Új hozzászólás Aktív témák
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #34495 üzenetére
Köszi a megosztást! Számomra mint RX580 tulajnak eléggé elszomorító az eredmény, nem is veszem meg.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #34550 üzenetére
4K -ban siralmas eredmények születtek,de azért a fullhd sem kutya! GTX1060/RX580 hozza az elvárhatót vhq beállításokon,de egy két látvány effekt kikapcsolásával biztos lehet nyerni +fps -t.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #34550 üzenetére
Azta de durva rohadt távol van a 4k 60 fps stabilan mindenben éra... És még a VR ről nem is beszéltem...
Next PC Upgrade: 2022
-
rumkola
veterán
válasz huskydog17 #34692 üzenetére
Ez érdekes, annak tudatában, hogy az AMD-s cikkben pont ezt a játékot adja majd az AMD valamihez.
"A szoftveres oldal másik elemét a játékok képezik, és jelenleg kritikus tényezőnek számítanak azok az eljárások, amelyek bizonyos Radeonok nélkül be se kapcsolnak. Itt sajnos konkrétumokat nem húztunk ki a gyártópartnerekből, így nem tudjuk, hogy effektekről van-e szó, vagy specifikus kódokról (shader kiegészítésekről), amelyek mondjuk gyorsítják a feldolgozást, esetleg mindkettőről. Annyit tudtunk meg, hogy ezek a Strange Brigade, a Star Control: Origins, az Assassin's Creed Odyssey, a Resident Evil 2 (remake), a Tom Clancy's The Division 2 és a Doom: Eternal címekbe várhatók."
-
Raymond
félisten
-
rumkola
veterán
válasz huskydog17 #34745 üzenetére
ALZA-n is ilyesmi árak vannak...
-
Raymond
félisten
válasz huskydog17 #34823 üzenetére
A frametimes grafikonok jol neznek ki
Ami meg erdekes az az hogy GF1060 es RX580-nal gyakorlatilag mindegy mi alatt fut, csak a frametimes-nal van 9% es 5% javulas ami a mert FPS-ek mellett nem nagyon lenyeges, de azt latni hogy az RX580 DX12 adja a legkiegyensulyozottab teljesitmenyt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #34827 üzenetére
Nem hiszem, hogy ezen a motoron lehet a DX11-en segíteni. Maximum pár százalékot. De a fejlesztők nem használnak gyártóspecifikus kiterjesztéseket, tehát a motor csak DX12-ben éri el az ExecuteIndirectet. DX11-ben ennek nincs szabványos megfelelője, csak az AMD és az NV függvénykönyvtárain keresztül. Ezekből viszont semmit sem használnak. Még HDR-re is a Microsoft szabványos, "belilulós" pipeline-ját működtetik. Rohadt Xbox One persze a direkt tone mappingos alternatívát kapta, hogy szakadjanak meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #34830 üzenetére
Csak ehhez mindenképpen kellene indirect draws/dispatches, mert ennek hiánya okozza az eséseket. Ugye ezzel az alkalmazás meghatározott számú rajzolási parancsot generálhat és futtathat a processzor beavatkozása nélkül. DX12-ben erre van az ExecuteIndirect, de DX11-ben ennek nincs semmilyen szabványos megfelelője, ami a processzorra sokkal nagyobb terhet ró. Az AGS-ben és az NVAPI-ban vannak megfelelő függvények, csak azokat nem használja a játék. Beépíteni sem hiszem, hogy beépítik, mert ezt így utólag eléggé necces megcsinálni. Egy rakás gyártóspecifikus kódot igényel, amit hetekig tart kitesztelni, arról nem is beszélve, hogy nem szabványos kódokról lenne szó, és az AMD, illetve az NV implementációja a DX11 kiterjesztés tekintetében különbözik. Gondolom ezért is állnak úgy hozzá, hogy ebből inkább nem kérnek, ott a DX12 a szabványos ExecuteIndirecttel. Alternatíva lehetne a Vulkan API, annak is van megfelelő, szabványos kiterjesztése (KHR_draw_indirect_count) erre.
Az nagyon fontos, hogy bizonyos motorok azért gyorsak DX11-ben, mert eleve GPU-driven pipeline dizájnt használnak, illetve alkalmaznak indirect draws/dispatches metódusokat a gyártói kiterjesztéseken. Ezek nélkül például a Frostbite-ban vagy az AnvilNextben is kb. feleannyit tudna a DX11-es mód. A "csodákat" is főleg ezekhez teszi hozzá a meghajtó, nem igazán a szabványos kódokhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VTom
veterán
válasz huskydog17 #34823 üzenetére
Érdekes, hogy ennyit hoz a DX12.. Kíváncsi leszek, hogy fognak mutatni a számok kiadáskor. A végén még lesz belőle valami.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz huskydog17 #34909 üzenetére
Nem rossz ez. 1440p alá gyakorlatilag elég egy 1080.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
#59036672
törölt tag
válasz huskydog17 #34909 üzenetére
Dx12 alatt IS kettéhugyozza a 1080 csóri világmegváltó AMD-t.
[ Szerkesztve ]
-
válasz huskydog17 #35258 üzenetére
tenyleg, kevertem a sniper ghost warriorral.
se az idtech 5, se az idtech 6, se semelyik masik verzioja (pl a dishonored2 voidja) nem tud multigput.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz huskydog17 #35261 üzenetére
dishonored 2 meg az idtech alapu void engine azert nem igazan. nezd a 4K eredmenyeket, talan most a 2080TI mar tud 60 fps avgt. marmint nem minimumot, hanem egyaltalan avgt.
mondjuk ez kerdes mennyire volt friss teszt, amikor kijott, kb televolt steam 980ti/10x0+i7 tulajokkal, hogy szaggat mint a veszedelem.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Looserke
őstag
válasz huskydog17 #35331 üzenetére
Amíg kijön a többi oldal is addig, jó lesz. Én még másik tesztet nem láttam.
-
TTomax
nagyúr
válasz huskydog17 #35340 üzenetére
60fpsre 1440pre 2080ti aham...meg a minfps milyen gyengék radeonnal...nem lett itt javítva semmi szvsz.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #35340 üzenetére
CPU tesztet nem talált róla valaki? Érdekelne mit megy egy mezei 4 magos..
Next PC Upgrade: 2022
-
Ribi
nagyúr
-
Ribi
nagyúr
válasz huskydog17 #35367 üzenetére
Van benne 980Ti és bőven nincs a vega előtt.
Nem én hasonlítom teljesen máshoz.
Tényleg nem hit kérdése...
980Ti eredménye szinte ugyan az, de az AMD vga értékek alacsonyak. Főleg a vega.Valamiért 2004-re emlékeztem motor szempontjából, csodálkoztam is, de a 2014 már más
De azt biztos mondja, hogy kupac szar az optimalizáltsága.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #35367 üzenetére
Nem az AMD választotta az Ubisoftot, hanem az Ubisoft az AMD-t. Az előző évben az Ubi kötött egy megállapodást, hogy mindhárom IHV-nek megadják a lehetőséget, hogy dolgozzanak egy-egy címen. Ez döntötte el, hogy kivel lépnek partneri viszonyba. Az NV dolgozott a Ghost Recon Wildlandsen, az Intel az Assassin's Creed Originsen, míg az AMD a Far Cry 5-ön. A Far Cry 5 tetszett a legjobban az Ubinak, így az AMD maradt talpon. Eredetileg is az AMD címe lett volna a Assassin's Creed Odyssey, hiszen ennél dolgoztak a primitive shaderen. Ugye Richie Corpus a TGS-en mondta, hogy a primitive shaderes játékok mostantól jönnek, erre gondolt. De ugye ez nem működik automatikusan, kell hozzá a driver, hogy ez a fejlesztés aktív lehessen.
A korábbi döntés a jövőre érkező játékokat változtatta meg. A Divisiont például elvették az NV-től, és megkapta az AMD, illetve van még egy PC-re be nem jelentett űrhajós cím, amin az Intel dolgozott volna, de végül nem ők fognak. Ennek a PC-s portja el lett tolva.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #35372 üzenetére
Mert a primitive shaderre kérdeztek rá, amire azt válaszolta Corpus, hogy mostanában jönnek majd a játékok.
Az Assassin's Creed azért van képben, mert eleve a primitive shaderre az ötletet az Assassin's Creed Unity adta. Az ugyan compute shadert használt, de a primitive shader nem sokkal másabb, mint az Ubisoft által kitalált pipeline némileg hardveres formába öntve. Emiatt alakult át az új AnvilNext, ami az Odyssey alatt dolgozik, és emiatt kér kevesebb CPU-t, mint az Origins. Viszont az átalakítást hardveresen csak akkor lehet megtámogatni, ha lesz hozzá driver. Az Ubi ezért vitte eleve az Odyssey-t az AMD-hez, mert amit a Unity-ben régen kitaláltak, azt végre át akarják ültetni compute-ról hardveres szintre. Ez az ő ötletük, nyilván roppant módon örülnek, hogy van hardver is az ötletükre, és előbb-utóbb ki akarják használni.
A másik, hogy lehet erről még nem beszéltek, de az Odyssey nem igazán egy játék. Erre az Ubisoft egy alapként tekint, és 2-3 évig is ez lesz AZ!! Assassin's Creed. Tehát nem jön új cím, hanem tartalmat kap az Odyssey, évente többet is, méghozzá igen sokáig. Ez egy újszerű modell, mert érdemes kipróbálni, hogy mi a jobb. Évi egy AC, vagy egy AC több évig, és akkor annak a fejlesztése, kb. úgy, ahogy egy MMO-nál szokás. Ezt több forrásból is hallottam már.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
válasz huskydog17 #35372 üzenetére
Ahogy itt nezem a Volumetric Clouds-ot erdemes High-ra allitani Ultra-tol (+40% FPS) vagy Very High-rol (+20% FPS): [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz huskydog17 #35379 üzenetére
Az nem hivatalos bejelentés, ha valahol lehoznak egy spekulatív cikket, egy nem túl konkrét, félmondatos idézetre hivatkozva olyan forrásból, ami amúgy most épp 404.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz huskydog17 #35381 üzenetére
Áhá, na akkor megvan, ennél hivatalosabb nem is lehetne a dokumentum.
Csak az a probléma, hogy nincs benne az a bizonyos hivatalos bejelentés. A jelentésben nem azt írják, hogy mostantól egy AC lesz, hanem azt, hogy a stratégiájuk erre mozdul. Ebből következhet az, hogy AC-ból is egy lesz, de nem ezt jelentették be hivatalosan.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz huskydog17 #35392 üzenetére
Ezt nem vitatom. Nekem csak a "hivatalos bejelentés" szúrta a szemem.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #35659 üzenetére
A játékosok közül nem sok embert érint. Ahogy mész a GPU-limites beállítás felé megszűnik a gond. Nekünk ez a CPU-tesztnél ütött nagyon szemet, mert ott HD-hez közeli volt a felbontás, és az CPU-limites beállítás több játékban is. Azt sem tartjuk alapvetően kizártnak, hogy az egészhez köze van az októberi Windows 10 frissítésnek.
Várd meg a CPU-tesztünket, ott ki lesz elemezve. A VGA-tesztet a biztonság kedvéért átraktuk Ryzenre, nem akarjuk, hogy emiatt az esetleges hátrány halvány esélye is felmerüljön a GeForce-okon. Lövésünk sincs, hogy miért viselkedik néha furán Intel procin a driver, így inkább nem kockáztatunk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz huskydog17 #35662 üzenetére
Miért olyan nehéz elhinni, hogy belfutottak valami hibába? Szerinted hobbiból ír ilyeneket? Vagy már megint a piros gyíkemberek?
Nyilván nem mindenkinél jelentkezik, csak néhol. PH-nál sikerült ebbe belefutni. Ezt nem igazán lehet bizonyítani, mivel nem tudni (még?) az okát, hogy mi váltja ki.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #35662 üzenetére
Magánlevelezésekre vagy kíváncsi. Kérdezzél rá egyenként a tesztelőknél. Olvasod a tesztjeiket. Ha ők elárulják neked, akkor nekem oké.
Egyrészt mi 1366x768-ban teszteltünk és 2080 Ti-vel. És még a Ryzen 5 2600 is nagy falat volt az i7-8700K-nak. Persze addig, amíg le nem tiltottuk a HTT-t. Utána rendbe is jött. De majd elolvasod a tesztben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
válasz huskydog17 #35662 üzenetére
Nem tudtad, hogy mindenki mást megvett a Zintel?
Egyébként biztos van értelme 1366*786-ban tesztelni, hiszen nyilván mindenki így fogja használni a gépét - oh wait... Értem én, hogy RT, de ha ennyi fps-t bukik rajta a júzer, nem az lesz a reakciója, hogy lejjebb veszi a felbontást...
Persze az is lehet, hogy ha lement volna a ph a tesztben 640*480-ig, esetleg 320*200-ig, akkor ott már a legkisebb rájzen is ütötte volna a legbikább i7-et - ehh, ötleteket adok...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Raymond
félisten
válasz huskydog17 #35674 üzenetére
"Egyrészt mi 1366x768-ban teszteltünk és 2080 Ti-vel."
Oh, edes tokom... Ezen at is siklottam az elobb... Szviit dzsiizusz!
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #35679 üzenetére
CPU. A VGA-teszt párhuzamosan ment. Ott 1080p, 1440p és 4K lesz. Viszont a CPU-tesztben látottak miatt átváltottunk Ryzen 7 2700X-re. Meg eleve gyorsabb a nyolcmagos Haswellünkhöz képest, és jövőre csak procicserével megoldható a 16 mag, tehát sok szólt a váltás mellett.
Úgy jön ide, hogy nem csak az RTX 20 jelent meg, hanem ugye jöttek CPU-k is. Az most más kérdés, hogy szívás, hogy mindet ideöntötték a gyártók gyakorlatilag ugyanakkor, de ez van.
Az a baj, hogy a mi játékainkkal abszolút nem látszik Full HD-ben a CPU-limit. Egyszerűen annyira máshogy skálázódnak a játékaink motorjai, hogy az lenne, ami a korábbi tesztekben, felsorakoznak a procik egymás alá. Persze választhatnánk nem túl jól skálázódó játékokat, ahogy a CB, de most 6-8 magos procikról van szó, pont a skálázódás a lényeg.
Ha kiadom a sajtótermék nevét, akkor tudod a személyt. De amúgy ezek közül egyik sem.
Voltak nagyobb különbségek is. Nem szimpla felsorakozás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
válasz huskydog17 #35681 üzenetére
Néhány hozzászólással korábban írta, hogy CPU teszt, még reagáltál is rá.
#tarcsad
-
válasz huskydog17 #35817 üzenetére
ha menne meg a multigpu ebbol 300 eurobol durva cuccot lehetne osszerakni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #35956 üzenetére
Ez csupán néhány dolgot jelenthet :
- az nvidia túl jól megfizeti az embereit
- az AMD nem fizeti meg eléggé az embereit
- raja túl jól ismer ott mindenkit és át tudja csábítani a régi csapattagjait
- raja víziójába az amdnél levők tapasztalata és tudása, amit raja épített, jobban illeszkedik, mint bárkié az nvidiától.
- és valami hájpos a vegára: az amdnél készül valami brutálisan jó, és hozzák át a tudást. (Lol)Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Kvg
senior tag
válasz huskydog17 #35989 üzenetére
Akinek vegaja van annak mar 1440p monitora is. Felsőkategórias kartyáknyál hanyagolni kellene már a 1080p felbontást mert értelmetlen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz huskydog17 #35989 üzenetére
Nemigazán ismerem ezt a játékot, csak screenshotokat láttam belőle, de csak nekem tűnik ultrabénának a grafikája így 2018-ban? Részletek "jótékony köddel" elmosva, stb... Esetleg exra aprópixeles 4k monitoron jól mutathat...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #36410 üzenetére
Mi a fene történt itt, hogy a Vega64 veri az 1080-at????
Jah,.semmi, majd jön a driver és helyreáll a rend.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #36410 üzenetére
Nálam 1070-el is jóval alacsonyabb lett az fps, mint a bétában volt.
Ugyanazon beállítások mellett, FHD, ultra, képcsúnyítók off a bétában 100+ fps volt az átlag, néha ment le 80 köré. Most meg 80 az átlag, és rendszeresen behullik 60 alá is...Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #36417 üzenetére
DX11 igen. Future frame rendering off.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
válasz huskydog17 #36423 üzenetére
De az seggberakja a késleltetést, nem?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #36427 üzenetére
Nem triple buffering eljárás. Több képkockával számol ilyenkor előre, tehát biztosan romlani fog a késleltetés, a kérdés, kit mennyire zavar ez.
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #36429 üzenetére
A triple buffer vsync csak annyiban hasonló, hogy az is növeli az input lagot. Nem abban ahogy működik.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #36429 üzenetére
A német nem erősségem, de nem ugyanazt csinálják, nagyon nem.
A tripla buffer esetében igazából nincs komoly előre számolás, az annyi, hogy egy képpel előre számolsz, ami amúgy semmi, és folyamatosan eldobod, ami elkészült, ha nincs rá szükség és újat számolsz, és képváltásnál mindig lesz egy képed a kimenő bufferbe. Ezért is tripla buffer, egy amit nézel, egy amiben a következő kész kép van, és egy, amit éppen számolsz.
Ez az előre számolás egy egész más dolog, itt azt mondod, a CPU dolgozzon fel előre mondjuk 5 képkockát, és csak utána ereszted rá a GPU-t, így erősen javulhat a részegységek kihasználása, és ha pillanatokra ki is fogy a kakaó ott van a bufferben előre kiszámolt 5 képkocka, amihez lehet nyúlni. Viszont ebből következik, hogy itt szinte biztosan több lesz az input lagod, mint tripla buffernél. -
félisten
válasz huskydog17 #36512 üzenetére
szerintem gagyi a grafika sok helyen, főleg a karakterek, mint ha műanyag ken és Barbie babák lennének.A környezet meg elég jól néz ki. kettős hatású valahogy.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
válasz huskydog17 #36955 üzenetére
na a JC4 1080pben hajszallal jobban fut megjeleneskor, mint a JC3. 4Knal viszont ennek is multiGPU kene, ami nem lesz.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raggie
őstag
válasz huskydog17 #36959 üzenetére
Ha a linkelt hír igaz, akkor csak egy ingyenes regisztráció volt szükséges hozzá, ez nem egy nagy dolog.
Persze nem értek hozzá, csak elolvastam a mostani és az akkori hírt.Clint Eastwood FTW
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #36959 üzenetére
Én értem a különbséget a kettő között. De ettől mindkettő nyílt forráskódú. Tulajdonképpen az elérhetőség, illetve gyakorlatilag a licenc változott meg, nem a nyílt forráskód létezése. Ez fontos persze, hiszen amíg a 3.3.3-ből volt NVIDIA bináris, addig a 3.4-ből már nincs, ergo nyilván ha nem akarják a bináris supportjának költségeit többet felvállalni, akkor a korábbi, regisztrációhoz kötött elérhetőség nem elég jó, mert úgy nem tudja bárki azonnal elérni a PhysX-et. Így viszont azonnali az elérés, hiszen a forráskódból bárki lefordíthatja, ha már az NVIDIA ezzel többet nem foglalkozik.
(#36962) korcsi: A korábbi verzió is a GitHubon volt megosztva. Itt az a lényeg, hogy amíg neked mondjuk nem volt hozzáférésed ehhez, addig nem jelentett problémát elérni az NVIDIA előre lefordított binárisát. A 3.4-nél ez gondot jelentene, hiszen ilyet az NVIDIA többet nem csinál, tehát muszáj megosztani a forráskódot más formában, hiszen akinek kell a PhysX, annak az egyetlen esélye a beszerzésre a forráskódból való fordítás. És nyilván ha így kellene mondjuk várni az NV engedélyére, az már nem lenne kedvező.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz huskydog17 #37089 üzenetére
latom a 370 euros msrp szepen felkuszott papiron 450re.
igy nezve annyira meg mindig nem jo. vege a banyaszatnak, a nyakukon van egy eleg nagy inventory, lesz ez meg jobb is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Nők, nőügyek (18+)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Dell notebook topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- További aktív témák...
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen