Új hozzászólás Aktív témák
-
Gainka
őstag
-
titán
válasz Crytek #11193 üzenetére
5 éve a GTX580 volt fullhd maxra, 3,5 éve a 680, 2,5 éve a 780, 2 éve a 780Ti, 1 éve a 980, most meg a 980Ti. A kártyákkal az játékok által támasztott igények, és a játékosok elvárásai is együtt növekednek. 2 év múlva a (biztos nem ez lesz a neve) 1080Ti kell majd, a mai GTX980Ti szint olcsóbb lesz ugyan, de megint kevés lesz az akkori maxhoz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz Crytek #11190 üzenetére
en egy szem 970el toltam 5760x1080ban, jellemzoen eleg volt. aztan az egy szem 290x is. 1080pre a felhasznalaok 99.9%anak eleg a 970 1080pre (a maradek 144Hzs monitorral, 8xMSAAval tolja jellemzoen valamelyik alapbol is GPUigenyes cimet).
jo, 5760ra mar 290x CFfel tolom, de hetfon elvileg megjon a vizesblokk a masodik kartyara is, aztan utanna par evig nem akarok a GPU alrendszerhez nyulni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz Crytek #11198 üzenetére
Én szinte megszállottan szoktam "optimalizálni" a játékbeállításaimat (addig nem tudok nyugodtan játszani, míg nem elégedtem meg vele) úgy, hogy a játékidő >95%-ában meglegyen Vsync-el a stabil 60 fps (csak nagyon elvétve és/vagy ismerten problémás cutscene jellegű jeleneteknél zuhanjon be [jobb esetben] 45-re vagy 30-ra), azon belül pedig a lehető legszebben nézzen ki. De benne van az is, hogy egy TitanX SLI-vel is kikapcsolnám az olyan post-process szűrőket, amik leginkább csak elmaszatolnak és/vagy elzajosítanak mindent, mert tudom, hogy nem minden azért van a menüben, mert attól egyenes úton és mindig szebb a kép: nem szebb, csak más, ami szubjektív, hogy valakinek épp tetszik-e valamelyik, de biztos nem úgy gondolták a programozók, és szerintem "ízléses" embernek amúgy sem kéne az egymásnak ellentmondó dolgokat egyszerre bekapcsolni (pl. józan ésszel a blurring és sharpening szűrőknek egyszerre semmi értelme, még ha az egyiket kívánja is valaki), csak mert ott vannak a menüben, hogy válogathass közülük ízlésedre nulla és egy-két valami közt (de nem automatikusan mindet). De ide sorolható még az esetek túlnyomó többségében bármilyen post-process anti-aliasing is, amit nagyon ritkán használok (csak ha alaphangon borzalom aliasing-hegy a kép, és viszonylag jobbféle maszatoló-AA, pl. SMAA szerűség van a játékban, de az ML- és FXAA hagyjon békén).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #13326 üzenetére
Nem érteni kell hozzá, hanem pénz kell hozzá. És az MS-nek van pénze ahhoz, hogy az Epic pénzhiány miatt érdektelenné vált, jellemzően komolyabb fejlesztéseit kiegészítse, normálisan megcsinálja. Ennyi a titok. Csak sajnos ami hiányzik az Epicnél, az hiányzik azoknál a stúdióknál is, akik azért választják az UE4-et, mert a kezdés ingyenes.
Fel kell fogni, hogy abba az egyébként tényleg baráti üzleti modellbe, amit az Epic kínál már nem igazán lehet minden egyes platformra minőséget építeni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Crytek #13328 üzenetére
de, pénzbe kerül, elég sokba. egy ea árbevétele kb. 4,5 milliárd usd. a teljes nasaá pedig olyan 19 milliárd. a kettő között egy nagyságrend különbség van, szóval majdnem összemérhetőek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #13330 üzenetére
Nem mindegy, hogy az embered neve Albert Einstein vagy Budai Józsi*.
Nincs igazán sok szakember az iparágon belül, így aki tényleg tud valamit, és nem csak átlagos programozó, azokat már rég elvitte az EA, a Sony, a Microsoft, és egy csomó nagy cég. A garázsstúdiók nem tudnák megfizetni őket.
*disclaimer: semmi bajom a Budai Józsikkal...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Crytek #13330 üzenetére
Az ember... meg az eszköz.
Mondjuk egy programozó, vagy akármilyen tapasztalt használható "senior" szakember bruttó 10 ezer USD (most kerekítsünk ennyire) havonta.
Ha 10 ember dolgozik az 100 ezer USD havonta, ha 100 ember akkor 1 millió dollár.
És akkor még fent kell tartani az irodát (bérelni, vagy venni) + rezsi... akkor a fejlesztőeszközök licencei, egy viszonylag kurrens PC amin dolgoznak 2 monitorral vagy több, stb stb.
(Nyilván van ami már meglehet egy előző projektből is akár... de akkoris... nem ingyen van semmi.)
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
wjbhbdux
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #13333 üzenetére
Arra, hogy ingyé van hozzáférés a GitHUB-on a forráshoz, illetve van egy saját boltja, amin belül tartalmakat vehetnek, illetve hogy csak akkor kell fizetniük, ha már van 50000 dollár bevételük, és akkor is csak 5%-ot...
A motor választásánál természetesen van több alternatíva, de mondjuk egy CryEngine full licenc már elég drága, míg egy szintén licencelhető Nitrous kezdő cégnek megfizethetetlen. Az ARK-ra összesen a töredékét költik, mint amennyi ma a Nitrous licenc.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
nonsen5e
addikt
válasz Crytek #13358 üzenetére
Pont erre gondoltam én is.
Mondjuk notebookcheck alatt az Iris Graphics 5200 az 1024*768 low alatt 26 fps-re volt gépes, akkor gyanítható, hogy az Iris Pro 580 már egy játszható szintet tud kitolni magából.
Csak kérdés, hogy mi értelme van az egésznek, hogy van kb. 2 darab Intel IGP, amin el lehet szenvedni krumpli felbontásban a játékkal épp 30 fps fölött.Pont mint amikor a Grid? alatt is volt olyan beállítás, ami csak Intel grafika alatt futott el (elbírta egyáltalán az Intel grafika akkoriban azt a játékot?)
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nagyúr
válasz Crytek #13545 üzenetére
Várjuk az élménybeszámolót
(#13548) Pepeeeee: látvány alapján ez a Scrap Mechanic GTX970-en kb. 600FPS-sel fog futni, esetleg a CPU lesz limitáló tényező. Nem ebből fog kinőni a virágzó VR-VGA ipar, és nem itt fognak a GCN real-time képességei megcsillanni...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#85552128
törölt tag
válasz Crytek #13732 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz/mivel égetik magukat, de úgy látom nem vagyok vele egyedül. A havas PureHair ami eddig nV bug, de az AMD kártyákon meg botrányos teljesítménnyel megy (és ugye ez még nem zárja ki, hogy ott nem lesz bug)...
Az AMD-nek olyan 9 órája van kiadni a "csodadrivert" ha nem akarják (megint) leszarni a vásárlókat.
A PureHair bug érdekes dolog, mert állítólag nyílt AMD tech az alapja, tehát meglehetett volna rendesen is csinálni főleg, hogy kezdetektől benne a játékban...Javasolnám utánanézni a 2013-as Tomb Raider (akkor még Gaming Evolvedes) startjának, különösen a benchmarkokat
Ahol a 7970 GHz és a Titan nem/alig volt elég az 1080p@60 FPS-hez maxon és ahol a TressFX gyakorlatilag harmadolta a teljesítményt - már ha működött és nem egy kopasz fej lett az eredménye...[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
válasz Crytek #13730 üzenetére
Hehe, ettől zeng a net?
Olvasom a topicot, de nem látom a nagy felháborodásra való okot. A játék gyönyörű, az egyik legszebb a piacon jelenleg. Nagy a gépigénye, ez tény, de cserébe olyan látványt is kapsz. AMD-n rosszabbul fut, tény. Majd csinálnak hozzá egy game-ready drivert, és jobb lesz. Ez nem újdonság, ez már gameworks előtt is gyakran előfordult hogy aki day1 akart AAA játékot játszani AMD-n néha megszívta.
Egyébként a Batmant az nvidiára kenni elég meredek...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Crytek #13756 üzenetére
El is olvastad, hogy miért nem kapcsolták be? Miért kapcsoljanak be egy olyan effektet, ami SEMMIT nem rak hozzá a képminőséghez? Ugyanez igaz a HBAO+-ra is, csak a sebességet viszik, ezért kapcsolták ki őket. Nem okoznak látható képminőségbeli javulást, vagy ha igen, akkor az nagyon minimális/elhanyagolható. Ezt én inkább ésszerűségnek tartom és én szerintem pont, hogy eddig ezt a teszt a legértelmesebb az összes közül. Ha max grafikát akarsz, akkor ott a PCGH tesztje. Olvasd is el a szöveget, ne csak a grafikonokat nézd!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Crytek #13759 üzenetére
Na látod, itt van a probléma gyökere. Miért illetsz negatív jelzőkkel egy olyan tesztet, amit nem is vagy hajlandó elolvasni? Sok fontos részlet/információ pont a szövegben rejlik! Ha viszont téged nem érdekelnek a szövegek és nem vagy hajlandó elolvasni a leírásokat, amiben sok kérdésedre választ kapnál, akkor legalább ne írj végtelenül buta, értelmetlen hozzászólásokat, mert pont, hogy ez a viselkedés a szánalmas, nem pedig a teszt.
Nálad mit jelent a maximális grafika/részletesség? Ha azt, hogy minden effektet bekapcsolsz, akkor pont az ellenkezőjét éred el, mert manapság sajnos a játékok többségébe sok olyan effektet építenek be, melyek csak rontják a képminőséget és cserébe sok számítást is elvisznek, vagyis rontják a képminőséget és mellette még a sebességet is, tehát teljesen értelmetlenek. A CB kielemezte, hogy melyek azok az effektek, melyek szinte semmit nem tesznek hozzá a látványhoz, de cserébe nagyon sok sebességet veszítesz velük. Ezeket kikapcsolták, ami teljesen logikus és ésszerű döntés.
Én személy szerint a HBAO+, a tesszelláció és a SSAA mellett még a motion blur-t és a vignette blur-t is teljesen kikapcsoltam volna, ahogy a screen effects-et is, mert ezeknek semmi értelme.
Egyszerűen ha nem tetszik a használt beállítás, akkor nézz másik tesztet, ezért van több különböző teszt!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
válasz Crytek #13996 üzenetére
Caffeinenek már van DX12 módja. [link]
Caffeine - The First DirectX 12 Game!
With Caffeine - Episode One being released with full DirectX 12 support, It is officially the first game (that is not in an Alpha state) to utilize the new API from Microsoft.
DirectX 12 allows for up to a 20% performance increase on Windows 10 systems, which helps bring to life the visually stunning world of Caffeine.[ Szerkesztve ]
-
válasz Crytek #13996 üzenetére
A Caffeine egy rossz vicc, ugyanis trágyadomb motort (UE4) használ, aminek alapból sz*r a DX11 és a DX12 leképzője is. A játék csak akkor tud sebességet nyerni, ha az UE4-ben optimalizálnak valamit és a játékot a srác átrakja a legújabb motorverzióra. A készítő még csak nem is programozó. Fogta az alap UE4-et és összehányt valamit, itt a DX12 csak marketingre jó, de mérésre nem! Egy UE4 játéknál semmilyen következtetést nem szabad levonni az API-kkal kapcsolatban, legfeljebb a Fable Legends-nél, de ott is csak a DX12 lesz jó majd valamikor a jövőben. Összességében azonban az UE4 játékok technikai szempontból borzalmasak, ennél még a Unity 5 és fényévekkel jobb.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#45185024
törölt tag
válasz Crytek #14003 üzenetére
Nem olyan rossz a UE4 ?
Akkor biztos nem az ARKos 20-30 fps ekre gondolsz maxon több százezer forintos kártyákon.
Még ha fog is emelkedni 20% ot direct x 12n ahogy igérik akkor se éri el a 60 at.
És ez full hd nem 4k , ez az ami jónak számít? Szépnek szép azt nem mondom, de még a városi kocka és vonal környezetet se hozza 60 al.[ Szerkesztve ]
-
mcwolf79
veterán
válasz Crytek #14709 üzenetére
5 éve kínlódsz egy szutykos (már bocs) gép upgrade-jén, ahhoz képes elég nagy lett a szád. A topic-ok azzal voltak tele, hogy lesz fejlesztés vagy nem lesz (mert most épp kell a píz az xy 1 USD-bundle-ra), most meg itt vered a nyálad , hogy így meg úgy DX12.
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
nagyúr
válasz Crytek #14711 üzenetére
Mindenki látta előre, akinek egy csöpp realitásérzéke van, hogy idén nem lesz dömping a DX12-es játékokból, különösen nem az olyanokból, amik komolyan újra vannak gondolva az új API lehetőségei szerint. Neked is javaslom a hype cycle nevű analitikai eszközt, nagyban segíti az ilyen hype-ok lefolyásának megértését. A DX12-vel még nem vagyunk az árok alján, de közeledünk hozzá.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Crytek #14719 üzenetére
ez csak a te elképzelésed, a tények mást mondanak. ha ékkőnek szánta volna az m$, akkor nem a port2pc.exe végezte volna a portolást. nyilván egy erre szakosodott, hozzáértő csapatot megfizetni más költségszint lett volna. kis pénz, kis foci. és hogy még jobb legyen, az egészre rátolták még a windoze store limitációit is.
ez egy poc, hogy jé működik, kb. azon a szinten, ahogy én néha rácsodálkozok, hogy jé, lefordult, mire nem képes egy compiler!Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Crytek #14719 üzenetére
Ha azt várod a DX12-től, hogy oldja meg azokat a problémákat, amikkel 10+ éve minden AAA játék érkezik, akkor tényleg áll a futballos hasonlat. A GoW-nak az a fő gondja DX12 szempontból, hogy a két igazán érdekelt fél közül (AMD, MS) egyiknek sem volt fontos, hogy villantsa a DX12 értékeit.
(#14729) rocket: aye, és júniusig az kb. H1, valamint tényleg 2 tucatról volt szó. Tekintettel arra, hogy folyamatosan vannak listák, hogy mi jön mindjárt, szerintem júniusig felesleges verdiktet előrejelezni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÚJ, BONTATLAN Bűvész és póker kártyák, Bicycle márkájú a legtöbb
- 12db 3 Mpx Kültéri Dome Techson IP kamera + 4K rögzítő
- Használt fülhallgató bazár! Samsung Buds, Xiaomi Airdots
- Huawei B715 4G / 4G+ LTE Cat9 Sim kártyás WIFI router hotspot modem - FÜGGETLEN
- GAMER PC - GTX 1660 Super - i7 10700 - 16GB DDR4 - 500GB NVME SSD