Aktív témák

  • Homer

    tag

    válasz jerry311 #6996 üzenetére

    Csak, hogy te is értsd, leírom még egyszer mi a bajom. Aláírtam igen, egy két éves hűségnyilatkozatot, hogy igényt tartok egy szolgáltatásra ami már nincs!!!! A szolgáltató megszűntette! Ez a nem etikus dolog! És az, hogy automatikusan átraknak egy másik csomagba! Nem kérdezték, hogy akarod-e, esetleg maradnál-e a sebességnél, és mivel már nem tom miért, de - pl. olcsóbb lett a gázolaj világpiaci ára - olcsóbban is tudjuk adni a szolgáltatást, esetleg lenne e kedved kevesebbet fizetni érte! Közölték, hogy ez van, és kész.

    Egy példát felhozok neked ide:
    Tegyük fel, bemész a bolta hogy, szeretnél venni egy trabantot a hétvégi bevásárlásaidhoz. Aláírod a szerződést, hogy két évig fizeted az X ezer forintot. Közben házhoz szállítanak neked egy helikoptert. Amikor reklamálni próbálsz, akkor azzal érvelnek, hogy hát te jobb minőségű árut kaptál, hiszen a helikopter, gyorsabb is, erősebb is, meg drágább is mint a trabant, tehát jobban jársz vele. Csak annyi a bökkenő, hogy a helikoptert nem tudod használni a hétvégi bevásárlásaidhoz amire eredetileg használni akartad, mert a Teccsó parkolóban nincs leszállópálya :). Ergo, nem ezt a szolgáltatást rendelted! Ha közben még esetleg bejön egy olyan is, hogy még egyszer módosítanak, és 3 utasszállító gépet kapsz fele trabi áráért, akkor sem tisztességes, hogy a kis használt trabi ára helyett fele annyiért kínálják azoknak akik most mennek be a boltba, csak azért mert te már x éve várod a trabidat.

    (Bocs az OFF-ért :) )
    Remélem érthető vok, hogy mi a bajom... :F, nem az összeg a lényeg, mert 1400 Ft havonta nem a világ. De a mondandóm lényege az lenne, hogy az új ügyfelek is aláírják az 1 évet mert pár ezer Ft-al olcsóbb akkor havonta. És sztem (jól fogalmaztál) etikátlan dolog a szolgáltató részéről az ilyen hozzáállás!

Aktív témák