-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #20901 üzenetére
Én csak azt mondom, amit a BMW külföldön, és itthon is megosztott velem. Nem a láncok szakadnak, hanem a selejtes láncok. A jó lánc elvileg örök(erre mondták, hogy 500k km után illik cserélni). Kinti E90 fórumon a 30-35D tulajok egyike se találkozott még ezzel a problémával, pedig sokuk bőven 200k km fölött járnak. És fórum bejegyzést sem találni...nem úgy mint 20D esetén. Na, ott van egy rakat.
Elküldtem a VIN kódomat a szerviznek, ők csekkolták, és 'szerintük' nem kell aggódnom. Ha gondolom akkor bevihetem az autót egy ellenőrzésre.(meg is teszem) Ők még nem találkoztak ott kint lánchibás M57-el, nem úgy mint N47-el. Más piac, remélhetőleg az angol piacra nem jutott a szarabbik fajtából.Sok mindent eltolt a BMW, csak úgy csöndben jegyzem meg. Váltó is hülyén gondolkozik. DS módban, vagy kickdown esetén kihúzatja a fenébe, pedig a gyári lóerőcsúcs is 3950rpm környékén van, utána már esik, főleg 4400RPM után. Csináltam egy másik vidit, ahol véletlenül túlnyomtam a pedált, és végig húzatta a fokozatokat. 2s-et számít az, ha nem vált el 4400RPM-nél. És ideális az a fordulat, mert pont nyomatékcsúcsra esik vissza, és ott már a lóerőgörbe is szépen emelkedik.
Tehát ha száguldozni akarsz, akkor ne nyomj padló gázt.Don't Tread On Me
-
menalcas
őstag
válasz whitezo88 #20894 üzenetére
Nincs 50k munkadíjjal együtt a komplett vezérlés ha van ismerős...persze ha nincs ismerős ez alsó hangon 100k-t el mer kérni bármelyik szerelő, márkaszervizet meg hagyjuk mert az csillagászati áron csinálja.
Szerk: nesze neked gazdaságos Diesel hírtele már nem is olyan baráti ha azt nézzük szívósorból leszakadó lemezkék, szakadó láncok, az autó benzinnel megy gázolajjal meg a munkagépek (nem akarok benzin-diesel háborút)
[ Szerkesztve ]
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
MPowerPH
félisten
-
menalcas
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz menalcas #20905 üzenetére
ignorant: Tök jó, hogy anno én is diesel ellenes voltam, máshogy állok hozzá ezekhez. Egyszer hosszabban ki kell próbálni egyet, utána lehet véleményt alkotni.(de nem TDS-t és társait, beleértve a 4 hengereseket...)
A benzines pedig a 21. században ott kezdődik, hogy van rajta min. 1 csiga. Ha tehetném, biztosan nekem is 35i lenne a motorháztető alatt... De egy 28i is elég lenne, még ha csak 4 hegeres is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #20907 üzenetére
Azért ez viszonyítás kérdése. Kinek mi tetszik. Van akinek a szívó benzines hangja.
De én értelek. Most off dízellel járok, 4 henger, de szép járású, nem egy TDS
Én amúgy dízel felé húzok, de az előző M52B25 automatámat simán lehetett dízelesen vezetni (ergo 1500-as fordulaton szépen elkrúzolgatott )Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz menalcas #20903 üzenetére
Kicsit elvagy tájolva... Ez nem Suzuki Swift. Csak a h.fej tömítés és a h.fej csavarok több mint 50k !!! És nem beszéltünk szelepfedéltömítésről, szívósor tömítés kartertömítésről,vezérműburkolat tömítésről,új láncokról láncvezetőkről + egyéb apróságokról és a legfontosabb a motor váltó ki. motor szét, motor össze, motor váltó vissza. De 50k ból tényleg megvan jah...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #20910 üzenetére
hátul vezérelt motor... Pajzs nem jön ki h.fej és karter levétele nélkül ill lánc befűzéséhez oljpumpa lánckereket le kell venni nagynyomású pumpa lánckerekét is láncfeszítőket szintén stb stb ha nem haragszol nem szeretném végig írni miket és mit miért kell leszedni telefonról. Nem habiból drága... Vagy tényleg azt gondolja valaki tényleg 50k s munka és Wallis is viccből kér el 800k-t más szerelők meg 600k-t?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #20909 üzenetére
Ez tök jól hangzik. Mondhatjuk kap az autó egy teljes motorgenerált. Ha jövőre még meglesz, és nem tudom lecserélni egy jóval fiatalabbra, akkor megkereslek ez ügyben. Az ár amit írtál, az egyáltalán nem vészes, legalábbis az autó értékéhez képest.
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #20815 üzenetére
" Ertelemszeruen sokkal olcsobb igy gyartani."
Mar mitol lenne olcsobb gyartani? A 3eren meg a 5eren egy kozos elem sincs. A 4er is sok mindenben kulonbozik a 3ertol. Teny, hogy jobban szet lehetne huzni dizajnban a modelleket, de ugy tunik az egyseges markaarculat fontosabb.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ignorant
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Snooker #20918 üzenetére
Azt elfelejtettem leírni, hogy 3 személy +a 4. helyén kb. 1 személy súlya csomagban, csomagtartó tele.(az indulási idő az angol óra szerinti, nem állítottam át, szóval +1h)Németben végig nagyon keményen tapostam, mivel elakartam érni a 2-es kompot. 01:26-ra értem oda, úgy, hogy előtte még Gyomaendrődre mentem felvenni a 3. utast, majd bekaptam egy dugót az M5-ön. Pechemre nem indult 2-es, így addig üldögéltünk az autóban, és szépen a 4-essel átjötünk.
Persze németben is volt valami gáz, olyan 45 perc ott is elment dugózással. Forgalom is erős volt, szóval még csak egyenletesen sem tudtam haladni...de azért erőltettem, bár sajna hiába való volt. Ellenben annyi biztos, hogy chip után csökkent a fogyasztás minimálisan.Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20919 üzenetére
Erdemes vonatot nezni komp helyett. arban sokszor komp alatt van, de kb 15 perc alatt ater.
-
MPowerPH
félisten
Az enyém pontos, már az ide úton kiderült, sőt, kicsit többet is mutat, gondolom a kerekítések miatt. Persze megvan az összes számla, hátoldalán pedig a futott km lejegyezve.
ignorant: Mostanra lehet én is vonattal fogok próbálkozni. Csak ugye a 20 fontos kompjegy csábító volt... Mondjuk ahogy nézem, pont hajnali vonat nem is mindig van. Nekem visszafelé a hajnali kettes, avagy négyes az ideális.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
Vett már valaki ilyen utángyártott emblémát? 1200ft.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Xmodule
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20927 üzenetére
Mindenki ezt kérdezi... Egy évben kétszer megteszem ezt az utat oda-vissza, ezért kellett a nagymotoros diesel autó, amit próbáltam megmagyarázni anno. A diesel a üzemanyag költségek miatt, a nagy motor pedig az erőltetett tempo miatt.
Két oka van. Az egyik, hogy ha hazamegyek, akkor kell az autó. A másik pedig ez. Évente kétszer kell az utánpótlás...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20929 üzenetére
Tetőbox csak átmeneti szállásuk(nem ezzel jöttek ki), utazás megviselte őket, ezért most pár éjszakát kint töltenek a hűvösben, aztán irány a kamra.
Ne hidd...
Egyébként a húsáru az teljesen házi, barátnőmék nagyszülei,és a nagybátyám foglalkozik ilyenekkel. A pia meg amit a tacskóban megláttam(normális bor sincs kint...), meg a pálesz ami a drágább házi fajta. Kint nincs pálinka, nincs paprikás szalámi, szalonna ehetetlen. A magyar bolt Liverpoolban pedig csillagászati összegekért adja ezeket, és még csak nem is finomak.(gyulai és társai...)
Angol konyha egyébként is szörnyű. Csak tengeri dolgokat eszünk, ami igazi angol, a többi magyar(amit kihozunk, két nagy táska fűszer), meg lengyel(Tescoban külön lengyel sor van).Tálydi: 30-32mpg volt itt kint az átlag városi használatban, mikor megvettem. Az pedig nagyjából 9L.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomoty
aktív tag
Valaki használ itt 135i-t, vagy 335D(535D)-t?
Érdekelne fogyasztás, és vélemény.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
pityeszka
őstag
Sziasztok!
2001, 1895 cm3, 118hp-s motorokban már láncos vezérlés van?
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Casanova*
veterán
pls, linkeljetek olyan oldalt,ahol az összes origi bmw alufelnit meg lehet nézni. Milyen fajták vannak,nevek,méretek... Google-n nem találtam..-.- ac schnitzer felni minőségre van olyan jó,mint a gyári bmw felni? Azok milyen árba vannak?
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
ignorant
senior tag
-
-
Casanova*
veterán
nagyon jól mutat a 19" M3 CSL M-Kreuzspeiche felni - Styling 127
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
melyik a jobb,erősebb? BBS vagy a gyári BMW felni?
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz Tálydi #20946 üzenetére
[link] sok premium autón BBS felnit látni. jókat írnak róla.. azt hiszem a bmw felni sokkal nehezebb,mint a BBS felni.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz Tálydi #20949 üzenetére
The Top 5 Toughest Aftermarket Wheels (And 3 to Avoid) BBS felni a legjobb! top listán az első.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Villanyszerelés
- Házimozi belépő szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Assetto Corsa Competizione
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...