- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Gabesz1019 #29099 üzenetére
Ugyan hol nézted? Nem biztos hogy hívni fog a futár, aki a GLS-től nekem hoz csomagokat az szokott telefonálni, 3 éve fix ember, de itt is írták, hogy volt akinek nem szóltak.
[ Szerkesztve ]
-
p76
senior tag
válasz Gabesz1019 #29099 üzenetére
Nekem a sima posta hozza és hagy értesítőt akkor hogy van ez? Kihozzák és nem találnak otthon, bedobnak értesítőt és visszaszállítják a postára? Vagy meg se próbálják kihozni hanem rögtön értesítőt dobnak?
Remélem az utóbbi és nem sétáltatják a törékeny csomagomat feleslegesen[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Mi van akkor, ha rossz terméket igazoltam le, hogy megjött?
Hogy tudom visszavonni az értékelést, ha visszatudom egyáltalán? -
Topikgazda
válasz gyulazsolti #29104 üzenetére
Nem lehet.
-
LámaZ
addikt
Jé, egy trükk!
Ha a sima aliexpress.com-on egy terméket felvennék a kívánságlistára, felugrik egy ablak, amellyel be tudok jelentkezni. Nem kell előtte alibabázni.Legyen minden jó!
-
Fall-N
veterán
válasz nyisziati #29078 üzenetére
Nem profi vagy nem profi kérdése ez. A festő szakmában nem maga a festés ami nehéz, hanem a javítások és az előkészületek minőségi kivitelezése. Egy szép, egyenes felületre nem nehéz festeni még az alap teddy hengerrel sem.
Persze nem mindegy milyen festékhez, milyen hengert használ az ember. Én mondjuk otthon a javítást és a festést is meg tudom magamnak csinálni jó minőségben a relatív olcsóbb szerszámokkal.
A linkelt eszközbe ha betöltöd a festéket akkor csak pazarolja, mivel sokat felvesz. A hagyományos módszerrel csak a henger felülete érintkezik a festékkel. Takarítani sem lehet egy álom munka után.
-
nyisziati
veterán
Mi ez a sok alien itt?
Kérhetnétek már egyéni avatárt, a jogosultságotok megvan rá... Legalábbis 3-ból 2-nek.[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz -=RelakS=- #29112 üzenetére
Ez egy "nap kommentje" plecsni nálam.
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Mennyire biztonságos Aliexpressen a fizetés folyószámlához rendelt bankkártyával?
-
Topikgazda
válasz Peter.70 #29114 üzenetére
Több éve használom nálam nem volt biztonsági probléma és olyanról sem halottam hogy az Aliexpress-től szerezték volna meg az adatokat. Az AliExpress fizetési kliense az Alipay, közel 900 millió felhasználójával.(2018-11-30-i adat). Szóval nem egy aprócska cégről van szó, megfelelően védik a kártyaadatokat és kínai viszonylatban olyasmi mint a PayPal.
Valójában ezt a biztonság dolog forszírozást nem értem, az internetes vásárlás esetén ha jogtalan vásárlás történne és nem te osztottad meg a kártyaadatokat az illetéktelen személlyel akkor a bankod teljes összegre kárpótol. Megváltozott tavaly óta a jogszabály.[ Szerkesztve ]
-
-Ronnie-
csendes tag
Sziasztok! Szeretnék dispute-ot indítani egy közel 2 hónapja meg nem érkező termékre. Miután bepöttyöztem, h nem, nem kaptam meg a terméket és igen, refundot szeretnék, bedob egy üzenetet, h ha nem érkezik meg 04.14-ig, akkor indíthatok csak refund-ot rá és azt ők azon nyomban kezelik. Ez mind szuper, csakhogy a 60 nap is 14-én jár le. Mit lehet tenni? Toljam ki a határidőt? Várjam ki a 14-ét, ezzel valószínűleg kifutva a 60 napból és akkor indíthatom(vagy már nem) csak el a visszafizetési kérelmet? Megnéztem egy másik terméknél, ott simán engedi (engedte volna) a dispute-ot.
Eddig talán 2x kellett ilyesmit kérnem az alitól,de nem emlékszem efféle fennakadásra. -
Topikgazda
válasz -Ronnie- #29120 üzenetére
Le van írva az Összefoglalóban is hogy a 60 nap szállítási védelem letelte után van 15 napod a dispute megindításra. A másik lehetőség ha látható a mozgása, csak tényleg nem ért ide, hogy kéred a védelmi idő növelését. Ennél is lehet hogy múlt héten tudtál volna reklamálni, de a szállítási módtól is függ hogy meg kell várni az idő végét vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
Kija
aktív tag
-
-=RelakS=-
veterán
-
Topikgazda
Nem igazán tudsz mit tenni. Április 27-én indíthatsz leghamarabb dispute-t, feltéve ha nem emeli a szállítási idő védelmet, mert még az is előfordulhat. Annyit megtehetsz hogy érdeklődsz a szállítás helyzetéről, mivel te nem látsz semmit, aztán vagy válaszol, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
p87
senior tag
Aprilis 4.-én adtak fel nekem spanyol raktárból egy csomagot. Ma egy héttel később sem kaptam még meg, nyomkövetési szám 12 jegyű, de nem látszódik sehol, se a megadott correos szállítmányozónál se gls-nél.
Nektek mennyi idő szokott lenni spanyolból? Nem kellene már látszódnia a nyomkövetésnek? -
HornedReaper
senior tag
Berakom ide is, ne csak a facén terjesszem
Aliexpress kisokos - EU raktáras termékek keresése, hogy további költségek nélkül vásárolhass! (y) Appban nem megy, CSAK BÖNGÉSZŐBEN!
Hogyan csináld? Keress ahogy mindig, és a böngészősávban a link végére másold be, milyen raktáras terméket keresel (a végén van az országkód):
&shipFromCountry=de
&shipFromCountry=es
&shipFromCountry=fr
&shipFromCountry=it
&shipFromCountry=cz
&shipFromCountry=pl
&shipFromCountry=de
(sajnos nem minden raktárban van raktárkészlet, ill. nem minden EU országból szállítanak ide)Keress kínai shopokhoz kuponokért
-
Topikgazda
válasz HornedReaper #29129 üzenetére
Kösz, már volt 5-én. Nem gondoltam hogy hetente be kellene írni.
Az eredeti szöveg meg nem Facebook, hanem rendeljkinait[[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz HornedReaper #29132 üzenetére
Most aztán nagyon jó, 3-szor ugyanazon tartalmú hozzászólás azon az oldalon egyébként megköszönték neki, nem lopták.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz HornedReaper #29134 üzenetére
Mindegy, így jobban megjegyzik.
-
p87
senior tag
-
Topikgazda
válasz szemmelver #29137 üzenetére
Elméletben nem, de mivel az eladó nem küldte el a terméket processing time ideje alatt és így a rendszer zárta a vásárlást, lehet kérni a pont visszaírást.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #29139 üzenetére
Chat
-
Sumptuous
senior tag
Sziaszok! Rendeltünk alirol egy kutyanyakörvet, amit az országba beérkezvén elfogott a NAV. Mivel általában egy viszonylag drága termék, ezért értelemszerű, hogy elkapták, nincs is vele probléma, de mi 12,82$+1,73$ posta kg. (Összesen 14,55$ )-ért vettük. Így nem esik vámolás alá. Millyen papirokat kell kitölteni, beküldeni, hogy hazajöjjön a csomag lehetőleg plussz költségek nélkül? Van itthon nyomtató+lapolvasó..
Összefoglalót átolvastuk, nem találtunk benne ilyesmit. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #29142 üzenetére
25 $ értékig áfa és vámmentes minden küldemény alapból. Nem a NAV fog el semmit, a postások gondolták úgy hogy ez egy értékesebb csomag.
A Postától kaptál sms-t vagy ajánlott levelet az adatbekérésről? Ha ment levél benne a nyomtatvány, ha sms akkor meg letölthető.
Ha 2 $-t fizettél az egészért és vámeljárás alá kerül, akkor is be kell küldeni mindent, nem csak 200 $-os tételnél. Látják az érétljóket és kész, nem kell fizetzni semmit. Jelen esetben is ez van.Az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél minden le van írva. Hogy mit, merre, hogyan.
Idézet az Összefoglalóból, a linkek az Összefoglalóban élnek, ez egy másolat:
Vámeljárás alá került küldemény esetén a teendők
Ha vámeljárás alá kerül a küldeményünk, amelyről kapunk egy sms-t ilyesmi szöveggel: Az ön részére RS××××××NL azonosítóval küldemény érkezett. További információk: magyar posta, vagy ajánlott levelet kapunk ebben a témában, illetve a nyomkövetésnél a Magyar Posta oldalán ez olvasható: Küldemény információ: Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure (futárcég értesítője jöhet telefon és e-mail-n is) az alábbiakat javasolt beküldeni:
Az AliExpress vásárlás (az Orders listában) View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a mindkét képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, személyazonosító igazolványszám megadása kötelező, beszkennelve vagy képként.
Ha a küldemény értéke az Áfa elengedéses kategóriába esik, lásd feljebb, akkor az említett vámmenteskénti eljárás kérelem is csatolandó.Ezeket e-mail-ben postaimport@posta.hu e-mail címre küldeni.
A Posta kitöltési mintája a Egyszeri import vámkezelési megbízás kitöltésére.
Az első keretezett résznél, ha nem a tőlük levélben kapott nyomtatványt alkalmazzuk, akkor csak a Postai azonosítószám szükséges, az ország és feladó neve még esetleg, mert azokat általában tudjuk.
A végén aláírni és ráírni a személyigazolvány számot is, azután elküldeni a felsorolt mellékletekkel.
A tájékoztatójuk az igazolásokról itt tölthető le.[ Szerkesztve ]
-
Sumptuous
senior tag
válasz pulutodurumo #29145 üzenetére
Olyat kerestünk, amiben említve van, hogy nem vámköteles, de mégis vámolni akarják.. Bocs.
Ez ingyenes eljárás így?
[ Szerkesztve ]
-
Sumptuous
senior tag
Még annyi lenne a kérdés, hogy a nyomtatványon szereplő vámkezelési eljárások közül melyiket kell megjelölni? Vagy egyiket sem, mivel nekem nem kell vámot fizetnem?
a, Postai vámkezelés
b, Címzett általi vámkezelés
c, Közreműködő megbízása -
Topikgazda
válasz Sumptuous #29148 üzenetére
Az A-t, minden szükséges rovatot ki kell kitölteni, mint a normál eljárás esetén.
Aztán mint írtam látják hogy mire mennyit fizettél és lezárják hogy vám és áfamentes, majd a küldeményt továbbítják. Ha van fizetni való áfa akkor felszámolják az eljárási költséget, ha nincs mit fizetni akkor nincs vámeljárás.[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Srácok a véleményetek szeretném kérni.
Rendeltem ettől az eladótól tokot egy Nokia 7 pluszra.
Egy fajta kép van fent tobb színben ebből én azt hittem hogy olyat fogok kapni csak 7 plusra.
Sajnos nem így lett mert a másik verziót kaptam, ami nekem nem tetszik.
Na mármost kb 1.5 hete levelezgetek az eladóval mert egyrészt lassan válaszol másrészt ezeket a válaszokat kapom tőle. L
Dispute 15-én lejár.
Először: "Dear friend, I'm very sorry. Maybe our warehouse staff are busy. We sent you the wrong one. We'll give you some discounts here. Can we place a new order?"
Másodjára: "Dear friends, our product pictures are taken according to the actual products. The pictures and products must be the same. Please rest assured./:000"
Ilyet kaptam[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen