Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Milyen routert?
- Mikrotik routerek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- ASUS routerek
- Windows 10
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- OpenMediaVault
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #6897 üzenetére
Próbáltam
Olyan mint a tükör ránézére, teljesen más mint a vas vagy carbon ceramic tárcsák. A sima cast iron tárcsát galvanizálják majd bevonják tungsten carbide-al. Az nem tetszik benne hogy fehér nyereggel adják, de azért mert nincs fékpor, állítólag. Kevésbé kopik, hidegen kicsit jobban harap illetve jobban bírja a terhelést / meleget mint a sima vas változat. 2000 fontos extra, ami barátibb mint a carbon. Illetve hidegen esőben a carbon ceramic elég rosszul működik ismerősöm E63 AMG-jén...
-
Reggie0
félisten
En a porsche uj keramia bevonatos tarcsaira vagyok kivancsi. Azt irjak eleg jo a sima fekhez keopest, de meg sem olyan meregdraga, mint a keramia fek.
-
FeRRaR1
őstag
Kis összefoglaló:
Itt a brand-nél csak válasszátok ki hogy Volvo, és elég sok kép készült mind a 3 napon rólam.
Illetve két videót találtam ahova betettek:
[link] 5:42-től ha nem onnan indulna
[link] 10:57*Elsőnél nagyon csúszós volt a pálya, majdnem megvolt az első megforgásom, nap, hó eső, nap, hó, nap, hó, eső. Egész nap ez ment. Karussell-re felvezető nyújtott kigyorsításnál kétszer is komolyabbat kellett belenyúlnom mert meg akarta előzni az eleje a hátulját.
Másodiknál egy helyi srácot követtem, nincs is ennél jobb érzés mikor leköveted egy rutinos helybéli vonalait. Utána jót beszéltünk a parkolóba meg körbe mutatta a kocsiját, most hozta ki a szalonból és már pályán van vele
A hangulat az első osztályú volt, majd még leszek pár videóban ami jövő hét vége fele lesz publikálva.
Sok kört tettem bele 3 nap alatt, fékeket is lenulláztam.
Már kitakarítottam de a pofákat ki kell cserélnem a napokban.Megyek e még idén? ABSZOLÚT IGEN
Viszont lehet még kap egy komolyabb fék fejlesztést addig a gép, mivel egyértelműen ez a kocsi leggyengébb pontja. Szépen fekszik és tapad, motorerőre sincs panasz, de a fék az... 3 olyan köröm is volt hogy nagyon jót csapattam, előzgetek, tolom ami kifér majd a kör felénél el kellett vennem mert nem akart úgy lassulni a kocsi ahogy kellett volna. Így dupla akkora féktávokat vettem inkább.
Gyönyörű táj, remek verdák, szinte mindenki kedves és érdeklődő benzingőzös. Imádom a helyet
Itt egyik barátom pálya vezetés oktatóval, pillanatokkal mielőtt megelőztem. Apex Golf GTI.
-
tboldi
nagyúr
-
Richard!
addikt
Nádzson finom vót a kókuszgolyó: [link]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #6879 üzenetére
Igen, egy oregedo Impreza.
A valto/difinel 60 ezer km az ajanlas. A kozepso difin nincs leereszto sem utantolto nyilas. Ez ilyen. De ha konnyen szet is lehetne boritani fingom sincs mit tennek bele. Nagyon nem mindegy mit tolt bele az ember. Haverom most cserelt olajat a difiben, aztan kivitte palyanapra es meg is kotlott benne a sperr a nem megfelelo olaj miatt.
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Félre értettem, már 14 órája fent vagyok, megint 6 óra alvás után és még vár rám egy hosszú vezetés kis pihenő után
Jól rémlik hogy ez egy Subaru?
Vicces, mert a Volvo és Lexus is váltig állította hogy a váltó élettartam olajos. Sőt a Lexusnál azt is hogy ezért nincs rajta leeresztő csavar se.Mondom ha nem kell a pénzem akkor nem. Rendeltem eredeti Toyota és Volvo váltó olajat, egész olcsó volt. Meglepő módon mind a két esetben volt leeresztő és feltöltő csavar is. Most legalább tudom hogy meg van csinálva
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #6877 üzenetére
Feket igy csinaltuk, de O a szervofolyadek cseret irta le.
Nalam a valto es az elso/hatso difi lett cserelve (Motul Gear300) meg a fek (ATE ESP SL.6). A kozepso difi az elettartam olajos, abban nem is cserelheto az olaj max ha szetboritod az egeszet atomjaira.
Most a motorolaj, a hutofolyadek meg a szervo jon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #6874 üzenetére
Érthető, én sem szeretem. Nekem is a 30 szerből ami van egy van ami hajtó gázos.
Lassan csinálnom kell egy új mosós videót, annyi mindent fejlesztettemQru
Köszönöm. Igen nekem ami nem most volt az tavaly. Ez az AWD V8 Volvo esetén 8 folyadék.-Motorolaj
-Váltó olaj
-Hűtő fojadék
-Fék folyadék
-Kormányszervó lötty
-Szöghajtás
-Haldex
-Hátsó diff.Nem ajánlanám a kolléga által említett módszert. Úgy csak keveri az újat a régivel, de teljesen sose fogja lecserélni.
Igazából nagyon egyszerű a hivatalos módszer is. Vettem egy műanyag kannát ami pumpás. Oda betöltöd a friss fékfolyadékot, rácsavarod a tartály tetejére, a kupak helyére, felpumpálod, és a 4 keréknél kicsit megnyitod a fék-légtelenítő csavart. Addig engeded amég oda nem érkezik a friss folyadék. Így 100% hogy a teljes rendszert átjárja. Nagyon egyszerű, ez tényleg csak egy csavar, általában kis gumi vagy műanyag van ráhúzva. Így légteleníteni sem kell mivel nem kerül levegő a rendszerbe. Rém egyszerű, elsőre lesz egy óra, másodikra csinálod 30 perc, vagy annyi se.
-
2ozzmexy
senior tag
Az nem nehéz, láttam egy videót amiben a srác ilyen pulykatolto (aszem így hívják) segítségével kiszivta a kiegyenlítőből, feltöltötte frissel majd néhány óra városi kocsikázás után ismét. Fel sem emelte a kocsit hozzá...
Bár ilyet még sosem csináltam, de én megpróbálnám..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz FeRRaR1 #6872 üzenetére
Sajna én elvből nem veszek semmilyen hajtogazos terméket, jobban szeretem a kezipumpasokat, de ahogyan a mosás videódat néztem Te is inkább olyanokat használsz. (Vagy a sima flakonosat mint a folyékony waxok például)
Egyrészt ökológiai lábnyom csökkentés az oka másrészről pedig a pontatlanságuk... de köszönöm a tippet, ma is tanultam tőled valamit."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz FeRRaR1 #6870 üzenetére
Köszi a tippet, gondolom ez valami kinti termék, mert itthon van Pronto meg Pronto. Mondjuk az aerosol-os cuccokat én nem szívlelem, a lakásban (a Suzukiban nincs fabetét az F31 meg nem az a felszereltség ) Opti nevű méhivaszos faápolót használok, jó az illata és táplálja is a fát.
"Van vagy 30 féle autóval kapcsolatos szerem" Nem csak nekedBár itthon még gyér a kínálat... vagy ami van az ár/érték arányban horror.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
-
2ozzmexy
senior tag
válasz FeRRaR1 #6868 üzenetére
Szép munka, le a kalappal!
Mit használtál a fára?
Két bajom van ezzel a Volvo-val, az egyik hogy nem tudok belekötni, a másik hogy nem az enyém...
Kövi verdának S80/V50/ Saab 9-5 valami 2literes (vagy e feletti) turbós benzines automata lesz csak még nem eladó ami az enyém lesz...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm, igyekszem
Most is a garázsban kerázom
Kapott egy alapos mosást, kerámia feltöltést, motortér takarítást.
Kész vagyok a benti dolgokkal, gyerekek alszanak jöhet a bőr ápolás.Februárban volt majdnem minden folyadék cserélve + teljes átnézés. Mindene működik álom szépen, világból kimenne.
6 óra alvás és korán kelés délelőtti munka után mind ez. De hát aki őrült az mindig az nem?
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6863 üzenetére
Köszönöm, jól esnek az elismerő szavak és remélem így lesz. Most mentem vele egy kört, és úr isten de jó vezetni.
Nagyon nem egyszerű autót venni. Pláne egy car guy részére. Ha a Lexus RX szalonban ezt kaptam akkor mire számítson az ember. Megnéztem pár iX3-at kíváncsiságból kívül belül de nagyon olcsónak hat az egész. Illetve írtam feljebb a bmw véleményemet.
A hármas német trióból egyedül a Mercit venném, de manapság ott is alaposan meg kell nézni melyiket. Sok olyat láttam hogy világít az embléma meg a lábtér kéken, benne a kínai tablet középen, teljesen eláll a dizájntól, hátul meg tekerős volt az ablak... Legjobbat vagy semmit. Sok kismotoros motorterében látod a Renault szíjat mivel Renault motorosak. Legjobbat vagy semmit. Renault.
Svájci barátom vett egy magneto grey AMG E63 kombit. A matt szürke, még a rendes 6.2L AMG szívó V8. Na az Mercedes.
Én is végig futottam a fejemben hogy mit szeretnének. Sportos és élvezetes vezetést. Mi nem csak közlekedni akarunk A-ból B-be, ha nem mosollyal kiszálni és vissza nézni az autóra elégedetten hogy ez igen. Ezt mind adja az S80. Illetve napi autó is, lesz úgy hogy a Connect vagy az S80 fut néha, de alapvetően az új fog. Legyen kényelmes, jól felszerelt és ne idegesítsen semmi rajta használat közben. Az RX abszolút kiesett. De szerencsére még van remény. Így sétáltam ki a szalonból mikor megtaláltam a következőt. Kezetráztunk és mondtam az eladónak hogy még van remény. Nem minden autó gyártónak gurult el a gyógyszere.
-
rbalint88
addikt
-
FeRRaR1
őstag
Nagyon össze állt az biztos, megkapta a varrott hangyabőr Rdesign váltó fejet, ugyan ezt Rdesign kormányba, az ülés meg eleve varrott vaj hangyabőr volt. Így az igazi fával nagyon nagyon összeállt a beltér. Hihetetlen jól néz ki. Kocsiról meg senki nem hiszi el hogy másfél évtizedes. 15 éves.
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm
Integrale
Köszönöm, de nem eladó
Most is eltudnám adni annyiért mint 7 éve vettem ha nem többért. De ha 7 év után mosolyogva szállsz ki. Ha minden eleme hozzád van szabva, nincs vak gomb annyira felszerelt... Soha nem hagyott ott sehol. Egyedi, szép, ritka még sem áll benne sok pénz. Ez úgy érzem egy olyan autó nekem ami egyszer van az életben, hogy ennyire megfelel mindene és Porsche Cayman GTS-t előztem vele a Nürburgringen szakadó esőbe annyira össze vagyunk szokva, és képes erre is!
Küldj kórtörténeti lapot, és lehet alku képes lesz
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6852 üzenetére
Az XC90 eladva rég, az egy nagyon nagyon jó kocsi volt. Az éles váltás Renault Zoe-ra meg nagyon nagyon rossz. Majd CT ami szintén nagyon jó.
A CT-t eladtam kb 6 hete, mivel a magas használt árak úgy gondolom idén normalizálódni fognak valamennyire. (így elég jó többlettel szálltam ki belőle)
Most van egy nemrég vett Transit Connect, meglepően jól felszerelt, automata, android auto, digit klíma, kamera, mint egy személy autó. Ez 3 üléssel tölti most be ideiglenesen a rohangálós családi szerepet heti 2-3 munkanap mellett.
A 3-4 éve vett Vivaro azóta is dolgozik minden hétköznap, néha szombaton. Ez még Renault alapú, nem az új kisebb és rosszabb pözsó. Néha ezzel is megyek privát célra.
A Volvo S80 V8. A megvalósult álmom autója azóta is megvan. 7. éve. Hihetetlen nehéz lenne lecserélni, többször is próbáltam, inkább mindig megtartottam.
Kapott facelift hátsó lámpát, modern wood (igazi fa) belső trimet Amerikából. Illetve tavaly ősszel itt volt egy barátom és körbe políroztuk kerámiáztuk 2 rétegben.
Kia szimpatikus, meg is néztem egy EV6-ot aztán arcon vágtam magamat hogy még egyszer nem sétálok bele a téli hatótáv csapdába. Elhiszem hogy van akinek megfelel, de számomra még nem érett meg erre az akksi és töltés technológia. Viszont a márka az szimpatikus marad mindenképp. SUV lesz, de nem villany mert havonta 3-4 alkalommal legalább kell a hosszútáv. A Volvo nem szimpatikus, se a minősége ,se a megbízhatósága ahova süllyedt. 7 Volvo után több nem lesz eldöntöttem. Illetve az ára se ahova emelkedett. BMW az egyik legkevésbé szimpatikus márka, a kigyulladó autókat is lesz@ró, havidíjas ülésfűtés ötletekkel... Viszont húztam egy bátrat, besétáltam egy szalonba ahol még soha nem jártam, de még nem publikus mert 6 hónap a váró lista addig bármi megeshet
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6851 üzenetére
Inkabb azt mondd, hogy a V8-as Volvokbol megvan-e meg valami RX helyett esetleg nezz meg egy Kia Sorentot, szamomra megdobbentoen minosegi holmi, foleg az arahoz kepest. Hyundai Santa Fe ugyanaz a platform, arra is ranezhetez, ha mindenkepp suv kell. A sorento egy kozepesen extras Merci szintet hoz belterben, fele aron.
Egyebkent ha nem kell akkora hombar, meg ha jol sejtem ez az anyataxi lesz (tippre a zoe helyett jott a ct), akkor esetleg bmw ix3, volvo xc40 recharge vagy c40 villanysuvok is szoba johetnek talan -
FeRRaR1
őstag
Sziasztok, szerintem itt beszéltük pár éve a Lexus CT / RX újabb / régebbi témát. Végül is CT lett akkor, SE-L Premier, legmagasabb felszereltség + Mark Levinson. Szerettük, használtuk, nem sok rosszat lehet rá mondani az elavult / furán kezelhető fedélzetin kívül.
Na akkor jöjjön aminek jönnie kell, RX 450h. CT-t ennyire szerettük akkor az RX maga lesz az orgazmus mámor.
Valahol ki kell adjam magamból hogy mekkorát csalódtam az autóban. Kipróbáltam az RX450h Takumi, F-sport, F-sport Takumi, és 450h L Takumit. (Nem tudom mindenhol így hívják e a szinteket, ez a legmagasabb)
Először is nem fértem be egyik Takumiba se. Igazából itt sarkon kellett volna fordulnom, de még szopattam magam 2 órát. 188cm, nem vagyok egy égi meszelő. Legalacsonyabb ülés állásban bele ért a fejem a tető kárpitba. Nem tudtam magamra állítani. (ráadásul hajvágás után egy nappal) F sportnál már csak a hajam ért hozzá, és ha nincs üveg tető akkor épp hogy volt pár centi.
Tehát a legkisebb model a CT és abban elférek a legnagyobb RX-ben nem. Eladó erősködött hogy jó lesz, meg megszokom. Meg anyád mondom magamban. Viccből megnéztem egy vaj tetőkárpitosat a szalon közepén. 4 azaz 4 fej lenyomat volt a tető kárpiton. Az enyém egy ötödik helyen ért hozzá, hátrébb meg nem is ilyen retkes a fejem hogy nyomot hagyjon de ez most mindegy.
Erre kijött a manager és oda adta az ő autóját hogy vigyem el egy körre, F-sport RX. Ok, elviszem. Nem dobtam hátast a vezetéstől de kellemes. A hangrendszer rosszabbul szólt mint a CT-ben, beállítva. Viszont a 2 dolog ami a legjobban kivágta a biztosítékot:
1, Nincs klíma kikapcs gomb. Van fizikai gomberdő a klímának. Ezen van 3 venti állító. Venti lefele, felfele és OFF. Dedikált gombja van a kikapcsolásának amit kb az életbe senki nem fog megnyomni. Illetve a venti le pár nyomás után megtenné ugyan azt ha valakinek a párás ablak a perverziója. De nem, dedikált venti ki. Bezzeg a klíma ki be az az almenü almenüjében. Mindig a logikát kereső ember révén az agyam rövidzárlatot kapott.
2, A váltó kar. Te Jézus atya úr isten. Kipróbálta ezt valaki mielőtt elkezdték gyártani? Nekem, jobb-oldalasnál csupán balra - le - jobbra - le - jobbra - le műveletet kellett elvégeznem hogy D-be kerüljön. Elmebetegek ezek? Ennél még a Jaguar / Landrover csoport tekergetős isten átka is jobb. De maradjunk házon belül a CT is ezerszer jobb, oda se nézel azonnal tudod mi hol merre, egyszerű és gyors. Na ez lassú, idegesítő, túlbonyolított.
WoW. Úgy jöttem ki a szalonból mint akit megerőszakoltak. Mondom csak a Lexus a CT után, ott lépek feljebb és vár a mennyország. Nyílván nem egy nagyon rossz autó, sok jó tulajdonsága van de nekem nagyon nem adta. Elhiszem hogy elmegy 10 literrel, soha nem romlik el de ez akkor se kéne. Leginkább mert nem férek be normálisan. De erre igazán gondolhattak volna a Japánok ennyi fejlenyomattal a tető kárpiton...
A konfigurátor is rémálom. Takumi csak fa kormánnyal, ha akarod se teszik bele az F-sport sokkal kényelmesebb és szebb kormányát. Viszont a vaj vagy barna belsőt azt felejtsd el ott, lehet piros vagy fekete. Piros lehet de barna nem? Aktív kanyar stabilizátor opció, akkor nincs panoráma tető. Vagy kanyar stab, vagy panoráma.
Tudom szorít az üveg cipő és nehéz az arany nyaklánc. Megyek kiengedem magamat.
-
rbalint88
addikt
Itt most csak az 1-es uti korforgalomig mentem ki a zsambeki mosotol es nem is voltam allatba’. Na jo, egyszer megeloztem 5 autot egyben, 60->130, egesz kellemesen megy.
Ja es kerek marad, mert: 1: ez a gyari, 2: katyuallo 16” ballonos, 3: most kapott uj CC2-ket
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
2ozzmexy
senior tag
válasz MrSealRD #6844 üzenetére
Eddig a közeli MOL kút mosojat használtam, mert ott 100 forint volt a lágyvizes öblítés 60 másodperc, de folyton összetűzésbe kerültem a többi bunkoval hogy majd ők megmutatjak hogyan kell...
De sajnos mióta felujitottak nincs lágyvizes öblítés és vizkoves marad a kocsi folyton.
Úgyhogy most valtanek olyan helyre ahol nem ugatnak be és közel is van."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Reggie0
félisten
válasz BigBlackDog #6841 üzenetére
Az Auchan-ost meg nem probaltam, en szemkozt a tesco-shoz jarok. Meg nem talaltam olyan mosot, ahol megkozelitette volna a landzsa viznyomasa az ottanit.
-
MrSealRD
veterán
válasz 2ozzmexy #6843 üzenetére
Idegen vegyszereket sehol sem tolerálják... a gyakorlatban nem tudom. Még nem volt ár példa... De kamerás megfigyelés van, az biztos.
Időnként vannak bődületes sorok...de még nem tapasztalatam bunkó pattogást. Főleg, hogy van talán 6 állás...és biztos lesz aki hamarabb végez...
A pénzt te állítod be 100-200-300...stb. Én legalábbis kártyával szoktam fizetni... Minden program azonos árban mozog.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
2ozzmexy
senior tag
válasz BigBlackDog #6841 üzenetére
És @sutszi:
Köszönöm szépen, ez jó kezdet. Az idegen vegyszereket mennyire tolerálják? Mennyire sok a bunkó aki sietetni akar? A sima magasnyomású árát tudjátok esetleg?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
MrSealRD
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz 2ozzmexy #6840 üzenetére
A mosóberendezés alapján az olyan, mint ami a budaörsi Auchannal is van. Az az egyik kedvencem. Az aktív hab látványosan működik, van víznyomás is és a lándzsa markolata is forgatható (ezzel irányítani lehet a kilépő vízsugarat). Mondjuk sok múlik az üzemeltetőn is, kérdés, hogy pl. milyen vegyszereket használ.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
Sziasztok! Ezt a V45 automosot próbálta már valaki?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Richard!
addikt
Németeknek is elegük lett. Petíció tartalma:
- CO2 adó eltörlése
- 19% Áfa 7%-ra mérséklése
- Üzemanyagárak befagyasztása. ( benzin: 1,35€, dízel: 1,45€)
Bővebben: [link]Ma kezdődik életed háralévő része
-
nagyúr
válasz molnarpeter #6829 üzenetére
Mivel van otthon 2kerekű 2ütemű, ezért ezt búkmárkoltam.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #6824 üzenetére
2T Wartburg kéne meg eper illatú olaj
-
BigBlackDog
veterán
válasz d.tiborz #6826 üzenetére
Szia!
Igen, itt inkább csak readonlyba vagyok. A Golf megvan, egy ideje nem produkálja magát, egész kellemes használni így. Polohoz képest azért alacsonyabb és érezhetően alacsonyabbra kell "bekúszni", de méretben igazán előnyt nem érzek. Fogyi összességében alacsonyabb (különösen pályázás esetén), de ~30 lóval több van benne. Zajszigetelés egy szinttel jobb, összeszerelés fél fokkal van feljebb, meg a rugózás is kellemesebb (teljesen lágyra állítva). Ezen kívül nagy különbségek nincsenek.
Veled mi a helyzet, Polo hogyan muzsikál?
-
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #6824 üzenetére
Helló BBD, régen jártál erre.
Milyen az új vas? -
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #6824 üzenetére
Passz.
95-os elfogyott náluk, a 100-ast adták helyette.
Tegnap meg csak a 4. kúton tudtam tankolni a Toyotaba, nem volt meg 100-as sem az egyik helyen, többinél meg kilométeres sorok, egy másik kúton meg egy pénztáros volt, az meg elment szarni, amiatt állt a sor."Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Integrale #6823 üzenetére
Vajon 100-as is jött a pisztolyból?
Mondjuk Shell esetén eddig könnyen éreztem, hogy mit tankoltam. A sima 95-ös eddig mindig különösen büdös volt az elmúlt fél-egy évben. A 95-ös Vpower már egész tűrhető szokott lenni szagra (de átlag Molhoz képest az is furább), a 100-as meg kellemes illatú volt. Tegyük hozzá, hogy az elmúlt egy évben kb. 8-10 alkalommal voltam csak Shellnél és 2-3 kútnál többet nem látogattam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #6819 üzenetére
Lejárt a szerk. idő.
Ha a legolcsóbbat keresed, akkor a Kossuth Lajos utcai OMV*, ott 529,9. Vagy a Királyhidain a MOL, 539,9, de Move-val lejön belőle egy 10-es literenként.
*A Levéli úton, ahol van a kibelezett Cadillac, nem láttam 100-ast. Viszont van B0-s gázolaj!
#6821: Szerintem nem merik, mert akkor még az a néhány elvetemült - mi ketten - sem venné.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Boldi!
Mennyi most a kagylós 100-as literje a városodban?
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Predator2
addikt
Helló
A gépjármű adónak meddig kellene megérkeznie? Nekem időben megjött, de fateromnak semmi. Vagy ez mindenkinek eltérő? Lehet én vagyok vak, de nem találom a kérdésemre a választ.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
barnam_
nagyúr
Sima szívó motor, túl sok buktató nincs benne. A hibrid hajtáslánc meg Toyota technika, az már bizonyított De egyszerűen nem fog meg, nem ezt keresem.
Insigniából a biturbó dízel szimpatikus 210 lóval, abban hagyományos bolygóműves automata van, és valószínűleg már kellően dinamikus.Az meg pont nem érdekel hogy nem 5 litert fogyaszt, spórolok más területen.
-
barnam_
nagyúr
Nem nagyon van szóba jöhető értelmes hibrid (amiben nem csak egy indítómotoros generátor van) a D szegmensből az adott vételár és évjárat kritériumokkal.
Mondeo hibrid akad, az egy racionális választás lenne. De jobban szeretek autózni annál, minthogy a CVT miatt üvöltő motort hallgassamInkább dízel és észszerű autó használat (ego nem a wc-re is autóval megyek ).
-
barnam_
nagyúr
Válasz erre, csak nem akartam a másik topicban offolni.
Igen a magas energia árak egy nagyon jó takarékossági ösztönzőEngem is erre fog ösztönözni, mert eddig mindig olyan helyen laktunk, ahol a rezsi fixen benne volt a lakbérben, nem volt semmi elszámolás. Viszont nyártól az új helyen a rezsi egy része átalány lesz évenkénti elszámolással, az áram meg még pluszban fizetendő.
-
Predator2
addikt
Nagyon belejöttem a kérdezésbe.
Van olyan ajánlott eszköz, otthoni felhasználásra, amivel ellenőrizni tudnám az autóm és a motorom fékfolyadékának állapotát?
Ezek a ceruzateszterek amit a Bárdi is árul, jók lehetnek?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Sikeresen kifizettem az adót.
Még valami:
Érhet bármilyen hátrány, hogy az új műszaki vizsgával megvárom a vészhelyzeti idő lejártát?
Most jár le (járna le) a műszaki március 17-én.
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
- LG LCD és LED TV-k
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- alza vélemények - tapasztalatok
- Vicces képek
- Milyen monitort vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Szólánc.
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest