Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomy_cz

    senior tag

    Sziasztok!

    Ápr. 16-án rendeltem egy tablet kijelzőt, megérkezett, majd kiderült, hogy nem jó a készülékhez, pedig a leírásnak megfelelő típust választottam. Csináltam képet, videót, írtam az eladónak (Wisstech), majd elvileg küldött egy másikat ami nem érkezett meg a mai napig sem.
    Most sima privátban kértem refund-ot, de egyelőre nincs semmi előrelépés. Sajnos nem kezdeményeztem semmilyen hivatalos procedúrát sem az ebay-en sem a paypal-on eddig.
    Lehet már "késő bánat", de van ötletetek, hogyan tudom hivatalosan még visszakapni a pénzt, ha az eladó önszántából nem fizet?

    :R

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz

  • tomy_cz

    senior tag

    válasz V/ #69041 üzenetére

    A kijelzőmön és az árult kijelzőn szereplő azonosító számok megegyeztek, ebből gondolom, hogy rossz amit küldött. Persze küldtem képeket, videót a sajátomról így ő is láthatta, hogy nem kompatibilitási probléma.

    Készséges volt az üzenetekben, privátban kértem, hogy fizesse vissza mert nem működik, de ő jobb ötletnek találta, hogy küld egy másikat, a régit pedig nem kell visszaküldenem. A másodikat nyomkövetési szám nélkül küldte... Nyilván jobban jártam volna ha visszafizeti (vagyis akkor jártam volna jól ha működik ...), max visszaküldöm és max. a postát bukom.
    Persze ezek privátban benne vannak.

    Megpróbálom a paypal dispute-ot, összeszedem az Ebay-es beszélgetéseket, aztán majd meglátom mi sül belőle ki, mert jelenleg már nem is válaszol a privátokra.

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz

Új hozzászólás Aktív témák