kódot és az üzenetet sem tudom elküldeni.

    Van valamilyen közvetlen elérhetősége az ebay-nek ahol fel tudnám venni velük a kapcsolatot?

    Ilyen esetekre az ebay nem vállal garanciát?

    Hol tudom visszakeresni a küldött request-et? Sehol nem találom a menüben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák