Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabod

    senior tag

    Sziasztok!

    Elnézést, ha nemrég volt ilyesmi probléma, de nem találtam rá a keresőben.
    Szóval vettem egy beltéri nyúlketrecet, a feladó a GSP-n keresztül adta fel. Érdekes módon 2 csomagban érkezett meg, egyikben 2 műanyag tálca, a másikban az összes többi dolog, első csomag volt 2 kg összesen a második meg vagy 30. Érdekes megoldás. Lényeg, hogy a csomagolás annyi volt, hogy begórták ezeket egy dobozba és kész. A 2 tálca közül az egyiknek kitört a sarka (nem vészes egyébként, simán megforrasztom), a másik pakkból egy itató és egy szénatartó tört széjjel (ezekből meg van itthon bőven felesleges darab). Szóval összeségében véve nem gáz annyira a kár, de ennek ellenére felháborító, hogy hogyan lehet valamit elküldeni ilyen hitvány csomagolással.
    Megírtam az eladónak ezt, csatoltam képeket is. Nem akarom visszaküldeni a csomagot értelemszerűen, hiszen fene fog ezzel szórakozni, főleg ilyen árak mellett. Teljes refund sem kell, csak valami összeg a törött részekért. Válasza az volt, hogy GSP-n keresztül küldte, vegyem fel velük a kapcsolatot. Ott majd lehet ezt intézni.
    Kérdésem az lenne, hogy ezt hol lehet ? Sehol nem találtam rá felületet.
    Előre is köszi!

Új hozzászólás Aktív témák