Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz b. #39189 üzenetére

    11GBs modell 4Kra jo, hiaba tud a jatek 13GBt is megenni, nem latszik kulonbseg.

    8GBvel meg jatszhato, de ha biztosra akarsz menni, akkor 1440p ajanlott inkabb.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #39189 üzenetére

    Azt, hogy a kilengések nem túl nagyok, így érzésre jellemzően nem számítottak, de alacsony sebességnél eléggé észrevehetőek voltak.

    A másik bejegyzés, hogy a játék 4K-ban 13 GB-ot kér max textúrák mellett, de nincs érezhető hátránya a 11 GB-os kártyáknak. 8 GB-ot kér WQHD-ben és 6 GB-ot Full HD-ben.

    (#39188) huskydog17: A streaming rendszerű textúrázás miatt ugye pont az a lényeg, hogy a memória igazából sosem fogy ki amolyan hard jelleggel, hanem állandó töltögetés lesz. A TechReportos Scott Wasson nemrég csinált egy mérést a korábbi tesztrendszerével, hogy hol számít igazán, ha nincs elég memória: [link] ... lényegében a memóriatöltéseknél mindig 50 ms fölé csúszik a frame-time. Igaz ez itt a Far Cry 5, ahol ugye még a DX11-es meghajtó él, így még a driver menedzselte a memóriát, de az látszik, hogy ha átdobod a hagyományos VRAM modellt HBCC-re, vagy raksz még egy csomó memóriát a GPU mellé, mennyivel csökken a kilengések száma. Az átlag fps tekintetében viszont ez nem igazán látszik.

    Ezért nem túl szerencsés egy normál menedzsmentet használó VGA-t a Division 2-ben a HBCC-s Vegákkal összemérni, mert a Vegán nem azt látod, hogy a GPU ennyivel jobb, hanem azt, hogy a HBCC kikapcsolhatatlan. A driver az ECM-mel csak az ICM-et váltja. Ha mondjuk rá lehetne kényszeríteni a Vegát, hogy működjön szimplán VRAM-ként az a 8 GB-nyi memória, akkor ugyanolyan kilengései lennének, mint a GeForce-oknak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák