-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #28200 üzenetére
Az banki móka, de a lényeg hogy a bankkártyád egy bankszámlához tartozik, amikor vásárolsz akkor felhatalmazod a bankodat hogy a kereskedőnek a bankszámládról utalja át az ő bankszámlájára a pénzt. Ha vissza kell jönni a pénznek akkor ismert mindkét bankszámlaszám és a kereskedő bankja utalja vissza a számládra, Ehhez már kártya nem kell.
-
TooSweet
újonc
Üdv!
Lassan 2 hete rendeltem egy aránylag értékes (53$) csomagot. Igazából egyelőre komolyabb gond nincsen, viszont iszonyat módon összezavar a csomagkövetés. Alin és Cainiao-n is azt írja, hogy már elhagyta az országot a csomag, viszont ha részletesebben nézem, még azt látom, hogy Guangzhou-ban mozgolódik oda-vissza; nem egyszer ugyanazt az állapotot mutatja más időponttal. A Magyar Posta oldalán is látom már a csomagot, viszont ott is megkapta már többször ugyanazt az állapotot, más időponttal. (sőt, ott már 25.-én délelőtt 10-re is van beírva esemény, pedig még Kínában sem múlt el de. 10) Szóval a kérdésem a következő: ezek a mozgolódások fals információk, és már valóban elhagyta Kínát a cucc, vagy ponthogy még nem hagyta el, és szabadhelyre vár? Ez az első Alis rendelésem, szóval még eléggé tapasztalatlan vagyok ebben a dologban.
A csomag követési száma: RX424347498CN
A válaszokat előre is köszönöm!
-
Topikgazda
válasz TooSweet #28203 üzenetére
Ha megnézed hogy hol tart a szállítási védelem számláló akkor ez időben van, szokott ilyen lenni hogy eltérő időpontokkal ugyanazokat látod, az ottani pontos munka folyamatot ki tudja?
Ott is kell idő amíg a Nemzetközi Kicserélő Központjukból elindul a vámolást követően. Ha olyat látsz majd a mai 24.02.2019 15:50 Célországba elküldve (Export) 广州国际处理中心 51040034 bejegyzés után hogy visszaküldve a feladónak akkor van gond. Addig meg azt írnak amit akarnak.[ Szerkesztve ]
-
Wendelke
senior tag
Most a hosszú Kínai ünnep után eléggé feltorlódhattak a csomagok, ha jól sejtem? Van pár csomagom, ami még nem indult el Kínából a tracking alapján, viszont az ünnep előtt úgy tűnt, hogy gyorsabban ment a szállítás. Persze ez nem meglepő.
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
csaba17
senior tag
sziasztok!
Rendelnék aliról 1-2 legó szettet egy ismerősnek, de az új legó kaland 2 sorozatból.
Tegnap keresgéltem, de ennek az angol nevével se igazán találtam ilyen.
Vagy még annyira új, hogy nem sikerült lemásolniuk? -
Csiguuusz
kezdő
Hi mindenkinek,
fejlemények vannak. Akit érdekel, az előzmény [link]
Ott tartok, hogy az egy csomagban rendelt, de meg nem érkezett cuccokhoz két dispute-ot kellett indítanom, egyet az ékszerszettre, egyet a gyűrűre, ami szintén a csomag részét képezte volna, ha megjött volna. A két dispute-ból az egyiket (a gyűrűre vonatkozót) megítélték full refunddal. A másikon még ülnek. Meglátom mi lesz. Az ajánlatom az volt, hogy nem szeretném visszaküldeni a tévesen nekem küldött cuccot, vonjanak le egy átlagos alis árat a kapott termékekre, a differenciát meg kérem szépen vissza a számlámra. Írok, amint lesz valami.Bye
-
Zoli-bácsi
senior tag
Sziasztok,
másnak is baromi lassú az Ali? Van hogy be se tölti az oldalakat. Olyankor törlök minden előzményt, kukit, stb, de ugyan olyan lassú. Nálam van a hiba, vagy más is tapasztalt ilyet? Pár hete kezdte el ezt...
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #28213 üzenetére
Nem vettem észre, ezt a linket használom és Firefox 65.0.1 (32 bites).
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #28215 üzenetére
Adatvédelem és biztonságnál a Tartalomblokkolás ha szigorú lenne, ott a Harmadik féltől származó követő sütik ne legyenek bejelölve és lejjebb a felugró ablak engedélyezve legyen.
Ezután Ali kezdetű sütik és a böngésző gyorsítótár törlés és böngésző újra indítás -
csaba17
senior tag
válasz Zoli-bácsi #28217 üzenetére
ezt nálam is eljátssza, működik, gyors meg minden, következő kattintásra meg majdhogy nem timeout vagy ha lassan bejön akkor kép az nincs sehol sem, eltelik pár perc, frissítek és gyors minden.
szerintem nem user hiba. -
ZeroX92P
tag
Üdv!
Adott 3 csomag, az elsőt jan elején a másik kettőt jan végén rendeltem. Várjak én még ezekre vagy írjak az eladónak? Vélemény?
RB683326401SG
UN916502526CN
UN964881979CN -
Csiguuusz
kezdő
válasz ZeroX92P #28224 üzenetére
Szerintem se vess rá keresztet.
Nekem november 25-én rendelt csomagom február 13-án érkezett meg. Égen-földön kerestem, egy hónapot dekkolt a lengyeleknél. Szerintem ha nem kezdtem volna el levelezni a kínaiakkal, magyarokkal, végül a lengyelekkel (ott is azt írták, nincs náluk, aztán néhány nap múlva hirtelen előkerült és megmozdult a csomag), valaki simán lenyúlta volna, de a remény hal meg utoljára. Szegény kínai eladó 3x hosszabbított a vásárlói védelmen, de végül megérte, mert megjött a csomag és mindenki boldog. -
tknof1871
őstag
Üdv! 5 pár füldugót rendeltem de 4 párat kaptam. Még nem dispute-t akarok csak üzenetet küldeni az eladónak. Az Upload photo az csak képfájlt enged az üzenethez csatolni? Szerintem képnek nem fog hinni. Videót csak a dispute-ban lehet feltölteni?
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
peestike
senior tag
sziasztok!
segítséget kérnék. rendeltem a feleségemnek egy táskát. írt másnap az eladó, hogy az pont elfogyott, válasszak másikat. ez meg is történt, megírtam, hogy mi lenne jó. kikérte a ragszámot, ami megjelent. ma küldött megint egy levelet:
Dear Friend
i express deep apology for you to inconvenience.
when bag sent out , rude postman soiled the last bag of Butterfly .
there are 4 colors .
could you please choose one ? i am so sorry for inconvenience. please forgive.
Best regards
Bessieez vagy igaz, vagy nem, de nem akarunk másik táskát, mert nem tetszenek. pénz jó lenne vissza, de ugye 10 napig nem tudok dispute-ot indítani. amennyiben a ragszám nem mozdul meg, akkor talán nem lesz teljesen bukó a dolog, remélem nem küld valamit a csomagban.... van valami lehetőség, hogy hamarabb a pénzhez jussak, vagy van valami más, hivatalos útja, hogy ne kelljen vele idétlenkedni? megírom neki természetesen, hogy másik táska nekem nem elfogadható, de nincs több ötletem...
hátha nektek van!
köszönöm!42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
vadalma65
tag
válasz Zoli-bácsi #28213 üzenetére
Nálam ugyanez volt, nézd át a firefox kiegészítőket, ha van telepítve, próbáld őket egyesével letiltani, hátha ott a tettes. Nekem a, cydec platform anti-fingerprinting miatt lassult.
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok! Melyik szallitast erdemes valasztani, ami nem DHL vagy UPS? AliExpress Standard Shipping, AliExpress Premium Shipping, vagy EMS?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A biztonsagra torekszem, mert egy alaplapot akarok venni. Azt lattam, hogy par elado kiirta, hogy garanciat csak DHL, UPS, EMS postara vallal, a sima china post -os csomagokat nem teriti meg, ha eltunnek, avagy megserulnek.
A DHL tudom, hogy eleg jelentos osszeget leszed, amikor megerkezik a csomag az orszagba. Az EMS is ilyen?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Topikgazda
válasz MPowerPH #28237 üzenetére
Nem az eladó téríti vissza a pénzt, a szállítási védelmet a meg nem érkezésre az AliExpress nyújtja, nem az eladó. Ha olyat olvastál az eladónál az kamu. Bármelyik olcsót választhatod, de ha registered akkor az eladó biztosítva van a szállítási szolgáltató felől az elvesztésre, amit te fizettél ki.
De ez lényegtelen, az AliExpress visszaadja a pénzed ha nem kapod meg.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ertem, koszi. Azert en EMS -el megrendeltem.
Ezt irja egyebkent.
"If you want to chose economy shipping ways like china post air mail etc, it is usually take 28-40 days .I suggest you'd better chose EMS , because china post air mail and hk post air mail service very poor that usually lost parcel and delay. Sometimes take 1-2month .if you chose HK POST and china post air mail cause the product broken .this is buyer's responsibility. I can't refund money. When you chose shipping ways please consider carefully."
Don't Tread On Me
-
Topikgazda
válasz MPowerPH #28239 üzenetére
Értem, nyilván nem olvasta el az AlIexpress szerződési feltételeit.
Én az összes legolcsóbb, ingyenes, nyomkövetési szám nélküli meg nem érkezett csomagom árát visszakaptam. Nem feltétlen muszáj többet költeni a ténylegesen szükségesnél.Itt az AliExpress tájékoztatása
És a lényeg:
What guarantees can I get?
Everyone who shops on AliExpress receives the following guarantees:
1 Full Refund if you don’t receive your order
You will get a full refund if your order does not arrive within the delivery time promised by the seller.
2 Refund or Keep items not as described
If your item is significantly different from the seller’s original product description, you can return the product for a full refund or can choose to get a partial refund and keep the product.Nincs meghatározva a szállítás módja.
[ Szerkesztve ]
-
vittorio7
őstag
Másnap reggel bementem a 62-es postára. De ott már nem tudtak segíteni.
Aztán felhívtam az alábbi számot: 06-1-767-8282. Viszonylag hamar felvették.Normálisak voltak, de egyből közölték, hogy nem ígérhetik biztosra a csomag "visszaszerzését".
És, ha visszahozzák a csomagot, akkor annak valami 8-900 Ft díja van.
Elméletileg már valahol a kicserélőben járt a cucc. Az ügyintéző sem látta, hogy hol van pontosan. Csak beírta a rendszerbe, hogy kérjük a csomag vissza szállítását. Leegyeztettük a pontos címet is, ahova kérem.
Még kétszer beszéltem velük telefonon, de egy hét után sem mozdult a csomag, és a rendszerben sem láttak mozgást.Egyszer csak felgyorsultak az események, és tegnap este jött az értesítés, hogy átvették a csomagot a munkahelyemen. Fizetni sem kellet érte.
Az elmúlt napokban, több postai ügyintézővel is beszéltem telefonon, és mindenki kedves és segítőkész volt.
-
messius
lelkes újonc
Január 16.-án rendeltem két terméket (kosárban) ugyanattól az eladótól. Üzenetet kaptam, hogy a két terméket külön raktárból küldik, így két csomagszámot kapott. Csomagkövető szerint(17track) január 21. "Légi szállítás" az utolsó információ. A rendelés lezárásáig 20 nap van hátra. Gondolom ez a csomag már nem fog megérkezni addig. Tudok még valamit tenni ezzel kapcsolatban vagy várjam ki a határidőt és dispute!?
-
gyulazsolti
senior tag
Nekem Jan 21.-én rendelt küldemény. CNNNGA
Posta látja, nemzetközi is.
Az eladó meg ma hosszabbított 30 napot. Ő már lehet tud valamit ?This is an e-mail notification to inform you that the seller has extended Purchase Protection for you for Order.
Currently the Purchase Protection of Order --------------- will end on 2019.04.23 05:21. -
flegga92
senior tag
válasz gyulazsolti #28245 üzenetére
Hasonló dátummal nekem is áll két csomagom itt.
Viszont a később feladott csomagom 1 napot állt csak itt, 12 nap alatt kézhez kaptam. -
gyulazsolti
senior tag
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #28249 üzenetére
Nem vállalás, csak egy tájékoztatás arról, hogy mennyi lehet a szállítási idő.
Estimated Delivery Time = Várható szállítási idő
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HBO Max & OD topic
- Házimozi haladó szinten
- PlayStation 5
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care