Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
Gondoltam, mert Kaposvárról jöttem haza mikor hívtál és Blelle jöttél velem szemben 30 perccel később, mosás+kaja nem jött volna össze ennyi idő alatt, szép a gép, jó ez a szín összeállítás.
A seattal voltam vadul villogtattam és integettem, de ezek szerint nem láttál
Városháza, templom Kossuth L utcában jöttél lefele a dombon, én meg jöttem szembe
Sose néztem mi a neve, mi Hada mosónak hívjuk, mert az a tulaj neve
Ezzel voltam[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
2ozzmexy
senior tag
Ez nyilvánvaló, de sajnos az NKH-nak ez a dolga, a sündőrnek hogy megbüntessen ha szabálytalan vagyok, a postásnak is meg van a maga dolga, neked is van munkád, végzed, fizetnek érte, ez ilyen egyszerű. Az NKH-nak akkor is fizetnek ha tele van az ország lomokkal és lassan már nem győzöd kerülgetni a kiszakadó kerekeket úgy hogy közben arra is figyelj hogy mögötted érkezik a szolárium-vállalkozó dzsézönsztetem padlógázon, mert megteheti.
És természetesen ennek a kitalált sztorinak ha csatt a vége, akkor te fogod a legtöbbet szopni azért hogy legyen újra mivel járnod...@rbalint88: nyilván nem itt szerettem volna megvitatni, ám az egész kérdést rossz irányból kezdtétek el megközelíteni: tartott valaki pisztolyt a fejéhez hogy most autózni fogsz ha tetszik ha nem? A válasz gondolom egyértelmű.
@kisza25: Képzeld, erre is van megoldás, polgármester a válasz. Amennyiben nincsen igény a tömegközlekedésre, úgy senki sem fog pénzt pumpálni bele, és mindez azért van mert az emberek a saját kezükbe vették a porbléma megoldását... így sikerült, olyan magyarosan, félig elcseszve. Éltem falun én is eleget, mégis el tudtam menni a barátaimhoz, az iskolába, fogorvoshoz, OTP-be pedig 14 éves voltam, tehát esélyem sem volt saját autóra. Nem lenne egyszerűbb beismerni hogy kényelmesebb autózni? Én beismerem hogy kényelmesebb, de meg fogsz lepődni, gyakran hagyom a mélygarázsban a bimmert és hazamegyek busszal, vissza ugyanez, pedig 1óra 10 perc busszal bemenni dolgozni és ez csak az egyik irány. Ha a bizalmi elv működne még BP-en, akkor mindezt bringával produkálnám. (mert mozogni jó!)
Sajnos az autó egy olyan vagyontárgy amire folyamatosan költeni kell, aki ezt nem tudja megemészteni az ne vegyen autót. (Kopasz Pista) Az időszakos műszaki vizsgán pedig éppen ezt a költést kellene számonkérni, csak valahogyan ez a rendszer nem óhajt működni, ki érti ezt... Rendben van, szüksége van rá (erősen vitatható az ok, de elfogadom a kifogást ) de akkor tartsa is rendben. Engem nem érdekel hogy bontott alkatrésszel javítja meg ő maga otthon, de ha van rajta műszaki akkor olyan állapotban is legyen. #6976-hoz: Pont róluk beszélek, akik tovább nyujtózkodnak mint ameddig a takaró érne, semmit sem költ az élőkörnyezete rendben tartására (mert nincs miből állítólag), csak pusztítja amilye tulképpen nincs is, szerinted ez meddig folytatható életforma? Meddig lesz olyan másik ember aki finanszírozza mindezt, mert ezáltalá visszafordulhatunk oda amit Bálintnak írtam: ingyen ebéd nincs! semmi sincs ingyen!
és végül @focvis: [link] megint eszembe jutottál
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
veterán
válasz kisza25 #6980 üzenetére
Tudom, 3 jó barátomnak van vitorlása a Balatonon, 2 tisztességel jól él, ők átlagos hajóval bírnak. A harmadiknak különösen bejött az élet, ő új 35-öst vagy 37-est vett pár éve, Lellén parkolja a "vízforgatós kikötőben". Szintén ott van még 2 gyerekkori haver nagy hajója, nekik is jól fut a szekér.
-
kisza25
félisten
válasz kisza25 #6979 üzenetére
Jó ismerős aki ki és be rakja a hajókat és ex apósom tárolt télre vagy 20-30 vitorlást, mert volt szép nagy telek a partközelben és karbantartotta a hajókat (kagylókat leszedte, lecsiszolta, festette stb, szóval innen az infó.
Amúgy nem feltétlenül nagyon pénzes embereknek van csak hajója, az is egy hobbi, ex apósnak is volt hajója és ez mellett egy 4es golfal járt.
Kijárt horgászni és sok fogast fogott ki, amit eladott és abból finanszírozta a hajó helyet. A hajó kb 3M Ft volt.
A nagy vitorlások java Bp-i emberke tulajdona.Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
Az kb 90% Bp-i tulajé
Persze van pár pénzes helyi is, de nem csak Blelle és Bboglári dolgozik itt, hanem Látrány, Somogytúr, Szkislak, Lengyeltóti, Ordacsehi, Gamás, Buzsák... Akinek közelebb van Balatonpart, mint Kaposvár és nem mezőgazdasággal foglalkozik.
Én itt lakok 42 éve tudom ki a helyi és ki az aki nem az, csak 5000 a helyi lakos
Jut eszembe tegnap láttam egy hyundai ioniq 5 öt húzni egy szép nagy motoros hajót.
Amúgy kovid óta, sajnos télen is nagyon sok a nem helyi lakos és a helyieket akarják megreformálni[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz 2ozzmexy #6971 üzenetére
Én ingatlanokat árulok, hidd el a házak rosszabb állapotban vannak, mint az autók, a legtöbb olyan ahogy jóisten megteremtette, magyarán, ahogy megépültek és azóta csak használva vannak, jó esetben 2x 3x kifestettek az elmúlt 40-60 évben
Ne a Bp keresetekből indulj ki, itt a nagy többség minimálbérért dolgozik. Abból azért nehéz bármit is kigazdálkodni.
Nekem van saját lakásom és 2 autóm, amiből az egyik 1 éves a masik 11 és kicsit túlzásba is viszem a karbantartást. De látom mikor bemegyek egy házba miben élnek emberek és elég egy bolt parkolójában körbenézni, hogy mire van pénz, hogy munkába járjanak.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
2ozzmexy
senior tag
válasz rbalint88 #6972 üzenetére
egyetértünk
csupán arra szeretnék rávilágítani hogy már a kiinduló szempont is rossz, nem tud fenntartani egy autót (de esze nincsen hogy ezt belássa) ellenben neki is kell ha mindenkinek van. Sajnos a kínálat követi a keresletet, tehát amíg veréb van addig lóexkrementumot fognak árulni. Nem sajnálom tőlük, félre ne érts, de egy gépjármű birtoklásában nem szabadna hogy csupán a vételár legyen az egyetlen léc amit meg kell ugrani... Az ősei is megoldották az életüket autó nélkül, neki is menne, de nem is akarja. Menni kell hetente ötször konditerembe, gyerekeknek különórákra, focisedzésre, melózni se ártana valamit és akkor még a kaja meg a többi, hát esélytelen autó nélkül. Beköltözni a nagyvárosba meg nincsen gempa, sírnak sokan az aglomerációban hogy autó nélkül meg vannak lőve, de arra nem gondolnak hogy egy ingatlan vételárában a mobilitási lehetőségek is árképző tényezők. Kicsit erről a Pestszentlőrinci kertesházak lakói jutnak eszembe, akik panaszkodnak a reptér miatt hogy hangos, bocs, de a reptér 60 éve ott van te meg a piaci ár 70%-áért vetted a családiházat, szerinted véletlen? Ingyen vacsora nincs, olcsó autó nincs, ingyen autó nincs, ingyen semmi sincs, ezt kellene megérteni végre, de sajnos sokaknak nem megy és ez "Az oktatasi problemakban is egyetertunk" témára vezethető vissza, nem gondolkodni, lexikális tudást felhalmozni tanítják a gyerekeket.Szerinted én miért panelt vettem annó? Futotta volna kétszintes családiházra is nagy telekkel 2016-ban, mégsem léptem meg. Suzuki a saját autóm, mert azt rendben tudom tartani (és a magyar autósok erős 80%-ának bőven elég is lenne funkcionálisan). Vehettem volna 5M-ért pár éves A6 avantot is (éltem is volna szó se róla), de beláttam meddig ér a takaró.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz rbalint88 #6970 üzenetére
Nem feltétlenül egyszerűbb, csak olcsóbb megoldás azt mondani hogy "OMB".
Sok embernek pedig lehetne annyi esze hogy belássa meddig ér a takaró, de sajnos ehhez kellő tudás és információ birtokában kellene lenni, ami ugye megint egy külön ágazat hiányosságait kezdik el feszegetni, de hogy mi az a THM, miért kell adót/EÜ hozzájárulást fizetni azt nem tanítják meg, bezzeg a csonkagúla térfogata az érettségi tétel.
Az hogy a lakásodat is néha-néha újra kell festeni, törött járólapot kicserélni, magától értetődő, hogy az autód fékfolyadékát 2 évente illik cserélni csupán a benfentesek tudják.
Ez is karbantartás meg az is, csak utóbbi nincsen szem előtt, így nem fáj senkinek (nem látják, nem hallják, nem tudják). Látszat világban élünk, az a legfontosabb hogy kifelé mi látszik és mások mit látnak, a valóságra meg mindenki nagy ívben tesz magasról.Ebben Qru-val értek egyet, egy becsületes műszakin ezeknek a romoknak ki kellene pontozódnia...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #6968 üzenetére
Csoro orszag vagyunk es egyszerubb szemet hunyni ezek felett, mint kozossegi alternativat biztositani a peremteruleteken eloknek. Az, hogy van reggel egy busz, delutan egy busz, nem valos alternativa. Szvsz a kozossegi kozlekedest kellene maximalisan szubvencionalni, azt jo allapotban tartani, hogy valoban csak az autozzon, akinek telik ra
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kisza25 #6967 üzenetére
Ne haragudj, nem szeretnék vitát indítani, de ezzel most messze nem értek egyet.
Az ilyen embernek autó sem kellene, hiszen szemmel láthatólag anyagi behatároltságánál fogva matematikai csoda lenne ha fenn tudná tartani. Igen, itt most a gumira vagyunk kihegyezve (az indító HSZ-re utalok), de szerinted a mögöttes tartalom? Egy csikorgó fékbetét, egy olajokádó gátló, szakadt kormányösszekötő gömbfej mennyire hatja meg? Köszöni jól van, ugyebár?Aki nem tud felgumizni egy autót legalább egy harmadvonalas brandel 6 évente, az legyen olyan kedves és a többi közlekedőre tekintettel ne tartson autót.
@Qru: Mennyi km is ment a bubi előző szett abroncsába?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Predator2
addikt
Helló
Tudnátok olyan megbízható helyet ajánlani ahol kormány bőrözést vállalnak, és minőségi munkát végeznek?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
kisza25
félisten
Volt a cascos kárszakértő szemlézni az autót, ez volt az első aki körbemérte, már két mérés alapján is gyári fény van rajta
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #6953 üzenetére
Itt, Mosonmagyaróváron legalább 5 különböző mopedautót szoktam látni heti rendszerességgel, a nyuggerek imádják.
Van olyasmi is, mint a Renault Twizy, csak 3 kerékkel és normálisabb ajtókkal, némelyik meg 1 vagy 2 hengeres szopódízel, ezekhez képest az 1.4 PDTDI felettébb sima járású.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Na csak oda értek az Apexes videók hogy már fel fel tűnök a háttérben
[link] 11:40 ha nem onnan indul, pont megvettem a taxi lapokat és mennék vissza a pályára de 10 perc erős havazás volt napsütés és szárazság után, mikor Misáék vissza értek már kijöttem, vártam a kocsiban hogy mehessek vissza a pályára.
Micsoda nap volt, havazás napsütés havazás napsütés. Pálya csak ennél a nagy havazásnál zárt be, de a látási viszonyok miatt, a pálya 18 fokos volt, nem maradt meg a hó rajta.
Asszony nézi, jé havazik?!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #6942 üzenetére
Haveromnak volt egy Colt-ja, 1.6i 120 lo az veszettul ment. Sajnos szitava rohadt de azt nagyon szerettem vezetni. Megvan a maga feelingje ezeknek a kis rizsraketaknak.
Nekem a legerosebb amit vezettem az egy e38 750i volt. Na az olyat tolt mint egy mozdony.
Aranyban Bubi se olyan rossz, 170/1390.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Köszönöm!
Na és persze egy ital is elfogyasztása is méltányolandó!
Es legalabb rendes autora fizettek be
Engem mondjuk egy McLaren (mondjuk egy 765LT - persze az nincs a kínálatban ) érdekelne még (foglalás után). Persze az már nem fért bele a költségvetésbe. Meg nem vagyok telhetetlen.
Lehet, hogy nem tart majd sokáig, mondjuk 3 perc... na de milyen 3 perc lesz az!
Visszagondolok korábbra, akkor a legnagyobb teljesítményű autóm most van. De! A teljesítmény/tömeg arány eddig valahogy így alakult:
S-Max : 165/1700 (arányszám 9,7)
Corolla Gti: 130/980 (13,2)
...
és akkor a Bubi az meg lesz 19,4! (275/1415)A Maxi is gész jól megindul.
A Corolla Gti az kifejezetten jó élmény volt '95(!) körül, turbó nélkül!B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Fú... kaptam ajándékba (fél évszázad mögöttem...) egy Impreza élményvezetést... remélem jó lesz. (275LE, 4wd, kék klasszikus, manuális váltó)
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Predator2
addikt
Helló
Tudnátok nekem olyan megbízható céget ajánlani, ahol kormány bőrözést csinálnak?
Árban se legyenek elszállva azért....THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
2ozzmexy
senior tag
és - természetesen - @mindenki: Elnézést a késői válaszért, de szombaton kivittem a gyerekeket majálisozni... hááááát... adtunk a GDP-nek...
Köszönöm a válaszokat, végülis a nyári szélvédőmosó mellett döntöttem, egészen jól működött a Vitara esetében, az F31 ablakai is tiszták lettek, ám a hátsó fűtött szélvédő pöttyös maradt...
Van Prelix és Sheron ablaktisztitóm is (a Rain-X-eset meg sem néztem), de mindegyiken az állt hogy szinezett üvegen ne használjam, de ha mégis akkor egy kevésbé feltűnő helyen végezzek keresztpróbát használat előtt... Egy kevésbé feltűnő helyen? Egy ablaknál? Nice...@rbalint88: Nem vagyok egy pro detailer, de ez a drótkefe nekem több sebből vérzik... Én a köröm kefére esküszöm, az sokkal puhább és a gyengébb minőségű anyagot sem tépi szét. A drótkefét azért sem ajánlom, mert ha véletlenül belemelegszik az ember és hozzáér vele valamelyik beltéri műanyaghoz - amiből lássuk be nincs is sok egy mai modern autóban - akkor azonnal meg is karcolta. Akkusfúróba fogható körkefével szoktuk ezt csinálni és abból is van több keménységű szállal ellátott, többnyire a szine alapján eldönthető mennyire merevszálú (durva) a kefe. (a színkódolást gyártója válogatja) De a 100forintos kínai ABC-s körömkefe is tökéletes, nekem 2 van, az egyiket a gumikon használom a másikat csak beltérre, drótkefét utoljára a kerékagyon használtam még a corollán, oda kellett...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
En is kerdeztem, hogy oszt az minek (viszedaztonnan!)
Ilyen volt fazonra, pontos tipust nem kerdeztem
focvis: az a fotelszagerto, aki ott mondta, pont ert hozza nem mindenki velemenyere adok onnan, az overe pont igen. De masik oraszervizben is megerositettek ezt. -
veterán
válasz rbalint88 #6918 üzenetére
De mivel ezt egy meglehetősen elismert órás tanácsolta, nem a számomra ismeretlen fórumozó szagértők (egy időben követtem a topikot), így inkább az órás tanácsát vélem megalapozottabbnak.
Kéthetente nyilván lusta leszek cseszkölődni a felhúzással, igyekszem ~ havonta foglalkozni vele, járjon csak pár órát, az eta7750 mindent kibír.Milyen drótkefe? Gyökérkefét időnként én is bevetek.
-
rbalint88
addikt
Mivel a ph!-n mindenre van topik, az oras topikban azt irtak, az uj (szintetikus alapu) olajak mar nem besurusodnek, hanem elparolognak idovel. Igy ilyen szempontbol mar csak artasz az atmozgatassal, mert nem fog letapadni. Egyebkent ha meg eddig ilyen jol birta a 3-4 havi atmozgatassal, foleg nem valtoztatnek rajta
Az automosashoz: szolgaltatot valtott a ceg, az eddigi hagyomanyos moso (aki amugy nem szepen dolgozott es ha mukodott a hozom-viszem szolgaltatasuk, akkor meg elallitgattak mindent - klima, radio, tukrok, ules, kormany) helyett egy besprickolos-letorlos szolgaltato jott. Alaposabb volt a srac, de azert maradt hiba igy is, meg ez csak kicsit koszos autonal mukodik, ha nagyon ossze van pl sarazva, azert kuton le kell csapatni elotte a nagyjat, kerekjaratokat ertelemszeruen nem tudjak tisztitani, felninek is csak a frontjat, szoval megvannak a korlatai. De a belterezest egesz korrekten megcsinaljak, valamint tanultam ujat, a szovetszonyeget drotkefevel is lehet tisztitani. -
veterán
Eleve offolós topik, talán belefér egy órás téma.
Tegnap voltam órásnál, 8 év után karbantartáson volt a napi használós.
Mellette van egy hobbi mechanikus kronográfom, évente kb. 2 alkalommal veszem fel, amíg 4 hétig a szervizben volt a másik, addig ezt hordtam. 10 éve vettem használtan, nem vittem karbantartásra (nem olcsó a szerviz és nem használom sűrűn az órát).
A lényeg, amit érdemesnek vélek megosztani, tegnap rátették műszerre a hobbi példányt, hiába nem volt szerivzelve minimum 10 éve, még mindig OK, pár évig még nyugodtan használhatom, nincs besűrűsödve benne az olaj.
Azt a tanácsot kaptam, havonta 1x-2x járassam meg az olajsűrűsödés megelőzése érdekében. Eddig inkább 3-4 havonta foglalkoztam vele, most sűrűbben teszem majd.
-
2ozzmexy
senior tag
Sziasztok! Közvélemény kutatnék hogy gyárilag sötétített hátsó ablakot mivel lehet takarítani? Tehát nem utólagos fólia van belül hanem gyárilag fekete. Ami van itthon az mind azt írja hogy ne használjam színezett üvegen...
Én nyári szélvédőmosóra gondoltam..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz grizlisandor #6909 üzenetére
Na igen, ezért is tart nekem 2 óráig...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz grizlisandor #6906 üzenetére
Nem tudom, nekem alap hogy amikor leszedem a kereket akkor kikavicsozom, lemosom és leápolom.
Múlt hét végén cseréltem mindet, bezzeg a héten az F31 nyárijait kaviccsal együtt kaptam vissza a híres szervizben..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Richard!
addikt
válasz grizlisandor #6906 üzenetére
Hát aki ilyen szöveggel hirdeti ezeket a 💩-okat, attól még egy doboz gyufát sem. Hiába jó a helyesírása...
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Szoszo94
őstag
válasz FeRRaR1 #6902 üzenetére
Az RS Audik kaptak kerámia féket a győri gyárban, az első ilyet vezetve alig álltam meg a garázskapu előtt - kábé a fele fékhatásban, mint egy normál fék, míg fel nem melegszik. Mégcsak eső sem kellett Viszont ha üzemmelegek, akkor aztán van G erő fékezéskor
Utcára szvsz nem való pont azért, amit írtál is. Pályázni viszont tökéletes, hőt bírja, alig kopik.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #6902 üzenetére
Erdekes. Egyik baratomnak ferkaja van, o nem panaszkodott ilyenre a carbon ceramicnal, de majd rakerdezek konkretan.
Mondjuk engem a wolfram bevonatos izgat, 2000 font nem egy akkora extra, ami fajna, ha tenyleg annyival jobb, mint a hagyomanyos, csak legyen audira is
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #6901 üzenetére
Kell neki kb 1 - 1,5 másodperc mire bármi történik. Lenyomod és hosszú 10 méterekig semmi. 0 lassulás. Latyakos esős időben konkrétan 80-al ment a kamionok mögött az 500+ lóerős kocsival Mondtam neki hogy elvileg a felni formája is sokat változtathat ezen. Ha inkább kifelé tereli a vizet mint az SLS AMG akkor sokkal jobb állítólag. De azt mondta konkrétan életveszélyes hidegen nagy esőben. Nyáron álom. Versenypályán álom.
Ez 2009-es autó. Állítólag az újabbak néha hozzá érintik a fékpofát automatikusan hogy szárazon tartsák ha eső van. Tapasztalatom még nincs az újakról esőben csak olvastam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android szakmai topik
- Óra topik
- Bestbuy játékok
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone-t használók OFF topikja
- Mindent a StreamSharkról!
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest