Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz trialboj #69099 üzenetére
Nem rontottál el semmit, csak nem az eladót kerested.
Belépés után a jobb felső sarok Search után az Advanced, majd ott Items-nél By seller, beírod a nevét, Enter seller's user ID: beeb.shop, Search és azután ime:Egyébként a Feedback adásnál szoktuk az elégedettségünket kifejezni, annak van haszna az eladónak is, nem a sima üzenetben a megköszönésnek. 80 katakterben írhatod, a többit meg csillagozod. A vásárlási sor Leave feedback gomb.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Segítséget kellene.
Vásároltam valakitől ezt azt, és egész hamar 25 nap alatt megjött romániába, gondoltam megnézem van-e más érdekes cucca is, de nem tudok rámenni az általa árult termékekre... pedig vásárlás előtt már voltam ott tehát működött.
Van valami ötlet mit ronthattam el? Hiába írtam neki, nem nagyon értette meg hogy mit szeretnék annyi esett le hogy örültem a gyors postának, és megkért h hagyjak értékelést.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ferke72
aktív tag
Végül hatott a kérés, azonnal visszautalta a vételárat paypal számlára..
Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
-
-
Topikgazda
Segít az Összefoglaló és az aláhúzott rész vonatkozhat rád.:
4. Mi az a Refund?
Az eladó által visszautalt vételár, vagy kártérítés.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.
Általában 3-5 banki munkanap, amíg könyveli a bank.[ Szerkesztve ]
-
tboj
tag
válasz radi8tor #69081 üzenetére
Nyitottam, még tegnap le is zárták annyival, hogy full refund-ot kapok. Megnéztem a PayPal azóta azt írja a summary-nél, hogy payment received +18.99 USD, viszont az egyenlegem továbbra is nullán van. Nem azonnal kéne frissülnie, ha pénzt küldenek rá?
Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
-
ferke72
aktív tag
Sajnos semmit nem tudok róla tegnap késő délután rendeltem. Csak ezzel a telefonnal voltak problémái másoknak, újnak hirdetik és használtat küldenek. Akkor inkább töröltetem, későn láttam meg visszajelzésekben negatív értékelést.
Nem egy kommunikatív eladó, ma délig egy betűt nem írt vissza..Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
Topikgazda
válasz ferke72 #69090 üzenetére
A jobb felső sarokban a keresés segített volna a cancel kereső szóra és a legutobbiakra való rendezéssel.
Kérheted törlést, bár ha már úton van annak az lesz a vége, ha megérkezik vissza kell küldened. Mert ez sahjnpos nem mindig írják be.
Itt ebben a 07.06-i a hsz-ben benne hogy mit keressél és hol.[ Szerkesztve ]
-
ferke72
aktív tag
Sziasztok!
belefutottam egy problémás vásárlásba, szeretném töröltetni megrendelésem.
hogy tehetem meg? még nem póstázták el elvileg németországból jön dhl nemzetközi csomagként.
kösziNem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
vasi89
addikt
Annyi külföldi vásárlós topic van, hogy az ebay-est ritkábban olvasom, így elkerülte a figyelmem. Köszi a tájékoztatást.
Ma meg is jött a refund illetve egy üzenet :"You don't need to return this item to the seller - you can keep the item. You can view details of this return on eBay".
De vagy túl jó a bolt vagy sok a selejt mert kb 1 levélváltás után jött a refund, semmiféle bizonyítékot nem kért róla hogy nem működik.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #69075 üzenetére
Az utóbbi időben már többször írtam, hogy az a megnevezése az adott menünek, mivel alapesetben mindig visszaküldendő a dolog.
Viszont az eladó dönteht úgy hogy nem kell visszaküldeni, az eBay is dönthet szintén így, ha hozzákerül az ügy.
Feleslegesnak tartották, hogy 80 %-ban azonos eljárásra külön pont legyen.
Ha még nem írtam be ezt az Összefoglaló vonatkozó részéhez, akkor megteszem.[ Szerkesztve ]
-
Vale_46
csendes tag
Sziasztok!
Volt egy rendelésem, ami nem érkezett meg, felvettem a kapcsolatot az eladóval, aminek az lett a vége hogy visszautalta a vételárat. Viszont a termék most Unpaid itemként szerepel nálam. Ezzel van valami teendőm?
Egyszer már volt case nélküli visszatérítésem, de akkor nem maradt így meg a termék. -
tboj
tag
Sziasztok!
Egyik rokonomnak rendeltem egy cipőt eBay-ről június 9-én, aminél az érkezés várható ideje július 7-ig volt megadva, és elkezdte rágni a fülem, hogy mi van már vele. Mondtam neki, hogy még simán lehet a posta miatt is, de most néztem, hogy kaptam hozzá TN-t is (RG906507055CN). Valósnak tűnik a TN, viszont semelyik nyomkövető oldal nem talál ilyet. Ezek szerint még az eladó fel sem adta a csomagot? (Az oldalon az szerepel, hogy 06.10-én feladta...)
Ezután gondoltam írok az eladónak az eBay-en, erre: "This user is no longer registered on eBay."
A rendelésnél pedig ez szerepel: "We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter."Járt már így valaki esetleg? Szerintetek van még esély rá, hogy megérkezik, vagy nyissak case-t?
Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
-
vasi89
addikt
válasz Viktor0610 #69078 üzenetére
akkor jól látom, hogy most már csak így van refund? illetve akkor ha nem érkezik meg időre.
-
MODERÁTOR
-
vasi89
addikt
válasz Viktor0610 #69076 üzenetére
nekem azt mondta, hogy indítsak request-et, és visszaküldi a pénzt. Rákérdeztem, hogy az árut küldjem vissza? mert annyit nem ír. Elküldte ugyan azt a választ értem én hogy a csalásokat akarják kizárni de, ha az eladó kéri hogy mondjuk az 500ftos vackot küldjem vissza 4ezerért?
-
MODERÁTOR
-
vasi89
addikt
Hello!
Régen volt ebayes refundom, de már csak ez a "request a return" dolog működik csak? Van egy 2e ft-os tétel amiből valószínűleg rosszat kaptam de ha vissza kell postázni, inkább hagyom az egészet, annyit nem ér
-
dugynok
senior tag
Az égiek meghallottàk a panaszomat, ma hozta a postàs a 30. napon a csomagomat, nem kellett àfàt fizetnem a 7200 Forint utàn.
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69070 üzenetére
Várd már meg a napfordulót, a vásárlás időpontja az "éjfél". De holnap sem késő.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Na, most megyek a falnak
Éjfél után jön az e-mail, hogy " you are now eligible to escalate this case"
Ezt írja a levél:
Details on how to escalate your case:Follow the Case Details link below
Click "Respond to Case"
Select "Escalate this case" to eBay Customer Support
Click "Submit" after providing additional details you'd like to share about your caseRákattintok a linkre, éés ... a környéken nincs "Respond to Case", csak az, amit tegnap mutattam... Értem én ezt?
(nem )
Kicsit olyan, mintha a leírás a régi maradt volna, miközben az oldalon változások történtek.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Topikgazda
válasz kovimester #69068 üzenetére
Nekem egy múlt havi ugyanilyen szállítású Spedizione internazionale economica sajnos 20 napőos lett a vásárlás napjától, én úgy 10-12 napot saccolnék.
Más kérdés, hogy vámosok mit szólnak hozzá, mert az hogy Dummy Silencer az nem biztos hogy kiderül csak úgy ránézésre, a fegyveres dolgokat azért ellenőrizni szokták még EU-n belüli beszerzésnél is. -
kovimester
aktív tag
Sziasztok!
A fenti linken lévő terméket szeretném megvenni ( megrendelni ). A kérdésem az lenne, hogy Olaszországból kb. mennyi idő alatt ér a címzetthez? Az tudom higy nincs vám és barátai. Azért fontos nekem a kérdés mert kintről rendelve ( Hongkong ) 5k val olcsóbb de sokkal hosszabb idő meg barátai.
Meg éri e azt a 5e ft.- fel árat és hogy Olaszból hamarabb ér e a címzetthez.Előre is köszönöm a segítséget! Kovim
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69066 üzenetére
Az világos, de neked ez a szöveg hogy szól dátumilag: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
Úgy kellene abbahagyni, hogy ővé legyen az utolsó hsz és az lesz az amit nem fogsz elfogadni.
Írtad hogy nem érkezett meg, ő válaszolt, hogy várjál. Erre nem kell válaszolni és elindul egy számláló, ha nem lenne dátum.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Ez a gondom, hogy csak ennyi lehetőségem van, illetve még az, hogy Júli 4 óta csak üzengetünk az eladóval egymásnak, de se cucc, se pénz.
Az eladónak egyetlen jó pontot tudok adni, miszerint legkésőbb másnap mindig válaszolt.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69064 üzenetére
Mi a gond? Amit az ügyben irtatok egymásnak azt látják, illetve ha kell nekik még valami akkor azt megkérik és döntenek.
A gomb bejelölésén és az elküldésen kivül mást nem igazán kell csinálni. -
-=RelakS=-
veterán
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69061 üzenetére
Lényegtelen a válaszától, mert megegyezés a lényeg. Ha megegyeztek akkor a 2. ponttal zárod.
Volt már aki válaszolt és annál is 3. pont és volt aki nem válaszolt, mert eltünt annál is 3. pont.
És ez az érvényes:
If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
ha nem vagyok elégedett a válasszal akkor attól a dátumtól kérhetem a segítséget, itt 22-én lesz továbblépési gomb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz radi8tor #69060 üzenetére
A postára adástól.
Annyi idő alatt általában mgérkezik az adott országba, azért is célszerű az elsőbbségi, mert azzal még az Amundsen–Scott kutatóállomásra is odaér a küldemény ennyi idő alatt.
Tokió 9 nap, Los Angeles 12 nap, Auckland 10 nap, Mar del Plata 11 nap, amin igen csak meglepődtem, hogy jellemzően nagyobb távolságokat említsek. (Átlag +-2 nap) -
-=RelakS=-
veterán
-
Topikgazda
válasz radi8tor #69058 üzenetére
Van.
Célszerű figyelni mikor érkezik meg oda a küldemény, akkor egy üzenetet szoktam küldeni erről és azt, hogy pár nap múlva megpróbálják kézbesíteni neki.
Ha megkapja, 6 munkanapon belül pénz vissza.
Ha ez nem történik meg, vagy 20 nap és nem érkezett meg vagy nem igazolja vissza ennyi idő alatt, akkor ott lesz a gomb a return request oldalon az eBay segítségének kérésére. (Ask eBay to step in)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69056 üzenetére
-
-=RelakS=-
veterán
A "Ha egyáltalán még létezik"-et azért raktam bele, mert az eBay leírása sem feltétlenül tűnik nekem naprakésznek.
De lehet, hogy csak simán jobban el vannak dugva a megfelelő linkek, mint én szeretnémAmúgy az első levél alapján már 10-e óta meg kéne legyen a lehetőség, hogy az eBay közbelépjen. Szóval ha ugyanannyi idő telik el a kérés megnyitása, illetve az eladó utolsó válasza után, hogy ez megtörténjen, akkor holnap látnom kéne a lehetőséget rá Majd meglátjuk... (mondta a vak is)
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Topikgazda
válasz Crockett75 #69054 üzenetére
Ha te indítasz requestet azt az eBay természetesen jelzi az eladónak, mivel neki kötelessége rá válaszolni. Nem ő fordult, te "kényszerítetted". Pontos a fordításod az e-mailre?
De az Összefoglaló 2. pontban leírtam a folyamatot.
Mire számíts? Lesz majd döntés, ha kéred.[ Szerkesztve ]
-
Crockett75
csendes tag
Az én esetemben most az az érdekes szituáció alakult ki, hogy az eladó is az Ebayhez fordult, mivel ő feladta a csomagot és gondolom nem akarja megtéríteni a káromat. A csomag azóta sem jött meg...Nem tudom mit írhatott az Ebaynek, mert engem csak arról értesítettek, hogy ő is felvette velük a kapcsolatot. Az Ebay írta, hogy 24-48 órán belül jelentkeznek vagy ha bármi kérdésük van, akkor keresnek. Megvizsgálják az eladó és a köztem váltott üzeneteket, emaileket és döntenek.
Ilyenkor mire számítsak? Ilyen esettel még nem volt dolgom, szerencsére. -
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69049 üzenetére
Nem sokára látod azt a lehetőséget.
ha ez egyáltalán még létezik Szerinted én szerkesztettem rá az Összefoglaló 3.c) leírásba?
Ha a 3.a szerint csináltad meg kell jelenni a továbblépésnek, nézd át a kapott e-maileket esetleg dátum miatt, hogy mikor nyilik meg ez a lehetőség.
A Resolution Centerben próbálkozz keresni.[ Szerkesztve ]
-
tomy_cz
senior tag
A kijelzőmön és az árult kijelzőn szereplő azonosító számok megegyeztek, ebből gondolom, hogy rossz amit küldött. Persze küldtem képeket, videót a sajátomról így ő is láthatta, hogy nem kompatibilitási probléma.
Készséges volt az üzenetekben, privátban kértem, hogy fizesse vissza mert nem működik, de ő jobb ötletnek találta, hogy küld egy másikat, a régit pedig nem kell visszaküldenem. A másodikat nyomkövetési szám nélkül küldte... Nyilván jobban jártam volna ha visszafizeti (vagyis akkor jártam volna jól ha működik ...), max visszaküldöm és max. a postát bukom.
Persze ezek privátban benne vannak.Megpróbálom a paypal dispute-ot, összeszedem az Ebay-es beszélgetéseket, aztán majd meglátom mi sül belőle ki, mert jelenleg már nem is válaszol a privátokra.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
Thauxeeb
tag
válasz -=RelakS=- #69049 üzenetére
Nyugodtan rikácsolni kell, nekem elkavartak 6db 18650 cellát meg dokkolót, vártam türelmesen, majd közölte az eBay, hogy túl késő.. Yin Lun Leng meg persze azóta 5x is elküldte újra...
-
-=RelakS=-
veterán
Május 22-én rendeltem egy terméket, amit az eBay szerint 24-én meg is kellett volna kapnom. Ez elég furán hangzott, ezért vártam Július 5-ig egy "nem kaptam meg" case nyitásával.
Az eladó ugyan készségesen válaszolgat, de nem jutunk egyről a kettőre, és mivel válaszol, az "ask eBay to step in" (ha ez egyáltalán még létezik) nem jelenik meg.Ilyenkor mi a teendő? Egyáltalán mennyi ideig van esélyem a pénzemet visszakapni (paypal természetesen)?
Már azon gondolkozom, hogy megírom neki, hogy bocs, de mivel két hét nem volt elég, ezért paypalnál indítok egy eljárást. Hátha azzal megyek valamire.Mondjuk most látom lejjebb (feljebb másnak ), hogy paypal-nál 180 nap van, szóval akár November elejéig is ping-pongozhatok az eladóval, hogy "mivammá"?
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Johnyy
tag
Várok.
Értem.(#69047) V/:
Ekkor adtam le a rendelést: 2017.07.07. 19 óra után. Ez egy pénteki nap.
Ekkor lett feladva: 2017.07.10. (Hétfő)Csak azért türelmetlenkedek, mert 4-8 napot írtak az e-mailben is.
Plusz azért arra nem számítottam, hogy Hong Kongból hamarabb ideér a csomag, mint Németországból. -
Topikgazda
válasz Johnyy #69042 üzenetére
Azért Németországból is lehet 10-12 nap a posta.. Várjál.
De a tényleges feladástól számoljál napokat, nem a kiírástól, mert ezt már láttad akkor, amikor még az eladónak tudomása sem volt arról, hogy vásároltál tőle. Ez a várható szállítási idő nem kötelezi semmire.
Egyébként ha 13-án fizettél akkor mivel 1 napon belüli feladást vállalt, amit csak akkor tud 14-én teljesíteni, ha te 14:00 előtt vásároltál 13-án.
Ha később fizettél, akkor ez a nap 17.-e.[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz Johnyy #69044 üzenetére
Akkor várni tudsz.
Amit megadnak szállítási időt az mind becsült dátum. Lehet előbb de lehet hogy később érkezik meg a termék.Az összefoglalóból:
8. Határidők a vásárlói védelemmel kapcsolatbanHa nem jött meg amit rendeltél, akkor (legkésőbbi becsült) érkezéstől számított 30 napon belül áll rendelkezésedre, hogy ezt jelezd az eBay felé.
Ha egy vásárlásnál nincs Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30. napig várhatjuk a csomag megérkezését és ha az letelt onnantól 30 napig van vásárlói védelem.
Előtte egy héttel érdemes az eladónak írni, hogy fizesse vissza a pénzt, mert nem jött meg a termék. A negatívtól való félelem miatt nagy valószínűséggel visszaküldi a pénzt. Újrapostázás (resend) nem ajánlott, mert gyakran nem küldik meg a cuccot újra.
Ha kicsúsztál ebből a +30 napból, de bankkártyával fizettél, akkor még nincs minden veszve. Ez esetben érdeklődj a bankodnál a pénz visszatérítése végett.
Valamint a vásárlás napjától él a Paypal-n a 180 napos vásárlói védelem.[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Johnyy
tag
Sziasztok!
A hónap elején (2017.07.07) regisztráltam eBay-re, vásároltam 3 terméket.
Kettőt Hong Kong-ból
Várható érkezési idő: 2017.07.21. - 2017.08.11.
Mind a kettő megérkezett tegnap (2017.07.18), jó termékek (itt is ajánlott eladótól).Egyet szerintem Németországból, mert ezt írja:
Item location: Bischofswerda, Germany / London, United Kingdom
Várható érkezési idő: 2017.07.13. - 2017.07.18.
Sajnos ez még nem érkezett meg (pedig sürgős lenne, mert a régi akku már nem sokáig bírja).Ilyenkor mi a teendő?
Ez lenne az:
[link][ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomy_cz #69040 üzenetére
Első kérdés. Az eladó nem azt küldött neked, mint ami a hirdetésben volt?
Ha ő nem hibázott, akkor azért egy kicsit érdekes szituáció alakult ki.Ha az eladó hibásan teljesít (nem azt küldi, vagy rossz amit küldött), akkor az alap dolog, hogy visszaküldöd a terméket.
Ekkor vagy másikat küld, vagy a pénz kapod vissza. Itt lehetőség van arra, hogy a visszaküldésről lemond az eladó, ha ő úgy akarja.
Ezt természetesen nem "magán" üzenetekben rendezzük le.
Az első köröd megvolt, de nem igazán jól megoldva.Mivel ezt írja: Returns: 30 days money back or replacement, buyer pays return shipping és április 16-án történt a vásárlás, az eBay vásárlói védelem már nincs.
Marad a PayPal.
De jön a másik gond, itt is az lenne alap az eladó hibás teljesítésére, hogy visszaküldés. Mivel a 30 nap letelt a return-ra, a PayPal nem fizeti a visszaküldés költségét, de a dispute-t elindíthatod.
Ha az eladó ragaszkodni fog a visszaküldéshez, akkor azt sajátzsebből kell állnod és ha megkapja az árút akkor kell neki a pénzt visszaadni.
Hangsúlyozom, ha ő hibázott.
De gondold meg, van nálad egy kijelző, elméletben küldött még egyet, az pedig elveszett. Te visszakéred a pénzt. 2 termék árát bukja. Nem igazán örömteli dolog.[ Szerkesztve ]
-
tomy_cz
senior tag
Sziasztok!
Ápr. 16-án rendeltem egy tablet kijelzőt, megérkezett, majd kiderült, hogy nem jó a készülékhez, pedig a leírásnak megfelelő típust választottam. Csináltam képet, videót, írtam az eladónak (Wisstech), majd elvileg küldött egy másikat ami nem érkezett meg a mai napig sem.
Most sima privátban kértem refund-ot, de egyelőre nincs semmi előrelépés. Sajnos nem kezdeményeztem semmilyen hivatalos procedúrát sem az ebay-en sem a paypal-on eddig.
Lehet már "késő bánat", de van ötletetek, hogyan tudom hivatalosan még visszakapni a pénzt, ha az eladó önszántából nem fizet?http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
dugynok
senior tag
-
Topikgazda
válasz dugynok #69037 üzenetére
Ez a normális sorend a munkára:
1.Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postai customs procedure
2.Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől / Addressee contacted
3.Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents
4.Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve
és azután a postázás.
Ha nem ezt látod, akkor meg is keresheti aki felveszi a telefont az ügy előadóját és megkérdezheti miért nem könyvelte le normálisan.Ha nem kereskedelmi mennyiségről van szó, csak személyes használatú dolgokról, akkor semmi olyan dolog nincs vele ami inokolna hosszabb eljárást.
Ha BG, akkor nem küldjük be a számlájukat a vásárlás igazolásra, még akkor sem, ha valós a feltüntetett érték.
De ugyanez vonatkozik arra, ha bármelyik webshop számlát akarnál küldeni. Nem felel meg a jogszabályoknak, nincs értelme azt mellékelni, ha meg kamu ár adatok vannak rajta, akkor még bonyolodhat a helyzet.
Az eBay-s vásárlásokkal kevesebb az ilyen gond.
Más viszonylatba meg nem ragoznám a "vám trükkös" webshop témát.[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
Igen, ezt hìvtam. Amit ìrtàl is, hogy mit hazudnak: fokozott ellenőrzès, blablabla... 2szer hìvtam, àllítólag küldtek "sűrgető" emailt. Meg azt hazudjàk, hogy a vàmon van. Mondtam nekik, hogy akkor az lenne a nyomkövetèsbe, hogy navnàl van Erre ők, hogy màrpedig ott van. Papìrok rendben vannak azt mondtàk. Akkor? 30 napja ülnek rajta, meddig kène vàrnom a refundig? Lehet màr rég elvesztettèk(loptàk) ... Majd az eladó (banggood) leboxolja velük, miazhogy 30 nap alatt bacnak bàrmit csinàlni...?? Kicsit elegem van, hogy mindenhol falba ütközik az ember ès szétteszik a kezüket èn meg csak vàrjak... Ha èn ilyen szinten dolgoznék, rég èhen halna a csalàdom.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dugynok #69034 üzenetére
Mi van írva a nyomkövetéshez? Ezt a számot hívod +36-1-421-72-35 és ott mit mondanak?
Addig nem tudok neked tanácsot adni, amíg nem tudom mi az ok szerintük.
21 nap a vámolásra a jogszabályi határidő, nem igaz hogy nincs. Lehet hosszabítani, de arról értesítik az ügyfelet, de ez inkább céges, bonyolultabb vámügyek esetén van., de az is nagyon ritkán.A reptéri vámosok maximum 48 órán belül elvégzik, ha a postásoktól megkapják az általad elküldött és megkapott, aláírással és a szig számmal, valamint a szükséges mellékletekkel ellátott anyagot.
Az hogy az országba vámjogi beléptetéssel gond van, az nem az eladó sara, azt nem szokták figyelembe venni, van ahol eleve a szerződési feltételek a kerskedővel kizárják az ilyen ok miatti refundot.
Persze vissza is küldhetik, de ezt a holmit 80% hogy nem fogja visszakapni.
Olcsóbb megsemmisíteni, mint viszaküldeni és foglalkozni vele.
De ha megtörténik a vámolás és te nem veszed át akkor te leszel a hibás és ilyenkor azért az eladónak is van lehetősége ezt jelezni az eBay felé.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #54715584 #69033 üzenetére
Bármelyik nemzeti eBay oldalon használhatod az azonosítódat. Nem csak az UK és USA.
Lépj be, Account settings, Communication Preferences, Promotions and Surveys beállítások. Mindkettőn állítsd be. Ha az UK-ra lépsz be bal oldalt a neved mellett Daily Deals-re kattints, akkor látod az ajánlatokat, de értesítőt nem kérhetsz, mert valamiért nem működik, uk regisztrációmra az írta ki, hogy nincs regisztrációm az UK-n.
Nekem is az USA ajánlatok jönnek. -
dugynok
senior tag
Ok, akkor mit kène tennem, hogy a 2 nap hìjjàn 30 napna beküldött papìrokkal történjen valami??? Mert ùgy èrzem ez tùl megy a hatàron... A rendőrsègen kène feljelentèst tennem, hogy ne karàcsonykor kapjam kèszhez a csomagot?? Mert azt mondtàk nincs a vàmolàsra hatàridő. Csak ugye nem a vàmon van, de azt hazudjàk a telefonba. Szóval mit kène tennem, hogy 30 nap utàn történjen valami?
Megy a refund, 55 napja adtàk fel a csomagot... Majd visszaküldik, ennyi idő utàn màr nem èrdekel, majd leboxoljàk a magyar postàval...[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
Sziasztok,
Anno a com oldalon regisztráltam, bár eddig a co.uk oldal is elfogadta a bejelentkezésemet. Azóta kapok leveleket napi szinten, amikben fantasztikus engem érdeklő ajánlatok vannak - amerikában...
Lehet valami beállítást változtatni valahol, hogy európai ajánlatokat küldjön? Nem vagyok kisegítve az amerikai féláras ajánlatokkal, amik mire ideérnek már dupla annyiba kerülnek. -
tomi5244
őstag
Na rájuk csörögtem, rá pár percre jött is az applikációs értesítés, hogy "megküldött adatok feldolgozása" - Bár nem tudom, hogy ez a hívásommal összefügg e.
A munkakörülményeket nem tudom, de ahogy írtam is, a karácsonyai rendelős szezonban gondolom durva lehet ott a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomi5244 #69027 üzenetére
Egyszerűen dűhítő, hogy másra mutogatnak, de náluk van emberhiány és ezt folyamatosan letagadják, aki meg ott dolgozik teljesen kikattan a tényleg sok melótól.
Szerintem embertelen követelményeket támasztanak velük szembe, a munkakörülményeket nem is említve.
Szégyen.
Az igazgató uruk akár a Beépített főnök sorozat egyik részét is főszereplőként elkészíthetné, komolyan megdöbbene az általa nem ismert valóságtól.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomi5244 #69021 üzenetére
Lásd ami oke írt.
Konkrétan a vámosok 12-én kapták meg, megcsinálták (max 48 óra, de 24 óra szokott lenni) visszaadja a postásnak az még ülhet rajta 1 napot, mert naponta 1 kamion viszi be a reptérről a Posta logisztikára a küldeményeket és ha már kiment, már csak másnap kerül ki, Posta logisztikára 14-én vitték ki. Azután indul még a kézbesítés feléd.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nagy@gmx.com #69023 üzenetére
Az miért van, hogy a vásárolt termék ára, 30.659, plusz 3.063 Ft szállítási költség, az ugye összesen: 33.722 Ft van kiírva, és a kártyáról pedig 35.343 Ft-ot vont le.
Szerinted az eBay honnan tudná, hogy a bankod milyen deviza árfolyammal fogja levonni a vételárat?
Nincsenek összeköttetésben, nagy baromság lenne, ha még a 169 millió felhasználó úgy 1000-1500 bankjához kapcsolódna a rendszer a deviza adatok miatt
Van egy deviza számoló algoritmus és az alapján írják ki neked a tájékoztató árat: Approximately 5,589.85 HUF, ami ezt jelenti: Hozzávetőlegesen 5,589.85 HUF.
Még a magyar bankok is különböző módon, akár a kártyától függően máshogy számolják a kártyás vásárlás deviza árfolyamát.[ Szerkesztve ]
-
nagy@gmx.com
tag
Ilyennel sem találkoztam még..
A másik 2 Mastercard kártyával csak a "Please enter..." kezdetű szöveg volt olvasható, majd visszadobott az eBay oldalára.Az miért van, hogy a vásárolt termék ára, 30.659, plusz 3.063 Ft szállítási költség, az ugye összesen: 33.722 Ft van kiírva, és a kártyáról pedig 35.343 Ft-ot vont le.
[ Szerkesztve ]
-
oke
senior tag
-
Topikgazda
válasz tomi5244 #69019 üzenetére
Nem, nem kell elküldeni újból, de erre szerintem utaltunk is, hogy kapsz sms-t és ajánlott levelet is, az idő gyorsítás miatt javasoljuk az sms-re történő beküldést.
A nyomkövetésnél már látszik a vámkezelésre javaslat szöveg?
Ha nem, hívd fel őket, az Összefoglalóban a posta vámos számon, majd azt mondják hogy a vámosok kiemelt akármit végeznek és ezért csúszik, de ez nem igaz, ők még át sem adták a vámosoknak, de holnap már ott lesz véletlenül.[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Megjött a postától a vámkezelési levél, de ugye én már előre elküldtem, mivel követem a csomagot az elejétől. Most akkor küldjem el megint? Annyi a plusz, hogy ezen már tudom az MRN számot.
Amúgy tetű lassú banda, három hete ott dekkol a csomagom Mi lehet a karácsonyi szezonban?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz coby73 #69017 üzenetére
Nem egészen jól értelmezed, mert a dolog itt együtt van.(Viszaküldés majd pénz visszakapás, persze az eladó lemondhat a visszaküldésről, önként.)
Ha már a request elindítva, akkor annak keretében kell lerendezni.
Az Összefoglaló 2. és 3. pontjai segítenek.
Ha megadod a visszaküldendő dolog becsomagolt súlyát akkor árat is tudok mondani, (2330 Ft vagy 2960 Ft) de ehhez is van információ az Összefoglalóban a 7. pont vége felé, ott a díjszabási link is.
Egyébként meg a postaköltséget a PayPal kifizeti neked. Összefoglaló 14. pont.Ezeket fent középen lehet elérni ennél a résznél:
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Összefoglaló kinyitása ▼07.15-én foglalkoztunk már ezzel a visszaküldés témával egy kicsit olvass vissza.
[ Szerkesztve ]
-
coby73
újonc
Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem az ebay-ról egy telefon alkatrészt egy jó ismerösömnek, ami megérkezett de sajnos hibásnak bizonyult. Amint kiderült, jeleztem az ebay-on az eladó felé a tényt. Request elindtva. Az eladó emailen keresztül bocsánatot kért és jelezte hogy küldjem vissza a hibás, rossz terméket. Megírtam neki hogy ez nekem többlet ídő és többlet költség. Még azt sem tudom hogy valójában mennyi a csomagküldés Kínába. De ha csak a csomag megérkezésekor küldi a másik alkatrészt akkor tuti hogy több hét múlva lesz jó alkatrészem ha jól gondolom. Mitévő lehetnék? Az árú visszaküldési emailjét mindenképp el kell fogadnom? Vagy van más lehetőség? Nekem a jó alkatrész kellene, vagy az ellenértéke esetleg, hogy mihamarabb máshonnan megrendeljem. Kínos magyarázkodnom az ismerősömnek és a pontos lehetőségeket sem ismerem.Köszi az infót elöre is,
-
nagy@gmx.com
tag
Idegességemben tettem egy próbát a harmadik kártyámmal, és annál meg működik.
Tehát a Takarékszövetkezet, és a Budapest Bank Mastercard kártyáival nem, az Erste Bank Mastercard kártyájával működik.
Ezek után már nincs kedvem utánajárni, mi lehet a probléma, mivel más külföldi weboldalon mindegyik kártya működik. -
Topikgazda
válasz nagy@gmx.com #69012 üzenetére
Gondolom rögtön megnézték, hogy milyen terhelési információt kaptak és milyen kóddal lett elutasítva? Mert azt azonnal nem tudja megnézni a telefonos ügyfélszolgálat, egy másik részlegtől kérik meg és az általában nem azonnal van.
De ez még mindig banki üzenet: We couldn't verify that payment option Röviden: nem tudja ellenőrizni a cvc kód helyességét. De én nem banki szakember vagyok.
És azt sem tudom, hogy a kártya aktiválás és a netes tranzakciók engedélyezése, a napi limit korlátozás működik-e.Akkor kérdezz rá az eBay-re, ők a bankodhoz küldenek majd.
Amikor beírod a kártyaadatokat akkor ugye nincs előre eltárolt információ egyik rubrikában sem?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nagy@gmx.com #69010 üzenetére
Pont azért.
-
Topikgazda
válasz nagy@gmx.com #69007 üzenetére
Ha a kártyával nincs is gond az nem jelenti azt, hogy a banki rendszerrrel nincs.
Az eBay-n az elsődleges fizetés a PayPal -hogy azon belül egyenlegről vagy a hozzáadott kártyáról megy a pénz nem lényeges-.
A káertyás fizetés csak olyan vendég módú. Ezzal csak az gond, hogy vásárlói védelmed csak eBay szintű és az nem minden esetben használható.
A eBay mobill appban is lehet kártyás fizetést választani egyébként.Érdemes lenne a fizetési problémát a bankodnak is jelezniesetleg ők látják, hogy miért lett elutasítva.
Ez a probléma inkább banki lesz, mert ez a szöveg odavalósi: We couldn't verify that payment option[ Szerkesztve ]
-
-
nagy@gmx.com
tag
Mastercard, az egyik dombornyomott.
De a kártyákkal biztos hogy nincs baj.
PayPal fiókom nincs.
Böngésző, de most hogy mondtad az App-ot, ott nem is engedi a bankkártyás fizetést, csak a PayPal-t.
Akkor lehet itt a baj, de a böngészőben meg meg lehet adni a bankkártya adatokat.
Először ez az üzenet jelenik meg, a "Confirm and pay"-re kattintva:
"Please enter the information requested by your bank."
Majd visszadob az eBay oldalára:
"We couldn't verify that payment option. Please try a different one to pay for your order." -
Topikgazda
válasz nagy@gmx.com #69004 üzenetére
A fizetési hiba az nem eBay probléma. Az eladó kiköthet olyat, hogy csak PayPal regisztrációs fizethet, de akkor elméletben el sem jutsz a fizetésig.
Milyen tipusúak a kártyáid?
Akkor 3 aktív kártyád van hozzárendelve a PayPal fiókodhoz?
Milyen módon akarsz fizetni? Böngésző vagy mobil app? Esetleg cseréld meg a fizetési módot.
A PayPal-n nincs korlátozásod? Mind a 3 kártya látható? Esetleg cseréld meg a konverzió beállításokat.
A bankodnál minden rendbe a kártyákkal kapcsolatosan?
Konkrétan mikor jelenik meg ez az üzenet?Töröld az eBay és PayPal kezdetű sütiket és a böngésző gyorsítótárat, ha nem mobil app-os a fizetés.
[ Szerkesztve ]
-
nagy@gmx.com
tag
válasz nagy@gmx.com #69004 üzenetére
Illetve múlt héten kedden még tudtam fizetni a régi kártyával, csak a 2 új nem működik valamiért.
-
nagy@gmx.com
tag
Az mitől lehet, hogy nem tudok vásárolni bankkártyával?
Van 2 kártyám is, de egyiket sem fogadja el.
Más oldalakon semmi gond."We couldn't verify that payment option. Please try a different one to pay for your order."
-
-
optikus
senior tag
válasz juliabrilke #69000 üzenetére
nekem is volt hasonlom, valahogy magatol elkezdte kuldozgetni ezeket az ajanlatokat, de az email aljan volt leiratkozas, azt megnyomtam azota nem jon.
Buy books not gear.
-
Topikgazda
válasz juliabrilke #69000 üzenetére
Nem jelölted be a heti New deals for you értesítőt, nem aktiváltad a eBay Kleinanzeigen vagy hasonló oldalt?
De ha többről kapsz értesítőt, akkor még nem maradsz le semmiről.
De milyen e-mail címről jön a kifogásolt értesítés?Az is segíthet esetleg, ha törlöd az eBay kezdetű sütiket és a böngésző gyorsítótárat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dell Latitude E5530 laptop (15,6FHD/i5-G3/8GB/500HDD/MagyarVilágítós)
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
- GAMER Ryzen 5 3600 / RX 6600 XT 8GB / 16GB DDR4 / 512GB NVME / Beszámítás / Garancia
- Dell Latitude 3490 laptop (14/i3-G7/8GB/128SSD/AkkuX)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest