-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #167 üzenetére
még milyne jó hogy sor6 van benne
Amugy ezt nem lehet leírni RAM, de ha még akik kezdetben ellentmondanak, miután kipróbálták utána azok is megfertőződnek akkro csak leht benne valami nem???
Amugy az ahogy rádnéznek, ahogy megkülönbőztetnek, ahogy a magas fordulatot hallód...stb"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #169 üzenetére
ti egy városban laktok???
akkor mostantól félned kell az utcákon......."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #173 üzenetére
valszeg, de ha úgy használja ahogy ma akkor nem biztos
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #438 üzenetére
köszke.
ez rendes géppel van nikon 5.0ással, csak mindenki rinyál hogy ne legyne nagy a kép ezért lett 22kb-ra cisnálva amugy 2.5mb
Amugy xaroka fényviszonyok sajna nagyon a parkolóba, neon meg ilyenek, meghülyül a gépezet tőle, és rossz képeket cisnál...szabadban kéáne sötétben fényképezni csak lusta voltma kiállni és elmenni 1 ilyne ehylre ezért ...hát nekem epdig úgy jobban tetszik...de ezta szériát semmiképp nem, cska ha lesz mes."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz (Kolombusz) #493 üzenetére
Bocs, benézem - megesik
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MrGoodkat
tag
válasz (Kolombusz) #831 üzenetére
Van a családban egy 1-es, imádom vezetni, pedig nem vagyok kis darab!
A pornó olyan irodalom, amit egy kézzel kell olvasni...
-
Bubu79
addikt
válasz (Kolombusz) #831 üzenetére
Csak úgy ránézésre gondolod, vagy körbetapogattad/jártad a témát?
Elsőre én is úgy gondoltam, hogy kicsi az egyes bömbi, de amikor volt szerencsém körbenézni, rájöttem, hogy baromi csalóka a kinézete - mert nem kicsi autó...
Biztosan a bakancs forma teszi, hogy kicsinek látszik. Sajna még mindig úgy vagyok vele, hogy nem jön be a formája, de talán idővel megszokom majd
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz (Kolombusz) #834 üzenetére
Érdekes Én hangyányit kisebb termet vagyok ( 183cm és 103kg ), de nem találtam szűknek egyiket sem A sajátomban is jól elférek, bár azt készséggel elismerem, hogy hátul nem bántak bőkezűen a térrel az E36-omban
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Eagl3
veterán
válasz (Kolombusz) #1176 üzenetére
Igen. De le lehet azt a bőrt kezelni, persze nem lesz olyan mint újkorában, de szép lesz.
Mondjuk a hibátlan bőrbelső az erős kijelentés valóban. -
God Vazzeg
veterán
válasz (Kolombusz) #1213 üzenetére
5-ből vissza 3-ba nekem is szokott lenni, de én tudom mit lehet meg mit nem
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1213 üzenetére
hát nem ez a gond csak tudjon precízen váltani..megazért az 5ösbe a 2.0ás moci se olyna hu de nagyon nagy...ha már utcán "próbálkozgatunk" oda kell egy 530i...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #1213 üzenetére
Itt most nem is arról van szó, hogy megtanulja -e.. Neki a 3. tiltás az csak 140, szóval még nem olyan vészes.
Néha közúton is rákényszerül az ember, de tudni kell hol a határ, és hol kell nyugton maradni.
És persze csak akkor, ha ezzel másokat nem veszélyeztetek. Modjuk én néha félek a gyerek mellett, mert vannak érdekes húzásai, és az is biztos, hogy Bp. -n nem ülnék be mellé.Don't Tread On Me
-
1face
aktív tag
válasz (Kolombusz) #1647 üzenetére
"D" az mi?!
A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
Vandit.
addikt
válasz (Kolombusz) #1706 üzenetére
Én sem adnék. Csak tetszik. Akkor már inkább ez
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1708 üzenetére
az valszeg de azt vedd haza odahaza picit jobban érteneka visszatekercseléshez hogy ne vedd észre tán még szervízkönyvet is az utcasarkon szerez hozzá...
Ilyen dízel árakkal nem is éri meg...6ot beveszi a benyás meg 9et...elgondoloztató...Vandit>ez tetszik? ,,vagyez?,,ez?..ez utobbinak utána kell nézni szakszervízbe avgy bmw fórumon hátha tud valaki valamit róla...első kettőnél ne tévesszen meg a cm3..ez kevesebbet eszik mert duplavanos és már alapbólm-packos és jó felnivel..persze alkudható árral..amugy a zöld e36 320 is jó néztem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1712 üzenetére
belsőben a benyáshoz is bármit kérhetsz, és külső mint sportfutómű, parolóradar stb is..ebben nincs különbség dízel és benya között.max a nyomatékot tudod felhozni mint kényelmesség hogy alacsonyabb és angyobb tartományban áll fenn....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #1715 üzenetére
És többet kell vele a szerelőhöz járni motorproblémával, mint 10 Vanosos benzinest együttvéve.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1715 üzenetére
a kevesebbszer +100-150km max. a dízel javára.gondoloma tank ugyanakkora mindkettőben 320i 320d.
ok te tudod te pénzed te bízníszed, legyen sok örömed benne, de szervízigényesebb arra készülj fel"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
válasz (Kolombusz) #1724 üzenetére
Én próbáltam az uj e46 os 318d-t (persze ez csak 4hengeres)
Picsába sincsIgaz az uj 320d-t nem tudtam kipróbálni
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #1724 üzenetére
A kötelező alig több, pár ezres csak. A teljesítményadót meg ki tudod számolni könnyen, bár szerintem egy évre az se olyan sok, és van plussz 44 lovad.
Nem csak a 320D szervizigényes, minden nagynyomású diesel az. Ez alól nincs kivétel.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1724 üzenetére
valszegaz is.megnézetm 6-8 liter özti fogyikatírnak a 320d-re hát igena valóság akkor lehetne ha kipróbálhatnál egyet mondjuk egy bp-debrecen-bp távon.
A 320i 8-9körül eszik ez viszont tuti.mármint az e46osok, az e36 10-11 inkább..hát a vanos ennyit ér.A dízel 200től megy a benyás 4000től.
Eagl3>>aki bmw tulaj akar lenni és havi 5e-n szórakozik ne vegyne bmw-t .jótom magam ellen beszélek mert ha nincs lém én is meggondolom, demost a normál esetről ebszélek amikor keres dolgozik a tulaj szorgalmasan
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz (Kolombusz) #1728 üzenetére
Én is sokszor ültem e46 320D-ben. Abszolut nem voltam elájulva tőle. Egy 320i jobban kéne, sokkal sportosabb, szépen ki lehet húzatni.
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1754 üzenetére
ja van persze.hát pontosan emnnyi nem tom.12e nekem.ujjaknál több azt tudom hogy 15-20 nem tom pontosan.de én 20e km nem ahgynék egy olajat egy motorba.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
<NewL>
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2143 üzenetére
Pedig a skoda csak 170 lovas, 350NM -el. A 320d meg 177 lóerős és szintén 350NM a nyomatéka. Mondjuk ezt már volt szerencsém próbálni, és eszméletlen mit tud.
Szerintem egy újmotoros 530d -t egyik se ver el, de még a közelébe se érnek. Ott van 236Le, meg 500NM.
De egy 530i 272 lovas motorral lenne még állat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2145 üzenetére
Szerintem vagy a 150 lovas 320d volt az ellenfele, vagy a 163. Azok azért gyengébbek. És lehet a régi elsőszériás diesel E60 -as volt a másik ellenfél, ami ugye csak 218 loerős, 450Nm -el.
Amúgy ugyan ez a motor van a Passatokban is, nem? Mert Passatot már próbáltam, de nem jött be. És a tulajnak se, mert gyorsan eladta. Annyi nyűgje volt a motorral, hogy többet állt a szervizben mint a parkolóban. És amúgyis, a PD TDI -knek már befellegzett, a VW nem gyártja őket tovább, és leállítja a fejlesztéseket is. Egyszerűen nem jött be ez a típus.
Amúgy abban az RS Oktaviában valszeg chip volt, csak úgy tudta lelépni az 530d -t.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2147 üzenetére
Ez az?
Én csak PD TDI Octavia RS -t ismerek.
Vangelis: Ha megfog, isten bizony lecserélem. De ehhez a gyári adatokhoz képest sokat kellene javulnia.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2150 üzenetére
Nem, ez még a jó öreg PDTDI. Szerintem amit te néztél megvolt chippelve. Mert a Passatok ugyan ilyen motorral 180 -nál kifulladnak, onnantól már csak erőlködés van egészen 230 -ig, asszem annyit mentek vele.
Don't Tread On Me
-
<NewL>
addikt
válasz (Kolombusz) #2150 üzenetére
Az rs octaviának milyen szinü a műszere? zöld?
a 850i az a bukólámpás? debrecenben van egy gyönyörű piros
Igen szép ez a 6os white horse
[ Szerkesztve ]
There's an app for that
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2177 üzenetére
Az tök mindegy, mindegyik autoban ugyan olyan motor van. Szerintem egy 320D simán lelépi mindegyiket.
Ez az a típus. Hidd el, hogy az chippelve volt. Úgy még a 250 se kizárt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2179 üzenetére
Szerintem odalépett, mert végignéztem az összes videot róla, és egyik se tudott jobban felgyorsulni.
Na de az új benzines RS... Megchippelték, 268 loerővel asszem a 270 -et elhagyta a mutató. Az nem volt semmi!A BMW miért nem gyárt kis benzines turbokat?
Én még egy Mazda 6 MPS -t bevállalnék.Azt megchippelni, bőven 300 lóerő fölött vagy. És az már mindenre elég. Az még a 535i -t is megeszi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #2948 üzenetére
másképp gondolkodunk, nem gond...
Hát látod a cikk ezt írja elég szégyne ez neki ha bekövetkezik hogy az amg részleg enm teszia dolgát... a bmw nem kommersz márka....nívós....
Vandit>faberakást én se..hát 4 pcök és fel el tudod nyomni az ablakot motorral...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz (Kolombusz) #2954 üzenetére
Mert mitől különb a csillagos márka?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Eagl3
veterán
válasz (Kolombusz) #2954 üzenetére
Ezt kifejtenéd bővebben?
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #2954 üzenetére
ezzela dumcsival menja hondásokhoz jó ... a bmw ugyanolyan jó mint a merci sőt ezek szerint jobb.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
válasz (Kolombusz) #2961 üzenetére
Nem szépek sem új sem a régi mercik.. egy két kivétellel.
BMW akkor is jobb szebb és csobb
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2961 üzenetére
Hát, nem tom... Nincs igazad. Ha megnézed, év végén a legtöbb kitüntetett motor a BMW fejlesztése. A Merci ilyen téren sehol nincs.
És tévhitben élsz, mert a Merci már 1/4 -annyira se jó, mint 20 éve.
Nem tom volt-e/van -e mercid, de ha lenne nem így beszélnél róla. A luxuskategóriában az S Klasse már 1995 óta szart se ér a mai napig. Csak a baj van vele, és hatalmasak a szervizköltségek.A volt Reinhold -os vezérigazgatónak ilyene volt, de 1 év alatt eladta, mert 8.000.000Ft volt a szervizköltsége. Azóta egy 760IL -el járkál, és elégedett. De ha olvasol ilyen fórumokat, mindegyik tulaj panaszkodik. Ugyan ez vonatkozik az E osztályra is, a régire és az újra is egyaránt. Csak a baj van velük, és semmivel nem jobbak mint az 5 -ös BMW vagy az Audi A6. Pl. ebben a kategóriában az Audit mondják a legjobbank.
A Merci egyedül a C klasse -val ütőképes, de abban is a legújabbal. Ez se tartott sokáig, mert az új 3 -as BMW jobb, és ez az eladásokban is megmutatkozik.
Szal én nem állítanám, hogy a Merci jobb, ez csak a régmúltból fentmaradt tévhit.Apa munkatársának az E320CDI -je majdnem már kuka, pedig 10.000.000 fölött vette használtan. Kelett cserélni az auto váltot, a motort egyszer, a turbot kétszer. És még piszok sok elektronikus gondja volt, ESP hibáktól elkezdve ABS hiány stb...
Szal a szavaidból hiányzik a realitás...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2948 üzenetére
És szerintem egy régebbi Fullos auto jobb, ami erősebb is, mint egy új gyík motorral és nulla extrával. Kéne a ráknak olyan... Csak azért, hogy elmondhassam, hogy az enyém 4 évvel újabb ám... Na, ezért nem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2985 üzenetére
Nem, nem újonnan vette. Nem volt már garis.
Pl. a légrugók 25.000km -enként beszartak, darabja 300.000 Ft volt.
Az auto válto kétszer mondta be az unalmast, több mint 2 milla a válto bele.Plussz az elektronikai gondok, kijelzőhibák stb...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2990 üzenetére
Linkelgetheted nyugodtan. Ez nem az én véleményem, itt most konkrétan a motorokról volt szó. Abban a BMW jelenleg verhetetlen.
Igen, magától elindullú stb... 2 hónap után az is elromlik... Azt hopp 1 milla.
Amúgy ilyet a BMW és a Lexus is csinál, az Audiban nem vagyok biztos, de szerintem az sincs lemaradva.
És ettől még a Mercivel csak a gond van... Itt Pakson vett a csávó 1 új S mercit, fullos 320CDI. Garanciába cserélni kellett az autot, mert nem tudták megoldani az elektronikai hibáit.Szerintem ez a legnagyobb égés ilyen márkánál. De látom, nem volt még Mercid, csak a katalógust nézegeted. Igen, biztos vannak hajat hullajtó extrák, de az a szart se érdekli, ha mindent egybevéve szar az auto.
És a jelentős bevételek nem a felső osztályból jönnek, hanem a közép felső és a közép alsóból ezeknél a gyártóknál. És ott a BMW magasan vezeti a piacot. Utánna jön az Audi. A Mercit elég sok márka megelőzi, nem véletlenül.Don't Tread On Me
-
Macka
veterán
válasz (Kolombusz) #3545 üzenetére
Az lesz...
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3633 üzenetére
Nem, nincs téli felniszettem. Nem tetszenek a fekete acélfelnik. De mind1, mert idén a téli gumi elhasználódik, a nyárinak is már csak 1 éve van. Az autót meg úgyis le lesz cserélve.
Am, tudom hogy nem használ a gumiknak a cserélgetés, teljesen igazad van.
De amikor én voltam gumit cserélni, egy 760iL volt előttem, és a 21 -es felnikről cserélték neki a gumit télire...Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz (Kolombusz) #3664 üzenetére
Mi a bajod a Fordal?
Viszonylag elfogadható árú jó minőségű autó.Vagy szerinted a Fordok kigyulladnak?
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3664 üzenetére
Szerintem a Fordot nem kell szídni, mert nagyon jó autot csinál. Apa már régóta használ fordot, még soha!!! nem állt meg alatta. A Sierra 2.0 -át nullkilóméteresen vette, több mint 600.000km -et rakott bele. Utána volt egy Mondeo ST200 -as, azt 40ekm -el vette, és 260.000 -el adat el. Utána jött egy 2001 -es Mondeo 2.0 -ás, amit 20ekm -el vett, és 228.000 -el adta el. Majd most van az ST220, amivel ugyancsak nincs gond, igaz ezt 96ekm -el vette.
Tehát eddig pozitívak a tapsztalatok, szóval nem olyan rossz auto az a ford, főleg a 80ekm után széteső Passatokhoz vagy Hondákhoz képest.
Volvo is jó, nagyon jó turbomotorjai vannak, S80 meg luxukategória. Igazából nem tudom ezt a hibát mire vélni... A tulajnak volt poroltója, jól mondtad, próbálgatta is, de nem jött belőle az anyag. Gondolom elöregedett. Aztán ilyen nagy ipari poroltóval jött vissza.
Am, nálam sincs poroltó sajna, pedig tudom hogy ajánlatos hordani. De ebből tanulva én is veszek egyet, a hej nekem is megvan a pótkeréknél.Jah, a bevásárlókocsit toltam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3669 üzenetére
És akkor a Jaguar? Mert az is Ford... Csak azt nem értem, miben nyilvánul meg a Fordság a Volvoknál. Egy dolgot biztosan tudok. Az új dieselek már a Fordos példát követik, azért olyan jók.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #3664 üzenetére
Csak nehogy azt mond, hogy a nissan jobb mint a volvo, mert akkor röhögőgörcsöt fogok kapni.
Amúgy egyetértek, mióta ford tulajdonba kerültek, romlik a szinvonal, lsd. új XC60, C30, stb... de azért a nissannál még mindig jobbak.Kivéve Infinity, de az nem is nissan...ON:
A héten voltam kint anyacégnél münchenben, végig ott ültem, és főigivel mentem haza egyik nap.Na Ő tipikusan az az ember, hogy nem számít a pénz, de mindenből a legjobb legyen, (egyik zsebében iPhone, másikban Vertu, harmadikban HTC Diamond..) és meglepődtem egy picit az autóparkján.
Hatalmas BMW rajongó, olyannyira, hogy 7db is van belőle neki.Feleség egy "kis" 130-assal jár, Ő mindennap az új 7-essel, talán 750i ha minden igaz, de van neki 850i, X5, X6, E60 M5 és a kedvence állítása szerint egy ritka példány, egy AC Schnitzer E39 M5 full fehérben.De annyira fehér, hogy a motortérben minden fekete, de ahol a kocsiszekrény darabjai vannak, az már fehér, fehér 18"-os felnikkel, fehér szőnyeggel, fehér bőr, fehér műszerfal, fehér gombvilágítás, stb....
Sajnos kipróbálni nem tudtam, csak a 750i-t, hát a véleményem továbbra is változatlan, elölről nagyon ronda, de belül iszonyatos mértékű kényelem van benne....
Volt szerencsém már az új S osztályhoz is, méghozzá egy fullextráshoz, de ez simán túltesz rajta.
Szerelem első látásra - belülről.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3671 üzenetére
Jah, de nem a mostani Jaguarra gondoltam. Hanem mondjuk ott van az S-Type, a régebbi. Nagyon tuti kis auto volt.
Még azt nem írtátok le, mit jelent az, hogy romlik a színvonal. Mert azzal, hogy egy márka csinál a "szegényebb" rétegeknek is autot(C30), attól még nem lesz rosszabb Talán így akarnak több bevételhez jutni, hogy megcéloznak alacsonyabb rétegeket is. XC60 -al mi a baj? Szerintem nagyon jól néz ki, és van benne minden. A motorjai is elég kifinomultak.
A felső szektornak megvan az állandó piaca, oda nehéz bekerülni. Mercit, BMW -t, Audi -t, és a Lexus -t nehéz onnan kirobbantani, vagy beférkőzni közéjük.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3732 üzenetére
Azért én azzal az M motorral nem hasonlítanám össze. Mert olyan technikát képvisel, amit nehéz követni/leutánozni. És azért ott az igazi, a V10. A BMW ezt a motort a Forma1 -es technikai ismeretei alapján fejlesztette, valszeg azért nem is rakott hozzá Turbo -t. Itt a V8, igaz az amcsik erre esküsznek, de az F1 -ben kiderült, hogy a V10 -es motor vált be a legjobban.(fölötte már túl nehéz, alatta meg kicsi...)
Én úgy tudom, hogy az M motor sincs kihegyezve. Elvileg turbo/kompi nélkül is könnyedén elő lehet csalogatni +60 lovat. Én már azt várom, mikor megjelenik ugyan ez a motor, csak BiTurbo -ban. Nah, annak nem lesz ellenfele, az 100%. Remélem az új 5 -ös belsője is lesz ilyen szép, mint ezé a Jaguar -é, vagy az Audi/Merci -é. Nekem ilyen téren az Audi az etalon.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3736 üzenetére
Nekem a legjobban az E39 beltere tetszik. Kár hogy az a stílus már nem divat, pedig sokkal elegánsabb mint a mostani.(vezetőhöz forduló középkonzol. )
Audi..., félig meddig egyet is értek, bár azért van különbség. Utaztam már RS6 -ban, 2006 -os A8 -ban, és azért egy Passattal egyik se hasonlítható össze. Emléxem, A8 -ban hátul is olyan kényelmes volt. Nyár volt, és a hűtött masszőrülést még mindig emlegetem.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab