Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Amazon Prime Video
- Gmail
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- DIGI kábel TV
- Proxmox VE
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67699 üzenetére
Kepzeld van egy barom taxis a villanyautos facebook csoportban mar 28 millioert hirdeti meg licitaltat az Ioniq 5-re
Amugy meg ha pont olyan az auto amire sokat kell varni azt meg fogjak venni dragabban szerintem
30e nem egy izgalmas jargany amiert ugy kapkodnanak.
Ez a szin is megoszto
Belso tetszik ,de ez mitol sportules?
Ez a sima alap szerintem. Legalabb is I4-nel ez van.
Szerintem semmi tartasa nincs[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
Az ár témához. Időnként ránézek a hahura, hogy mi mennyibe kerül, pontosabban a 330e-et szoktam megnézni.
[Ezt] már a múltkor is fent volt, akkor 30,6M-ért, morgolódtam is magamban, hogy mekkora pofátlanok, berendelik az autót és a listaár plusz 20%-ért akarják elsózni. Majd biztos lesz valami birka aki megveszi. Úgy látszik nem jött, leesett az ára, 26,4M-re, ami még mindig a listaár fölött van . A BMW oldalán még fent van az eredeti árral a készletautók között, azaz biztos nem elírás volt ez a 30,6M. -
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #67697 üzenetére
Nyilván nem olyan, mintha nem menne a turbo, de érezhető. Valszeg a váltó is meghülyült kissé. Viszont valszeg igaz, hogy ettől lehet, mert először nem dugtam vissza a csappantyú szelepét, és akkor végig nyitott állapotban volt, akkor is gyengébbnek éreztem alul. Majd megszokom akkor, vagy lesz kis korrekció chip-el.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #67695 üzenetére
Na de ennyivel, hogy ilyen módon érezhető?
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #67693 üzenetére
GM 5L40-re gondolok (e39 25d), és ezen szeretnék, mert mióta kitakarítottam a szívósort, ledugóztam, meghajtottam, szöges ellentéte a korábbi viselkedésének. Eddig nyomatékból lehetett autózni vele, nem váltott vissza, ha csak nem nyomtam meg a kickdown gombot, azóta viszont már 90ről egy közepes gyorsítás is visszavált. Olyan érzésre, mintha gyengébb lenne, de ha S-be rakom és 5.ben hagyom, onnan gyorsítva tökéletes az ereje. Ezért akarnám resetelni. Mondjuk azt is jó lenne tudni, hogy egy jó, nem retkes szívósoros és friss turbós, patika 25d mit tud, de ilyet még nem láttam, csak nem érzem az autót 163 lóerőnek. Jelenleg olyan, mintha egy nagy turbolyuk lenne, akkor megy, amikor van nyomás, de az később jön meg.
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
Automata valto reset minden BMW minden valto eseteben muxik?
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
windlord
őstag
válasz kardkovacsi #67690 üzenetére
1-1.5M / család / év?
Minden csalad igenybe veszi vagy vette mar?
Rengetegen nem eltek vele.
Ami tetel ez miatt emeli a koltsegvetest tenyleg nem szamottevo, vagyis nem kellene annak lennie...
Pont most vezetnek ki, amikor a rezsi miatt mindenki seggre ul? Amikor isten igazából neki kellene allni korszerusiteni?
EU nem ezt fogja szorgalmazni?Az meg, hogy nincs penz, az egy masik tanc.
Szerintem megoldjak, mert eleri oket a nepharag.De tenyleg off...
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz windlord #67689 üzenetére
Kis réteget érint, aprópénz? Viccelsz? 3M per család, miközben 1-1,5M adót termel.
[link] Egy év alatt kitoltak több mint 200 milliárdot támogatásra, mivel jelentős csúszás van az igénybe vétel meg a visszautalás között nyugodtan számolhatunk olyan 600 milliárddal a két év alatt, azaz 300 milliárd per év. Ez az egy tétel 0,5%-al növeli meg a GDP arányos hiányt.Lehet reménykedni, de a rezsi nyavalyát is eltörölték amikor szorult a hurok. Nincs most zsozsó, látod a tanárok bérét se tudják emelni pedig nagyon kéne és a visszaesés csak jövőre jön. Én minimális esélyét látom annak, hogy jelen állapotban megmarad. Mondjuk egy áfa visszautalást vagy hasonlót talán meghagynak hogy lehessen mondani, de inkább semmi nem lesz.
-
windlord
őstag
válasz kardkovacsi #67688 üzenetére
A legfőbb vesszőparipájuk egyike a családtámogatási propagandajuk. Olyan mint az árstop.
Én kötve hiszem, hogy visszahúznák. Olyan kis réteget érint, hogy aprópénz. Az inflációt meg elengedték teljesen, ott is mindegy.Habár, ki tudnak végezni mindent és mindenkit egy hétfő délelőtt alatt minden nehézség nélkül
De a politikálást befejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
-
cOxeR
Ármester
Vannak területek amik mennek és covid is hozott sok cégnek rengeteg bevételt, ők tudnak költeni, és ezzel más szegmenst is eltartani persze, de nem minden terület hasít… építőipar is ilyen (állami érdekeltség tömege van benne), de lecseng az otthontámogatási - mindenki két kézzel szórja a pénzt miatta most a hajrában, utána lesz érdekes főleg ha nem lesz miből ösztönözni az embereket további ingatlannal kapcsolatos költésre. Mellettünk felépült három új utca két év alatt, tele nyeles telkes házakkal (100-as nagyságrend), de most az is belassult. - bár már egy hónapja megy a sírás, hogy 300mrd kellene a szegmensbe mert szar a helyzet Közben meg annyi csapnivaló “szakember” dolgozik évek óta az építőiparban… mint a kiskirályok, válogatnak a munkák között pofátlan árazással, de a végén a nagy százalékban hitvány munkát végez, saját tapasztalat sajnos…
-
Puma K
nagyúr
válasz Gsx-rr #67680 üzenetére
+1
Kereskedelemben dolgozok ahol kültéri-beltéri burkolóanyagokkal és egyedi méretre gyártott bútorfrontokkal foglalkozunk és a korona vírus alatt-után és most is újabb hónapok teltek el idén amikor olyan bevételek voltak a cégnél, hogy csak na.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Gsx-rr
veterán
Fekez? Rekordokat dont a turizmus!
Mar a Januari 130 helyunk is betelt!
Novemberre es Decemberre masoktol veszek at jegyeket, mert minden elment. Dupplaja a tavalyinak
2-3 millok csak ugy ropkodnek
Teny,hogy kolteni mar helyben kevesebbet koltenek,mint az atlagosNa pont a szallasadok es a vendeglatosok sirasat nem ertem. Akik a legnagyobb adocsalok. Simli bejelentesek stb…
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67677 üzenetére
Mivel folyamatosan van áremelés ezért várhatták, de ugye ezt nem ők döntik el. Tehát simán lehet, hogy végül mégse lesz emelés. Én kételkedem benne, hogy lesz főleg ha marad 400 körül az eur.huf.
-
madkiller
őstag
válasz FIREBLADE78 #67677 üzenetére
Bmwnél lehet, vw konszernél cégeknek már 0.1%os hitelt adnak, de nagyobb a listaárja egy id4nek, mint egy ix1nek kb, mint az ix3 annyi igaz, nagyobb kedvezményt adnak, meg talán olcsóbbak az extrák, de akkor is....
-
FIREBLADE78
addikt
Nekem két kereskedés,két ember mondta h januárban ár nőni fog. Lehet hazudtak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
tasiadam
veterán
Van aki attól függetlenül még nagy mellel próbálja végtelen pénzért leadni az ingatlant, mert ő neki ennyit ér, piacnak nem. Pl amit bérlünk, 160 ezer euróért van hridetve. 1 (egy) ember nézte meg, senki soha nem volt még azóta. 52nm 160e euró Hát jóvan. Lesznek akik ennyit akarnak érte, nem adnak alá, jgy tartják amjd fenn az árakat, hiába nem vesz fel kutya sem hitelt. KP-ra meg nem fognak kicsengetni ennyit.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #67672 üzenetére
Mindenki fékez… tartalékol és átgondolja mi fontos mi nem, nem hiszem, hogy emelés jönne. Szerintem is inkább a számok állnak emögött, saját szegmensemben is látom, ki jön év végén hozzánk ki nem, illetve azok a helyek is szenvednek ahova járok a sok lemondás/kiesés miatt. Pedig még nincs fűtési dömping/számla.
Szállodák/éttermek zárnak be… a tulajdonosaik se vesznek most prémium autót, inkább kitartják a régebbit.
Ingatlan piac is megkezdte már ezt a csökkenő keresletet, következő lépés az ár lesz ott is. -
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67671 üzenetére
Én azért megnézem, hogy árat emelnek azután, hogy ennyire esik a kereslet (mellesleg most a forint erősebb mint a legutolsó áremelés idején). Bár ugye nem tudni, hogy itthon vagy egész Európában, de van egy gyanúm, hogy ezek a hirtelen lecsökkent rendelési idők nem Magyarország specifikusak.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #67668 üzenetére
Kérdéses. De rohadtul remélem. Fél misivel olcsóbb lenne. Januárjában újra áremelés. Gyártás = időpontot kap és akkori ár a döntő. Nem azt jelenti h a kínai megcsinálja dec 20-ra
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67668 üzenetére
Most elég sok visszamondás volt, tavaly ilyenkor volt nehezebb helyzet.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67668 üzenetére
A Ix is megjott 3,5 honap alatt. 1 evre volt leadva a rendeles.
Ja es 3db-rol van szo[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67667 üzenetére
Ennyire nincs rendelés iX3-ra? Az idei gyártás az gyakorlatilag két hónap.
-
FIREBLADE78
addikt
ix3 finisben. Remélem meglesz az idei gyártási hely.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
Grat! Kár, hogy nem volt előre meghirdetve, háta jutott volna másnak is a csoportból
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
Hétvégén a BMW találkozón szlalomon sikerült elhozni családilag az első 3 helyet
Tesóm a drift autót is nagyon érezte csak sajnos a gumi elfogyott
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Koczó93
őstag
Sziasztok!
Esetleg ha valaki otthon van M57 motorban ránézne a videóra? Ahogy beindítom az autót a folytószelep majdnem teljesen lezár, hebeg habog az autó. Hibakód nincs. A folytószelep hibátlan ista szerint, és 2 másik szeleppel is volt próbálva ugyanezt csinálja.
Map szenzor volt még cserélve mert azt néha beírta hibának, de nem változott semmi azóta.
[link] -
szimi57
őstag
válasz kardkovacsi #67655 üzenetére
Nyáron a magas töltőfeszültség nyírja ki az akkut. Érdemes ellenőriztetni. Nagy melegben lényegesen kisebb az akkumulátor belső ellenállása. Magas töltőfeszültség esetén magas lesz a töltőáram.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Marcell05
friss újonc
Sziasztok! Adott egy 2007 -es 330xi e91-es. Sajnos a következő hibakódot dobja P0015 "b" vezérműtengely helyzet....mi lehet az ok, és hogyan orvosolható?! ( mielőtg nekiállunk mindent cserélni) köszi
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67657 üzenetére
Újakban már nem is lehet kikapcsolni ha jól tudom.
-
FIREBLADE78
addikt
Enyém lassan hát éves és gyári akksi. Start stop alap,hogy kikapcsolom. Az is nyírhatja.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #67653 üzenetére
"Tegnap olvastam 1 eves E Niroban feledta." - egyszer mintha olvastam volna, hogy valamelyik távol-keleti gyártónál az elektronika nem teljesen jól töltötte a kis akkumulátort ezért elég hamar megöli azt. Lehet pont a Kia volt.
Mondjuk ezért jó a BMW megoldása, hogy az méri a degradációt és ahhoz állítja a töltést is. Ezért kell programozni amikor berakod az újat, hogy ne ölje meg az új akkumulátort. Cserébe nem tudod magadnak kicserélni. -
kardkovacsi
senior tag
Érdekes, de nálam minden akkumulátor nyáron pusztult el amikor jött a 38 fokos extrém meleg. Mivel szinte mindig garázsban álltak az autóim hideg nem érte az aksit, viszont azt sokan nem tudják de a meleget is legalább annyira nem szeretik mint a hideget.
Emlékszem volt olyan elindultam otthonról, hideg teremgarázsból simán ment. Megálltam az Auchan parkolójában bevásároltam, szállok be. Két nyeklés és vége. Egyből tudtam mi van. Visszamentem vettem két sört, vadásztam 2 fiatalabb srácot a parkolóban, akkor fiúk két sör toljátok be a Hondám , másnap meg mentem aksit venni. Abban viszont pár csavar volt az aksi csere, magam megcsináltam.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67652 üzenetére
Ok, köszi. Akkor egyelőre ebben bízok én is
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #67650 üzenetére
A 20d-ben már 10 éves az akksi.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #67650 üzenetére
I3-ban azt javasolják, hogy 3-5 évente cserélni kell, ezt is látom a fórumokon és inkább a 3 fele tendál… lsd enyémben is kellett cserélni mikor megvettem, pedig előző hónapban lett 5 éves.
Jön a hideg, tele lesz megint a Fb i3 fórum a furábbnál furább elektromos jelenségekkel… amit többnyire a gyenge akku okoz és cserével meg is oldódik a hiba. -
kardkovacsi
senior tag
Ebbe így véletlenül akadtam bele a neten.
[link] azért ekkora overengineeringet csak a németek tudnak kitalálni, hogy egyrészt két 12 voltos akkumulátort is beledug egy 330e-be, ahol ugye ott van egy rendes 7,6-os Li-ion akkumulátor és akkor még programozni is kell Utóbbi még érthető, mert ahogy öregszik a savas akkumulátor úgy igazítja hozzá a töltést.Amúgy ezek a 12 voltos akkumulátorok meddig bírják? Nekem 2018 áprilisi gyártású az autó szóval 4,5 éves. Várhatom, hogy megmakkan mindkettő? Vagy a fűtött garázs meg a kevés használat azért megnöveli ezek élettartamát.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67641 üzenetére
Nen volt rendelheto az biztos
En azert varom a sajatom ,full fekete Shadowline+ Lampa is fekete, szerintem mutattos lesz.
Feher volt a masik amit el tudtam volna kepzelni. -
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67646 üzenetére
Jaja, szépek nagyon, csak nagyon kényes is.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67641 üzenetére
-
Puma K
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #67633 üzenetére
Ezért néztem egy csomó videót, hogy ki és hogyan szedi szét meg miket említenek amire oda kell figyelni.
A másik azaz, hogy szerelés előtt a légzsákok miatt az akkuról a sarukat le kell húzni. Aztán az anyós oldali légzsákot óvatosan kell kiszedni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
Done. D1 motor 342e km es meg minden csappantyu hibatlan. Lehuztam, ledugoztam, uj tomitest kapott minden. Alig volt ereje a hetvegen, valszeg par tomotes nem lett jol visszarakva.
Kozbe eszrevettem, hogy a 2 rendszam vilagitas kozul csak 1 muxik. Muszaki elott....
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
kardkovacsi
senior tag
Szombaton láttam egy i4 M50-et a budaörsi Tescoban, ilyen matt fekete színben. Kurva jól nézett ki még az asszony is megjegyezte milyen impozáns.
Gondolom fólia volt, mert konfigurátorban nincs ilyen szín, vagy talán individual szín volt. -
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67636 üzenetére
Olyan mint a futómű, néha be kell állítani.
Néha csak belemegy az ember egy kátyúba...Ezért írtam, jelzésértékű, ha a szembejövő villant, hogy vakítod.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67636 üzenetére
Mondjuk megnézném ha az adaptív ledet csak úgy elkezded csavarhúzóval tekergetni
-
FIREBLADE78
addikt
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67632 üzenetére
Fényszóró beállítás a neve.
Nem az, amit lehet a muszerfalrol fel-le irányba.
Guglizd meg, otthon magad is el tudom vegezni. Vagy egy szaki percek alatt belovi.
Nezess ra, lehet nalad lesz a hiba es ez nem nagy beavatkozas. -
negro
őstag
-
Puma K
nagyúr
Tegnap kicseréltem az E39-emben az utastér ventilátort...
Az enyém egy facelift-es E39 amiben 2 zónás automata digitális klíma van. A teljes fűtő-hűtő rendszer fogyasztása 315W.
Mikor megvettem az autót, akkor a tulaj mondta hogy néha olyan hangot ad ki a ventilátor mintha tücskök ciripelnének.
Megtekintés, próbakör és következő alkalommal mikor elmentünk az autóval egy általam választott műhelybe, hogy ott is átnézzék az autót megvétel előtt, akkor odaúton és a műhelyben sem csinálta. Megvétel után sem adta jelét a jelenség. Egy ideig, de aztán előjött.Ez sajnos jellegzetes hibája az E39-nek.
Több fokozata-lépése van az utastér ventilátor tönkrementelnek:1. működik rendben, de valamikor a lenti jelenségeket elkezdi produkálni
2. néha-néha ciripel
3. folyamatosan ciripel mindegy hogy hűtesz-fűtesz vagy milyen fordulaton megy
4. néha ciripel néha pedig berreg is
5. teljesen megáll, hiába csinálsz bármitMielőtt nekiugrottam volna a ventilátor cseréjének, megnéztem egy új fűtésvezérlővel, hogy hátha az a gond.
A fűtésvezérlő egy 2009-es gyártású Vemo. Tehát ezt valamikor már cserélték mikor 8-9 éves volt az autó.
Amerikai fórumos kutakodás után arra jutottam, hogy elvileg gyárilag Behr-rel fűtésvezérlővel szerelték az E39-et és az a istenkirály a többi szar-fos. Az adott amerikai BMW és E39 fórum-topic szerint a Vemo, Valeo, Mahle, Meyle és a többi az a ne vedd kategória. Mert hogy ők nem ismerik.
Fogtam és rendeltem egy ugyan olyan cikkszámú Vemo-t mint ami benne volt az autómban.A Vemo oldalát is átnéztem és ott is azt találtam, hogy ehhez a típúshoz és modelhez van nekik hivatalosan is fűtésvezérlőjük.
Ahogy láttam a fűtésvezérlő környékén lévő műanyagok amik a fűtéshez-hűtéshez és levegőztetéshez kapcsolódik azokban mind ott volt a BMW logó és a Vemo márkanév.Fűtésvezérlő csere után sajnos kiderült, hogy nem ez lesz a gond. Visszaraktam ami alapból benne volt. Amit meg vettem, azt eltettem a polcra. Jó lesz az később.
A fűtésrendszerhez kapcsolódó biztosítékokat is megnéztem, hogy hátha az a gond. A kesztyűtartó környékét kellett szétbontani, hogy egy külön foglalatban lévő biztosítékpárost szemre tudjak vételezni. Azok is rendben voltak.
Maradt a ventilátor.
Elkezdtem kutakodni a neten, hogy azzal mi a helyzet. Ki volt a beszállító és most mik a lehetőségek amik ajánlottak. Ahogy néztem az írásokat, képeket és bontósokat Siemens volt a gyári.
A most elérhető márkák közül pedig szinte mindegy, hogy melyiket veszi az ember, de a ventilátorok között többféle van: klíma nélküli, kézi klímás és automata klímás.Végül a Mahle Original ventilátorát rendeltem.
Több videót néztem ki hogyan csinálja a megbontást és mire érdemes-kell odafigyelni.
Egyedül és elsőre végül ~12 órámba telt, de kicseréltem és működik. Amit kiszereltem azt vissza is építettem. Még egy kis A oszlopos kárpitjavítást is eszközöltem, mert a szövet itt-ott elkezdett lemászni a műanyagról.
A műszerfal alatti műanyag elemeken Valeo márkát láttam BMW logóval együtt.
Azért vállaltam be ezt a történetet, mert amiket ismerek BMW műhelyek és villanyászok azok közül csak egy vállalta volna el. Minimum 1 nap és munkadíj 100k Ft + ventilátor ára. Nekem meg már idén nem maradt úgy szabadnapom, hogy erre fel tudjam áldozni. Fűteni meg kell.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67623 üzenetére
Észrevennéd, ha tudnád mivel van a baj. Mondjuk jelzésértékű, ha villognak elviszem megnezetni, hogy nem e nálam van a hiba...
Szerk.:
Latom irt Ezredes.Mondjuk en kifizetem a tobbet extrara, foleg ha kesobb eladhato illetve hasznalhato a mindennapokban.
Nyilvan, ha nincs a piacom olyan hasznalt amelyet keresek, akkor jon a kompromisszum. Uj sarkanyhoz meg csóró vagyok!
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #67624 üzenetére
De amikor kell akkor had lássak már... Én kifeszülök a fos halogén lámpáktól de még a szar xenon-tól is... És elég az,hogy amikor 1x látni kellene akkor nem látsz.... Mindenhol van közvilágítás ahol közlekedsz oké de 1x mikor kellene a lámpa akkor meg pislákoló gyertyafény van hú de jó...
#67623
FIREBLADE78Te látod,hogy kit vakítasz el ????? Emberek azt nem veszik észre a saját autójukon,hogy zörög a lánc ki akar esni egy lengőkar nincs erő és még sorolhatnám.... Az is lehet,hogy a lámpád maga van szarul beállítva. Voltál valaha lámpa állításon ???
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67623 üzenetére
En az I3-nal sem ertettem a hisztit,hogy az elso szerias halogenest nem nagyon veszik, mindenki ledet akar.
Varosi auto max agromeracioba kozlekednek vele ahol vegig van kozvilagitas.
Ott nem tokmindegy?
Kevesen palyaznak folyamatosan ejszaka, vagy utaznak ejjel falukon keresztul.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #67615 üzenetére
Nem biztos, hogy a tobbi autoval van a baj... Nalam az E60-ba nem villog senki hagyhatom automatan... Nalad lesz a problema...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67615 üzenetére
Most akkor a szembejövő "trágya" kocsikkal van a baj vagy a tieddel?
-
FIREBLADE78
addikt
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67615 üzenetére
Nem lehet, hogy koszos a szélvédő és akkor van? Talán ott van a lámpa kamerája is. Az automata ablaktörlő is meg tud hülyülni tőle.
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #67599 üzenetére
Akar hogy allitom ket ujjal a kamera szoget, foleg sotetben en nem tudok kameraval centizgetni, vagy automata parkolas, vagy a lehajlo tukorbol tolatva nezem a padkat, /30-al esznel kell lenni
workworkwork...
-
tasiadam
veterán
Nekem még a hátsó tolatóradarom is rossz, nemhogy kamerával huncutkodjak Gép szerint a modul jó, az érzékelők nem, de nem valószjnű, hogy mind a 4 egyszerre romlott el
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67607 üzenetére
G szeria is mozgatja, csak szelesebb tartomanyon es gyorsabban, a kozepvonalon tul tudja huzni mindket oldalit. Erdekes, hogy a Minik viszont egyszerubb matrix ledet hasznalnak.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67605 üzenetére
Bekapcsolt automata fényszóróval maszkol, ha jön szembe valaki kitakarja csak azt a részt. 60 felett pedig ha nem jön szembe senki aktiválja a lézert.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67602 üzenetére
Foloslegesen draga, keves az az optimalis alkalom amikor mukodik is. Bizonyos sebbessegtartomany, lakott teruleten kivul,senki nem jon szembe
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67602 üzenetére
Nincs vele baj, de kevesen rendelték, árához képest nem nyújt annyival többet. Én nem bántam meg (pláne hogy nélküle nem az igazi a nappali fény).
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Azert kene I7.
Klasszisokkal jobb mint a Merci Eqs. Szerintem az fortelem
[link]
Na elhagytak a Laser parasztvakitast
En is kivetettem, az osszes ertekesito azt mondta akiknek volt a kovetkezo autoba mar nem kerte.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest