Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz jojoando #70506 üzenetére

    Külön menüpont van a dispute-ra.
    My Orders, Refund and return, ott kellene lenni.

    Ilyenkor engem érdekel az hogy hogyan is hamis az a termék. Samsung X15-nek van meghirdetve, viszont e Sasung X15-öt kaptál ami hasonlít rá, vagy teljesen olyan mint a Samsung X15, de belül nem Samsung hardver van.
    Mely más cég piaci helyzetét rontja ezzel, de ez a gyártónak róható fel, nem a kereskedőnek, feltéve ha nem azonos a kettő.
    Másik dolog az hogy kötelezve van-e Kínában a kereskedő hogy egyedileg , minden forgalmazott termékénél győződjön meg arról hogy nem hamisítvány amit árusítani fog?
    Nekem kétségeim vannak hogy egyáltalán nálunk is így megy a dolog. Mi van ha ő sem tud arról hogy hamisítvány lenne, főleg azon termékek esetén ami egyedi zárt csomagolásban vannak. Műszaki termékek esetén nem hamis termék esetén is előfordul hogy gyártási hiba miatt nem adja a leírt paramétereket.

    De ezeknél is igaz, visszaküldés után a pénzed visszakapod, mert hamis terméket nem tartunk meg, itt a lényeges kérdés az hogy a visszaküldést ki fizeti, elméletben az eladónak kellene, főleg ha tudott arról hogy hamisítvány, de ezt bizonyítani nagyon nehéz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák