-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20349 üzenetére
Persze őrült volt, agyilag nem stimmelt vele valami. Felelőtlen... Magában bízott, tulajdonképpen nem is hibázott. Csak sajnos ha egyszer találkozott volna egy béna autóssal, vagy figyelmetlen/rohanó gyalogossal, akkor abból nagyon csúnya dolgok születhettek volna. Ezt kihagytam, nehogy szóvá legyen téve....
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #20351 üzenetére
sokszor a balesetek pont az említettek miatt vannak. Lassan én is minden nap találkozom ilyennel, ma is majdnem elcsaptak egy kisgyerekes anyukát az orrom előtt... 2 sávos 1 irányú, a jobb a kanyarodó, de álltunk mert rövid a zöld. bal sáv üresebb. anyuka meg az ót közepén akart átmenni az autóm előtt... bal oldalról meg jött egy autó.. jó hogy le tudott fékezni...
on: az a hang! [link] hidegrázás!
[ Szerkesztve ]
-
Djmarko
tag
Sziasztok!
Pont egy autóvásárlás elején járok és ki is néztem egy jó kis bömcsit
Szerintetek ebben van valami kamu(azon kivűl hogy nem írnak km állást)[link]
Meg amúgy is meg vagytok elégedve ezzel a diesel motorral?Előre köszi a választ!!
-
Tálydi
senior tag
-
whitezo88
nagyúr
válasz Djmarko #20354 üzenetére
320d nagyon megbízható, kellemesen nyomatékos, erős motor (persze normálisan kímélve), ráadásul a kocsi se régi.
kár hogy ülést nem fotóztak, a kormány pedig biztos vagy új, de legalábbis nemrég volt bőrözve. képről nem tűnik rossz állapotúnak, élőbe kéne megnézni... viszont jó hogy nagy navis.[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz KINKY_007 #20357 üzenetére
2m-ert nem hiszem h talalnal hasznalhato e90-et.
Ha ramhallgatsz, retegvastagsagmero nelkul el se indulj, es szanj ra 20-30K-t hogy valami jo szerelo teljesen atnezze (mondjuk retegvastagsagot mernek atnezesen)
Ha nincs service history - ha nem voltak meg eloiras szerint az olajcserek ( vagy nem tudjak bizonyitani) akkor hanyagolnam.
[ Szerkesztve ]
-
Djmarko
tag
Nagyon köszönöm a válaszotokat!
Még annyi kérdésem lenne, hogy ez a diesel motor milyen hangos(10-es skálán)?[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
Ezzel volt mar valakinek dolga? Mmint magaval a hibaval.
Uj dieseleket erinthet ez (2009+)?
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Mahrenburg #20344 üzenetére
A kornyezetvedelmi csavart en elso korben kivennem a kerdesbol. Mechanikai oldalrol alapvetoen azt lehet mondani, hogy sok mindent meg lehet csinalni, csak
- nem mindig sikerul
- koltsegesEn azt mondanam, hogy olyan 120 Le/literig igazabol standard feladatnak szamit, amit illik mindenkinek normalisan megcsinalni. 120-150 kozott mar konstrukciotol fuggoen trukkosebb problemak is feluthetik a fejuket, 150 Le/liter felett viszont kifejezetten nehez megbizhatoan osszerakni a dolgot.
Az is igaz alapvetoen, hogy minnel nagyobb egy motor, annal nehezebb novelni a fajlagos teljesitmenyt, azaz egy ketliteres 4 hengeresnel konnyeb megoldani a 150Le/litert, mint mondjuk egy 4 literes V8-asnal.
Visszaugorva a kornyzetevedelemre, termeszetesen a nagyobb fajlagos teljesitmenyt nehezebb megoldani az aktualis emisszios keretek kozott.
(#20345) BMW001
"Nem tudom elképzelni, hogy akkora melléfogást csinálnának, hogy pont a váltó méretezésére fittyet hányva árulnák a sok-sok milliós csomagjukat."
Jaj dehogynem. Meg az Alpina is siman megcsinalja, hat meg a tobbiek. Konkretan leszarjak a valto meretezeset. Meg ugy az egesz motor meretezeset is. Egyebkent sincs fogalmuk arrol, hol vannak a motorban a neuralgikus pontok, amik a gyenge lancszemet jelentik.
(#20349) whitezo88
ismernunk kellett volna?
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ez meg a DPF kontra DPF off, cikknek köszönhetően megtaláltam.
Akkor most jó a DPF, vagy nem jó. Egy egy alkalmi teszt alatt biztos tisztább vele az autó, kérdés hosszútávon ez mennyire igaz.Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20368 üzenetére
A benzinest tényleg elmegy 50e-nek. Az az érdekes, hogy 3 év 150e, és a használtautón a 10 évesek se futottak ennyit és sokan elhiszik...
A benzinesnél tényleg kell a csomagtartóban lenni olajnak, de a fogyasztás elég meglepő, a 320i tíz literrel eléggé túlzás: vagy nagyon hajtották, vagy csak város volt...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #20368 üzenetére
majd néhány év múlva én is e90-re cserélném az e46-ot és kérdéses hogy benzin vagy diesel... párszor kisebb távon vezettem fl 318d-t és teljesen jó autó. a ketyegés bent alig hallani. egész jó a nyomatéka, jól gyorsul, futóműve alacsony ugye, de nem olyan kemény. (ja és fura volt 18i után hogy kettesbe rakva kuplungot felengedve már húzta magától a kocsit gáz nélkül)
csak még megvannak az árai ezeknek.
-
Mahrenburg
senior tag
válasz Shadowbull #20366 üzenetére
Köszi szépen!
Forgatónyomaték tekintetében hogy alakul a turbós benzinmotornál a Nm/liter-arány? Például a 35i-motor 300 LE-je és 400 Nm-e tekinthető "etalonnak"? A nyolcvanas években kiadott 3.4 literes turbómotor 250 LE/370 Nm-e nevezhető az akkori "standardnak"?
[ Szerkesztve ]
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
Snooker
senior tag
........ az az m5....ajjjj
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
4-es press release eleg nagy csalodas volt a szurke bemutato 4-es utan, de ezek a kepek megint must have kategoriaba tettek nalam
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #20380 üzenetére
A sima lokharitoval nekem se tetszett. A fekete amit linkeltem az Mpaketes, sokat javit a kinezeten szerintnem.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #20380 üzenetére
Az első lámpával annyira elrontották, a tanulmányautón még a fényekkel szépen próbálták korrigálni. Nem tudom miért vannak ilyen ízlésficamok a formatervező részlegen...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20388 üzenetére
Hol könnyű az 1300 kg?! 170 le, nagy meglepetést nem csinál...
Ebből nem lehet megmondani, hogy milyen motor van benne, a 6 hengeresekre szoktak dupla véget rakni.
A felni csak villantós, simán beleér a kaszniba egy rendes kanyarnál. 318is-t játékosra csinálták, de szerintem mostanra elég sokan kijátszották, én nem vennék...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
fireproof
őstag
Az E30 nem csak 1000-1100 kg körül van?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20390 üzenetére
Nekem a könnyű autó 1 tonna alatt van (jóval), de az inkább a fékezésnél, kanyarban előny.
fireproof: Azért ér a kanyarban (vagy rugózva) bele, mert a felni pereme a sárvédőn túllóg, ilyen gyárilag nincs.
A nagyobb motor nehezebb is, ne az alját nézd a kínálatnak A 318is könnyebb term.
e30&2.5 0-100 7.7 Ez ma már nem egy nagy szám (sok 1.6T hozza, sőt), anno persze az volt.
Közútra persze bővel elég, szép hangja is van, szép a kaszni is, de nekem a belseje nagyon nem bejövős.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz fireproof #20394 üzenetére
Ami ennyire ki van rakva azzal parkolni sem tudsz normálisan, mert alátekerve az abroncs eléri a sárvédőt.
Azt neked kell tudni, hogy mire akarod használni a kocsit. Nehéz szép állapotút venni, egy normálisabban kinéző (de nem tudod mi van mögötte) már 1 milla. Egy szebben épített 2 felett van. Ehhez tényleg szerelem kell, mert egy ilyen árú modernebb kb. minden tekintetben megveri.
A 318is egy könnyebb, sportos változat a szegény ember m3-asa. A 325i majdnem olyat gyorsult (és sorhat), mint az alap m3-asok, ami már egy sportgép volt, másra is figyeltek, kultusztárgy is lett.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #20393 üzenetére
1209kg egyébként a 325i. Ahhoz a súlyhoz tök rendben van a 170 lóerő. Tudna még meglepetést okozni a forgalomban megtalálható autók magas százalékának. Ami hátránya, hogy nem valami nyomatékos...
1t alatt már nem fogsz modern valamire való autót találni. Már az 1500kg -s határ is régen a múlté. 25 év alatt egy 250-300kg-t híztak az autók kategóriától függetlenül.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fireproof
őstag
válasz KINKY_007 #20395 üzenetére
Hát a tervem hogy hetente 100 km-nél többet nem megyek vele (csak hobbiautó lenne, de első saját autó) viszont csak 600 E ft-om lenne rá kb és ezért én építeném majd át persze csak ízléses keretek között. A másik amit nézegettem az az E36. (vagy Civic VTi,Golf 4, Golf II)
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
a Winklernek nem jott be az M6
http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/26/bmw_m6/
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #20399 üzenetére
Már az égéstérben is nagyon lehúzta, de szinte ugyanezeket mondta el. Inkább úgy lett volna helyes, hogy nem egy hétköznapi embernek való, aki félti a 36 milliót, nem felvágni akar, számít neki az átlagfogyasztás.
A belseje tényleg elég elnagyolt a 35 millióhoz képest, de a sportkormány szerintem a legszebb mostanában.
Én is láttam a pályanapon, de mint nem reális alternatíva nem igazán néztem meg.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.