- Synology routerek
- Bittorrent topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Ubuntu Linux
- HBO Max & OD topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
válasz KINKY_007 #21400 üzenetére
Orulok, hogy itt is belefutni olyan hulyegyerekbe akinek nehezere esik a szovegertelmezes.
Nem egy cikk alapjan mondom, hogy nem jo valasztas, ha valakinek fontos a megbizhatosag. BMW altal szervezett trackdays-en is elromlott par, amikben 5-7000km volt, ott voltam, ez tapasztalat.
Szetnezhetsz forumokon, megkerdezhetsz szereloket, evidens hogy az ujabb M-esek 150 000 kilometerig, garanciaval vedve jok. Ezutan epeszu embernek tul sok rizikot jelentenek.
Nem azt mondom, hogy sz@rok, hanem hogy mas szemlelettel keszultek mint a regiek.
Nagyon sok dologban nem ertek egyet BMW001-el se, de abban igaza van, hogy a e39-ig bezarolag sokkal kevesebb (es kisebb) problema van mint az ujakkal, persze bonyolultabbak, jobban ki vannak "elezve", de ez nem valtoztat azon, hogy nem a megbizhato auto mintakepei.
Mellesleg, az "iparag" amirol beszelsz elen jar a "planned obsolescence" gyakorlati alkalmazasaban. Ha nem tennenek igy, nem porogne az alkatresz es uj auto biznisz, ha ezt nem birod felfogni akkor csak sajnalni tudlak.
Vegyel uj vagy alig hasznalt ujabb M-et, es azutan beszelgess a megbizhatosagrol (ja, hogy nincs penz?, vegyel fel deviza hitelt) ;-)
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ignorant #21403 üzenetére
Tehát te, mint a csillagflotta legjobb űrhajónak parancsnoka megállapítod, hogy a BMW olyan eszközökkel rendelkezik, ami 150 000 km bármilyen körülmények közötti megtételére képes autókat gyárt (mert ugye gariban nem szeret ingyen cserélni), de 150 000 km után, még ha csak tologatva voltak, akkor is tönkremennek.
Köszönöm a részletes indoklást, mindjárt értjük egymást!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ignorant #21401 üzenetére
Jó, legyen soronként:
'Orulok, hogy itt is belefutni olyan hulyegyerekbe akinek nehezere esik a szovegertelmezes.'
Lehet, én több éve vagyok PH-s, mint amennyi a te IQ-d.'Nem egy cikk alapjan mondom, hogy nem jo valasztas, ha valakinek fontos a megbizhatosag. BMW altal szervezett trackdays-en is elromlott par, amikben 5-7000km volt, ott voltam, ez tapasztalat.'
Bocs, nem tudtam, hogy te a röntgen szemeiddel látod a múltat és a motorblokkban történt folyamatokat, amit egy szakértő csoport szétszedés és számítógépes elemzés után sem tud biztosan megmondani.'Szetnezhetsz forumokon, megkerdezhetsz szereloket, evidens hogy az ujabb M-esek 150 000 kilometerig, garanciaval vedve jok. Ezutan epeszu embernek tul sok rizikot jelentenek.'
Nem hiszem, hogy minden elégedett, több milliót kereső emberek beszámolnak a neten a kedvező tapasztaltainkról, akik már több generációt is vett az M-ből.'Nem azt mondom, hogy sz@rok, hanem hogy mas szemlelettel keszultek mint a regiek.'
Ezt felénk úgy nevezik fejlődés, nyilván meg tudnák ugyanazt csinálni, de azt nem vennék meg...'Nagyon sok dologban nem ertek egyet BMW001-el se, de abban igaza van, hogy a e39-ig bezarolag sokkal kevesebb (es kisebb) problema van mint az ujakkal, persze bonyolultabbak, jobban ki vannak "elezve", de ez nem valtoztat azon, hogy nem a megbizhato auto mintakepei.'
Ha valami bonyolultabb egyértelműen több a hibalehetőség, de ezt egy laikus nem tudja igazából mérlegelni.'Mellesleg, az "iparag" amirol beszelsz elen jar a "planned obsolescence" gyakorlati alkalmazasaban. '
Lásd csillagflotta kapitány... Echte baromság! Egy autógyár sem engedheti meg magának, hogy eldobható autót csináljon, de nyilván költséghatékonyan akar gyártani, nincs végtelen ideje tesztelni, a beszállítók termékét azonos szinten tartani, stb...'Ha nem tennenek igy, nem porogne az alkatresz es uj auto biznisz, ha ezt nem birod felfogni akkor csak sajnalni tudlak.'
Persze Móriczka...'Vegyel uj vagy alig hasznalt ujabb M-et, es azutan beszelgess a megbizhatosagrol (ja, hogy nincs penz?, vegyel fel deviza hitelt) ;-)'
Félnótás barátom, ha vennék is, az is csak egy lenne a sok közül és a vezetése nem jelenti az, hogy profi szervizes szakember leszek, mert padlóig tudom nyomni a gázpedált!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ignorant
senior tag
válasz KINKY_007 #21406 üzenetére
nyugi, nem kell idegeskedni
Bocs, nem tudtam, hogy te a röntgen szemeiddel látod a múltat
(Ezzel megnevettettel, koszonet erte)
Nem hiszem, hogy minden elégedett, több milliót kereső emberek beszámolnak a neten a kedvező tapasztaltainkról, akik már több generációt is vett az M-ből
nem tudom hogy vagy vele, de en azert szetnezek, hogy milyen informaciok vannak neten egy termekrol, tulajdonosoktol.
Ezt felénk úgy nevezik fejlődés, nyilván meg tudnák ugyanazt csinálni, de azt nem vennék meg...
Nem mondtam egy szoval se, hogy nem tortent fejlodes.
Ha valami bonyolultabb egyértelműen több a hibalehetőség, de ezt egy laikus nem tudja igazából mérlegelni.
Itt latszik, hogy meg sosem koltottel sok penzt valamire. En szemely szerint utalnam ha nem bizhatnek egy 30 millios barmiben
Félnótás barátom, ha vennék is, az is csak egy lenne a sok közül és a vezetése nem jelenti az, hogy profi szervizes szakember leszek, mert padlóig tudom nyomni a gázpedált!
Egy szoval sem mondtam hogy en az vagyok, csupan a rendelkezesre allo informaciok alapjan irtam azt amit + (kis) tapasztalat.
Most utoljara megprobalom a leheto legegyszerubben osszefoglalni a velemenyem:
A sok kilometeres uj szerias M-ek, nem tunnek jo valasztasnak azoknak akik 2. tulajkent garancia ido lejarta utan szeretnek birtokolni ezeket.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ignorant #21407 üzenetére
Miről beszélünk?
"Egy egyszerűbb, kevésbé kihegyezett konstrukcióban valószínűleg kevesebb a hibalehetőség, de a mostaniak gyárilag 500 körül vannak lóerőben, a régiek erős átalakítás után tudják ezt esetleg."
Szerintem erre simán rímel.
"A sok kilometeres uj szerias M-ek, nem tunnek jo valasztasnak azoknak akik 2. tulajkent garancia ido lejarta utan szeretnek birtokolni ezeket."
Én nulla ismerettel rendelkezem a témában, de józan logikával egyértelmű, hogy ami nincs, az nem tud meghibásodni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #21401 üzenetére
"elen jar a "planned obsolescence" gyakorlati alkalmazasaban."
Elkezdjuk a vitat errol a baromsagrol itt is?
"BMW altal szervezett trackdays-en is elromlott par, amikben 5-7000km volt, ott voltam, ez tapasztalat.'"
Konkretan milyen autok voltak, mi lett a bajuk?
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KINKY_007
aktív tag
Kipufogóhang öröm Jag F-type.
A nyitott kipufogó, az nem tesz rosszat a 4 ütemű motornak? A kétüteműnél tudom, hogy gyors halál a vége.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21409 üzenetére
f10 m5, limp mode (loss of power).
-
BeZol
őstag
Nézegettem képeket új 2es BMW-ről, és szerintem eddig ezen adja ki magát a legjobban ez az újabb fajta forma, minden passzol. Az M235i pedig 322 pacis lesz benne
Aztán teljesen meglepődtem, de lesz BMW 4 grancoupe is. Nekem eszembe sem jutott volna, de mégis megcsinálták Persze Audi A5 sportback után miért is ne lenne BMW-ben is
Nekem kicsit már soknak tűnik az Audi másolása, de hát a kínaiak mindent visznek! Minden piaci rés nagyobb haszon Csak hát annyira egyformák már ezek a BMW-k Néha még én sem tudom eldönteni, most milyen újabb típusú bmw-t látok messziről, pedig én aztán legalább képben is vagyok, és ez borzasztó szerintem -
Herczi
senior tag
Sziasztok!
Sosem volt még BMW-m nem igazán ismerem őket, de az E46 Compact (tudom, hogy a Compact sokak szerint randa, de nekem kifejezetten tetszik) nagyon megmozgatta a fantáziám, kérdés, hogy ezek az alsó árkategóriába tartozóak pl: [link] [link] [link] mennyire vannak széthajtva, rohadva, típushibák stb? Vagy ennyiért érdemesebb inkább E36 Compactot venni?
Külsőre az E36 is bejön, viszont az E46 műszerfala már egy másik évezred, és főleg ez a 2 színű műszerfal rohadtul bejön.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21415 üzenetére
Az egyenautóban. Most szinte mindegyik BMW egy kisebb/nagyobb egyenforma szinte, mint az AUDi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21418 üzenetére
Én mondjuk örülök neki, mert a Bangle-féle design vonal nagyon nem tetszett, előtte sokkal autószerűbben néztek ki, és most is az jön vissza. Bár az új 3/4-es bandzsasága megint nem a kedvencem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21418 üzenetére
szerintem is.
Igaz az ötös és hetes eléggé hasonlít egymásra, de egy hármast az egyestől, vagy ötöstől még simán meg lehet különböztetni(mondom úgy, hogy a 3,5 éves kisfiamnak is megy )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ignorant
senior tag
Szerintem is a 3-5-7 tul egyen lett. elvesztettek a karakteruket. Nem bantja a szemem mint egy nissan, de stilustalanok lettek szerintem.
Egyedul talan az m4 powerdome-ja talan a legszembetunobb "hiba" szamomra, na az tenyleg zavar.
Azt valaki nem tudja hogy a 235i-ben mert 322lovat emlegetnek? a tobbi szeria 306hp-jehez kepest?
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz ignorant #21423 üzenetére
Ezért: [2-es BMW specifikáció]
Eszerint dél-afrikában 240kw-os lesz az on-line konfigurátor alapján, tehát valószínűleg máshol is, és 240x1,36= 326,4
A motor egyébként ugyanaz, a coupe maga pedig a mostani M135i-nél 30kg-mal lesz könnyebb és sokkalta szebb
[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
aktív tag
válasz Tomoty #21126 üzenetére
Visszatérve a múltkori 335I vs 335D vásárlási szándékomra, meg hogy az M5 V10 is eszembe jutott:
"5.5-ben van egy gyönyörű M5 a neten 127ekm-el. Eljátszottam azért a gondolattal...".
Én is elolvastam az M6 motor-kaputt cikket, és már inkább nem játszadozom a gondolattal.
5.5millát még össze hoznék egy M5-re, de egy motorcsere már fájna a költségvetésemnek. Tudom, hogy nem feltétlenül törik el a hajtókar, de azért félnék.
Szóval maradok a realitásnál és a 335I - 335D-nél.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21435 üzenetére
túl olcsó és sok baja lehet?
más, a múltkor mondtad, hogy e46/39 túl öreg.
Gondolom az új 118i-t ismered, milyen az 1.6 turbó motor 170 lóval?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #21436 üzenetére
egyszeruen alapbol is tul koltseges fenntartani, szerintem 4 gumi ra nem all meg 1000 euro alatt, amit akar 2e kilometer alatt is le lehet rugni rola, olajcserekor kell bele vagy 10 liter nem teszkos olaj, es 15 liter ala nem igazan tudod szorirani a fogyasztasat, 98-as benzinbol...
Es akkor meg nem romlott el benne semmi. Ez egy bonyolult auto, motor, valto, eroatvitel mind-mind egyedi, csak ebben a tipusban van es baromi draga javitani. Nem kell hozza az hogy kikonyokoljon egy hajtorud, hogy millios nagysagrendu javitasi szamla osszejojjon.
Pont emiatt jo esely van ra, hogy mar az elozo tulaj sem gondozta ugy ahogy kellett volna, hanem megcsinaltatta "okosba" abbol meg mindig szopas van.
egy ilyen autot nem megvenni nehez, hanem ugy fenntartani, ahogy azt kell. Sajna ahogy oregszenek egyre inkabb nem teszik meg ezt a tulajok, es egyre tobb veres torku, logo belu peldany lesz az utakon, es egyre inkabb szaporodni fognak az ilyen "szarabéjemvénemtudmotortgyartani" cikkek.
En inkabb az M-es motorokat ismerem, S85-tol kezdve idorendben, de ezeknek sem vagyok tisztaban az oregkori nyavajaival.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21437 üzenetére
Azt hittem a 35i-k egyformák (1, 3, 5-ben)...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21438 üzenetére
35i-bol a korabbiak n54-es motorra epultek, kesobb n55-re.
-
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21440 üzenetére
ejj, benéztem, egyel arrébb
@(#21439) ignorant
Az oké, aztán látom benéztem.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21437 üzenetére
Az S65 milyennek számít? Hallottam párszor előben, de nincs neki az a szép amcsi v8-as hangja (youtube-on az after market kipufogókkal sem hallottam).
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
senior tag
válasz CharlieDrop #21365 üzenetére
Igen, hallotam negatívat a 2.0 pdti rol az 1.9 el szemben.
Illetve elotte az 1.9 pdtdi rol az adagolossal szemben...
Komolyan, egyre szarabbakat gyartanak vagy mivan?
A Bmw magas nyomású rendszereivel mi a szitu 2001-2005 időkben?Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
CharlieDrop
veterán
válasz LurkerSheik #21443 üzenetére
Szerintem alapjában véve nem rossz, csak a következők állnak fenn:
1. minél fiatalabb, annál drágább
2. nem szeretik vinni az emberek márkaszervizbe, a kisebb cégek/Józsi sufnija meg nem tud úgy fejlődni, tehát lassan, drágán, szarul dolgoznak (1.9 pdtdi-ről mesélte egy ismerősöm, hogy egy kb. pár ezer Ft-s alkatrést nem szoktak cserélni pd elemek cseréjekor így sokkal hamarabb tönkremegy megint).
3. az emberek nem tudnak turbós autót vezetni még most sem és szétrúgják őket...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz KINKY_007 #21442 üzenetére
S65 talan meg egyszerubb felepitesu mint az S85, bar elegge nagy a rokonsag a ketto kozott.
Ez egy nagyfordulatu v8as, persze hogy nem olyan a hangja mint az amcsi bubogas Alacsony fordulaton hasznalva azert kihallik belole, de az igazi enje akkor tor elo amikor kihuzatod
Kihuzatva egyebent a Nascar autokra emlekeztet. Legalabbis nekem az szokott eszembe jutni rola. Mindenesetre amikor megkuldi az ember, olyan hanghatasokat produkal hogy minden szorszalad az egnek all
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
whitezo88
nagyúr
válasz LurkerSheik #21443 üzenetére
tudtommal a 2.0nál a Siemens elem volt a gond, de azokat gariba, ingyen cserélték ki (bár nem Bosch-ra ha minden igaz, ami a 1.9-ben van és megbízható)
-
Tomics
addikt
Van itt vkinek szép, jó állapotú rendszeresen karbantartott E36? (318is, 320i).
Lenne pár kérdésem vásárlás előtt.PH! addikt since 2004
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Horgász topik
- Synology routerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest