- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
Elfelejtettem kirakni az irónia indexet
1.) minden kártya 60fps-nél cappal => az összes egységesen gyenge. Ééééérted.
2.) Utalás a Tomshardver "Just buy it" című cikkének egy mondatára:
"And there's a cost to either delaying your purchase or getting an older-generation product so you can save money." = Azzal spórolsz igazán, ha most azonnal megveszed
srcJók ezek a videók, amiket linkeltél. Tüzetesen nem hasonlítottam össze, de az tűnt fel, hogy míg az nvidia gpu-k 95+% pörögtek, addig az RX 480 60-70%-on. Ez mitől van?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
Itt véleményem szerint nem a pénzzel van a baj az NV új kártyáknál.
Gazdag emberek eddig is voltak ezután is lesznek Yacht-ok eddig is álltak a kikötőben amire tudom hogy soha sem fog telni.
Szilíciumot öntöttek bőven az RTX-be az a nagy pénz ezt el kell ismerni!
A belső vívódást (a zöld mumus) itt sok emberben az okozza hogy hiába nő több mint 80 százalékkal a tranzisztor szám hiába lett a 754 nm2 2080TI és 545 a 2080 a 471-hez képest (1080ti)
Ha nem ők határozhatják meg hogy az mire megy. egy sima 1080TI is gyorsabb lenne ha 545-nyi szilíciumot szánnak rá...
NV egy lépéskényszerben van mert lefedte a piac 60.. valahány százalékát nem merem kimondani mert petyke leszidna
És innen ha két és fél évvel a 2080 megjelenése után akar még pénzt keresni lépnie kell.
A 12 nm nem alkalmas elugrásra ezért kitaláltak valami mást...
Az AMD-nek jól fog jönni a ray tracing örület. Egyrészt neki vannak automatizmusai, shader modell miért van a Vegában? Mert a konzolon már létezik és könnyű portolni.
Ahhoz hogy az AMD megtarthassa a 30%-át semmit nem kell tennie.
kispéldányszámú 440 ezres kártyák nem fognak nagy példányszámot és ezzel részesedésarányt hozni.
Annál inkább a Vega 24 amivel majd olcsón elárasszák Kínát , NV kiszorul a kisgépek piacáról és ez nem konzol ez bizony Vega és bele fog számítani a GPU részarányba[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Azt ügyesen csinálta NV hogy nem adott ki drivert és ha van kalózpéldányod kártyából akkor sem tesztelheted /használhatod. Ezt mindenhol így kellene és így jó előre el lehetne küldeni a tesztkártyákat, egy belső szerverről az adott tesztelő kollegákat pedig ellátni akár serialszámmal ellátott predriverrel.
A nyers teljesítmény önmagában a Cuda emelésből a 12nm-ből és a GDDR6-ból is jön, csak akkor van a baj ha a nyers teljesítményt price/rperformance vagy cuda/ performance tábblázatokban forszírozuk.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Továbbra is fontos, hogy sok helyen az NV ajánlásai számítsanak, mert attól, hogy a Turing jobb az explicit API-kkal a Pascal még nem az, és ha az NV ezt leszarja, akkor simán bezuhanhat az 1080 Ti a Vega 56 alá. Szóval itt sok változás azért az NV ajánlásaiban nem lesz.
A driver pedig más lapra tartozik, ott az NV eléggé le van maradva az AMD-hez képest. Hiányzik az a két év, amivel az AMD hamarabb kezdte meg ezt az irányt, és ez abban nyilvánul meg, hogy DX12 alatt kevésbé optimális a CPU-magok használata. A Forza Horizon 4-ben sem azért van a Vega 64 alatt az 1080 Ti, mert ennyire képes a GPU, hanem mert ennyire képes a driver. A felbontás növelésével ez a CPU-limit egyre kevésbé lesz meghatározó, és azzal jön is fel az 1080 Ti. Ezzel nagyon nehéz mit kezdeni általánosan, csak trükköket lehet bevetni, ami segítségnek segítség, de nem általános megoldás. De persze érthető, hogy mi a helyzet. Az AMD aktuális implementációja három éves, míg az NV-é egy. És ebben az is számít, hogy az AMD nem nulláról indult, míg az NV igen, emiatt is cserélték le egy éve az eredeti implementációt. Csak az új meghajtó borzasztóan érzékeny lett bizonyos dolgokra, amit természetesen lehet javítani, de ez nem pénz kérdése, hanem időre van szükség.Én azt sem tartom lehetetlennek, hogy kidobják a fenébe a mostani meghajtót, és a Vulkánt szelik fel úgy, hogy a hardverhez közeli rétegét célozzák egy DX12-es köztes réteggel. Az Intel lassan erre tér át. Az AMD pedig azt csinálja már a kezdetek óta, hogy van egy absztrakció a hardver fölött, és afölé húznak API implementációt. A korábbi tapasztalatok alapján ez tök hülyeségnek hangzik, de explicit API-val ez működik, és nem valószínű, hogy a nyers sebesség itt a kulcs, hanem az, hogy gyakorlatilag mind a két explicit API igen nagy részben közös kódon fut, vagyis elég ezt fejleszteni, és a gyorsulás jön mindkét API-ra vonatkozóan. A beleölt humánerőforrás hatékonysága szempontjából ez azért nem mindegy.
Az Intel Vulkan meghajtója iszonyatosan jó lett, míg az NV most írja át. Már látszanak a változások a korábbi meghajtókból is, egy csomó "PerStageDescriptor" limit lett sokkal nagyobb az elmúlt időszakban. Ami egyébként eleve WTF volt, hogy miért nem ekkorák voltak a kezdetektől fogva, de legalább kapcsoltak. Például a maxPerStageDescriptorStorageBuffers a korábbi 4096 helyett 1048576. Ezt azért illet volna az elején is a hardveres maximumra állítani, mert az AMD is arra rakta. Ugye ez az AMD-nél 4294970000, míg az Intelnél 1200, de a kékeknél eléggé másképp működik a meghajtó. Az Intel hardveres maximuma 384 lenne, de ők trükköznek az IGP-vel közös lapkán lévő CPU-val.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
"Egy egy játékra alapozni bármit is értelmetlen. jelenleg a Vega 56= GTx 1070TI már ahol. És ez így is fog maradni. Egy pár napon belül kijön a javítás Forzához is, ahol bottleneckel a játék Nvidiával."
A masik dolgo hogy ez a GameGPU-rol van amirol mar egy-ket hete gyozkodnek itt hogy szar es nem ernek semmit a szamok
Egyebkent ezt mertek:
Ami erdekes, mert nalam a GF1070 kartya 2000Mhz GPU es 8800Mhz RAM beallitasokon 81.8 - 98.2 - 120.3 (min-avg-max) ugyazokkal az Ultra beallitasokkal 1080p-ben. Igy nez ki a tobbi felbontas nalam:
Ultra Min Avg Max
---------------------------
2160p 40.4 - 48.2 - 56.3
1440p 64.4 - 76.0 - 91.1
1080p 81.8 - 98.2 - 120.3Egy igy a 2160p:
2160p Min Avg Max
--------------------------
Ultra 40.4 - 48.2 - 56.3
High 54.6 - 59.9 - 65.5
Medium 58.2 - 63.3 - 69.2Ami erdekes hogy a jatek siman jatszhato azzal a 48FPS atlaggal is es nincs keptores se kikapcsolt vsync mellett. A min es max kozott van kulonbseg, de menet kozben a kilengesek nagyon kicsik igy az iranyitasnal se nagyon erzeheto az a klasszikus problema hogy az egyik pillanatrol a masikra sokkal rosszabbul iranyithato lenne az auto.
Szerk:
Ja, es olvastam az oldalon ezt:
"Для тех, кто будет пользоваться бенчмарком напоминаем: для теста FPS мы использовали программу MSI Afterburner и начинали замер частоты кадров раньше, чем это делает сам бенчмарк."
Csak nem tudom ennek mi ertelme. Mindek az FPS merni amikor meg a jatek a teszt beolvasassal es a setup-al dolgozik.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Te mondod, hogy innentől kezdve a Turingra lehet tervezni. Én pedig azt mondom, hogy nem, mert az egy dolog, hogy a Turing mostantól kevésbé érzékeny azokra a dolgokra amelyekre a Pascal, tehát egy Microsoft ajánlásai szerint megírt alkalmazás hasonló hatékonysággal futhat NV-n, mint Intelen és AMD-n, de a Pascal ezt a hatékonyságot sosem fogja elérni a mostani implementációval, szóval kb. semmit sem fog változni az NV ajánlása. Kivéve persze, ha nagyon ki akarják végezni a Pascalt, akkor borzalmasan sokat tudnak rontani a hardveren, de erre egyrészt nincs különösebb okuk, másrészt elég sokan elfogadták, hogy az NV ajánlásai az AMD-nek és az Intelnek irrelevánsak, tehát amíg a Pascal tényező, addig miért is ne lenne érdemes ennek kedvezni, ha a többi másik architektúrának ez nem fáj?
Nagyon egyértelmű, hogy hol mutatkozik meg. Ha nem lenne gond a driverrel, akkor milyen hardvere az NV-nek kb. úgy futna, ahogy az új Tomb Raider alatt. Ehhez képest ha csak egy picit nem követed az NV ajánlásait, akkor a Strange Brigade már hatékonyságot veszít, noha itt azért van még egy Vulkan leképező, tehát annyira azért nem volt hely a specifikus optimalizálásnak, de ott van még a Forza Horizon 4, illetve nemrég a World of Warcraft DX12 módja, ahol annyira nem működik az NV drivere, hogy amíg Intelen és AMD-n a DX12 a default, addig NV-n a DX11. Egészen egyértelmű, hogy amíg az AMD és az Intel implementációja az esetek jó részében működik, addig az NV implementációja borzalmasan kényes.
Itt nem ellene történő optimalizálásról van szó. Azért a Microsoft nem véletlenül ajánlja azt, hogy a root signature-ben ne legyen buffer view. Ennek az oka, hogy az API-t úgy alakították ki, hogy ezeket a leírótáblákba helyezzék a fejlesztők. Emiatt egy csomó SRV és UAV nem is helyezhető direkten a root signature-be, hiába írja a saját ajánlásába az NVIDIA, hogy számukra kritikus, hogy itt legyenek ezek az erőforrások. Tehát amikor azt látod, hogy egy alkalmazás nem az NVIDIA, hanem a Microsoft ajánlásait követi, lásd a World of Warcraft DX12 módja, akkor az azért van, mert olyan erőforrás-formátumokat használnak, amiket az API el sem helyezni a root signature-ben. Szóval nem az NV-nek akarnak keresztbe tenni, hanem úgy írták meg a motort, hogy az nem igazán működik az NV ajánlásaival. És tudják nagyon jól, hogy ezzel az NVIDIA rengeteg sebességet veszít, de nem tudnak ellene tenni. Az NV valamiért a DX12 implementálásának ezt a módját választotta, biztos megvolt rá nekik is az okuk, de ez bizonyos felépítésű programoknál eléggé rossz hatásfokú. Ezzel hardveres szinten nem tudnak mit kezdeni, a meghajtót kellene valahogy átírni, hogy jobban igazodjon a Microsoft ajánlásaihoz. Ez igazából a Pascal gondjait is megoldaná, csak most vizsgáld ezt a problémát az NV szemével. Az AMD régóta eléggé kész és eléggé gyors DX12/Vulkan implementációt kínál. Az Intel gyakorlatilag utolérte őket a Vulkan API-ban, és most megint nekifogni átalakítani a dolgokat, hát eléggé necces. Ma már több szól ellene, mint mellette, inkább megéri egy rakás erőforrást beleölni a specifikus trükkökbe. Sokkal bonyolultabb lesz a driver, tesztelni is sokkal nehezebb lesz, de nem kell újrakezdeni.
A Forza Horizon 4 problémája eléggé egyszerűen kezelhető. Ott egyszerűen kell még processzormag. Jövőre jönnek a 16-magos mainstream Ryzenek. Szóval az alapvetően megoldja magát. De egy 16-magos Threadripperrel már nincs az a limit, ami a mainstream CPU-knál tapasztalható. Ott már gyorsabb a Vega 64-nél az 1080 Ti, igaz nem sokkal, de picit gyorsabb. Ezért tesztelt az AMD négymagos CPU-val, amikor kiküldték a review guide-ot. Tudják, hogy az NV DX12-es drivere több processzorerőt igényel, mint a saját driverük, ami ebből a szempontból eléggé hatékony. Nyilván nem hülye cég az AMD. Tudják, hogy ha Threadrippert toltak volna az NV alá, akkor jóval kisebb lett volna a Vega fölénye. Ezekre érdemes felfigyelni, mert az ördög a részletekben rejlik.
Mi is emiatt alakítjuk át a teszplatformot, hogy jövőre könnyen tudjunk 16 magra ugrani, mivel úgy tudjuk, hogy az NV-nél a DX12 és a Vulkan alatti nagyobb processzorigény tartós lesz. Nyolc maggal egy Forza Horizon 4 simán limites, de jövőre 16 maggal már jóval kellemesebb lesz. Erről egyébként nagyon sok duma van a háttérben, hogy a Ryzen "3000"-et az NV nagyon várja, mert erőből megoldja a driverük egyik gondját, tehát azzal nem kell foglalkozni. Emiatt sem éri meg most nekik újraírni, mert aránytalanul nagy befektetést igényelne, miközben fél évre vannak az új procik, amelyek a mostaninál sokkal erősebbek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
->Raizen<-
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont az, hogy ott nem limites. Direkt megnézettem egy Threadripperrel rendelkező emberrel a Forza Horizon 4 demóját, mert furának tűnt, hogy az AMD négymagossal teszteltette. Egy 16-magos Threadripperrel már a vizes Vega 64 nyakán volt az 1080 Ti még 1080p-ben is, nem kellett hozzá 4K. Szimplán 8-magos procival az 1080 Ti inkább a Vega 56-tal van pariban. Eközben a 4K-s eredmények nem változnak az extra nyolc magtól. Ez klasszikus CPU-limit. Azt is lehet tudni, hogy miért. Az NVIDIA aktuális DX12 implementációja a Tier_3-as bekötést nem támogatja hardveresen, de megoldják egy CPU oldali implementációval. A Microsoft ezt nem tiltja, alapvetően az Intel is így csinálja, csak ők az L3 cache-t is bevetik. Haszna ennek eléggé sok van, csak több processzorerőt igényel, de az NV többször utalt már rá a konferenciákon, hogy hosszabb távon többet nyernek ezzel a megoldással, mintha a hardvereikre szabott Tier_2 szintet használnák még ma is, na meg sok lehetőség van trükközni is. És alapvetően ez logikus, elvégre iszonyatosan megfizethető kategóriába kezdenek süllyedni a hat-nyolcmagos procik, és fél év múlva 16-magost is vehetsz mainstream foglalatba. Tehát amíg mondjuk ma még egy picit probléma számukra, az már holnap nem lesz az, és eközben élvezik a legmagasabb bekötési szint előnyeit. Emellett tudják nagyon jól, hogy a média úgyis a legjobb procical fog tesztelni, ahogy itt a Ryzen 3000, rárepülnek a 12-16 magra. Ezt megtanulták a DX11-es érából, hogy hiába kezelték jobban a deferred contextet, annak igazi haszna nem volt, mert a tesztek 4-5 GHz közé tuningolt Core-okat használtak. Most ők kezelik rosszabbul az új DX API-t, de ennek sem lesz igazi hátránya, mert a média számára ugyanúgy nyitva lesznek a lehetőségek arra, hogy 12-16-magos procikat dobjanak a tesztplatformokba. Tehát effektíve teljesen jó, amit csinálnak, mert ugyanúgy nem éri őket hátrány a tesztekben, ahogy az AMD-t sem érte igazán a deferred contextes DX11-es játékokban. Persze pár oldal előveszi majd, hogy mennyivel hatékonyabb már az AMD DX12 meghajtója négymagos procival, amire az AMD is ráerősít, hiszen folyamatosan küldözgetik a review guide-ot, hogy egy 7700K mellett az 1070 Ti, az 1080 és az 1080 Ti egymás nyakán vannak a Forza Horizon 4-ben, és ezért az NV drivere a felelős, bezzeg a mi driverünk mennyire szépen skálázódik már négymagossal is, tehát már ott GPU-limit közelébe kerülnek, de kb. annyi haszna lesz ennek, amennyi az NV-nek volt a DX11-es drivereiből, amikor ugyanez csinálták. A GPU-tesztek ettől még izomprocikkal lesznek levezényelve.
(#34990) namaste: Magasabb felbontáson az 1080 Ti is kezd GPU-limitessé válni. De ugyanúgy eléri a Vega 64-et 1080p-ben is, csak egy 16-magos Threadripperre van szüksége. Tehát a hardver működik, ha alárakod a procit. Tényleg nem viccből nyomatja a saját review guide-ját az AMD 7700K-val. Ott még a Vega 56 sincs meg az 1080 Ti-nek Full HD-ben. Okkal választották ezt a processzort. Tudják nagyon jól, hogy az NVIDIA drivere eléggé másképp bánik a processzor erőforrásaival, így ha Ryzen 2700X-re mennek az a Vegákon nem dob sokat, de az 1080 Ti-nek számítana. Szenyók ám ezek a cégek. Ha rákérdezel, akkor boci szemekkel nyomják, hogy de a 7700K az egyik legjobb gamer proci a magas egyszálas teljesítménye miatt. Jaja az, csak a Forza Horizon 4-nek pont nem ez kell, és ezt ők nagyon is tudják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyersen a számok alapján több a különbség, mint amit a 7-es és a 8-as mutat a nanométer előtt. De egy teljes lapka azért nem csak ezen múlik, sőt, ma már egyre kevésbé függ ettől. Szerintem az van, hogy az AMD és az NV is a legjobb nem EUV-s node-ot keresi. A TSMC viszont nehézkessé vált, mert ott a Qualcomm, az Apple, a HiSilicon, stb. Az NV-nek ez csupa olyan cég, amely ráígérhet az ajánlataikra, még az AMD is, hiszen nekik ott a marha nagy haszonnal árulható EPYC, ami még nagy piacot is céloz. Emiatt érdeklődhetnek inkább a Samsungnál, ahol a 8 nm-es opció a legjobb nem EUV-s node, és jóval kisebb a verseny a gyártókapacitásért.
Jó, de ezt nem értetek csinálják. Amikor a döntéseket meghozzák, akkor a legfontosabb szempont a legnagyobb haszon.
Valószínű, hogy az EUV elkerülhetetlen, de jelenleg úgy értékelhetik sokan, hogy még túl rossz hatásfokkal működhetnek a gépek, aminek a költsége ugye benne lesz a waferáraban. Talán másfél év múlva jobb lesz a helyzet. Igazából az NV nem kockáztat nagyot, hiszen a Samsungnál is van 7 nm-es EUV.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zovifapp111
aktív tag
Memória limites? Rx 580 4 gb vs. 980 ti 6gb, ugyanott vannak. Ez egy nagyon egyedi eset, ami jól néz ki AMD oldalról, de valjuk be, ugyanakkor hülyén is Nincs még egy ilyen játék, ami hasonló eredményeket mutatna. Ez túlszárnyalja a doom-ot a wolfit és még az AMD demo, aots-t is. Ha ez megmarad jó szokásként, akkor a Navinak nem lesz nehéz dolga
Alig várom a tavaszi zöldelést!
-
keIdor
titán
Ha tényleg 8K-ban erőlteti a játékot, akkor tényleg csak azt tudom mondani, hogy ha a kacsa nem tud úszni, akkor nem a víz a hülye. Ilyen 27"-on aztán észre se lehet venni, hogy natív 4K-e vagy 8K upscale, hülyeség ráadni, és ezt már egy 10 éves gyerek is szerintem megértené.
Cyberkind: Még driverből rá kéne küldeni DSR-t is, úgy lehetséges a 16K render...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abból is.
Új konzolok még sokáig nem lesznek, és azokra sem úgy fognak átállni, hogy dobják a régieket. Tehát nagyjából 5 év múlva jön olyan Assassin's Creed, amiből már nem lesz PS4 és X1 port, vagyis tényleg lehet az új konzolokra tervezni.
Egyébként nem csak jövőre nem lesz új AC. Egy csomó kiegészítés lesz most legalább két évig. Ez még abból a szempontból is érdekes, hogy ilyen munkafolyamat mellett kialakítható lenne egy tényleg használható multiplayer. A játékban megvan erre a lehetőség, csak a sok rész tervezése mellett rendkívül kevés erőforrást kapott mindig is.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
Viszont marketingnek pozitív változás az RTX név. A TU106 pont egy TU102 fele, ha azt sokan gyengének találják, akkor a 2070-el mi lesz? Mégis megkapja az RTX nevet. Aki kevésbé tájékozott, azt behúzza az RTX név, amúgy a DLSS is RTX ficsőr nVidia szerint, arra meg jó lesz egy TU107 is. Pl. 720p render 1080p felbontásnál. De majd meglátjuk.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
Raymond
félisten
"jelenleg Rx500 kártyákkal elég jól el vannak látva a boltok és nem olcsók, legalább is nem olcsóbbak, mint a konkurencia."
Hat nem tudom, nekem ugy tunik vanna olcso es jo ajanlatok.
4GB RX570 - 3 modell 175-180EUR kozott: [link] Plusz van meg par 200EUR alatt, a 3GB GT1060 200 felett kezdodik8GB RX580 - 3 modell 229-239EUR: [link] A 6GB GT1060-bol csak ketto van 249-ert, a tobbi 250-260+
Egy R5 2600 es RX570 kombinacio nagyon csalogato lehet annak aki uj gepet rak ossze.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raggie
őstag
Kérlek bocsáss meg ha bármilyen stíluselemmel szerény személyedet megsértettem, és kérlek adj iránymutatást számomra, hogy melyek voltak ezek, mert én nem jöttem rá újraolvasva a hozzászólásaimat.
A témához:
nyilván nem rossz a számológépe az AMD-nek és ha megtehetnék, hogy Vegá-t hoznak ki ebbe vagy a kicsivel feljebbi kategóriába megtennék. Itt olyan dolgok lehetnek a háttérben, amiket mi nem látunk és annyira befolyásolják a gyártási költségeket, hogy nem lenne rentábilis ez a lépés.szerk:
a battlefield sehogy sem fut a Szuzukin, ám Balatonra tök jól és kényelmesen le lehet vele jutni, valamint munkába is lehet vele járni, akár nap mint nap. Több ilyen embert is ismerek.[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Raggie
őstag
Pro Tip: Az autó egy jelképes dolog ebben az összehasonlításban. Amikor ilyen felmerül arra céloznak általában az érvelők, hogy az autó akkora szignifikáns értéket jelent, hogy ennyi pénz kiadásánál az emberek már nagyon megfontolják hogy mire adják ki, és ha kiadják, akkor jelentős javulást várnak abban a témában amire kiadták ezt a pénz összeget.
Emiatt lehetséges az, hogy bizonyos emberek jogosnak ítélhetik, hogy itt a 35%-os teljesítmény növekedés nem elég ezért a pénzért. Ez eléggé általános dolog, ebből lehet összpiaci vagy inkább össz fogyasztói következtetéseket levonni szerintem. De nyitott vagyok az ellenérveid meghallgatására.
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
hokuszpk
nagyúr
nemtok mit ajnarozni, egyelore errol is csak pletykak, felinfok vannak, keszpenznek nemvennem még az Ipon cikket sem.
es ha tenyleg csak az a gyartastechnologiavaltasbol adodo 10-15% plusz lesz, akkor nem is csodalom, hogy nincs nagybeharangozas még a hangulatkorbacsolok reszerol sem.Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Raggie
őstag
-
VTom
veterán
Az rendert minden tesztben natív 4K-ra állítják, különben nem lenne értelme.
Csak a vérpistikék szoktak sírni az ssaa miatt, hogy azzal nincs meg a 60fps a mafia 3-ban mondjuk ők meg 4K-t is csak fullhd videon láttak.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest