- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- YouTube
- Aliexpress tapasztalatok
- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- OpenWRT topic
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Mesterséges Intelligencia topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rendkívül érdekes dolgok láttak napvilágot.
Először a hír, amely már tény:
Az AMD a VGA-k után az APU-k mellé is csomagol teljes értékű játékot. Bizonyos A8, illetve A10 APU-k mellé a legújabb SimCity játékot adják ajándékba, egyelőre azonban még kérdéses, hogy hol lehet majd ilyen központi egységekhez jutni és hogy pontosan mely modellekhez fog járni az ajándék-szoftver.Most jöjjön a nem kevésbé érdekes legfrissebb pletyka:
A Fudzilla szerint az AMD idén újabb Never Settle csomagot akar összeállítani, amihez állítólag már 2 cím be is van zsákolva. Ennek fényében a sokak által oly nagyon várt Battlefield 4 és a Ubisoft új, ütős nagyágyúja, a Watch Dogs benne lesz a csomagban, azaz Gaming Evolved címek lesznek. Ami tovább fokozza az izgalmakat, hogy állítólag egy harmadik, eddig még be nem jelentett, PC-exkluzív cím is szerepelni fog a csomagban. Erről még semmit nem tudni. Ezek az információk tehát pletykák, tessék őket fenntartással kezelni!Véleményem szerint a BF4 várható és logikus, hogy GE cím lesz, de a WD-nál már nem vagyok meggyőződve róla, bár az a játék már most brutálisan jól néz ki. A harmadik címhez pedig indulhat a találgatás. A Fudzilla nem aprózta el a dolgot és rögtön a Half-Life 3-ra tippelnek, de szerintem nem az lesz, mert ugye tudjuk, hogy a Valve nem tud 3-ig számolni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Tééééényleg a Project Phoenix! Ez ki is ment a fejemből.
Hm...ez így tök logikus, akkor ez lenne az első játék, ahol a vörös szépséget irányíthatjuk. Gondolom oda is terveznek TressFX-et, hiszen Ruby haja megnőtt.Amúgy van valami "insider" infód arról, hogy a Watch Dogs fejlesztői, azaz a Ubisoft Montreal szándékozik-e maradni az AMD-nél vagy sem? Mennyire voltak elégedettek a FC3 esetében? Az AMD-nél még mindig kalapálják a FC3 kódját, hogy gyorsabb legyen, vagy vége a javításoknak végleg?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz BlackSoft #1732 üzenetére
"Hol van itt 10-15% gyorsulás? Sehol, lassulás látható a tesztben. És még hol van az ígért 45%? Sehol nincs, és nem is lesz BF4 alatt az biztos."
A világért sem akarok beleavatkozni, belecsöppenni a vitátokba, de ez a mondat számomra teljesen érthetetlen. Neked ezek az eredmények mit mondanak?
Akkor nézzük az eredményeket százalékban is. Tehát 10-15, de legfeljebb 45%-os gyorsulást vársz. Ehhez képest tekintsd meg a PCGH eredményeit a fenti két képen! A különbségeket feltüntettem neked százalékokban is, hogy még könnyebb legyen értelmezni:
BF4 - Single Player - Radeon R9 290X - Mantle előnye D3D11-hez képest:
720p: 42%
1080p: 29%
1600p: 15%BF4 - Multiplayer:
720p: 86%
1080p: 36%
1600p: 27%Nem értem miért írod azt, hogy sehol sincs, illetve elhanyagolható a Mantle előnye. A PCGH tesztje ráadásul nem az egyetlen, ahol hatalmas különbségeket mértek a két API között. Rengeteg teszt számol be több tíz százalékos gyorsulásokról.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz BlackSoft #1768 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem azt a tesztet, amit az 1707-es hozzászólásban illesztettél be egy képen. Az általad prezentált, PC Perspective tesztben lévő, 1000 dolláros Core i7-3960X gyökeresen más kategória, mint egy 340 dolláros Core i7-4770K.
Érdekesség, hogy az általad beillesztett képen egy Single Player pálya szerepel, ahol köztudott, hogy alapból jóval kisebb a különbség, mint MP alatt. Maradva a PC Perspective tesztjénél, találunk MultiPlayer részt is:1080p (27% előny):
1600p (32% előny):
Ez ugyan egy 170 dolláros AMD A10-7850K APU, de a tesztben sajnos nem szerepel, hogy az 1000 dolláros Core i7 hogyan szerepelt MP alatt. Nem is értem miért nem rakták bele.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz BlackSoft #1771 üzenetére
Ezt egy kicsit megfordíthatjuk:
Minek vegyen az ember 1000 dolláros CPU-t, amikor a 170 dolláros APU-val többet ki tud sajtolni a játékból?
A lenti eredmények rendkívül érdekesek:SP (Dam) with Intel Core i7-3960X (1600p):
SP (Dam) with AMD A10-7850K APU (1600p):
#1778: Eh, megelőztél. Most miért hozod fel a renderelést, amikor a Mantle-ről és a BF4-ről volt idáig szó? Nem értem. Remélem következőnek nem a felhős szervereket akarod felhozni!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"Persze, volt játék, amit remekül kihajtott, pl. Tomb Raider 2013. De az valami rekord cpu-igénytelen game amúgy."
Így van, ez amúgy azért van, mert a 2013-as Tomb Raider PC verziója messze a leghatékonyabb GPU kihasználásban a piacon lévő játékok közül. A Nixxes egyet jelent a kiváló és példaértékű PC verzióval.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"Például a Tiled Resources funkciót sok fejlesztő várta és senki sem épít rá ma."
Miért, a Farm51 dobta volna a DX11.2-t?
Amúgy most hallgattam végig Brad Wardell interjúját és több érdekes dolgot is mond. A low-level API-k leginkább stratégia és RPG játékok esetében mutatják ki a foguk fehérjét. A GDC-n olyan demót fognak mutatni, amely mellett a Star Swarm elavultnak fog tűnni, ezen felül az AMD egy nagy és őrült dologgal fog előállni.
Most már csak azt nem értem, hogy egy felhasználó honnan a fenéből veszi a 600k draw call-t? A hülyeséget sajnos más sajtó átvette. Itt mindössze egy Intel által készített DX12 demóról volt szó, ahol a MS új API-ja 60.000 rajzolási paranccsal működött, míg egy a DX9 kb 5.000 parancsot bír (a fent linkelt interjúban 29:12-től beszél erről). Ebből hogy a túróba csináltak 600k vs 6k draw call-t?
Nagyon várom a GDC-t, több nagy bejelentésre készülnek, én legfőképp az AMD őrült dobására vagyok kíváncsi. Abu, egy apró információmorzsád nincs erről véletlenül?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Zöme NV partner? Pont, hogy fordítva, a AAA stúdiók/kiadók zöme AMD partner. Abu az előbb fel is sorolta őket. Az NV-nél az Ubifos és a Warner szerepel.
#5213: Ja, egy előre megrendelt reklámot láthattunk, amit a MS és NV fizetett és egy olyan motort mutogattak, amit egy az egyben kidobnak a kukába, mert játékra teljesen alkalmatlan. A Square Enix az AMD egyik legnagyobb partnere, és a Nixxes-t még meg sem említettük.
Szerk.: Eh, Abu megelőzött.
Abu: Szerintem a három NV partner közül a CI Games jobb minőséget produkál ma már, mint a másik kettő, komolyan mondom.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Ezt most te sem gondolhatod komolyan. Itt pont, hogy a fejlesztők a sárosak. Ki kötelezte őket, hogy szerződjenek le Shitworks-re? Senki, ők választották a zöldek a feketedobozait, innentől totál értelmetlen másra kenni, ez nem DX11 error. Saját maguknak keverték a sz*rt.
2013/14-es gameplay videókon gyökeresen máshogy nézett ki a játék, pontosabban fényévekkel szebb volt és simán lehetett vele játszani, érdekes módon ott is DX11-ben ment, de mégis sokkal-sokkal szebb volt. Miért demózták korábban a játékot ezerszer szebb grafikával és miért nem mondták, hogy a végső kiadás meg sem fogja közelíteni a korábbi demók látványvilágát? Nem mondták, sőt, pont, hogy mindvégig hitegették a játékosokat, hogy a végső build is pont úgy fog kinézni, mint a korábbi demók. Mi lett végül? Sokkal durvábban visszabutították a látványt, mint a Watch Dogs esetében.Bárhogy nézzük, itt pont a CDPR bakozitt egy óriásit, ez az ő saruk.
Nézd meg itt a 2-es kérdésre adott választ!
Ezek után nézzük meg a 2013-as kontra 2015-ös látványt.
Itt ugyanaz történik, mint a WD megjelenésekor, csak a W3-nál sokkal durvább butítás történt. Semmi értelme az API számlájára írni a fejlesztők hülyeségét. A Rockstar is bebizonyította, hogy egy bazi nagy open world játékhoz is lehet normális PC portot csinálni DX11 alatt, csak kicsit foglalkozni is kéne a PC verzióval és nem torony magasról tojni a PC játékosok fejére. A CDPR pont ez csinálja, amellett, hogy jól pofán köpik őket a butítással és még hülyének is nézik őket. (Tiszta Ubi 2)
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Igen, az egyértelmű, hogy a lengyel csapatnak kisebb a büdzséje, mint egy nagy stúdiónak, bár itt azért halkan megjegyezném, hogy sok olyan stúdió van, melyek sokkal kisebbek, mint a CDPR, nagyságrendekkel kevesebb pénzből gazdálkodhatnak és mégsem mentek el az NV-hez, mert jól tudták, hogy az mivel járna. Biztosan megvan a CDPR-nek az oka, hogy lepaktáltak a zöldekkel, de nagyon jól tudták, hogy mivel jár. Mivel elfogadták a kockázatokat, tudták azt is, hogy jó esély van arra, hogy a 2013/14-ben mutatott látvány nem fog működni a végleges kiadásra. A fejlesztőknek a következőket kellett volna tennie annak érdekében, hogy ne legyen ez a botrány körülöttük, simán megúszhatták volna ezt, ha:
- Hónapokkal a release előtt kiadnak egy hivatalos közleményt, miszerint a játék végleges változatának látványvilága meg sem közelíti a 2013/14-ben bemutatott demókét (ja hogy akkor elúszott volna sok előrendelés? háááát meglehet)
- Amennyi hónapot elpazaroltak a GW működésére (kikapcsolására), annyi idő alatt bőven tudtak volna saját effekteket is készíteni és akkor nem kellett volna ennyit butítani
- Mivel egyértelmű a butítás, nem kéne a játékosokat még most is hülyének nézni és tovább hazudozni, hanem ha lenne egy kis gerincük kiállnának a játékosok elé és egy bocsánatkérő nyilatkozatot tennének (ez a Valkve-nek sikerült)
- Ha náluk sokkal kisebb független stúdiók nem szorulnak az NV pénzére a több éves fejlesztés alatt, akkor a CDPR miért szorul rá?Itt kizárólag a CDPR hozzáállásával és kommunikációjával van a nagy probléma. Elhisszük, hogy ők megpróbáltak mindent megtenni, hogy ne kelljen butítani, de a gond, hogy a kommunikációjuk a játékosok felé a lehető legrosszabb!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Elég nagy hiba. Ha a Ghost Games a 30 FPS mellett dönt, akkor mi fog lejönni a legtöbb PC játékosnak? Az, hogy az új rész PC portja is egy kalap trágya és sokan valószínűleg a Frostbite 3-at is sz*rozni fogják. Az AMD megköveteli a partnereitől, hogy jó minőségű PC portokat készítsenek, a Frostbite 3 pedig az egyik legfejlettebb motor a piacon. Ha ezek után hagyják a 30 FPS-t PC-n, az nagy tökön lövés lesz mind az EA mind az AMD számára.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Igen tudom, a legújabb verziót használja, de mivel még nem emelték a számozást, nekem még mindig csak 3.
Amúgy értem, hogy a fejlesztők döntése, de nagyon rossz reklám lenne nekik, ha megint menne a sok anyázás a fórumokon, hogy nem képesek összerakni egy normális PC portot.
Szerintem (pontosabban remélem) a jövő heti E3-on ki fog derülni.
#6246: Nézd meg a Studio Wildcard-ot! Minden idők legrosszabb UE4 implementációját csinálták (ARK című EA játék), a performancia kiritikán aluli, erre bejelentik a Shitworks-öt. Na, így kell torony magasan lesz*rni a minőséget!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Nem az NV-re céloztam, hanem az ARK fejlesztőire. Még el sem kezdték javítani a nagyon súlyos teljesítmény problémákat, de már tervezik a Shitworks-öt.
Ha egy játék Shitworks-öt használ, nem az NV-t kell elővenni, hanem mindig a fejlesztőt.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Ez a GRID egyszerre nevetséges és szánalmas:
A Gaikai és az OnLive több éves tapasztalttal a hátuk mögött lehúzták a rólot, de majd az NV nulla tapasztalattal megmutatja hogyan kell! Igen, igen.....én nem hiszek a mesékben.A Capcom-nak mi a fő motorja és milyen PC portokat raktak le eddig?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Malibutomi #6261 üzenetére
Nem kell, mindössze annyit kellene tenniük, hogy leállítják az NV architektúrák visszafejtését. Ez nem kevés erőforrást visz el, továbbá ha leállítanák, akkor utána az NV kapkodhatná a fejét, hogy a legdrágább kártyájukat elveri egy középkategóriás AMD VGA.
Emlékszünk mi volt kezdetben a Ryse PC verziójánál? Pontosan ez történt, a Crytek jók csinálta. Nem voltak hajlandóak visszafejteni a zöld architektúrákat, így az NV kártyák teljesítménye a béka segge alatt volt. Ahogy megjelent a játék, az NV rögtön ment a Crytek-hez segíteni.Majd kíváncsi leszek, hogy Jim Anderson mit fog kitalálni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"Egyszerűen sok esetben nincs is lehetőségük az optimalizálásra, mert egy vagy két vízfejű a vezetőségben, különböző értelmetlen szerződések megkötése után nem engedi meg, hogy a technikai csoport célirányosan dolgozzon, vagy esetleg nem adnak rá pénzt."
Pontosan, ezzel tökéletesen egyet értek.
Amúgy a kisebb független csapatoknál a Rebellion mellett én még megemlíteném a Croteam-et és a Flying Wild Hog-ot, ugyanis ez a két csapat is saját motort fejleszt. Mondjuk ez a két banda igazi ős PC-s, beleértve a vezetőséget is, szóval a nagy stúdiók tőlük tanulhatnának!
A Panta Rhei motorral milyen játékok fognak érkezni PC-n?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Szerintem a Hairworks 1.1-es változatával már nincs gond minőség szempontjából. Na persze továbbra sem valószínű, hogy a zöldek kiadják a forráskódot, vagyis nem változtatnak a fekete doboz hozzáállásukon.
Bár őszintén szólva a TressFX 3.0-nak a Deus Ex-ben az égvilágon semmi értelme, úgy értem ott abszolút nem tudja kimutatni a foga fehérjét, de egy női karakterné már igen. Talán majd ha valami csoda folytán néhány éven belül kiadják a Rise of the Tomb Raider PC portját, ott talán láthatjuk a TressFX 3.0-t, bár szerintem addigra az effekt az 5.0 verziót is eléri.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Egy ilyen GPUView tesztet egy olvasó is végre tud hajtani? Mi kell hozzá?
Lecsekkoltátok az új Serious Engine 4-et és a Road Hog Engine új verzióját, hogy ez a kettő hány százalékot ér el? Nagyon kíváncsi lennék rájuk (mindkettő DX11). Ezeket én is meg tudom nézni valahogy?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz deadwing #8455 üzenetére
Nem, nem jól látod. A Serious Engine 4 DirectX 11-re lett tervezve és felépítve, ez az alapértelmezett API alatta, de van egy DX9 Render, ami egyfajta safe mode, vagyis ha valami nagy gond akad, a DX11 móddal, akkor ott a backup API. Amúgy a Serious Engine 4 szerintem iszonyat jól sikerült: nem csak brutális mennyiségű testreszabhatósági opcióval szolgál, de nagyon gyors is.
Jó mondjuk igaz, hogy egyelőre a "Talos Principle"-ben láthattuk eddig, ahol ugye nem kell sok mozgó ellenfelet rajzolni, de a motort állandóan fejlesztik, hogy majd a Serious Sam 4 alatt is kifogástalan legyen.A Croteam amúgy a Serious Sam 3-nél kezdett el a DirectX 11-el kísérletezgetni, ott a Serious Engine 3.5 kapott egy kísérleti DX11 Rendert-t, de az még nagyon pre-alfa fázisban volt, na meg ugye a 3.5-ös motort még DX9-re építették, ezért nem is nyertek ott sokat a frissebb API-val. A Serious Engine 4 már teljesen más, ezt az alapoktól DX11-re tervezték, így nagyságrendekkel gyorsabb, mint az elődje. Ja és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a horvátok is a fotogrammetriát alkalmazzák, amivel brutális részletességet lehet nyerni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"Esetleg egy PC-s port eljusson arra a szintre, amivel tele vannak a Sony exkluzív címek, hogy tényleg brutálisan szétverhető"
Red Faction széria
"az AI is olyan, hogy bekerít, meg dobálja vissza a gránátokat, vagy ketten folyamatosan lőnek, a harmadik meg dob egy gránátot, a negyedik a sziklafalon mászik mögéd, hogy kirobbantsa a menedéked, szóval ezek a tipikus Uncharted jelenetek."
Hm...ilyet már 2005-ben is láthattunk (F.E.A.R.), de az újabb címekben is van (Splinte Cell Blacklist).
Továbbra sem értem miért forradalmi a konzol exkluzív címek AI-ja, semmi különlegeset nem látok bennük.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz gtamate2 #9378 üzenetére
Szerintem is nagyon jó vétel az R9 380, sőt szerintem az a legjobb, főleg az UVD 5 és VCE 3 egységek miatt, ezek már piszok erős fixfunkciós egységek, a 4kp60 sem gond ezeknek, míg az előző generációk nem tudnak mit kezdeni például a 4k-val.
Bár azokat én jelenleg úgysem használnám ki, a jelenlegi UVD 3 és VCE 1 is bőven tökéletes számomra.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
válasz Ren Hoek #9558 üzenetére
Ez azért nagyon érdekes, mert a Rise of the Tomb Raider PC verziója 2016 elején, az első negyedévben fog megjelenni, így a Nixxes-nek egyszerre két AAA címet kell elkészíteniük PC-re, ráadásul ugye a Rise of the Tomb Raider DX12 exkluzív lesz. Bővítették a Nixxes csapatát, bírni fogják? Eddig kb. egy évet kaptak egy darab AAA cím elkészítésére, most meg néhány hónap alatt kell összedobniuk két darab AAA címet? Ez gondolom csak úgy lehetséges, hogy a Deus Ex Mankind Divided sem kap DX11 módot.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
válasz janos666 #11270 üzenetére
"Egyébként az AMD-nek is van ilyenje, csak "természetesen" megkérdőjelezhetőek a specifikációi is (1080p-ben nem támogat hivatalosan 30fps-től többet), illetve "nyilván" nincs rá megfelelő driver (15.7 óta halott) és "főleg" szoftver támogatás (tesztverziós opensource cuccok és az idióta RaptR), ezért sokak számára nem is létezik."
Bár már mások megcáfolták, én is meg tudom erősíteni azt, hogy ezek butaságok. Én is sűrűn veszek fel játékból anyagot és mindig a VCE motort használom, kiválóan üzemel, nagyon jó sebességet és képminőséget ad. Mindössze normális játék és normális VCE kód (implementáció) szükséges. Sajnos sok felvevő szoftvernél nagyon rossz a VCE kód, ezt saját bőrömön tapasztaltam. Ahol azonban normálisan írták meg, ott gond nélkül megy az 1080/60
Amúgy nekem "csak" első generációs VCE motorom van, de ez is nagyon jó képminőséget csinál még viszonylag alacsony bitrátán is. Itt a képletbe belejön az is, hogy az adott felvevő szoftver milyen képminőséget tud, vagyis mit tud kihozni az encoder-ből. A VCE második generációja ráadásul jobb képminőséget hozott magával, míg a harmadik generáció emellett alaposan megnövelte a sávszélességet, így elérhetővé vált a 4K felvétel is.Arra mondjuk én is kíváncsi lennék, hogy a legújabb fixfunkciós motorok között mekkora eltérés van képminőség között. Sajnos nem találtam sehol ilyen jellegű tesztet.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz #85552128 #11359 üzenetére
Nem tudom eldönteni, hogy az Ashes of the Singularity csak szánalmas vagy inkább nevetséges, de inkább mindkettő.
Végtelenül agyonhype-olt cucc, a PH által oly nagy mértékben istenített motorja, mely állítólag forradalmasítja a PC grafikát a CGI szerű render-ével...
Ennyi bullshit-et még nem olvastam egy játékkal kapcsolatban. Miért? Nézzünk csak rá, az egységek úgy-ahogy kinéznek, de a környezet finoman fogalmazva is ocsmány, mintha csak úgy odahányták volna. Kb. 15 éve volt ilyen. Ezután a fejlesztők előállnak egy ilyen végtelenül szánalmas magyarázattal, hogy a környezet nem annyira fontos, ez még viccnek is rossz!Van még tovább:
Tegnap jött ki az Ashes of the Singularity-hez optimalizált driver (nem úgy volt, hogy low-level API-nál nincs driver optimalizálás, mert minden ilyen dolgot a program kezel, akkor most mi van?), a Catalyst 15.10 BetaAz eredmény finoman szólva is sokkoló (negatív értelemben):
FullHD felbontáson (még csak nem is 4K!) max részletességen, de élsimítás nélkül(!) a luxus kategóriás FuryX ki tud préselni 39 FPS-t! A 100.000 Ft-os R9 390-es VGA kemény 29 FPS-t bír! FullHD és MSAA nélkül úgy, hogy a környezet kidolgozottsága a béka segge alatt van.Számomra ez a játék jelenleg csak egy brutális nagy átverés: nem elég, hogy bűn ronda, még nevetségesen sz*rul fut a legdrágább VGA-kon a vadonatúj DX12-vel is. Az rendben van, hogy DX12-vel valóban gyorsul a játék, de hiába ha egyszer még így is tetű lassú az egész.
Egy nagy és neves kiadót ilyennél keresztre feszítenének. Ennél még az Ubi ukrán stúdiója is sokkal jobb munkát végez.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Ha volt már, akkor elnézést!
Néhány napja csendben megjelent az első DirectX 12-es játék: Caffeine
Az új API átlagosan 20%-os sebességelőnyt jelent, a programot egyetlen ember (Dylan Browne) készítette az Unreal Engine 4 segítségével (4.9.2-es motorverzió).
A DX12 október 11-én került a játékba a v110-es patch jóvoltából.
A még csak 22 éves fejlesztő Twitter oldala.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
válasz daveoff #11468 üzenetére
Steam-en 7 euró, de van hozzá ingyenes demó is.
#11469 Malibutomi: Igen, látványra nem mutat semmi újat, sőt nem egy nagy durranás. Szerintem Dylan fogta az UE4 motort és ami benne volt, abból összerakott egy kis játékot.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz janos666 #11484 üzenetére
Hali!
Én még tavasszal próbálkoztam vele, akkor még nem volt olyan opció a RaptR-ben, hogy a felvételt lemezre mentse, így nem is foglalkoztam onnantól vele. Több más felvevő szoftvert kipróbáltam még akkor és a helyzet igen elszomorító volt, mert egy kivételével mind trehányul használta a VCE motort, már amelyiknél volt VCE implementáció. Ez alatt azt értem, hogy ha bekapcsoltam a VCE enkódolást, akkor általában vagy divetítés lett a vége vagy végtelenül pixeles ronda kép, rosszabb eseten mindkettő.
Volt/Van azonban egy olyan, amely kiválóan használja a dedikált fixfunkciós enkódert és ez a Mirillis Action. Ez gyönyörűen, frame drop nélkül veszi fel a játékokat, én 60 FPS-el veszek fel és hibátlanul működik. Én egy Radeon 7870-el veszek fel anyagot (első generációs VCE motor és sok órányi felvételt készítettem különböző játékokban) és semmiféle sebességbeli problémával nem találkoztam eddig, kiválóan veszi fel 60 FPS-el úgy, hogy valós időben, a felvétel készítése közben tömörít. A képminőség pedig szerintem szintén kiváló, legalábbis magas szintre állítva.Ha egy példaértékű, VCE-t támogató szoftvert keresel, bátran ajánlom neked az Action-t!
A legkisebb mértékben sem szeretnék itt xy terméket reklámozni, mindössze a tapasztalat nekem azt mondja, hogy egyelőre az Action használja értelmesen a VCE motort.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz mlinus #11499 üzenetére
A link alatt található felvétel alapból elég rossz, mert nagyon szaggat. Itt már jobb a helyzet. Az viszont biztos, hogy nem ez lesz a DX 12 húzócíme.
Ilyen szűk terek még a Doom 3-ban sem voltak. Ilyen környezetnél több száz FPS-el kéne mennie a játéknak normális optimalizálást feltételezve.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz mlinus #11578 üzenetére
Ez nagyon gáz.
Anizotróp szűrő nem létezik, az árnyékok kb. 3 méterre a játékos előtt rajzolódnak ki, sok és nagyon feltűnő pop-in, több helyen ocsmány textúrák. A grafikai szint kb. a 2005-ös PC szintet hozza, ez még old gen konzoloknál is ciki lenne. A God Rays és particle effektekkel büszkélkednek? Azok is kb. 10 éve jelen vannak PC-n.Nesze neked konzol exkluzív játék, majd azok megmutatják mit tudnak. Most lehet mondani, hogy dehát a PS4 erősebb, ami igaz is, na majd az Uncharted 4...oh wait...Uncharted 4 -> 30 FPS
Next gen forever!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Sajnos a Nixxes pályafutása sem hibátlan, ők is csináltak sz*r PC portot. Lehet, hogy többet, de egyet egész biztos. A Kane and Lynch 2 PC változata nagyon rossz, pedig azt is ők csinálták. V-Sync használhatatlan benne (brutális input lag-ot csinál és extrém mértékű szaggatásokat), e mellé még sz*r netkód (coop), grafikai és clipping hibák is társulnak. Mondjuk mindössze 6 ember dolgozott rajta, ami nem sok.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Na szép!
Szóval a BlueByte szinte az összes shader-t lecserélte gyengébb minőségűre, hogy jobban fussanak NV Maxwell VGA-k alatt? Nem gondoltam volna, hogy ez a stúdió ennyire el fog kurvulni. Mármint az tudtam (ahogy mindenki tudja), hogy az Ubi az NV egyik nagy s*ggnyalója, de hogy a BluByte így széttárja a lábát a zöldek csekkjének, arra nem számítottam.
#11798: A képeken én annyit látok, hogy a látótávolság nagyobb Ultra szinten, de ezt leszámítva szerintem egyáltalán nem annyira drámai a különbség.
Szerinted egy Radeon 7800-as....akarom mondani egy R9 270-es....akarom mondani egy R9 370-es VGA elbírna benne 60 FPS-t 1680×1050-es felbontás és kikapcsolt élsimítás mellett? Mennyi sebességbeli javulásra számítasz a megjelenést követő (post-launch) patch-ekkel?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Nos én azért még ilyen lassú játékmenetű RTS-nél is sokkal jobban szeretem a fix 60 FPS-t, a Settler 7-nél is jól lehet érezni, amikor 60-nal megy és amikor beesik alá.
Irónia On:
A Fallout 4-es hírhez pedig gratulálni tudok mind a Bethesdának, mind az NV-nek! Egy, a PC játékokban 2007 óta (vagy még előbb) jelen lévő effektet sikerült közös erővel kidolgozni. Azta mindenit! Irónia OffKönyörgöm, egy God Rays-t egy emberke is gond nélkül meg tud már csinálni. Ehhez kell két cég együttes munkája? Ezen már a Far Cry 4-nél is szétröhögtem a fejem, hogy ezt reklámozzák, aminek már abszolút alap feature-nek kellene, hogy legyen minden játékban. Szánalmas!
Bár mit várunk egy Gamebyro....akarom mondani egy Creation Engine-től? Ez is DX9-ben fog menni, mint a Skyrim?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Nem túl hosszú. Ami érdekes:
"When a rain storm rolls in, our new material system allows the surfaces of the world to get wet, and a new cloth simulation system makes cloth, hair, and vegetation blow in the wind."Ezért mondjuk piros pont jár, de itt is felmerül néhány kérdés:
1. A növényzet vajon reagálni fog a játékosra is vagy itt továbbra is szellem effektus lesz jelen?
2. Hair alatt vajon a főszereplő haját értik és/vagy az állatok szőrét is? Hogy akarják ezt megoldani, Hairworks-el vagy saját kóddal? TressFX-et itt biztosan kizárhatjuk.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Itt az újabb nagy ágyú:
Deus Ex: Mankind Divided Runs At Locked 30FPS On Xbox One & PS4
Deus Ex: Mankind Divided Locked to 30FPS on Consoles
Ez jó:
"It appears as though the new consoles really are far more underpowered than we thought back when they were first revealed- that PS4.5 might not be such a bad idea, Sony."Nesze neked next-gen konzol!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz velizare #11830 üzenetére
Na ez nagyon király, most kezd látszódni a Nitrous motor ereje, ilyet (AMD+NV VGA együtt dolgozik) még soha senki nem csinált, le a kalappal előttük, főleg, hogy gyakorlatilag duplázódik a sebesség miután berakták a Nano mellé a GTX 980-at.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz rocket #11833 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz pontosan, mivel a linkelt videóban nincs semmi különös a frametime-nál: Egy VGA (Fury Nano) esetén 30 ms környékén van, míg 2 VGA (mGPU mód) esetén 10-16 ms között, ez teljesen jó, így ki is jön a 30, illetve a 60 FPS sebesség.
#11834: Te jó ég! Ehhez képes a Shadow of Mordor 6 GB VRAM igénye egy nudli. A legtöbb pénzzel rendelkező kiadó adja ki a legtrehányabb PC portot? Na szép! Nézzük csak:
"MINIMUM (Steam):
OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB "Techpowerup:
"We also noticed game crashes as little as 10 seconds into gameplay, on a machine with 8 GB of system memory and a GTX 980 Ti."Huhúúú, milyen cirkusz lesz még ebből! Nem lepődnék meg rajta, ha ebből nagyobb botrány lenne, mint a Batman-ből!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz rocket #11839 üzenetére
A mikrolaggot a linkelt videóban nem is lehet látni, ahhoz túlságosan rossz a videó minősége (nem csoda, hisz mobiltelefonnal vették fel), ráadásul 60 FPS videó kéne hozzá.
Amúgy hiába memory leak, ez így akkor is Epic Fail, hogy 8 GB VRAM is elfogy! Ha normálisan rakták volna össze, akkor maximális grafikán ne mehetne feljebb 3-4 GB-nál. Szerintem itt nem csak memóriaszivárgás van, hanem - ahogy a Techpowerup is írja - nem jó a játék memóriamenedzsmentje.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Homefront: The Revolution Runs At 1080P@30 On Console, Unlocked On PC
"Homefront: The Revolution will use Physically Based Rendering and they are using the latest tech available for CryEngine to make it look as good as possible, with little touches such as water puddles drying when the sun comes out."
Na erre kíváncsi leszek, nem sok játékban van ilyen.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz FollowTheORI #11854 üzenetére
Nem.
Erre:
"with little touches such as water puddles drying when the sun comes out."Nem sok olyan játékot láttam eddig, ahol dinamikusan változik meg a textúra az időjárástól függően. Bár igaz, hogy ez már az ETS2-ben is van, de AAA shooter-ben még nem igazán volt. A tócsák felszáradnak ha kisüt a nap.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Call of Duty: Black Ops 3 Benchmark
Na ez aztán érdekes: a Radeon R9 290 gyorsabb, mint a Geforce 980
A Radeon 390X pedig a Geforce 980Ti sebességét hozza.Érdemes elolvasni ezt a részt:
"Jedoch sahen wir uns zum Reduzieren der Texturdetails von "Extra" auf die Stufe "Hoch" gezwungen, denn bereits in 1080p sind deutlich mehr als 4 GiByte Speicher gefordert, die bereits getestete GTX 980 lieferte ein sehr ruckeliges Bild, während die R9 390X dank 8 GiByte Speicher deutlich flüssigere und in 1080p um 50 % höhere Bildraten lieferte."
Ultra textúra esetén a Radeon 390X a 8 GB VRAM-nak köszönhetőn 50%-ot rávert sebességben a Geforce 980-ra. Mivel Ultra szinten játszhatatlan a játék 4 GB VRAM-mal, így vissza kellett venni a textúra részletességét magasra, hogy ne diavetítés legyen.
Egyelőre a PCGH még 6 VGA-val tesztelt, de ez a későbbiek folyamán egész biztosan bővülni fog.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Az még rendben is volna, de attól még egy rakat trágya az egész memóriamenedzsment. Egy rossz vicc, hogy ennek a játéknak nem elegendő a 4 GB VRAM, minek kéne 8 GB?
Ez a game horror szinten pazarolj a memóriát mind RAM mind VRAM téren. Egy trehány port lett. Úgy tűnik idén a Batman AK és a Black Ops 3 fog versengeni egymással a legrosszabb PC port címért.Egy kis kiegészítés:
Egyértelmű, hogy memória problémája van a játéknak, erre a fejlesztők az i5-öt okolják a teljesítmény problémákért?! Csökkenteni kell a feldolgozó szálak számát, hogy stabilizálódjon a framerate. Itt valamit iszonyatosan elk*rtak!
#11894: A fentebb linkelt tesztben még találni hasznos infót:
"Wir sind dem Stottern im Spiel im Spiel durch Abschalten des Hyperthreadings unserer Core i7-CPU Herr geworden, die CPU-Last liegt aber weiterhin sehr hoch. "Azaz a Hyper-Threading kikapcsolása segíthet. Próbáld meg kikapcsolt HT mellett, talán jobb lesz valamelyest!
#11891: Miért nem a PS4 kódot hozták át PC-re, ha már nem voltak hajlandóak változtatni a konzolos kódon?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Nagyon jó teszt a Computerbase-en
A cikkből néhány érdekesség:
Ahhoz képest, hogy Abu szerint egy az egyben átemelték a GCN kódot Xbox One-ról PC-re, a Fiji GPU-s VGA-k esetében súlyos problémák adódnak, vagyis Fury, FuryX és Nano esetében: Ha a játékos a "Shadow Map Quality"-t Extra szintre állítja (maximumra, ahogy azt egy luxuscikktől jogosan várja el a játékos), akkor a játék néhány fejezetben egyszerűen diavetítésbe vált, így játszhatatlanná válik. A megoldás, hogy a "Shadow Map Quality" értékét Extra-ról High-ra kell redukálni. Ez viszont elég gáz így. A CB munkatársai driver hibára gyanakodnak ,de még nem kaptak visszajelzést az AMD-től. Ez azért is érdekes, mert ugye a 15.11-es driver már ehhez a játékhoz elvileg megfelelő.
Maximális (Extra) grafikai szinten FullHD felbontásban a Geforce 970-es már kevés (3,5 GB VRAM miatt), de High szinten már nincs vele gond. FullHD felbontáshoz tehát legalább 4 GB VRAM kell. A játék amúgy sokszor nem hajlandó első próbálkozásra elindulni, van, hogy többször kell próbálkozni és előszeretettel fagyogat is.
4K felbontásnál a Fure előnye eltűnik, mert kifut a 4 GB VRAM-ból, de egyébként ezen a felbontáson egyik VGA sem képes folyékonyan futtatni a játékot.
2 GB VRAM-mal felszerelt VGA-val legfeljebb Medium szinten lehet játszani.A cikk végén a szerzők nagyon jól összefoglalták a lényeget, röviden és tömören:
"Technisch enttäuscht Call of Duty: Black Ops 3 in seiner derzeitigen Form. Ein Spiel darf hohe Systemanforderungen haben, wenn es im Gegenzug gut aussieht. Der First-Person-Shooter sieht jedoch höchstens mittelmäßig aus und läuft dennoch schlecht. Darüber hinaus ist das Spiel von Bugs geprägt und frustriert bei höchsten Einstellungen mit unfassbarem VRAM-Hunger, den die Qualität der Texturen im Gegenzug wiederum nicht zu rechtfertigen weiß. Dass Grafikkarten mit vier Gigabyte VRAM in Full HD bereits in Bedrängnis gelangen, ist absolut unverständlich. Dass das Spiel mitunter gar nicht erst startet oder mehrere Anläufe benötigt, trübt den technischen Eindruck zusätzlich.
Wenn das Spiel dann einmal läuft wie gewünscht, liefern AMD-Grafikkarten zum aktuellen Zeitpunkt eine etwas besser Geschwindigkeit als die Konkurrenzmodelle von Nvidia. Mindestens genauso wichtig wie die Rohleistung ist jedoch der Speicherausbau. Zu viel Speicher kann der Spieler für CoD: Black Ops III in der Tat nicht haben. Was jedoch nichts daran ändert, dass Call of Duty: Black Ops III technisch noch verbessert werden muss."
Véleményem szerint - a látványvilágot figyelembe véve - ennek a játéknak 2 GB VRAM mellett gond nélkül kellene futnia maximális részletességgel 1440p felbontáson, merthogy elég csúnyácska. Az, hogy 4 GB VRAM kell a FullHD-hoz, egyszerűen nevetséges és szánalmas, szimplán egy trehány, összehányt, rendkívül rossz minőségű PC port.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Kedves fórumtársak!
A Black Ops 3 tesztekből egyelőre abszolút semmilyen következtetést nem szabad levonni, mert a játék olyan nagyon rosszul fut, hogy az előzetes eredmények nem mérvadóak, ezt a tesztelők ki is hangsúlyozták, nem csak a PCGH, de a Guru3D is például el is tolta a tesztet, mert 6 óra szenvedés után sem tudtak értékelhető eredményeket kicsikarni belőle. A ComputerBase is fél napot rááldozott csak arra, hogy a játékot egyáltalán működésre bírják.
A PCGH is leállt, mert a jelenlegi 1.0 verzió használhatatlan, még tesztelésre is, javítás után új teszt lesz:"Zumindest in unserem Fall war Call of Duty: Black Ops 3 zum Launchzeitpunkt praktisch unspielbar. Bis zum Nachmittag dauerte es, bis wir das Spiel zumindest soweit zum Laufen brachten, dass wir erste Messungen machen konnten, obwohl schon zu diesem Zeitpunkt klar war, dass die Benchmark-Ergebnisse nicht gut werden würden und mit einiger Sicherheit ein Nachtest mit einem gepatchten Spiel nötig werden würde. Mit Problemen stehen wir indes nicht allein da, die Kollegen von Guru3D stellten den Test gleich ein, nachdem auch sie massive Performance-Probleme feststellten. Auch wir werden die Arbeit an Black Ops 3 nun vorläufig einstellen, bis die Ursache der Probleme erkannt oder behoben wurde."
A BO 3 tehát a jelenlegi állapotában egy katasztrófa (mintha az Iron Galaxy csinálta volna ezt is), még tesztelésre sem lehet felhasználni, ezért az eddigi méréseket tessék erős fenntartással kezelni!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
The Witcher 3 Hairworks Reloaded!
Még szerencse, hogy van lehetősége a játékosnak kikapcsolni a tesszellálást a Low opcióval. Amúgy én abszolút nem vagyok elájulva a látványtól, szerintem csúnyácska a játék, alaposan meglátszik az múzeumba illő Gamebyro...öööhhh.......vagyis Creation Engine elavultsága.
A GamingBolt is jól látja, el kéne már dobni azt az ősöreg motort.Amúgy igen, igazad van, még szerencse, hogy le lehet venni Low-ra, ez ilyen "öröm az ürömben" jelenség. Ha már sz*rt raktak a programba, akkor lehessen kevésbé sz*r.
A CD Projekt-nek is így kellett volna megoldani a Hairworks-öt a Witcher 3-ban.
Kíváncsi leszek, hogy hány tesztcikkben fogják ezt észrevenni. (Fogadni mernék, hogy egyikben sem, de remélem nem lesz igazam.)[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.