Új hozzászólás Aktív témák

  • Blackmate

    senior tag

    válasz Blackmate #51556 üzenetére

    Egy régebbi hozzászólásomra reagálok, ami talán másoknak is segíthet.

    A story röviden: megrendelt előfizetést a DiGi képtelen bekötni, annak ellenére, hogy az adott területen van szolgáltatás. Az ok technikai: "körbővítésre" van szükség és nem tudják megmondani, hogy ez mikorra valósul meg, így a bekötés várható időpontjáról sem tudnak nyilatkozni.

    Amit tenni lehet: személyesen bemenni egy ügyfélszolgálatra és ún. "Reklamációs Lap"-ot kitölteni. Erre 30 napon belül, postai úton kötelesek válaszolni.

    Nekem küldtek is egyet, amelyben kijelentik, hogy kötbért fognak "fizetni". Íme a részletek:

    "A megkötött szerződés/megrendelés alapján késedelmesen került beüzemelésre, ezért Társaságunk a létesítési határidőt követő időszakra kötbérfizetésre kötelezett a létesítés időpontjáig. A jelenleg hatályos Általános Szerződési Feltételek 2.4. pontja alapján a kötbér mértéke minden késedelmes nap után a belépési díj egy tizenötöd része.

    Belépési díj alapján egy napra eső összeg (500 Ft/15): 33,33 Ft"

    Nem sok vigasz, de több, mint a semmi.

    Mindenkit erre buzdítok, aki hasonló cipőben jár, mint én. Így legalább anyagilag sem éri meg a "kedves" szolgáltatónak, hogy a leendő ügyfelei idejével és türelmével játsszon, s talán nem fog valótlant ígérni.

Új hozzászólás Aktív témák