Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alusky
aktív tag
válasz 2ozzmexy #18095 üzenetére
Egy fűnyírós arccal beszélgettem pár hete, mikor mondtam neki, hogy milyen kurva drágán dolgozik mindenki 10 ezres órabérért, ami ha felszorzod 8 órára és 21 munkanapra, valami hazugságot le is adózik belőle a biztonság kedvéért, marad nála valóban másfél millió és erre azt mondta, hogy hát valamiből meg kell élni. Tehát még keveselte is. Akkor szépen elcsendesedtem, aztán csináltam a dolgom és elindultam, nem kívántam tovább beszélgetni vele... Ezek szerint ő ennél többért dolgozhat.
Nem olcsók a gépek hozzá és szervizelni is kell ez igaz, de azért ennyit nem. Ilyen fizetésekből kéthavonta újat tudna venni és nem egy túlbonyolított szerkezetek, nem is nagyon szoktak tönkremenni. És olyan munkáról beszélünk amit kb. 14 éves kortól lehet már csinálni mindenféle tanulás nélkül full butaként. Egyszerűen csak nagy lesz a pofa, pont ahogy mondod és neki már gagyi az 1 milliós traktor ezért kell neki a 6 milliós ami munka szempontjából semmivel se dolgozik jobban, csak az egónak kell mert az jár, ugyanilyen az élet más területén is és így persze háborog is, hogy kevés a másfél milla.
Nekem nincs a pofámon bőr ekkora összegeket kérni ilyen munkára. Hosszútávon remélhetőleg jól járok vele. Aztán az is lehet, hogy nem, mert ők annyi pénzt megszednek belőle addig, hogy 50 évesen "nyugdíjba" tud menni.Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kelly416 #18093 üzenetére
Köszi hogy ezt a poént nem nekem kellett elsütni.
Sajnos odakint sincsen kolbászból a kerítés, az a helyzet hogy lehetne gátat építeni meg mobilgát és egyebek, de pénz ott sem lesz rá... sok helyen török (bár már lassan annak is derogál), orosz, ukrán, fehérorosz, bolgár, szerb és egyéb vendég munkások melóznak. Nincsen már ott se német, csak néhány vezető pozícióban, viszont a bevándorlók hozzák a saját kultúrát és munkamorált, ennek köszönhetően zuhan mindennek a színvonala. Karlsruhe-ban (Nürnberg után, tehát nyugat németek) ki kellett írni a dohányzóba hogy "kérlek ne köpködj", szerinted!? Az olaszoknál északi régiók még oké, de délen tiszta Balkán... Nekem addig van munkám, amíg olcsóbb vagyok mint a német/osztrák/francia mérnök és jobb minőségben dolgozok mint a román, szerb, bolgár, stb.
Szerinted itthon mi lesz? Jönnek a Fülöp szigeti buszsofőrök, kínai, koreai gyári melósok, mindenki pakolhat, mert a mérnöki fizetést követelő buszsofőrök, a folyton sztrájkoló MÁVosok (ne vedd magadra), a havi 400 nettóért tarsashaz takarítók, meg a havi másfél milliót kereső egyéni vállalkozók elcseszték, nem éri meg velünk dolgoztatni a cégeknek. Ezt nyugaton már kipróbálták és látjuk mi lett a vége, talán kellett volna tanulni a más hibájából, de ilyen a kapitalizmus, üdvözlök mindenkit nyugatló hanyaton, 30 éve ezt követelte mindenki, itt van, sajnálom ha nem tetszik.
Értem hogy mindenki pénzből él, de van egy idevágó idézetem egy volt államfőnktől:
"Nem a zsemle lett kisebb, a pofátok lett nagyobb...""...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz MunezXBK #18091 üzenetére
Nem gyenge. Kitartást kívánok!
Részemről hihetetlen, hogy egy olyan gazdasági helyzetben lévő országban ami a precizitásáról híres, nem tudják kitalálni az ilyen esetekre a megelőző rendszert. Egyszer előfordul, ok. Kétszer előfordul, elgondolkodtató, de a harmadikra már fel lehetne készülni. Legalábbis ezt hittem.Nálunk meg megint lesz egy csomó, keveset futott, német orvos házaspár megkímélt harmadik autója.
-
MunezXBK
nagyúr
Raktam fel 4 újabb képet. Van baj rendesen. Helikopterekkel mentik az embereket.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #18088 üzenetére
Ja, amugy nekem is vivodas, szinten note 9-em van Mondjuk en redmi-t meg kinai vackokat eleve nem akarok venni.
Amire en vagyok ujitas, az a hokamera, de csak nem akar bejonni. Cat meg hasonlo vackokat leszamitva, de azok eleve hasznalhatatlanok. Pedig azt hittem, hogy a flir lepton modulok meglenditik a telogyartokat, persze most mar elavult, a kinai szenzorok jobbak, vagy hat legalabbis kevesbe korlatozott az exportjuk.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #18075 üzenetére
Nem rossz de drága és ott a kijelző lyuk. Illetve szerencsére még bírja a Note 9 úgy hogy nem aktuális még. Viszont ez a 2 opció él. Redmi note 13 pro ha azt mondom elég a csúcs telefon árakból. Vagy S24 ultra ha azt mondom elég de azért kiköhögöm.
Inkább ne lenne elöl kamera, vagy legyen felette pixel ami kikapcsol mikor kamerára váltasz. Vagy minimális keret és akkor befér az irisz scanner is...
Jöhetne már valami újítás...
Meg én beteg állat vagyok ragaszkodom az elveimhez. Nem lesz kocsim táccs kormány gombokkal és nem lesz telefonom kilyuggatott kinelzővel. És soha nem fogok hankook gomit venni
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Földszinti lakásokból evakuálták a lakókat.
-
Reggie0
félisten
Lehet valamelyik szomszed medences hazat kivant szilveszterkor.
-
MunezXBK
nagyúr
Nos, a tűzoltók kb. 21:00 óráig küzdöttek, de ott bezárult a kör. A csatornából a folyóba szivattyúzott víz visszafolyt már.
Ennél a pontnál elesett a környék. Kb. 15 percünk volt menekítenünk a pincében lévő dolgokat, de sok ott is maradt.
Rendesen, mint a süllyedő hajón, tört be a víz. Fotókat majd holnap lövök, de gyanítom, hogy a pincébe nem tudok már lejutni.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz bitpork #18070 üzenetére
Jó, de te autózol oda vissza 80km-t egy Mazda fikázásért. Általában amúgy nem volt divat, más országokban meg ilyen nincsen, van egy lakcimed aztán csókolom, igaz a kocsi forgalmijába sincsen beleírva hol lakik a tulaj...
Szóval ezt a gondot megoldhatná a törvény alkotó, azzal hogy ezt a telephely adatot kiveszi, a rendszerben benne lehet, de onnantól tök8, ha az én nevemen van akkor ott használom ahol lakom, legyen az bármilyen lakcim.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
Pontosan, ezért is írtam a jogi rage-elést neki, mert kb ez az állandó nem állandó téma cseszi szét az egészet, itt lakom, itt élek, itt trónolok, itt eszem hétfőtől péntekig, tehát itt lakom, pont. Ja hogy hétvégén meg amott vagyok, na bumm, ti sem szerdán mentek füvet nyírni a telekre, na ugye. Attól hogy nem az én tulajdonom csak a használati jogát bérlem, még benne lakok...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz bitpork #18063 üzenetére
Nem lőttél nagyon mellé, csak pontosítottam.
Amúgy eleget laktam a belvárosban, 2000-2016ig, volt 6,7,8, kerület, eléggé otthon vagyok a témában, mert 2-3-4 autó parkoltatása ultra nagy szopacs, ahogyan a híres indián mondaná... tudod, az apacs."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz haromegesz14 #18060 üzenetére
Albérletbe állandóra senki sem fog bejelenteni, ezt jobb ha most még tisztázzuk az elején. Ennek sok jogi oka van, de főleg a '70es évekből ránk maradt jogrendszer, amelyet alaptörvénytől kellene újra írni. Ez az állandó lakcím, meg ideiglenes, meg tartózkodási, ez mind egy faxság, egy lakcímed van, ahol életvitelszerűen élsz, csókolom. Nálad ez az albérlet, én sem értem miért ilyen a világ, de ilyen.
Szóval, long story short:
Akkor kaphatsz "lakossági parkolási engedélyt", hogyha az autó telephelye ott van, ami ugye a mindenkori üzembentartó állandó lakcíme, tádám. Ez alól tesznek kivételt néhány kerületben (Erzsébetváros nem ilyen), ahogyan bitpork-nak írtam, mindenki más úgy oldja meg ahogyan akarja. Ha picit jobban belegondolsz jogos, mivel nem annak az önkormányzatnak fizetted eddig az adót, szennyezed a levegőt ott (és nem ott ahova be van jelentve), stb. Szivacs, de kérdezd meg őket, ha jól rémlik a dohány utcában van az ügyfélszoli a rózsák terénél."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz bitpork #18061 üzenetére
Bocs hogy belevau, de ez nem így van, itt Kőbányán ha nyilatkozik írásban a munkáltató hogy a céges autót kizárólag te használod, akkor adnak, igaz állandó lakosnak kell lenni, tehát ígyis-úgyis megszívta szegényke.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bitpork
nagyúr
válasz haromegesz14 #18060 üzenetére
Ez elsősorban jogi kérdés - szerintem ha állandóval lennél sem lenne lehetőséged céges autóra kedvezményes parkolást kérni, kivéve ha egyéni vállalkozó vagy és a kocsi a neveden van, az adott kerületi lakcímen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
haromegesz14
aktív tag
Sziasztok,
Segítségeteket szeretném kérni céges autó lakossági zónában való várakozási "engedélyeztetésében"!
Erzsébetváros azon részén élek albérletben, amely a meghatározott időintervallum felül csak a lakossági várakozási engedéllyel rendelkező gépjárművel történő parkolásra ad lehetőség. Nyilván pár sarokkal távolabb parkolhatok a belvárosra jellemzően szabott tarifáért cserébe.
Munkavégzésem jellegéből adódóan szinte mindig nálam a céges autó, viszont a parkolás lehetőségei a kerületben elég szűkösek a környéken meghatározott lakossági zónák miatt, amíg a parkolás költségei viszont nem tekinthetőek gazdaságosnak.
Sajnos úgy olvasom, hogy Erzsébetvárosban ilyen "lakossági" jogosultságot kifejezetten csak azoknak van lehetősége igényelni, akiknek állandó lakhelyként megjelölt címe van a kerületből, nem pedig ideiglenes tartózkodási helye.
Albérlőként van bármi lehetőségem, hogy a kizárólagos "lakossági" parkolóhelyek is igénybe tudjam venni? Illetve hogy a zónákra érvényesen megszabott parkolási tarifa helyett a jóval gazdaságosabb, évi pár ezer forintos díj megfizetésért cserébe parkolhassak?
10 féle ember létezik, aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Alusky #18057 üzenetére
IPhone, sorry, nem nekünk gyártják hanem USA piacra, ők a célközönség, mi csupán villogni akarunk vele...
Bár nekem is az a céges, mert piacot akarnak nyerni így veszett jó céges elofizu van hozzá, brutálisan jó konstrukcióval... valami havi 5000 a készülék plusz az előfizetés 20 vagy 30%-át elengedik hűséggel meg mindennel két évre biztosítással stb. Hogy milyen szerződést írt a főnököm a vodával azt nem tudom, de valami nevetséges pénz máig a 14esem és bírja, biometrikus azonosítás a céges dolgokhoz meg csiribirizabszalma. Ja és beütik a számát a vodánál, aztán kb maga Lőrinc jön beszélgetni hogy miben segíthet..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
aero.
veterán
válasz Alusky #18057 üzenetére
A telefon elvileg autóbaleset esetén, ha a felhasználó nem reagált és kapcsolta ki az automata segítségkérést, fel fogja hívni az adott ország központi segélyhívó telefonszámát, majd egy folyamatosan ismétlődő üzenetet fog lejátszani, melyben elmondja, hogy az iPhone tulajdonosa balesetet szenvedett, majd hozzáteszi a GPS-koordinátákat, hogy hol.
-
Alusky
aktív tag
válasz MunezXBK #18056 üzenetére
Az volt igen, nálam ki is van kapcsolva ez, csak a működését nem értem a központ felé, mert ezek szerint nem felhívja a 112-t, különben mivel nem szól bele senki nem is vonulnának ki. Ezek szerint van valami szerződéses kapcsolat a szifon meg a 112 között, hogy az applikáció adataira is vonulnak.
Felesleges dolognak tartom. Még két falu között is fél perc múlva jön egy autó mögöttem vagy szembe, egyszerűen nem látom értelmét a fals riasztások miatt, hogy ennek bármi előnye lenne az életem megmentésében. És a tűzoltók posztjában sem igazán díjazták, pláne, hogy a tulajt kicsit sem izgatta az egész.
Jó oké, éjszaka nem fog jönni senki órákig aki észrevenné hogy ájultan fekszem az autómban a fának ütközve, az valid akkor hasznos.
[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
Alusky
aktív tag
válasz MunezXBK #18049 üzenetére
Itt meg pár napja leesett valaki telefonja a kocsitetőről és az esést/lassulást érzékelve riasztotta a 112-t, bár azt nem tudom, hogy hogy a fenébe működik ez, de kivonult a fél megye aztán megtalálták a telefont az árokban. Majd a tulaj barátnője odafáradt érte.
2 tűzoltó, egy mentő meg egy rendőr. Édes Istenem...Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
kisza25
félisten
Itt is esik, szóval fűnyírás helyett
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
MunezXBK
nagyúr
Nálunk már van egy kis gond, az eső miatt. KÉP
-
Alusky
aktív tag
Mentem a boltba, sétálok át a parkolón az úton meg végig egy autó földre érő hátsó dobbal. Full Usa vagyunk. Már csak a félig elkopott befékezett alufelni ami hiányzik.
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
2ozzmexy
senior tag
válasz FeRRaR1 #18044 üzenetére
Igen, úgy értettem hogy nézzük meg azt az évet amikor a baleset történt, hogy abban az évben hányat csinált a tesla és hányat az élő sofőrök. Ebben az esetben is ott van még az arányuk, hogy mennyi önvezető tesla van és mennyi élő sofőr. Eláruljam miért ez maradt meg? Az ingerküszöb, az hogy borsodban egy kőműves furgon kihajtott a bzmot elé, 4 halott, már nem üti meg az ingerküszöböt, de ha Muskot lehet fikázni akkor indul a Jam-elés azonnal... Mindez puszta irigység, mert ő megcsinálta ami más nem tudott, ennyi. Nyilván ő sem szent, de na, amit meg kell neki adni azt meg kell.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #18042 üzenetére
Mindig a júzer a hülye.
Egyik gyártó se szent, félre értés ne essék. De nekem az apple a legkevésbé szimpatikus. Kiugrálnak a foxconn dolgozók a gyártó sorról? Jobb körülményeket nekik? Nem. Feszítsünk ki egy suicide biztos hálót
Vagy a legnagyobb, legrondább paca a piacon már fícsör. Dájnemik ájlend. Meg anyád
USB csak az EU miatt van. De ott is a legtöbb még USB 2. Mikori is az a szabvány?
Sokminden van, sajnos senki se szent. Amint kihullik a 6,5 éves Note 9 launch editionom nem tudom mit veszek. Nincs olyan ami tetszik. Egy se. Mindegyiken van sziget vagy lyuk. Jack, toll hiánya... nem akarok funkciókat bukni.
Jelenleg Redmi note 13 Pro-t vennék mert Snapdragon, végre jó a kamerája és viszonylag olcsó nagyon jó kijelzővel, jackel, gyorstöltővel a dobozban ami annyira gyors hogy az apple vagy szarszung a negyedét tudja talán. Persze ha külön megveszed
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #18043 üzenetére
De akkor arányokat is hpgy a sofőrök 0,05% megy vonat elé, az autopilot használok x százalékával szemben (példa csak)
Egyébként szvsz soha nem lesz teljes címtől címig önvezetés.
Ahhoz egy nagyon ismert és erre teljessen felkészített útszakasz kéne. Erre még autópályán se tudják megoldani hibátlanul. mindegy is, most az ai a buzz word nem az önvezetés
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Alusky #18042 üzenetére
Szinte mindegyik önvezetős balesetben a sofőr a debil...
Autopilot a neve, de nem sofőr, nem vezet helyetted, döntést hozni összetett forgalmi szituációban rossz körülmények között meg nem is lenne képes, még az AI sem. Sőt, sok elő ember rosszabb döntéseket hoz, nézzük meg ha már vonat, hogy hányan hajtottak a vonat elé és hányszor a tesla Autopilot..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Alusky
aktív tag
válasz kelly416 #18041 üzenetére
Nem tudom a mostani szifonok milyenek, de a 8 Plusnál még mindig jelen van, hogy ha máshogy fogom akkor jobban megy a wifi. Rámarkolok akkor nem is találja meg, ha két ujjal fogom akkor simán. Nyomok egy Speedtesztet és ha belerakom a tenyerembe negyedelődik a sebesség és az SE 1st is ugyanilyen volt. Ez a térerős probléma meg a 4-nél volt, úgyhogy legalább 5-6 generáción keresztül nem foglalkoztak vele érdemben, max a sim térerővel, de a wifivel nem.
Persze azért a Tesla meg az Apple ilyen szempontból nem teljesen összehasonlítható, az egyik nagyon patent dolgokat csinál csak autisták és mindig a felhasználó a hülye, a másik meg nem csinál patent dolgokat (ami felróható részben a fiatalságuknak), csak az elektromos hajtás meg az önvezető rész az amiben előrébb vannak. Már amikor nem megy neki vonatoknak , bár ott a sofőr se volt normális.
[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
FeRRaR1
őstag
válasz brumi1024 #18035 üzenetére
Ertem es mindenhol elofordul hiba, 300 ezer fontos Lamboban is. De a tesla nem premium, es az aranyok ami nem mindegy.
Itt kint en sok BMW storyt hallottam hogy fele garos ugyfelet milyen indokokkal razzak le.
Szomszed 21-es X5, volt garba 2x, majd uj eset, jelez a nyomasra a TPMS, majd fura reccsenes, rangatozas, leallitja, kiszall. A felni 2 darabban volt. Lassu dugoban araszolasnal konkretan kette tort. Erre a BMW: nem gar mert megpadkazta. Ismerem jol a tulajt. Nem volt padka, nem volt katyu. Kerdezte akkor mutassak meg a padka nyomot a kereken vagy akar a gumin. Nem tudtak de akkor se gar. Szoval az mi mar. Meselem a garazsba ahova jarok. Ja BMW felni, az ilyan, sok torik a semmitol.
pRjEmijUm experience premium ugyfeleknek
Nekem eddig 6 visszahivasom volt a Proace EV-re.
Hol vannak a regi szep idok ahol millio teszt kilomater alatt nem adtak ki autot...
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FeRRaR1 #18032 üzenetére
Mind 0 km-es, új autó, rendelésre:
A3: zörgő B oszlop, kilyukadó bőrülés (a fejtámlán), elálló ablaktörlőlapát. Szervizek válasza: ez ilyen.
Q3: start stop random nem indult, teljes leállítás kellett neki, nagyjából fél perc. Kereszteződésben Budapesten ez mókás. Kitekert kormánynál recsegő hang. Szerviz itt is: ez ilyen. (Itt lett elengedve az Audi)
F10 5er: a lámpamosó leszedte a fényezést. Külső hőmérő bedöglött, nem fűtött többet a klíma, csak hűtött.
X5: beázó hátsó ablak, nem rögzített hátsó üléssor, hengerfejesedés 10k km-nél. Gariban javítottak mindent.
Mini JCW: ordenáré módon kattogó csomagtartó, rosszul volt rögzítve.
iX: 5 visszahívás volt, a felületfűtés nem működött, drivetrain issue, kormány kapacitív érzékelője nem működött, stb.
M440i: tetőablak zörgött/alkalmanként nem csukódott.Sajnos mindenhol jellemző ez, hiába prémium.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #18026 üzenetére
Mindent ugy allitanak be mint ha ok talaltak volna fel.
Most nem asok vissza konkret infokert, van sok, de itt leginkabb a fan base-re gondoltam akivel a sz@rt is meglehetet etetni habbal.
De legyen itt a legujabb: Reklamozzak hogy mennyire tamogatjak a repairt. Kozben kulsos cegeket biznak meg hogy zuzzanak be mukodo keszulekeket, ugy bukott ki hogy eladtak oket kinaban, apple perrel fenyegetozott majd vissza lepett mert rajottek akkor borul a bili.
Mindekozben lehetetlen megfelelni a repair programjuknak, illetve szerelhetetlen a telefonjuk mert ha te veszel 2 uj iphonet, kijlzot cserelsz, mind a ketto letilt funkciokat hiaba gyari uj mind, es tudna mindent.
Szinte minden alkatresz software lockos, kijelzo, kamera, akksi...
Radaskent az alkatresz ellatast is ellehetetlenitik, es enneki van nagy storyja, de mindegy most, fan basere ertettem foleg.
-
FeRRaR1
őstag
Csak a Tesla is kezd, nem is tudom mi lenne a megfelelő jelző... Apple-sedni? Bejelentik, késik 2 evet, 1/3-al kisebb a hatótáv, 1/3-al drágább, reklámozott funkciók nagy részéért fizetned kell de nem működnek, és annyi hibája van hogy felsorolni is nehéz, nem is fogom, akit érdekel keressen rá, van számtalan komolyabb YT teszt.
Vagy a Tesla roadster, mióta ígérgetik? Tesla Semi, mióta ígérgetik, mar az éveket össze számolni is nehéz, de teljes arat elraktak sokra évekkel ezelőtt, csak termek nincs.
Megbízhatósági listák also top 3-ban vannak álltálában.
De a kedvencem hogy az ügyfelek a beta testerek gyártósoroknak, funkcióknak, összeszerelésnek. Es ha leesik a lökős, kiesik az ablak, vagy nincs rögzítve az ülés sor, vagy biztonsági ov az tok rendben van szerintük. Garoztatni horror, alkatrészekre sokat kell várni, es ez miatt kisebb sérülésre is inkább TK-ra veszik.
Rivian R1T pl szerintem 1000x jobb termek, minőségibb, használhatóbb, élvezetesebb, pedig azok aztán meg fiatalabban kezdtek...
-
Alusky
aktív tag
válasz kelly416 #18023 üzenetére
USA-ban a blingbling tulajok rá vannak cuppanva az ilyen tükörre fényezett kocsikra.
Én is kedvelem a komát amúgy, bár ITcafé cikkek alatt szeretik folyamatosan leköpni, nem kell messze menni hozzá erről a fórumról.
Pedig tényleg nem egy elrugaszkodott valaki a hülyeségei ellenére sem és ha nem lenne még mindig a béka segge alatt lenne az űrkutatás meg a villanyautózás is. Persze minden negatívummal is rendelkeznek a cégei amivel minden ekkora méretű rendelkezik ugyanúgy. Vicces egy fórum ez a PH amúgy, sokszor tényleg csak trollkodni járok fel.Nekem sincs bajom a Cybertruck feleslegességével, a Tesla is egy autógyártó, a villanyhajtás is egy meghajtási mód, egyáltalán nem jelenti azt, hogy akkor ebből csak mini eco zöld cuccokat szabad csinálni. Miért ne lehetne pazarló jármű is a felhozatalban, igazából az összes sportkocsi amit itt fel szoktatok sorolni ugyanúgy pazarlás ilyen szempontból.
Én is elfogadnék egyet, de sok mindenre nem tudnám villogáson kívül használni.
A dobozos furgon vonalra is felülhetnének a Teslánál, mert annak valóban lenne értelme is, de ne az legyen ott is, hogy egy 7.5 méteres autó 3s alatt van százon és minden rakomány darabokra törik benne.Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #18022 üzenetére
Én egy szóval sem mondtam, hogy hülye. Sőt! Mivel nem született milliomos és mégis megcsípte a föld leggazdagabb embere címet úgy, hogy nem állnak glédában a sportverdák, az úszó sziget méretű ladikok, nincs Marsra néző kacsalábon forgó palotája, nem keveredik folyamatos botrányokba, szerintem kimondottan földhöz ragadt kis koma. Talpraesett, józan eszű.
Maga ötletétől szerintem sosem gyártotta volna le a kukáskonténert, de mivel ezekben van a pénz és a hihetetlenül gyorsuló autókban, hát ezeket gyártja. Ez is csak az eszét mutatja.
És nem is ő követte el a tükörfényes verdát, hanem valamelyik viszketeg vásárló. -
2ozzmexy
senior tag
válasz kelly416 #18021 üzenetére
De formabontó és egyedi, mint az iPod fülese...
Nem véletlenül fényezik le a gyártók a karosszériát, majd ők is beletanulnak. Nézd meg honnan indultak, mikor és mennyi idő alatt jutottak el idáig, annyira nem hülye a fickó mint mindenki gondolja."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
brumi1024
veterán
válasz Reggie0 #18017 üzenetére
Persze, en sem igy vettem. Arra utalok ezzel, hogy fenntartasi koltseg szempontjabol a mild hibridsegtol tartani egy 911 GTS-nel szerintem felesleges, egy GT3 RS annak ellenere dragabb lesz, hogy szivo. Meg amilyen arakon mentek az utobbi evekben a GT 911-ek, egy rossz idoben torteno vasarlason el lehetett kolteni a teljes szervizkoltseget.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FeRRaR1 #18013 üzenetére
Igen, azt irtam, hogy a jelenlegi generaciobol nincs GT2 RS.
Használt piacon ami a legtöbbünknek érdekes szerintem egy szívó benzint olcsóbb lesz fenntartani.
Ez a szivo nem az a szivo. A GTS-t utcai hasznalatra terveztek, GT3 motorja palyara valo. Ugyanaz, mint a B58/S58 a BMW-nel, csak meg extremebben, hiaba mondjak bulletproofnak az utobbit, az elobbit joval olcsobb fenntartani a mild hibridsege ellenere is. -
FeRRaR1
őstag
válasz brumi1024 #17993 üzenetére
Most nincs GT2 RS. Használt piacon ami a legtöbbünknek érdekes szerintem egy szívó benzint olcsóbb lesz fenntartani. De majd kiderül, meg senkinek nem szállítottak ki az új hibridet, majd az idő eldönti.
A szívó motor nagyon nagy része az élménynek. Nem kérném rá a Touring pakkot személy szerint, elfér az a "kis" szárny ott
Egyébként ha már beszerezhetőség, szerintem előbb tudnál venni GT3 RS-t mint S/T-t -
Alusky
aktív tag
válasz radi8tor #18005 üzenetére
A polírozott király, mondjuk a rozsdamentes visszamattul úgyis, meg az esőcseppek bele fognak fakulni, amit felvernek rá pocsolyából retkes víz az is meglátszik majd az oldalán... Ismerni kéne a pontos összetételét a rozsdamentes acélnak abból lehet tudni, hogy mennyire hajlamos rozsdásodásra, meg mennyi ideig tartja meg a fényességét.
Én azt nem értem, hogy az ajtónál miért nem lett valami díszes szálcsiszolás gyárilag is, hogy ne látszódjanak rajta az ujjlenyomatok, egy olyan ember koponyájából, mint a Musk ezek nem pattantak ki...Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
radi8tor
MODERÁTOR
Variációk egy témára:
Ez polírozva van nem fólia!⭐ Stella
-
2ozzmexy
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- OpenMediaVault
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Posta, csomagküldés
- Wise (ex-TransferWise)
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest