Új hozzászólás Aktív témák
-
Laja333
őstag
válasz TTomax #14257 üzenetére
Nekem már az is jó lenne ha behozná a dx11-et. Egyedüli problémám vele, hogy sok idő, mire jelentős számú támogatott játék lesz rá. Arról nem is beszélve, hogy az eddig megjelentek soha nem lesznek Vulkan readyk, ami azt jelenti, nem a közeljövőben költözök Linuxra. Pedig dejó lenne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14257 üzenetére
Alapvetően a Vulkan nem rossz. Sok szempontból kedvezőbb API a piac számára, mint a DX12. Nem annyira GCN centrikus a működése, mint a Microsoft API-jának, így a jobban átgondolt specifikáció miatt sokkal inkább illik a többi architektúrához is. Nem véletlen, hogy az NV ennyire tolja a Vulkánt. Nekik is jobb, ha egy DXKG nem kényszeríti a hardverüket lehetetlen szituációkba. Aztán persze lehet, hogy ez a fejlesztők jó részét nem fogja érdekelni, de szerintem ez mindenképpen az előnye.
Ha a fejlesztőnek nem elengedhetetlenül fontos a DX12 fejlettebb bekötési modellje, akkor mindenképp a Vulkan API-ra érdemes dolgozni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.