Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz huskydog17 #14251 üzenetére
Az nvidia driverben benne van az egész skynet és öntudata is van... ebből is látszik micsoda meló van benne.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #14251 üzenetére
Az explicit API-val a dokumentáció lesz a kulcs. Nem számít, hogy ki milyen drivert ír, mert az alkalmazás fogja menedzselni a GPU vezérlését. Az számít, hogy ki mennyi információt oszt meg a fejlesztőkkel a hardverről, hogy a fejlesztő tudjon legalább olyan hatékony menedzsmentet írni a motorba, amilyet a gyártó tudott a driverbe.
(#14253) solfilo: Egyszerű a válasz. Ha az NV ledokumentálja a hardvereit, akkor a fejlesztő is tud velük dolgozni, tehát visszaszerezhetik az előnyt. Ha nem dokumentálják le, mert üzletileg ez nem olyan előnyös, akkor gyorsabb hardvert kell csinálniuk, hogy az AMD dokumentációból származó előnyét ellensúlyozzák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
válasz huskydog17 #14251 üzenetére
Mehhh,akkor lenne ez érdekes ha gyorsabb lenne Vulkan alatt...de majd lesz,na ez amiért én két fillért sem adnék előre a kasszánál...a DX-et úgy is tolni fogja az MS,Vulkant ki fogja pc vonalon?Lemaradásból indít,gyanítom soha nem hozza be,de ne legyen igazam.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Elég naiv dolog volt azt gondolni, hogy majd a low-levellel csökken a gépigény azt meg főleg, hogy a kétmagos CPU-k "szárnyalni" fognak. Sejteni lehetett, hogy így legalább nem kell majd annyit (se) optimalizálniuk magát a programot mert áthozhatják a konzolos
tákolmánytkódot egy az egybe ami ugye milyen jó lesz - valakinek mondjuk biztos...Az a 4K spec elég érdekes, 8 GB 390X vagy 6 GB-s 980 Ti (GPU erőben nem egy kategória a kettő...) csak nem itt is sz*pni fog a Fury a kevés VRAM miatt ? Bár lehet MS azt se tudja, hogy létezik ilyen kártya
Amúgy jó ez a Winstore: [link] (keressétek a hibát )
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #14504 üzenetére
Az az ár kb. azt mutatja, hogy mennyibe fog kerülni neked a VGA-CPU páros beszerzése a játékhoz.
-
wjbhbdux
veterán
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Egyszer be kell ruházni egy i5/i7-re és jó vagy legalább a konzol generáció végéig ami vagy 5 év lesz, és már lassan 5 évesek ezek a procik. Aki 2011-ben vett egy i7-2600Kt 70 ezerért, az gyakorlatilag 10 évre megúszta a gépbővítést.
Amúgy egy ilyen játékot mint a Gears nem vennnék meg a hulladék Win storeban a kikapcsolhatatlan vsync miatt, nekem ne lagoljon az egér egy shooterben. Működik még az eredeti játék is csak kell egy patch mert nem indul el 2009 utáni dátummal ..
[ Szerkesztve ]
/s
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Az várható volt, hogy a kétmagosok kikerülnek a képből pont azért, mert a low-level jobban párhuzamosítható, tehát az egy magra korlátozódó feldolgozási modell miatt nem húznak majd meg a fejlesztők olyan határokat, amelyeket korábban kényszerből meghúztak. Ilyen formában a négy mag lett a minimum igény, pont a skálázódás lehetősége miatt.
Attól, hogy a kernel driver eltűnik csak a skálázódás lehetősége nyílik meg. Ez is a négymagosoknak előny, és nem a kétmagosoknak.A többi már motorstruktúra kérdése. Nyilván nem kedvező, hogy sok éves a játék alapja, és azt kell átépíteni. Sokkal jobb lenne a nulláról dolgozni, de ez egy újra kiadás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #14839 üzenetére
Raszokhatnanak mar a fejlesztok meg a kiadok, hogy kiadas elott fejezik be a jatekokat, nem utana foltozgatjak.
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #14931 üzenetére
UE4-el nincs semmi baj. Nem kell túleffektezni és fut az szépen még dx12 sem kell hozzá.
Ott az új Illuminációs Alone in the darknak csúfolt cucc 120+ fps lazán megvan benneAki nem ért hozzá minek használja.
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #14931 üzenetére
Az MS a fejlesztéseit szerintem játéktól függetlenül visszaírja. Elvégre sok játékhoz licencelték az UE4-et.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #14935 üzenetére
"Az eredeti, UE3-as változat full maxon 4×MSAA mellett 60 FPS-el megy, csak néhol esik le 40-50 környékére. A Redux változat (UE4) mindenféle élsimítás nélkül és visszavett grafikai részletességgel is kínkeservesen tudta tartani a 30-at. Amikor dinamikus (animált) vegetáció kerül a képbe, azonnal összeomlik a teljesítmény, ellentétben az előddel."
Nem tudom mivel tesztelted de én 2x is végigvittem a VGa teszt miatt egyszer sem omlott össze pedig mindent fullra tettem felskálázást is maxra. Átlag 69 fps volt a teljes végigjátszás átlaga az egész game alatt futott a fraps benchmark.
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #15018 üzenetére
Na a 390X már be is került, 8%-kal gyorsabb csak a 980 Ti, de lassan jönnek az eredmények
Szerk.: Fijin, Tongán framelock van DX12 alatt
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz huskydog17 #15633 üzenetére
Én csak jókat tudok mondani a Gears of War meg a Tomb Raider-ről DX12-ben, mindkettő nagyon jól és szépen ment/megy, de ettől függetlenül erre a DX12-re így semmi szükség nem volt.
(#15635) guftabi96
Igen, annyiba kerül, de egész konkrétan 19.690Ft.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
guftabi96
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #15787 üzenetére
Minél több az ilyen temporális trükk a motorban, annál nehezebb a multi-GPU. Nem arról van szó, hogy nem lehet megcsinálni, hanem arról, amit az Epic mondott még az UE4-nél. Megoldható, de akkora befektetést igényel, hogy azért a 0,01%-os piaci rétegért nem éri meg ezzel a kérdéssel foglalkozni. Az más kérdés, hogy az Epic foglalkozik az IGP+dGPU-val, míg a Remedy nem.
Van benne exit gomb. Fent lejön a sáv, ahol be lehet zárni az alkalmazást egy kattintással. Mint egy Windows ablakot. De mivel sokan nem találták meg, így raknak bele egy jobban láthatót is.
(#15789) cyberkind: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
válasz huskydog17 #15790 üzenetére
Akkor 2-3 év múlva büszkén játszhatok majd a játékkal, addig is törlés, szerencse hogy "csak" 6K volt, remélem a MS-nál eljön a csőd minél előbb.
(#15792) huskydog17
A csapat jó, csak a MS dirigál, mint az Alan Wake-nél, ez a baj.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #15964 üzenetére
Nem csak PC-n vannak ilyenek: Lichdom Battlemage PS4/Xbox One: Worst Frame-Rate We've Ever Tested
"We've been measuring frame-rates since 2008. And we never seen anything as consistently bad as this."
12-20 FPS 'oszt fix hardverre kell dolgozniuk, ettől még az AK meg a QB PC-s portja is jobb
Amúgy a "lepaktálás" nem lenne rossz, ott van az az előnye, hogy se a QB (vagy akár az Alan Wake), se az Arkham sorozat nem készülhetett volna el egy nagyobb kiadó nélkül. Főleg, hogy story orientált játékokba nem is nagyon szeretnek már pénzt fektetni A QB, GOW is az UWP meg a DX12 erőltetése miatt lett olyan amilyen, mindehhez persze hozzájön még az, hogy a lehető legkevesebb pénzből a lehető leggyorsabban kellett megcsinálni...
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz huskydog17 #15964 üzenetére
A Batman Arkham Knight még nyomokban se volt ennyire szar mint a Quantum Break, még 6K-t se ért meg amennyiért vettem, + megjegyzem hogy a Batman azóta nagyon jó port lett, itt kevés az esély erre.
Le is törlöm ezt a szart és játszok valami normálissal, a M$-nál meg legyen öngyilkosok mindannyian.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #16012 üzenetére
Csak a Linux port sebessége töredéke a Windows portnak. Főleg max. grafikán. Ez így halott.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz huskydog17 #16012 üzenetére
Van olyan aki linuxon akar játszani?
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #16016 üzenetére
Ne elégedetlenkedj.
Lehet 2013 óta ezen dolgoztak, hogy legalább így elfusson...[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Occlusion mappingot is szepen visszavettek.
Ennek inkabb egy PC vs PS4 osszehasonlitasnak kene lennie
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Ha jazaerek megnezem tenyleg van-e kulonbseg.
Lehet itt csak elszabtak valamit. -
oAcido
aktív tag
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Nesze neked DX12... Az hagyján, hogy így néz ki, de Radeon alatt még rondább, mint nVidia alatt... Aztán a Tomb Raider-es DX12 sikerült szarul... Legalább ott nem lett csúnyább az eredmény.
Múltkor volt a DX12-ős AMD driver hír, meg hogy mennyivel erősebb a konkurenciánál. Ezek után nem csodálkoznék, ha az összes DX12-es címben szarabbul nézne ki az AMD.
-
cyberkind
félisten
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Igaz rég volt, de ilyen durva dolgokra nem emlékszem amikor a 11-re állt át mindenki szép lassan, lesz ebből valami értelmes is valaha?
Paranormal Cocktivity
-
Firestormhun
senior tag
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
GDC-s prezentációjukban is már benne volt, hogy komoly fejfájást okoz számukra jelenleg az erőforrás menedzsment és DX11 módhoz képest + 1 GB-nyi "hulladék" adat keletkezik. Ezen az új pályán úgy tűnik hatványozottan jelentkezik a probléma, ezért csak alacsonyabb minőségű textúrákat tudnak streameltetni a memória foglaltság kontrollálására.
Ennek semmi köze nincsen csaláshoz, egyszerűen csak a fejlesztők a játékmotorjukba nem tudnak jó "drivert" írni.
[ Szerkesztve ]
...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
A textúrák butításával nem lehet sebességet nyerni. Ugyanazt a mintavételezési munkát végzi el a GPU akármilyen textúrával. Itt az előkonfigurált textúrabeállításokat lehet látni. Ezen update-enként változtatnak, mert gondjuk van a streaminggel. A DX11-es megvilágítás azért néz ki másképp, mert a DX11-es kódban van egy bug, ami nem enged lefutni egy post-processt. DX12-ben ez lefut, és világosabb lesz a kép nappal. Ezt majd javítják. Megvilágítás szempontjából az a helyes, amit a DX12-es képeken látsz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Ugyan csak az első epizód van meg, de nálam már el sem indul DX12-es módban a patch óta
Szerk.: aha "központi" a hiba: [link] még a hotfixet is sikerült bugosan kiadni
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz huskydog17 #16036 üzenetére
Ó dehogynem... kihagy a memóriád...
pl a Crysis nem rémlik hogy a DX10 lassabb volt behazudott extra grafikával?... aztán kiderült fut DX9 alatt is és ugyanúgy vagy jobban néz ki és gyorsabb is.
Meg volt több ilyen játék is már azóta... most így DX11re nem tudok példát mondani, ott inkább fagyásokra meg több bugra emlékszem, amíg ki nem pofozták őket (pl Batman-ek stb), ha nem is lassulásra. Meg akkoriban jöttek a játékok amiken nem ment az AA pl. (Mondjuk nekem nem hiányzott már akkor sem. )Volt itt minden már... nincs új a nap alatt.
Majd kiforrja magát, csak most a probléma is sokkal komplexebb lett... mert ja "drivert" kell írni a GPU szállítók helyett.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
stratova
veterán
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Elvileg a játék 2 GB VRAM-ig low, 3-ig medium 4-től high textúrát engedélyez (ha ez így van 4 től lennie kellene egy ultának is) DX12-nél, ami viszont kimaradt, hogy ugyanebben a tesztben megnézték a kégyszerített magas textúraminőséggel is. Szvsz így még mindig szebb a DX11, de közel sem ekkora a differencia:
DX11 Nano
DX12 Nano "Speichersutz aus" = forced high textures
DX12 980Ti "Speichersutz aus" = forced high textures
Ha jól nézem így alakul a képminőség: DX11 Fury Nano > DX12 GTX 980 Ti 6 GB forced > Fury Nano 4 GB forced > GTX 980 Ti 6 GB DX12. Hiányolom a Fury Nano DX12 és GTX 980 Ti DX11 beállításokat, de ez van.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
Ez egy rakat trágya. Nem hogy fejlődne a grafika hanem még le is butítják, hogy a xar konzolok mehessenek. Konzol max 10 éves korig van.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #16072 üzenetére
Várható volt, írták is korábban, hogy elég nagy "performance hit" lenne a natív renderelés... Eleve azért volt erre szükség, hogy elfogadható teljesítménnyel fusson a "tudjuk min", csak az igényesebbek torkán ezt a "látványt" nem lehetett lenyomni.
Azt mondjuk jó lenne ha megcsinálnák még, hogy a 4xMSAA ne legyen állandóan kényszerítve, mert ezzel legalább annyi FPS-t lehetne nyerni. Ezért már az Alan Wake-nél is kaptak kritikát, bár ott csak 2x volt és utána talán ki is patchelték ezt is.[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #16322 üzenetére
Nem kell azert hanyat esni, DOOM grafikaja nem nagy szam, es zart terben jatszodik.
Raadasul megnezed a videot, inkabb a 120-140FPS kozott ugralt, mint 200 korul, most is vannak ujabb jatekok amik tudjak ezt 1080p-ben egy 980Ti-vel DX11 alatt
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #16327 üzenetére
Ha ez nem is a max. grafika, akkor megkevesve ertem miert nyujtana barmi extrat az ID Tech 6 Engine.
Nekem a DOOM nem AAA jatek, hanem egy olyan brand ami a regmult sikereibol el (mintha a Magyar foci lenne )
Pl. Dying Light TF, Homeworld DoK, elobbi raadasul nagy kulso tereket mozgat, nem felsotetsegben kell rohangalni zartpalyakonarenakban, elobbi AAA jateknak tekintheto az eladasok alapjan, a masik nem.A lenyeg, hogy azert gyors az ID Tech 6 engine a DOOM alatt, mert zart teret mozgat felsotetsegben, JC3, Dying Light, Battlefield szeru nyitott tereket kene futtasson, dinamikus napszak valtozassal mar nem lenne minek orulni.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #16621 üzenetére
Hozza a szintet fhd felett a Fiji.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #16624 üzenetére
Ez nem az amire mi várunk.
Csak valami marketing rendezvénynek tűnik a partnereknek... lehet nem is nyilvános.
Persze ettől még azon a napon lehet más esemény is.Azon az lesz a minimum, hogy Raja Koduri bohóckodik majd.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
#45185024
törölt tag
válasz huskydog17 #16663 üzenetére
Aki a hozzá valo TVket keresi SUHD és Kvantumpontos szavakkal tudja keresni ezeken jonnek ki a HDR plussz szinei
Jo az az 55 col monitornak mondtam már ?[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #16798 üzenetére
AMD fanatikusként annyit mondok, hogy veszek egy 1080-at.
-
keIdor
titán
válasz huskydog17 #17235 üzenetére
Majd a GP102-re épülő kártyák lesznek durvák, én már mondtam is tippet, 330k lesz a Ti, 450k lesz a Titan, ez csak egy tipp tőlem és tartom.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
oAcido
aktív tag
válasz huskydog17 #17235 üzenetére
"GTX 1080 non-FE: 665 euró"
Ezek szerint 230k fölött lesz az ára nálunk. Hát én inkább megvárom a 1080Ti-t
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #17235 üzenetére
Az fe 1070 170k a sima lesz vagy 150 jó magyar forint,, nem lesz vga az uj gépben xd
[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #17235 üzenetére
Rablás fényes nappal.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#16729600
törölt tag
válasz huskydog17 #17235 üzenetére
Teljesen jó a customra a 700€ alatti ár, 1070-et meg szerintem nem érdemes venni, azért a gagyi 165€ árelőnyért. Csak már lenne az Evga shopban, vagy Amazonon elérhető a cucc.
-
őstag
válasz huskydog17 #17346 üzenetére
Giga is csinált már hasonlót.
Üvöltött is, nem kicsit..Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #17346 üzenetére
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #17349 üzenetére
Az a baj nem nagyon van hova fejlodni, ezert probalkoznak mar ilyesmikkel, meg persze az RGB ledekkel
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nubreed
veterán
válasz huskydog17 #17342 üzenetére
Június 1-én lesz a Computexen a Polaris bemutatója és a paperlaunch is ha jól tudom, de 29-ig tart a hírzárlat? Ezt a koncepciót nem igazán értem az AMD részéről. Elég elhibázott hozzáállásnak tűnik ez így.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #18241 üzenetére
Utóbbi szerintem.
Ilyen NV árak mellett eladhatatlan maradna az eredeti árán.(Külföldön is már megtörtént ez az esés... )
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
#45997568
törölt tag
válasz huskydog17 #18241 üzenetére
Most mar nem sokan vesznek ebben a kategoriaban elozo generacios kartyat, se Fury-t se Ti-t (hozzateszem UK is esett a Ti ugy 100-150£-ot az 40-60e FT, Fury-kat meg kivezettek vagy folyamatban) ez van. akinek kell megveszi igy vagy majd par honap mulva ha lesz raktaron ugyanezen az aron jobbat. Ez egy ilyen sport.
-
mlinus
őstag
válasz huskydog17 #18241 üzenetére
Még így is drága sajnos.
120k-ért már jó lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen