Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #37957 üzenetére
Nekem is a kedvencem volt Jobban szerettem mint az 1-et.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #37967 üzenetére
Arra azért kíváncsi lennék, a DX11 verzió hány képkockával előre renderelve fut. Merthogy Abu írta, hogy a DX12-nél cél volt a régi motor 7 képkockáját 1 előre renderelt képkockára levinni, és ez bizony önmagában magyarázhatja a nagy FPS difit.
[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #38398 üzenetére
Ez már vicc kategória,de inkább siralmas.
Nem értem miért erőltetik a DX12-t ha ennyire nem fekszik a játéknak.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #38398 üzenetére
"VRAM dolog itt nagyon túl van misztifikálva. 1080p-re bőven elegendő a 6 GB."
Ezt a következtetést miből sikerült levonni? Az elérhető anyagok, plusz saját tapasztalatok is azt mutatják, hogy 6GB-al addig vagy jó, míg be nem érsz a rendőörsre... Azaz kb. az első 5 perc, FHD-n. [link][ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #38398 üzenetére
Azért elég érdekes lenne ha egy ilyen játékhoz nem lenne elég 6 GB VRAM 1080p-n. Én még a 4-et sokallom
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #38746 üzenetére
Így már nem is olyan rossz ajánlat.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
félisten
válasz huskydog17 #38746 üzenetére
Szerintem nem csökkent, vagy lehet elnéztem valamit. Kb 10 % ha jól látom.BF5 nélkül még több lenne.
Az nagyon érdekes hogy Vulkanhoz képest mennyivel lassabb a Dx 12.Azért ez a Dx 12 dolog a gamer társadalom legnagyobb beetetése volt szerintem, főleg a Vulkanhoz viszonyítva.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz huskydog17 #38750 üzenetére
ja igen igazad van COD, nem BF. megvan . Eléggé játékfüggő valóban a dolog úgy látom.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #38767 üzenetére
Az igen.Vega 56 és 2060 az 1080Ti nyakán.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Kolbi_30
őstag
válasz huskydog17 #38767 üzenetére
A vegen meg megtartom ha megjön a kód..
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #38767 üzenetére
~30% előnye van a dx12nek a dx11 előtt mindkét gyártó kártyáján. bár azt írják, hogy ez a turingra érvényes, a pascalra már nem. ráadásul stutterel is.
egyébként elég sok effekt volt hibás, vagy egyáltalán nem működött a bétában, szóval ezek a számok leginkább tájékoztató jellegűek. március elején (1.-4.) lesz egy open beta, kíváncsi vagyok rá, hogy addig javul-e a helyzet. a td1 nyílt bétájára ugyanazt a buildet rakták ki, szóval itt sem biztos, hogy egy fejlesztett/javított verziót fogunk majd kapni.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
huskydog17
addikt
válasz huskydog17 #38810 üzenetére
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
félisten
válasz huskydog17 #38814 üzenetére
nagyon igényesen tesztelnek, a grafikonok, a táblázatok, a képek az egész. Bárcsak érteném is. és hairwoks-öt is teszteltek.
RT-t valóban nem annyira látni egyébként, csak pár jelenetnél. Például a vonatos résznél, ott jól néz ki.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #38810 üzenetére
Szép és jó a Ray Tracing, de az a véleményem róla, hogy jelen pillanatban semmit nem ér ilyen teljesítmény csökkenés mellett, kár is fényezni.
Az Nvidia-nak most ez azért kellett , hogy az AMD-t kiszorítsa a piacról és vásárlókat csábítson a Pascal-ról... Az Nv-nek ez csak üzlet, az AMD-vel meg az a baj, hogy nem ért hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
syberia
veterán
válasz huskydog17 #38932 üzenetére
Bizony bizony, nekem 580 Nitro+ 4GB van, alulfeszelve az étvágya a 1060 szintjére korlátozható, a fogyasztásmérő szerint a gépem nem haladja meg a 200 wattot Witcher 3 közben.
Ami vicces, hogy az NVIDIA HairWorks bekapcsolva hagyva is elég szépen fut a játék 45-75 fps tartományban, a városban viszont néha jó kis proci limit befigyel, öregszik az Ivy Bridge.(#38931) b. : 1050 Ti szerintem igen jó kártya, kis tápegység vagy gyengén szellőző / kicsi gépházba ideális választás, de ár/teljesítményben nem jeleskedik. Használtan vásárolva már jobb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
-
GodGamer5
addikt
válasz huskydog17 #38935 üzenetére
Egyre szimpibb ez a Vega 56. Jól teljesít nagyon az újabb játékokban.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
gV
őstag
válasz huskydog17 #38935 üzenetére
elég ronda a lap alján lévő talaj
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #39146 üzenetére
Már nem,eléggé stabilak régóta a százalékok.Van aki soha nem venne Nvidiát és van aki soha nem venne Radeont. Pár százalék mozgás van a két tábor között,nem nagy az átjárás és lemorzsolódás.
(#39147) b. 7nm mindkét félnek fájdalmasan drága lehet majd,amit megpróbálnak a vásárlókkal lenyeletni,ha tudják.Intel első körben nem nagyon fog nagyot szólni a dgpu piacon,de lehet hogy nem is oda készül.Nyilván lesz rá megoldásuk,de szerintem nem az a fő cél.Pár éven belül a dgpu -k és vele együtt az asztali pc -k is luxus lesz.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #39186 üzenetére
Eléggé unfair összemérni a Vega 64, a 2070 és az 1080 frame time-ját. Hiába 8 GB-os mindhárom kártya, a Vega 64 kikapcsolhatatlanul ICM-ben működik, tehát nyilván nem fut ki a 8 GB-ból, míg a másik kettőnél látszódnak a 8 GB okozta spike-ok. Az ICM-et egyedül a driveres ECM tudja felülírni, de az is lényegében ugyanaz.
Erre mostantól figyelni kell, mert hiába van ugyanannyi memória a VGA-n, mostantól jönnek az alkalmazásszintű ICM HBCC-t támogató programok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz huskydog17 #39188 üzenetére
ez mit jelent?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
pengwin
addikt
válasz huskydog17 #39186 üzenetére
Jé, az a szar DX12 mégis tud ~35-40%-os sebességelőnyt hozni az isteni DX11-hez képest...
"Lehet" kár volt a vérpistikéknek sírni itt a fórumon az elsődlegesen DX11-es címek DX12-es teljesítménye miatt?
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
félisten
válasz huskydog17 #39231 üzenetére
Nagyon szuperül néz ki ! örvendetes, hogy lassan bekerül minden nagyobb játékmotorba. És Vega 56 karin.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
-
félisten
válasz huskydog17 #39241 üzenetére
ha jól tudom az Nvidia megoldása szabványos, Dx 12 alapú, az is futhat simán radeon kártyán meg GTX karin is.
ÉN is pont így gondolom, hogy ez valóban meggyőző kis videó. Én egy Bioshock 1 remaket tudnék vele nagyon elképzelni.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Kolbi_30
őstag
válasz huskydog17 #39243 üzenetére
Hogy lehet kiirtani játék közben az fpst? Megnézném mennyi.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
Raymond
félisten
válasz huskydog17 #39243 üzenetére
Ugy nez ki egyebkent hogy ez is hasonlo mint az elso resz volt, ugyanis eleg az Ultra preset es ez:
Volumetric Fog -> Medium
Local Reflection Quality -> High
Ambient Occlusion -> HighAmi aztan hoz +30%-ot latvanybeli minosegromlas nelkul. [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #39247 üzenetére
14 GB-ot igényel. Egészen pontosan 13,7 GB-ot, ez az Ubisoft hivatalos mérése. 8 és 11 GB-ot is fut a 4K Ultra, csak ha nincs legalább 13,7 GB-od, akkor a streaming rendszer akadásokat eredményezhet. Az átlag egyébként itt elég jó lesz, csak a minimum nem, ezért nem mér a gyári benchmark minimumot, mert nagyon memóriafüggő.
Ezeket elvileg majd részletezik a GDC-n, egyelőre csak előzetes press briefinget tartottak. DX11-ben egyébként elég a ~10-11 GB is, csak a motort nem erre tervezték.
Annyi a lényeg azt korábban már leírtam. [link] Annyi extra infó még, hogy a Microsoft dolgozik az UAV overlap szabványos megvalósításán, de a Division 2-re már nem ígérték meg, hogy megírják a szabványos optimalizálást, mert nem tudni, hogy ezt mikor kapja meg a Windows. Barycentric állítólag lesz Intelre, míg GeForce-ra nem, ott inkább lassít. Hiába optimalizálás, nem erre tervezték a Fermi alapjait, így nem hasznosak rá a barycentrik optimalizálások. Intelen is csak azért működnek, mert gyakorlatilag ott a co-issue lehetőség az EU-kban.Amire érdemes figyelni az a parancsgenerálás, és a GPU etetése. Ez sokkal hatékonyabb lett az új Snowdroppal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #39249 üzenetére
Ubisoft pre-briefing. A GDC-n lesz róla előadás.
A Far Cry 5-ben sincs a 8 GB-os kártyákhoz képest. Nem itt mutatkozik meg a több memória előnye, hanem az akadások számában, ahogy Scott Wasson itt meg is mutatta: [link]
Fontos megérteni, hogy a mai motorok streaming vezérlése miatt az átlagra csak akkor van igazán befolyással a VRAM mennyisége, ha az nagyon kevés. Ha némileg kevés, akkor az átlag sebesség meglesz, de a mérés intervalluma alapján lehet számolni az 50 ms felett elkészült frame-ek mennyiségét.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Valdez
őstag
válasz huskydog17 #39260 üzenetére
-
gV
őstag
válasz huskydog17 #39272 üzenetére
nálam motion blur off minden más on és max, 4k-n ~45fps (a repülő lezuhanás után Jonahal találkozásig) 2080-al (csak volt értelme várni a NG+-al)
-
atok666
őstag
válasz huskydog17 #39278 üzenetére
Fake - meg lett mondva, hogy az RTX csak 720p lesz elfogadhato sebessegu.
Atok
-
Kolbi_30
őstag
válasz huskydog17 #39286 üzenetére
Imadom ezt a játékot
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
CsonkaImo
addikt
válasz huskydog17 #39311 üzenetére
Munkába vagyok, így nem tudom megnézni a videót. Milyen konfigon fut a játék?
-
válasz huskydog17 #39332 üzenetére
pcgameshardware.de meg mindig kb a legjobb.
anno az offline ujsagjuk is zsenialis volt
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
félisten
válasz huskydog17 #39351 üzenetére
Majd egy ilyesmi, kisebb kiadásban [link]
Kár, hogy ilyenről nem születnek cikkek a PH-n."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
pengwin
addikt
válasz huskydog17 #39433 üzenetére
Szép, szép, de konkrét számokat és méréseket sehol sem írtak a CPU terhelésről.
Ha ilyen CPU limitbe futnak, akkor nyugodtan lehetne egy mag-lekapcsolós tesztet is csinálni, mert az Anno sorozat tudtommal eddig sem volt a többszálúsítás éllovasa.
Üdv, pengwin
-
pengwin
addikt
válasz huskydog17 #39442 üzenetére
Az a GPU Load grafikon nem lehet helyes a Vulkan API-nál.
Nem gondolhatják komolyan, hogy a Vulkan 20-30% közötti GPU Loaddal hozza a DX11 teljesítményének 95%-át. Ott nem jelzi helyesen a program a GPU terhelést.
To be honest, the game, especially on the NVIDIA GeForce RTX2080Ti, was almost unplayable due to these stutters.
Hát igen, vicces az RX580 teljesítménye alá jócskán beeső minimum FPS. Mondjuk azt költői túlzásnak érzem, hogy egy játék 51 FPS-re droppolva játszhatatlan legyen. Főleg bármilyen *sync kijelzőn.
De mégis mit tud ez a játék, hogy egy sok százezres 2080Ti csak ekkora sebességgel tudja futtatni FHD-n?Nem tűnik olyan forradalminak sem látvány, sem játékmenet, sem AI szempontjából, ennél jóval többre kéne futnia a 2080Ti teljesítményének.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
gejala
őstag
válasz huskydog17 #39442 üzenetére
Mitől lenne hulladék? Én össze szoktam vetni a saját eredményeimet azokban a játékokban, amik nekem is megvannak és eddig még mindig ugyanazt kaptam, amit ők. Persze néha kicsit fura dolgok jönnek ki náluk, de ez mindenhol előfordul. Még a ph-n is.
Én TPU, Techspot, Guru3D, HardwareCanucks, AnandTech és Gamegpu kivételével senkinek nem hiszek már, túl sok teljesen kamu mérést láttam már máshol.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #39475 üzenetére
Azért én használom, mert lényegesen jobb, mint a DX11-es leképező. Igaz 4 GB VRAM miatt nem tudok maximális textúrával menni, de csak abból kell visszavenni, és sokkal jobb sebességet kapok Vulkan alatt.
Én Vulkanon is azt látom, hogy jó minden. Igaz GeForce-szal még nem próbáltam. Annyi van, hogy van egy másfél-két perces periódus, amin át kell esni az akadásokat tekintve, és utána nincs egy szál se. Ez minden programindításnál így van, de két perc alatt megszűnik. Kivéve max grafikán, ott sajna kevés a 4 GB VRAM. De ez van, DX11 alatt is kevés.
Abszolút nem fut szarul, ha a 19.4.2-es meghajtótól használod. Én már egy újabbat használok, de az még béta, van nem kevés egyéb problémája, viszont még a 19.4.2-nél is újabb a Vulkan implementáció, és a WWZ-ben úgy kb. még gyorsul 5-10%-kal.
Amikor olyan újításokat használ egy program, mint mondjuk a subgroup arra azért nehéz tökéletes drivert csinálni a startra. Az AMD a saját meghajtóit a saját kiterjesztéseire írta, de ezek ugye eleve nem szabványos shaderek a program oldalán, tehát csak AMD-re tesztelik őket, és nyilván egy gyártóra jól lehet ezeket optimalizálni. A WWZ már nem használ gyártónként eltérő shadereket, hanem szimplán a subgroup függvényeket hívja meg, amely szabványos megoldás, viszont így már nem tudsz a shaderből nagyon gyártóspecifikus lenni, vagyis figyelembe kell venni az AMD mellett az NV-t és az Intelt is. Ezeket a shadereket viszont nem teljesen úgy kell fordítani, mint a régieket, mert régebben az történt, hogy egy shader a GPU-n csak egy szállal futottak. Itt a szál nem ugyanaz, mint a CPU-nál, inkább lane-nek szokás hívni, de a lényeg az volt, hogy csak a lane volt definiálva program szintjén, miközben a GPU-k szálszintű párhozamosságra tervezett megoldások, vagyis alapvetően képesek arra, hogy több lane-t futtassanak egy wave-ben (a wave-et a Vulkan subgroupnak hívnak, igazából mindegy a név). Tehát a legacy shadereknél a GPU-k még nem mondták meg az alkalmazás felé, hogy egy waveben/subgroupban hány lane-t képesek futtatni párhuzamosan, vagyis a shader fordító nem tudott más tenni, mint logikailag egy lane-re fordítani, és utána összefűzni a munkákat. Ez viszont nem igazán hatékony, mert a meghajtó számára nincs túl nagy mozgástér arra vonatkozóan, hogy egy shadert milyen GPU ISA-hoz közeli kóddá fordít. Ezért vezetik be az újabb nyelvek a szálszintű párhuzamosságot. Ezt ugyan az AMD már jó ideje elérhetővé teszi kiterjesztésekkel, de mint írtam, ilyenkor a fejlesztőknek specifikus shadert kellett írni AMD-re, aminek vannak karbantartási költségei is. Persze akkora gond ez nem volt, mert az AMD kiterjesztései gyakorlatilag úgy lettek megírva, hogy kis módosítással megegyék a PS4 kódjait, tehát akkora munka ebből így sem volt, viszont egyrészt a karbantartás így is költség, másrészt ezekkel a kódokkal az NVIDIA és az Intel semmit se tudott kezdeni. A szabványos megoldás ugyan picit kevesebbet tud, mint az AMD-é, pár függvény hiányzik belőle, de ezeket amúgy sem használták annyira, illetve a szabványosság nagy előnye, hogy az Intel és az NVIDIA is célozható. Viszont annyira más shader fordítót igényel, hogy elég sok munkát újra kell kezdeni, ugyanis már logikailag több lane-re kell fordítani, mivel a korábbi szálszinten soros feldolgozást felváltotta a szálszinten párhuzamos (a szál itt megint inkább lane-t jelent). Emiatt hiába írtak a gyártók akármilyen hatékony shader fordítót az elmúlt években, azt a know-how-t nagyrészt dobhatják ki, mert teljesen más fordító kell erre az új modellre. Az AMD is a saját kiterjesztéseihez írt fordító módosítását használja, míg az Intel és az NVIDIA számára ez nagyon új terület, ők nem igazán foglalkoztak ezzel a kérdéssel kiterjesztés szintjén, tehát nem sok tapasztaltuk van arról, hogy mi az optimális. Az AMD-nek pedig hiába van itt tapasztalata, más szabványos shaderről fordítani, illetve olyan shaderről, aminél a kiterjesztés specifikációját te magad írtad. Tehát ezzel nekik is lesz munka, csak némileg jobb teljesítményszintről indulnak a GPUOpen intrinsics miatt.
Egyébként valakinek mindig kell lennie elsőnek. A Doom amikor elsőként bevetette a Vulkan API-t, ugyanígy csak az AMD-nek kedvezett, mert akkoriban az NV drivere sokszor OpenGL alól hívogatta a Vulkan API-t, az meg persze, hogy nem gyors. A Doomnak persze probléma volt az allokációval is, de arra ugye jött egy NV kiterjesztés (NV_dedicated_allocation), amiből később szabvány (VK_KHR_dedicated_allocation) lett. Itt a Khronos Group nagyon sok dolgot csak átmásolt a Mantle-ből, aztán túl későn derült ki, hogy ez nem jól mappelhető GeForce-ra, és ezt az előbb említett kiterjesztéssel korrigálták. De akkor is a Doom az első Vulkan cím volt, és az első problémába bele is futott, pedig nem a Doom leképezőjével volt a gond, hanem csak azzal, hogy úttörők voltak, és az úttörők találják meg az adott ökoszisztéma gondjait is. De aztán jöttek az új NV driverek, és elkezdett gyorsulni a játék. Eltelt a megjelenéstől nagyjából egy év, és elég szépen teljesítettek a GeForce-ok is. Most a WWZ fejlesztői bevetették a subgroupot. Bevállalták az úttörő szerepet, és mint mindig beleütköztek a problémákba. Ettől a Vulkan implementációjukkal, ugyanúgy nincs gond, ahogy a Doomnak se volt, de a driverek nem állnak készen. De ettől az NV nyilván meg fogja írni jól a fordítót. Ezen eleinte elég sokat is lehet javítani. Lehet, hogy beletelik négy-öt hónapba, de ugyanúgy meglesz a támogatás, ahogy a Doomnál, mert nem ez az utolsó játék idén, ami subgroupot használ. Például a Quantic Dream is subgroupra tudja portolni a PS4 intrinsics függvényeit. Más lehetőségük nem igazán van, mert az AMD SPIR-V kiterjesztései csak Radeonon működnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
válasz huskydog17 #39487 üzenetére
A Vulkannal tapasztalt problémák az API vagy a programozók hibája?
#tarcsad
-
nagyúr
válasz huskydog17 #39536 üzenetére
és mennyi az a több? 1-2 fps? egyébként egál? esetleg másik jelenetnél fordítva? mert akkor a játék dx12 módja nem helyez előnybe egyik gyártó kártyáit sem, és ennyi a történet.
más kérdés, hogy a td2 fórumban senki nem fogja neked dícsérni az nv dx12 driverét. van, akinél óránként dől össze, van akinél ritkábban, van akinek gyakrabban.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
félisten
válasz huskydog17 #39598 üzenetére
lol nem gyenge
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #39598 üzenetére
Megvárhatták volna az AMD-s "game ready" drivert.
Most jött ki.(19.5.1).Nem keveset gyorsul vele a Radeon VII.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #39601 üzenetére
Köszi az infót.
Annyira nem olvastam utána csak láttam hogy nem a legfrissebb driverrel tesztelték.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #39603 üzenetére
Estére ígértek választ, hogy miért ilyen a GeForce frame time. Annyit mondtak, hogy van magyarázata és javítható is, csak nem tudta elmagyarázni a marketinges.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
válasz huskydog17 #39603 üzenetére
Ami azert szerintem problemas a jatekkal az az hogy mar 1440p-ben is kifogy a szusz a legtobb kartyabol. Csak a mostani (2080Ti, 2080, Vega VII) es elozo gen (1080Ti) csucskartyai hozzak a 60FPS-t. Na meg a 2070 legalabb a 60 atlagot is. Azert ez eleg durva, van vagy lett volna meg ott mit csiszolni, mert ha 4K-n kohog a jatek az meg ertheto, de hogy mar 1440p-ben is problema legyen egy markenyi csucskartyan kivul az enyhe tulzas.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz huskydog17 #39606 üzenetére
es a just cause 4 sokkal de sokkal jobban fut a haromnal. marmint nem benchmark korulmenyek kozott hanem amikor az ember atment egy toltesi hataron vagy amikor felrobbant veletlenul egy fel bazis
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
GodGamer5
addikt
válasz huskydog17 #39606 üzenetére
Ahhoz képest sokkal szebb is. Nagy hulladék ez a JC4.
proci985: Ekkora downgrade mellett nincs is min csodálkozni.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #39603 üzenetére
Na szóval semmi komoly para nincs. Arról van csak szó, hogy a memóriamenedzsmenthez egy nem módosított AMD VMA-t használnak, ami ugyan működik, de némelyik puffert elér a CPU és a GPU is. Na most ezeket a VMA a Radeonokon a videomemóriába helyezi, és itt éri el őket a CPU és a GPU, viszont GeForce-on ilyen memóriatípus csak a rendszermemóriában van ezért itt a rendszermemóriában lesznek ezek a pufferek. Emiatt a GeForce nem csak a VRAM-ig megy értük, hanem a sokkal távolabbi rendszermemóriáig. Ugyanakkor igen pici adatokról van szó, tehát annyira erősen ez nem befolyásolja az élményt, de persze mérhető lesz, hogy nincsenek ott a VRAM-ban.
A megoldás lényegében annyi, hogy a VRAM-ba kell őket menteni más memóriatípusba, és kell írni rá egy módosított menedzsmentet, ami kimásolja a puffereket a rendszermemóriába, majd vissza. Erre jó az aszinkron transzfer az API-ban, csak az AMD VMA eléggé általános middleware, így nagyon specifikus igényekre nem kínál megoldást, de a nyílt forráskód miatt átírható.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen