Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Internet, TV, és telefon szolgáltatók, pro és kontra
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Windows 11
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Proxmox VE
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #26895 üzenetére
Nem mindegy, hogy miképpen váltanak motort. Ők eleve a CryEngine-t is nagyon durván átírták, amit tettek az annyi, hogy az eddig megírt kódot átvitték a Lumberyard alá, amit nem volt nehéz megtenni, mert a használt és az új motor struktúrája megegyezett. Tehát nem sok munkájuk volt ezzel, lévén a saját kódjukkal dolgoznak így is, csak mostantól az Amazontól kapnak technikai támogatást, és használhatják az AWS-t, alapvetően csak ezért váltottak.
Ha mondjuk nem a saját kódjukkal dolgoznának, akkor más lenne a helyzet, de nekik alapvetően nem a Lumberyard képessége kellett, hanem az Amazon Web Services.Eddig nagyrészt a Mantle kódot fejlesztették pusztán amiatt, mert ebben volt a legnagyobb időmennyiségük, illetve ez elfogadta a HLSL-t (ugye rengeteg effektet a játékba az AMD ír, tehát olyan API-n kell lenni, ahol ez tesztelhető). Ugyanakkor már be volt építve a DX12 és a Vulkan támogatás is, csak nem volt leoptimalizálva. Ez nem akkora gond, mert a három említett API alapvetően nagyon hasonlít egymásra, tehát az egyik API-ra írt struktúra helyből alkalmazható a másik kettőre. Vagyis a low-level leképező optimalizálása nem vesz el többet két hétnél. Annyit kell eldönteni, hogy a Mantle-ről merre lépnek tovább. Eredetileg a DX12-re akartak lépni, de inkább a Vulkan API-t választották. Ez összességében a terveket nem vetette hátrább, mert ugyanannyi idő és erőforrás kell az aktuálisan használt kiindulópontból mindkét API-ra optimalizálni. Talán Vulkánra még egy picikét könnyebb is, de ez csak a saját fejlesztési modelljük specifikus hatása.
Persze a shader fordításnál lesz egy kis extra meló, mire a HLSL-ből SPIR-V-t kapnak, de a nyílt forrású infrastruktúrák miatt ez ma már kivitelezhetővé vált.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Renault, Dacia topik
- EA Sports WRC '23
- Gaming notebook topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Apple asztali gépek
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- AKCIÓ! ZOTAC Trinity RTX 3070 Ti OC 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Fair Áron / NVIDIA GeForce Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- PowerColor Radeon Hellhound RX 6600 XT 8GB - GARIS
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest