-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlala
addikt
Ha már írtam a problémát, írom a "megoldást" is.
20 router- és net újraindítás (kihúzott szolgáltatói eszközzel), más hálózatra váltás, stb. nem segített, ezért elment a kedvem és hagytam pár napig, mondván, hogy "mobilon úgyis megy".
Aztán ma az asztali gépen szinte csak épp a "Sign in" fölé húztam az egeret, és hosszú idő után azonnal a "Wellcome back, tlala" üzenet fogadott, anélkül, hogy bármilyen bejelentkezési ablak feljött volna.
Misztérium. -
Asbee
veterán
Lehetséges, hogy azt írták 2 csomagom összevonják de aztán mégsem? Mindegyik külön mozog. 3 csomagom van abból 1 már Expres Onenál, 1 elvileg oda tart az országban, meg 1 még Kínában. Mégis amelyik kínában van, ott 2 csomagot mutat. Express One keresőjével is rájuk keresve 3 külön csomagot hoz ki, külön súllyal, stb. Valami itt megvan keverve.
[ Szerkesztve ]
-
easmamc1
csendes tag
Sziasztok, olyat hogyan is lehet csinálni, hogy meggondoltam magam egy rendeléssel kapcsolatban, de már úton van, szeretném visszaküldeni és refundot. Köszönöm
-
Jar
tag
Tudja valaki, milyen módon adja az Aliexpress a szállítási idő túllépése miatti kupont ?
Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.
-
Topikgazda
Keresd az Estimated delivery date tájékán, ha már lejárt az idő, de csak akkor ha vásárlásnál van ilyen szöveg: On-time guarantee és a dátum lerjárta után 2 munkanapig.
Az app-on esetleg ezek a lépések:
Account --> My orders --> Click on your delayed order --> There is Service On-time guarantee click on View all --> View more --> There is Get Coupon or Apply for Coupon[ Szerkesztve ]
-
sonar
addikt
Sziasztok,
Rendeltem egy távirányítót, de nem működik. Csináltam róla videót, de azt a gmail csak linkként küldte el amit nem tudnak megnézni.
Hogyan volna célszerű videót küldeni nekik?
Üdv: sA tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
headhunter
addikt
ExpressOne követés oldala nálam nem ugyanolyan mint régebben.
Régebbi csomagnál a postázás után egyből megjelent egy ilyen beírás:
SHIPMENT HISTORY 05-05-2023 07:03:00
DLS Shipment (pan) data uploaded
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jelenlegi rendelés már az országban és semmi nem látszik.
-
Topikgazda
válasz headhunter #67016 üzenetére
Nem tudom, nálam magyarul írnak mindent a nyomkövetési oldalukon.
Amíg nem kerül itt Magyarországon hozzájuk addig ez olvasható: 05.12 16:03:00 DLS Adat bekerült a rendszerbe (Ez egyezik a nálad írt angol nyelvű szöveggel)
05.12-én ez a bejegyzés látható majd 05.19-én 18:23:17 INB Központi raktárba érkezett (HU - Budapest) de az országba 05.17-én érkezett meg
És stimmel, mert 05.12-én lett az azonosító igényelve a vásárláshoz. Szóval nem igazán változott.
Nem azonnal kapják meg, még a Cainiao logisztikai megbízottjának vámolnia kell és csak azután megy az Express One-hoz, ez több nap is lehet. Nálam a 3. nap kapták meg, egy másiknál meg 05.14 a feladás majd 05.19 az érkezés és 05.23-án kapta meg az Express One kézbesítésre[ Szerkesztve ]
-
djsunstealer
aktív tag
Akiknek nem érkezett meg on-time guarantee, estimated delivery date-ig, azoknak azt javasolta a Customer Service Agent, hogy indítsunk refundot a megérkezés és leigazolás után. Mivel nálam Budapestről Balatonra lesz az átszállítás, így kértem 2 nappal későbbre. De ha megérkezik, akkor lehet REFUND és igényelni a kupont a késés miatt.
Ezt írták:
I think normally, when you do get delayed like this, you can open a dispute, and once the item is received, you do get issued the coupon.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #67018 üzenetére
Aztán az ami a képen van írva az oldalukon az nem él? Miért nem említik a dispute szót?
Az sem élő amit leírtam hogy miként kell igényelni az app-on?
És milyen indokot kell választani a dispute-nál?
Mert ezzel indul Item received in part or whole vagy Item not received és nagyon nincs az altémáknál sem 1 USD-s kupon igénylés vagy kérés a On-time guarantee nevében.
A refund a termékre kifizetett árra van, ha van valami probléma.
Egyébként meg ez a szöveg sem dispute-ra utal:
On-time guarantee - Claim a US $1.00 coupon if your order doesn’t arrive by the estimated delivery date.
Ráadásul az estimated delivery date az nem is a 15 napos kézbesítéses téma, amit utoljára vettem ilyet annál 60 nap volt megadva úgy hogy Full refund if product is not received in 90 days.Szerintem valami zavar van az Erőben.
[ Szerkesztve ]
-
Jar
tag
-
Topikgazda
1 $-os kuponról volt szó. Az hogy Full refund if product is not received in XX days. lép működésbe az teljesen más dolog.
Ha visszaadták a teljes pénzt akkor ugye nem On-time guarantee működött és csak jó fejek voltak, vagy a dispute volt jogtalan ha megérkezett és ez még a 60 vagy 90 napon belül volt[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Egyértelmű az AliExpress tájékoztatása nem dispute keretében adják az 1 $-os kupont. Az hogy a chat robot vagy az ügyfélszolgálat keveri a dolgokat, nem ismeri az üzletszabályzatukat az megint egy másik dolog.
Ezzel is az lesz hogy megszüntetik nekünk mint a PayPal fizetést, mert sokan visszaéltek vele, ha az 1 $-os kupon helyett mindenki visszakéri és kapja a teljes vételárat, néhány eladó ezt nem fogja eltűrni, mert semmi jogalapja nincs ennek és miért fogadnák el a veszteséget?
1 $ kupont ígér az AliExpress, aztán mindent pénzt elvesznek (nem adják oda) az eladótól? Elég rossz vicc.
Arról nem is beszélve hogy egyidő után a felhasználót kivágják a sok indokolatlan dispute miatt, mert azt lehet hogy egy másik chat robot vagy ügyfeles intézi.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Bemásoltam a leírást, szerintem azon nincs mit magyarázni, egyértelmű, az érdemi válasz volt. Persze nem járt ezen az úton senki (persze nem igaz) mert vagy megkapta időben a estimated delivery date-ig vagy egy 1$-os kuponnal amit 60 napon belül fel kell használni nem akart vacakolni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Van olyan vásárlásod ahol lejárt a várható érkezési idő (estimated delivery date) és két napon belüli? Annál amit már írtam az app-on esetleg ezek a lépések:
Account --> My orders --> Click on your delayed order --> There is Service On-time guarantee click on View all --> View more --> There is Get Coupon or Apply for Coupon -
Wolfram
aktív tag
Megjött a cucc, elfogadtam a beérkezést (confirm receipt) és utánna vettem észre hogy részben nem működik a termék. Ilyenkor mi a teendő? Beszélek az eladóval, de az csak azt ismételgeti hogy minden rendben, Ők csak tesztelt terméket küldenek stb.
Hol van valami dispute vagy refund request? -
-
A214
aktív tag
Tiszteletem, most valami kupon használható Alin ?
30 usd felett .
Hol lehet az éppen aktuális kuponokat elérni? -
Topikgazda
Itt egy aktuális kupon gyűjtési promóció
Az Összefoglalóban írt ezen az oldalon is nézz körül. -
pibácsi
senior tag
V/ Topikgazda. Kérdeznélek, hogy amikor megrendelem az árút és napokig csak a "Top Ship" jelenik meg, akkor mi a teendő. Természetesen befizettem és le is emelte a számlámról az összeget.
Írtam az üzletnek az üzenőn, hogy várom a szállítást, de nem válaszol. Persze egyelőre várok. Várnám válaszod.
Üdv. Pibácsi -
attiati
veterán
Ez bevett gyakorlat Alinál?
3 különböző eladótól rendeltem
Mindháromnál kifizettem a szállítási díjat
Tök egyszerre jött meg a 3 cucc, ugyanaz a futár hozta házhoz.Minek fizetek akkor háromszor szállítást?
Több db-ot is rendeltem mindhárom helyről, így darabonként egyébként is emelkedett a szállítási díj.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz attiati #67036 üzenetére
Mert ez szerencsére így működik.
Mindegyik AliExpress standard szállítás volt? Mennyi volt a összerakott csomagok össz súlya és mérete? Mennyi volt a 3 szállítási költség együtt.
Ezek alapján megmondom a hogy a futáros szállítás amit 15 napon belül megkaptál sok volt vagy nem.
Itt még azonos eladónál is külön szállítási költség van egy egy termékre.
Többen igencsak elfogadjuk ha egybe rakják akár az olcsóbb szállítású termékeket és gyorsan, nem postai szállítással megkapjuk, úgy hogy nem kell itt kezelési díjat, vagy újból áfát is fizetni.Több db-ot is rendeltem mindhárom helyről, így darabonként egyébként is emelkedett a szállítási díj. Ezt lehet csökkenteni, csak meg kell rá kérni az eladót, ha akarja és az összeadódó súlyokkal nem vált szállítási díj kategóriát akkor kisebb lesz a szállítási díjad.
Ha ingyenes szállítást választasz akkor nem lesz ilyen gondod ha véletlenül egybecsomagolnák, ami persze nem valószínű, mert az már esetleg más szállítási mód lesz ahol ilyen nem szokott történni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Wolfram #67040 üzenetére
Az ára nem szokott szempont lenni, elsőként ahogy az eladó dönt elfogadja és vagy kéri a visszaküldést vagy nem, ha ezután az AliExpress döntését kéred mert nem tudtatok megegyezni akkor is két esélyes a dolog. Érdemes beírni amikor indítod a dispute-t hogy mennyi lenne a visszaküldése és megfontolásra ajánlod hogy ne legyen visszaküldve, azért vedd figyelembe hogy még akkor is problémás az hogy az eladó fizesse a a visszaküldést ha hibás (van aki nem hajlandó kifizetni), de ha te gondoltad meg magad akkor neked kell fizetni. Magyar vásárlókra az ingyenes visszaküldés promóció sajnos nem vonatkozik.
-
Bönde
csendes tag
Sziasztok!
Miért van az hogy nem a kiválasztott szállítási móddal küldte az eladó a rendelést? Nyilván azért választok másik szállítási módot, mert nem szeretnék plusz postai díjat fizetni. Próbáltam írni neki, de mindig "message recalled"-ot ír. Ez miért van?
Előre is köszönöm!... -
Topikgazda
Milyen azonosító számot kaptál? De lehet hogy nem kellene reklamálnod. Én biztos nem tenném, hiszen kedvezőbb móddal küldték el.
Cainiao Super Economy Global - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-n kívüli postai azonosító, postai díjas.
Cainiao Super Economy - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-s postai nyomkövetési azonosító és így nincs vámolás, áfa beszedés és postai kezelési díj.A termék 150 € nettó értéke felett teljes vámolás történik, akkor változik a küldemény szállítási, kézbesítési folyamata, fizetőssé válik.
[ Szerkesztve ]
-
Bönde
csendes tag
ECSCCA002496**** Az azonosító szám miatt talán nem lesz postai díjas, de az zavar hogy nem az általam választott móddal küldte.
Nem a sima CSE a kedvezőbb és a CSEG amelyik-re pluszban fizetni kell postai költséget?
Szóval nem értem ha az alapból felajánlott free shipping-es CSEG-t megváltoztatom némi feláras CSE-re akkor miért küldi el mégis CSEG-vel?...A másik, hogy miért nem lehet neki írni a "message recalled"? Az eladóknak létezik olyan opciójuk hogy nem fogadnak üzenetet?...
-
Topikgazda
Ne zavarjon, mert ha az eredetivel küldik akkor nem csak a minimum 399 Ft-ot (lehet hogy 799 Ft lesz) hanem még az áfát is fizetheted újból, mert ez postai azonosítót fog váltani és annál előfordul hogy sem az elektronikus elérhetősége (ezért lesz 799 Ft a kezelési díj) sem az hogy fizetted az áfát nem kerül a küldeményhez és a Magyar Posta ezért kénytelen az áfát is beszedni.
Az hogy neked mi a kedvezőbb azt honnan tudná az eladó, az kedvezőbb ahol nem kell postai díjat, esetleg áfát fizetned és hamarabb itt van, ez a jobbal lett küldve. Ez a CSE.Természetesen nem kötelező üzenetet fogadnia a vásárlóktól, van ilyen opció, bár van aki csak véletlenül hagyja ezen a beállításon.
[ Szerkesztve ]
-
Bönde
csendes tag
Szerintem kevered . Én azt írtam, hogy CSE-t ("Cainiao Super Economy - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-s postai nyomkövetési azonosító és így nincs vámolás, áfa beszedés és postai kezelési díj.A termék 150 € nettó értéke felett teljes vámolás történik, akkor változik a küldemény szállítási, kézbesítési folyamata, fizetőssé válik.")
választottam, ő pedig CSEG-vel ("Cainiao Super Economy Global - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-n kívüli postai azonosító, postai díjas.") küldte mégis. Akkor most a kettő közül melyik a kedvezőbb a vásárlónak?...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás