-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20553 üzenetére
Pedig ez AC Schnitzer optika. Szóval nem az a rajzoltunk valamit az autóra stílus.
Zewa: Gyári M kitt -el egy bajom lesz. Nem biztos, hogy kompatibilis az autóval, értsed sárvédőív+motorburkolat. Itt áll egy detto fekete Schnitzer E92 az utca végén, azt hiszem meg fogom nézni tüzetesebben is, hogy mutat rajta ez az optika.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #20557 üzenetére
Nem... Én sem tudom eldönteni hogy tetszik e. Igazából nekem így alapon is bejön, M packal is, meg a Schnitzer optikával is. Most licitáltam ebay-en, meglátom mi sül ki belőle.
Azzal a full szettel is az a baj, hogy a ködlámpa cserés(isten tudja mi pénz), plusz 2011-es autóról van leszedve, így nem tudom, hogy kompatibilis e. E39-nél pl. ha M-re cseréltél mindent, nem tudtad a érvédőíveket, és a motort takaró műanyagot visszatenni, azt is cserélni kellett. Na meg a fényezés... Kettő teljes elem, plusz 1 fél. Oldalra azért kell tenni, mert meg kell hogy legyen az összhang körbe. M -es szoknya is más, mint a széria, a Schnitzer is más.mod: Oké, akkor a full pack kihúzva. Cserélnem kellene lámpákat, és motorháztetőt. Sárvédőíveket+alsó műanyagokat. Most írt vissza a csóka.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Djmarko
tag
Ehhez mit szóltok?? [link]
-
ignorant
senior tag
válasz Tálydi #20565 üzenetére
Hat igen, mobilen van 35K korul is e28 m5...
Nekem meg ezek tetszenek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/635/bmw_635_e_24-6729838
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz Tálydi #20561 üzenetére
Nekem nagy vagyam egy M5 de annyi a titka, hogy nem kell varosban hasznalni. Venni kell egy robogot es kesz. Akkor el lehet jarni vele atlag 12-13 literbol az meg csak kettovel tobb mint amit most eszik az autom.
A telen gumizast nem ertem? Miert most nincs teli gumi az autodon?''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #20559 üzenetére
Kicsi, nem eredeti felni van rajta, a ott van a cápauszony tetején, szóval ez már nem az eredeti állapot.
Elég drága a fenntartása, a 18-as kerekeket is könnyen elfüstöli, és a 12 litert is kb. gázsimogatással is elkérni, V8 5 liter. Max. 10e kmenként olajcsere, és nem 1 litert kell cserélni. Ha beugrik valami extra gond, akkor több százezer a javítás, ez egy 20 milliós autó volt. Nekem is az egyik kedvencem, de lebeszéltem magam róla. Utcán nem merném kihasználni (2 óra alatt 5 sünt láttam), pályára pedig sajnálnám, akkor meg minek.
Mivel sportmodell, különösen meg kell nézni az állapotot, nem feltétlenül a legolcsóbb a nyerő.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
-
MPowerPH
félisten
Akkor nem érted... M5-el nem kell driftelgetni ahhoz, hogy kopjon a gumi. Szimplán elfogy fél év alatt is akár, úgy hogy észre sem veszed, és közben azt gondolod, hogy vigyáztál rá.
Egyébként egy M5-re használt, isten tudja milyen előélettel rendelkező abroncsot feltenni, ami már sok-sok éves, és majd határig kopott. Ehhh...
(mikor autót keresgéltem, és megláttam, hogy 3 típusú gumi van rajta, mind mind más mintával és kopottsággal/évjárattal, akkor gyors fordulattal ott is hagytam. Ez jellemzi a tulajt, mennyire volt hajlandó áldozni az autójára. Valszeg a szervizelést is pont ugyan ilyen komolyan vette. Egy erősebb autónál, főleg mint az M5, ezzel nem lehet játszani)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20577 üzenetére
Hogy kopna mar el egy gumi fel ev alatt? Ha nem az aszfalton csuszkal vki napi szinten akkor nem kopik el.
Hasznalt gumi es hasznalt gumi kozt meg van kulombseg. Te arra gondolsz ami kopasjelzoig van kopva es levetett gumi es 10 eves akar en meg azokra amiken meg akar a gyari szorozes is latszik oldalt 1-2 evesek es max 1-2mm -ert kopott csak. Ezeket van aki azert leszedi es vesz uj garniturat mert az egyik gumba belement egy szog amit javitva gond nelkul lehet hasznalni tovabb. Van ami TK -ra tort autorol valo de leadjak ugy ahogy van az elelmesebbje meg megmenti gumit rola es stb. 10 eve veszek 1 helyrol hasznalt gumikat (PS2. KU31, SC3 es stb.) Soha semmi bajom nem volt veluk se defekt se szalszakadas ismetlem semmi pedig akar 220-al is jarattam oket fel oran keresztul ha epp olyan volt. Egy jo allapotu garnitura meg 3 nyarat is kibir. Az emlitett meretben egy uj gumi nekem 65e korul van, hasznaltan meg 25. Ugyanakkor az uj csak 2 nyarral menne el tobbbet. De menjel el 2x annyit meg akkor se erne meg az uj.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Öhm, vezettél már M5-öt? Beszélgettél már M5 tulajjal erről? E39 klubbon kérdezz meg pár tulajt, vagy volt tulajt.
Ezt nem tudod megmagyarázni. Használt az használt, csal akkor tudod az előéletét, ha Te használtad. A gombázott gumi pl. már erősen nem ajánlott 200km/h fölé, és nagyobb terhelésnek sem tenném ki. Sosem tudhatod, mit sérült meg a gumiban abban a pillanatban. Az előző tulaj se véletlenül vetette le, és vett egy teljesen új garnitúrát egy vagyonért. Mindennek oka van...
Tudod, elég csak egyszer megtörténnie. Utána valszeg már nem tudod leírni azt, hogy ez volt az első eset.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20580 üzenetére
Nem, csak M3-at vezettem es ismertem tuljat ami meg jatekosabb auto is de a tulaj meg se irt le egy nyar alatt 2 uj hatso gumit rola soha. Persze le lehet egy nap alatt arrol is. Normals hasznalatolrol beszelunk. Ha vki fel ev alatt 60ezret megy meg 250-el... annak persze eltunik.
Ugy ertem, hogy leveti az egesz garniturat ahelyett, hogy azt az 1et megjavitattsa es vesz ujat mert van ahol ennyire jol megy es ezekbol kerulnek ki (a masik 3)nagyon jo allapotu gumik. Tehet nem a gombazottat veszem en se de mivel nem jarok 200 folotti tempoval napi szinten nem okozna gondot az se.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Ha nem hiszed, akkor majd esetleg meglátod. Nem kell hozzá 250-el menni, de még driftelni sem. Nem ismered az M5-öt. Régi álmom volt, de tisztában vagyok a költségeivel, így józan maradtam. A 13 liter városon kívül is szép álom egyébként, 15l alatt ne tervezz.(a 40i az nem M5, ég és föld a kettő ezen a téren is.)
Anno BMW talin megkérdeztem egy szimpatikus M5 tulajt, hogy ugyan mennyit eszik a gép, de csak így a beszélgetés végén. Azt mondta városban 20. Én rákérdeztem, országúton mennyi? Azt mondta jóformán az is 20, ha normális vagy akkor 15. Neki 18-at mutatott a board.... Persze hozzátette, hogy tankolni a legkönnyebb ezeket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Na, akkor látom a felém irányuló kérdéseket kifejtettétek, köszi!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Ivan15
senior tag
az hogy milyen gyorsan kopik a sebessegtöl nagyon függ: 150 felett mar gyorsan kopik, -ill a gumira rairt hatarsebesseghez közelebb nagyon gyorsan kopnak. A hoban (es fagyott uton, azert van ott a ho, mert alatta fagyott) valo drifteles is nagyon zabalja a gumit: 2x pörgettem telen 5 percig mire ki tudtam allni, es lathatoan lekopott a gumi (büdös is volt)...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
No, esélyes, hogy meglesz az M-es hátsó lökhárító, kompletten. Időm nem lesz felrakatni, ez 100%, valahogy be kell gyömöszölnöm az autóba, és majd otthon feltenni.(sőt, úgyis fényezve lesz, szóval így még jobb is)
Szerdán jön haverhoz a chippes emberke. D5 kap egy stage 1-et. Azt mondta, ha van az háztartásban még egy autó, akkor a kettőt kedvezményesen megcsinálja. Majd meggondolom, bár szerintem lecsó. És nem azért, mert a technikát féltem(utánaolvastam, sok-sok 35D tulaj tapasztalatát egybevetve senkinek nem volt baja az autóval chippelés után), hanem a DPF miatt. Nem akarom még kinyírni(pedig most kedvezményes áron tudtam volna gyári DPF-t, 720 fonttért)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
nagyon szép klubos 523iA lett eladó, valóban tiptop, gyönyörű fullfekete példány (valóban) fogorvos tulajtól. Ha nem másra kellene most a pénz, elgondolkoznék én is. [link]
kár hogy automata.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Gézengúz #20591 üzenetére
Kíváncsi lettem, megnéztem. 160 itt is
-
whitezo88
nagyúr
másik hogy én sajnos nem ültem még 520d-ben, de ahhoz képest hogy 4henger, egyáltalán nincs olyan kattogó traktorhangja. mazda6 2.0-nek zavaróan hangos motorja van menet közben is. ez ráadásul erősebb is valamivel. [link]
érdemes 3:45re tekerni amúgy a vidit
-
ignorant
senior tag
válasz whitezo88 #20589 üzenetére
Ezek szerintem regi berogzodesek.
1.) 150 ezerenkent valtoolajcsere es kesz (60K Ft munkadijjal).
2.) Fogyasztasban steptronictol felfele elhanyagolhato a kulonbseg
3.) Nem kell varosban kuplunggal meg valtassal sz@rakodni
4.) Dinamika ugyanaz meg 300 loerovel is (igen vezettem manualt meg automatat is)
5.) Nem hibazik valtaskor
6.) Megbizhatoak
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20596 üzenetére
Én nagyon utálom. Amint elhagyom a várost, egyből rakom manuál üzemmódba. Hiába okosak, azt nem tudja eldönteni, hogy pályán ha padlót nyomok 110-nél, akkor én csak 6.-ban akarom hagyni, vagy pörgetni. Persze ez a marha egyből gangol visszafelé, amivel az idő megy, utána meg belenyom az ülésbe. Nem tud kulturált lenni... Nem értem, miért nem nyomhatok padlót 6.-ban is(még nem kickdown), úgy hogy ott is hagyja. Szóval számomra lecsó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me