Hi​r​d​e​t​és

2017. november 24., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-11-06 17:45:06

IT café

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10001) peestike válasza V/ (#9994) üzenetére


peestike
(senior tag)

egyáltalán nem kell ezeknek a műanyag tokoknak fizikai behatás. rendeltem több s3 s4 tokot, 2-3 járt hasonlóképp. elég ha beleteszed a telót, megfeszíti, aztán, ha olyan a fröccsöntés a feszültség miatt elpattan. ja, láttam már 2 hónapos nillkin p8 lite tokot is repedni, pedig a nillkin azért nem az alja minőség.

42

(#10002) V/ válasza AliExpress (#9999) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Most már nem igazán értem amiket írsz.
#9973 Megjött a vásárolt cuccom az Aliról. Hamis volt mindegyik cucc,
Erre a hszd-el kapcsolatosan írtam a hsz-eket.
Most meg ezt írod:
Természetesen a megemlített eladót nem jelentem, hiszen nem vásároltam tőle.

A bevontakra nem jogos a 925-ös.
A 925-ös jellel (más szóhasználat sterling silver) 92,5% -os tisztaságú ezüst és 7,5 százalékkal a réz vagy más fémekből készült terméket jelzik.
A 999-es igazi ezüst (fine silver) kevés eladónál fordul elő.
És nem azért teszik bele mert nekünk európaiknak az fontos, náluk is vannak ékszer készítésre, forgalmazásra vonatkozó szabályok amiket be kell tartaniuk.

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10003) V/ válasza peestike (#10001) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Igen igazad van, műanyagok esetén előfordul, meglehet próbálni alkudozni ilyen esetben, de általában beírják azt, hogy a szakszerűtlen használatra nem jár garancia.Egy üzenet azzal, hogy eltört, mi legyen vele, mindenképp célszerű.
Végül is nem ez a gond, ha a vevő is normálisan kommunikál és azzal, hogy jelzi a megérkezést biztosítja, hogy az eladó is megkapja a pénzét, akkor az eladó is pozitívan állhat hozzá.

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10004) 01andris


01andris
(lelkes újonc)

Az aliexpresszről szeretnék mobiltelefont rendelni.Garancia kérdésben ugyanolyan mint pl tinydeal,geekbuying?Válaszokat előre is köszönöm.

(#10005) V/ válasza 01andris (#10004) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A kereskedőtől függ. Az Aliexpress virtuális piacéren több eladó, hasonlóan a tinydeal, geekbuying wegshophoz árul.

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10006) 01andris válasza V/ (#10005) üzenetére


01andris
(lelkes újonc)

Tudom.Rendszeresen rendelek aliról,csak telefont nem vettem még tőlük.
Egy év garanciát ír amelyiket kinéztem.

(#10007) spidersoft válasza kirkri (#9250) üzenetére


spidersoft
(senior tag)

aliexpress rendelés, vásároltam egy ötös lot hőmérőt, amiből egyet kaptam, menet közben a termék adatlapján is átváltozott a mennyiség egy darabra, de amikor vettem még ötöt írt. Kértem az eladót, hogy nem küldené-e el a maradék négyet, azt írta, hogy küldi. Kértem 30 nap hosszabbítást, kaptam. Újabb hosszabbítást, úgy fest, nem tudok kérni. Illik ilyenkor dispute-ot nyitni, vagy alin nagyobb súlya van/másképp megy, mint ebayen?

(#10008) Vertigo18 válasza spidersoft (#9191) üzenetére


Vertigo18
(PH! addikt)

Lefényképezted előre, hogy mi a hirdetés szövege? Okos! :C

Vagy esetleg valahol még lehet olvasni az eredeti hirdetést? Csak mert szerintem én is hasonlóba szaladtam másik terméknél... Ha valahogy elő lehet keresni az eredeti hirdetést, nah, annak örülnék...

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#10009) spidersoft válasza Vertigo18 (#10008) üzenetére


spidersoft
(senior tag)

Nem tudok róla, hogy elő lehetne, ezt most fotóztam, szóval mégse vagyok olyan okos :D Szóval a vásárlásnál (orders | view detail) az eredeti szöveggel jelenik még meg nekem, lehet azt már nem tudja átírni... sajnos az alis visszaigazoló levelek nem tartalmazzák a termék megnevezését meg efféléket, pedig az se lenne rossz :) Szóval akkor ilyenkor mi legyen? Dispute? Még van 19 órám dönteni :D

(#10010) V/ válasza Vertigo18 (#10008) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha a vásárolt terméknél a View Detail-re kattintsz, majd le görgeted a következő sorig
Product Details Price Per Unit Quantity Order Total Status
alatta a termékre rákattintasz, akkor az eredeti vásárlás adatainak kell megjelenni, melette van egy link, ahol az épp aktuális hirdetést tudod megnézni.
Így írja:
This is a snapshot of the product taken when the order was placed.View current product

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10011) tobias40 válasza V/ (#10010) üzenetére


tobias40
(őstag)

Igen ám de ahol már törölték előtte a hirdetést ott nem jelenik meg sajnos a "Product Details Price Per Unit Quantity Order Total Status"

Én is így jártam hogy vitát nyitottam és akkor már nem tudtam belinkelni az eredeti hirdetést mert törölték...

ez jelenik meg ha a View current product-re kattintok

Nálam így van...

[ Szerkesztve ]

(#10012) V/ válasza tobias40 (#10011) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az eredeti szöveg, hogy mit vettél annak látszódni a kell, ha nem is teljes hirdetés. Most egy kicsit másról beszélünk.
A current az (aktuális, amit épp most hirdet) ami nincs, az természetesen nem látható, de a kérdésed ez volt és erre válaszoltam és ahhoz nem kell a View current product linkre kattintani, a szöveg alatt kell lenni.
Vagy esetleg valahol még lehet olvasni az eredeti hirdetést?

A My orders-nél sincs a Refunds & Disputes vagy Deleted Orders-ek közt sem, én látom azt amit megvettem és a hirdetést törölték valami miatt. Végig vittem a fizetésig, nem tűnhet el a vásárlási történetből.

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10013) wwenigma válasza tobias40 (#10011) üzenetére


wwenigma
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Snapshot-nak lennie kell torolt hirdetesnel is, ez a lenyege - ne tudjanak kamuzni. Egyebkent max nem adja fel. Mast nem tehetsz.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7

(#10014) tobias40 válasza V/ (#10012) üzenetére


tobias40
(őstag)

Én csak azt írtam le ahogyan én jártam és nem tudtam linkelni a terméket mert törölték közben..(nem vitázni akartam.. :) )
Dispute volt és lehet ezért nem úgy van ahogyan te látod a normális eladásnál?

Snapshot---- ezt hol látom? :U

[ Szerkesztve ]

(#10015) mzso


mzso
(PH! addikt)

Aliexpress-en nincs valami árfigyelő funkció?
Találtam egy ilyet, de ennek semmi köze a valósághoz: http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/alert_subscribe.php

Ehh most szopatott meg az egyik eladó. És mire elfogadta a Dispute-ot a másiknál meg lejárt az akció. Tegnap még jó áron volt... :(((

[ Szerkesztve ]

(#10016) V/ válasza tobias40 (#10014) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nézz szét az Orders részeken, minden vásárlás visszanézhető, még azok is amiket te töröltél a vásárlási listából.

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10017) V/ válasza mzso (#10015) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A Wish List menü pontban készíts egy saját figyelő listát
+ Create a Wish List, legyen private.
Itt megadhatod hogy naponta, vagy 3 naponta, vagy ne küldjön értesítést.

Majd erre vedd fel azokat a dolgokat amit figyelni akarsz. Küld értesítést változás esetén

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10018) mzso válasza V/ (#10017) üzenetére


mzso
(PH! addikt)

A "sale" azt jelenti akció?
Végül is ez is jobb mint a semmi. Már ha használja az akció beállítást az eladó és nem csak lejjebb viszi az árat.

Most látom:

:Y A mobilon olcsó maradt... (A webshopos ár 9.71 volt)

Szóval akkor rendeljem telefonról, hogy olcsó legyen?

(#10019) V/ válasza mzso (#10018) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Igen, de kattints már a lefele néző kis fekete háromszögre, nem lesz ekkora kedvezmény. A from -tólt jelenti és nem biztos, hogy erre a tételre vonatkozik.

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10020) mzso válasza V/ (#10019) üzenetére


mzso
(PH! addikt)

Az annyi. (Meg is rendeltem gyorsan)
A fekete négyzettel csak rendelési opciók jönnek fel. (QR kód, vagy app bejelentkezés)

"A from -tólt jelenti és nem biztos, hogy erre a tételre vonatkozik."
Ez először nem értettem. Arra gondolsz amikor többféle opció van amiből választani lehet? Ez nem olyan.

(#10021) kirkri válasza mzso (#10020) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Jellemzően nem sokkal szokott olcsóbb lenni ha mobilon rendeled, de ma például két olyan termékbe is belefutottam aminél 50%-al olcsóbb volt mobilon. (És az 50% nem csak kamu volt, mert minden más eladó a 100%-os ár környékén adta ugyanazt a terméket)

14 éve a Prohardveren!

(#10022) mzso válasza kirkri (#10021) üzenetére


mzso
(PH! addikt)

Lehet, hogy valamiért a "sale" beállítás nem működött desktopon. Mondjuk azért, hogy még jobban erőltessék a mobil alkalmazást. Bár ez elég gáz így, mert nem jelenik meg feltűnően, hogy mennyibe kerül mobilon.

Abból is gondolom ezt, hogy az általan mézett termék pont 20 centtel került kevesebbe mint az ára volt egy nappal korábban a weboldalon, ami a szokásos különbség a mobil vásárlás javára.

(#10023) RBJ


RBJ
(PH! addikt)

Kaptam egy ilyen üzit. /, please cancel the order and select you do not want it or other reason, I will refund you /

MIvel a rendelt termék nincs az eladónál refund ba egyeztunk meg. De én már nyomtam egy chancel t de nem tudom milyen opcióval. Hol tudom módosítani vagy egyéb? Nem találom. Már kétszer rám is írt.
/Friends, please select other reason/

Ubunut Budgie / Freeletics / Meizu m5 / Xiaomi Mi Band 2

(#10024) V/ válasza RBJ (#10023) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nézd meg az adott vásárlásnál a View Detail-nál milyen információ van.
Aztután nézd meg a My Orders, Manage Orders, Refunds & Disputes az adott tételre vonatkozó Arbitration ID View Detail-t
nyomtam egy chancel t de nem tudom milyen opcióval. Ezt mi sem tudjuk.

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10025) V/


V/
(Topikgazda)

Ez tetszik :) , eddig mindig az app volt olcsóbb.

ez már nem :((

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10026) RBJ válasza V/ (#10024) üzenetére


RBJ
(PH! addikt)

Refund disput nál semmi, a wiew detail ná csak product status / awaiting receipt, két lehetőség még open dispute vagy confirm good rec.
Nem azt mondtam, hogy tudnotok kellene mit nyomtam, csak, hogy hol tudom visszanézni.
Tán azt választottam, hogy nincs az adott termék. Az eladó other reason választását nem értem.
Már választottam amire emlékszem, hogy pl nincs az adott termék akkor már nem tudom módosítani az elállás indokát.
Hogyan lesz ebből refund?

Ubunut Budgie / Freeletics / Meizu m5 / Xiaomi Mi Band 2

(#10027) Noiziboi


Noiziboi
(újonc)

egy holland posta csomagom 03.10.én megérkezett magyarországra és a mai napig nem kaptam még meg a szállítási időböl 20 nap van még tétel feldolgozása a vámhatóság ez van írva 03.11-e óta szerintetek megkapom addigra ?

(#10028) V/ válasza RBJ (#10026) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Próbáld meg az Open dispute-t ott mi jön elő, lehet, hogy kérni kell újból?

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10029) V/ válasza Noiziboi (#10027) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Inkább a nyomkövetési számot add már meg, mert ez a vámos dolog nem tiszta. Ránéznék. Értéke a dolognak amit vettél?

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10030) Noiziboi válasza V/ (#10029) üzenetére


Noiziboi
(újonc)

értéke 14 dollár PS3 Joy : RS453170930NL

(#10031) AliKat


AliKat
(újonc)

Sziasztok!
Most rendeltem először AliExpressről kapásból két szállítótól ! A csomagok elindultak, a receiver Address-nél viszont a postai irányítószámot, ami elvileg az egyik legfontosabb dolog lenne egyiknél sem látom feltüntetve! Ez normális? A regisztrációmnál a shipping address-nél természetesen ki van töltve az irányítószám is!

Előre is köszönöm a válaszokat!
:F

(#10032) Noiziboi válasza V/ (#10029) üzenetére


Noiziboi
(újonc)

most nézem a trackitonline oldalán hogy ezt irja :
21.03.2016 12:43
Nemzetközi helyen történik a csere(átrakás)
Budapest
Hungary

(#10033) V/ válasza Noiziboi (#10032) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Azért furcsa, mert ha az értéke miatt vámolni kellene akkor3-4 nap alatt lezavarják, ha nem akkor 1 héten belül kijön tőlük.
Nekem ez volt legutóbb.

03.02.2016 04:02 Elektronikus értesítés a szállításról
03.02.2016 15:35 The item is received by the shipper in the originating country
05.02.2016 07:08 Feldolgozás
06.02.2016 06:46 Célországba elküldve (Export)
06.02.2016 19:58 Érkezés a rendeltetési repülőtérre
08.02.2016 15:28 Elfogadó partnerek Hungary
10.02.2016 09:48 Megérkezett a feldolgozó központba Hungary
11.02.2016 17:21 Célországba elküldve (Export) Hungary
11.02.2016 21:48 Import (Megérkezett a célországba) Hungary
12.02.2016 08:46 Vámon Hungary
12.02.2016 08:46 Vámon Budapest
17.02.2016 07:25 Érkezés a szállítási pontra Hungary HU6701 Hungary

Ez (21.03.2016 12:43 Nemzetközi helyen történik a csere(átrakás) Budapest Hungary) szerintem nem jó, holnap 8-tól hívd fel a Posta ügyfélszolgálatát, nehogy kifele menjen az országból.

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10034) V/ válasza AliKat (#10031) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az Order fülön a Zip Code: ki van töltve? Ha igen akkor felesleges nézegetni a Track Order oldalt. Nekem sincs ott, de nem is onnan veszi az adatokat, mert ez a szállítás megkezdése után kerül elő.
Egyébként ettől függetlenül a címzés teljes. Nem ott nézve követjük a csomagunkat. A magyar postások meg tudják a településeink irányítószámait.
Ma jött meg 2 küldeményem, Track Order nincs irányítószám, a címkén van.

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10035) aaron111


aaron111
(senior tag)

Sziasztok!

Rendeltem egy telefontokot, megérkezett, rányomtam a "Confirm Good Received" gombra és "Finished" helyett "Fund Processing" jelent meg. Van valami félnivalóm?

"A közgazdász az a szakértő, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amiket tegnap jósolt, miért nem következtek be ma..."

(#10036) AliKat válasza V/ (#10034) üzenetére


AliKat
(újonc)

Igen a Zip Code ki van töltve helyesen!
Budapest a szállítási cím így irányítószám nélkül elég necces lett volna az utcát beazonosítani ezért aggódtam egy kicsit, de köszönöm a megnyugtatást ! :R

(#10037) V/ válasza AliKat (#10036) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Vannak hibás részek az Ali oldalain, leg sz..bb amikor a Help oldal nincs köszönő viszonyban a valósággal. Nem rég volt itt egy példa.
Hány utca van még olyan névvel ahol laksz?

[ Szerkesztve ]

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10038) V/ válasza aaron111 (#10035) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Semmi, egy darabig ez látszik.

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10039) AliKat válasza V/ (#10037) üzenetére


AliKat
(újonc)

Kettő ilyen van két egymás melletti kerületben az egyik út a másik utca , szóval ha nem jó a címzés és nem lett volna irányítószám a postát gondolom pont nem érdekelte volna a kis csomagom.... ;)

(#10040) tamass.szabo


tamass.szabo
(tag)

Hali!
Rendeltem egy fejhallgatót alin még március 11-én, másnap talán már kaptam is egy tracking numbert, viszont még mindig nem ad ki semmilyen információt hozzá az ali, illetve más tracking oldal. :) Ennyi idő még nem sok, nem kell aggódni, vagy esetleg zaklassam meg az eladót kulturált formában? Ez a tracking szám amúgy: RI917424343CN

Csak azért kérdem, mert voltak utána is rendeléseim, nem is egy, a legutolsó március 18-án, és már azoknál él a követési szám.

Xiaomi A1 Black // Chuwi Hi10 Pro // Marshall Major // Beats Tour by Dr. Dre

(#10041) V/ válasza tamass.szabo (#10040) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nézd meg nem cserélte-e másik számra. A Logistics Information:-nál szokták megjegyzésként (Remarks) feltüntetni. És javaslom, hogy kérdezz rá, alul Leave a message for the seller

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10042) maj-viktor válasza tamass.szabo (#10040) üzenetére


maj-viktor
(őstag)

1-2hét is lehet, míg él a szám... főleg SE meg NL-esek esetén, ott csak akkor kezd el élni igazán, ha a tranzitországba megérkezett....

Milyen értékről van szó!? Ha 10-20$ alatt simán feladhatta TN nélkül, csak berakott egy "kamu számot"... mely bár formailag OK! R-el kezdődik... végén CN-országjelzés... de a csomagodon nem ez lesz... kaptam már így is jópár csomagot... hogy ide bekamuzik egy valós Tn-nek tűnő számot... ami sosem fog élni, de valójában TN nélkül jött...

JunkieeeBoy.blog.hu - bit.ly/EBAYkezdoknek & bit.ly/ALIEXPRESSkezdoknek http://bit.ly/RendelesKulfoldrolAFAVAMterhek_1resz & bit.ly/banggoodkuponok17 FaceBook.com/SJ4000HUN & FaceBook.com/DronHUN & FB.com/MadeInCsajna

(#10043) lm83


lm83
(senior tag)

Sziasztok,

Érkezett egy kis kütyüm már két hete (2$-os vacak), ami sajnos nem működik.
Írtam nekik, hogy megjött, de nem működik.
Nem jött válasz, két napja is írtam, hogy van ott valaki-e? De arra sem.
Ma lejár a védelmem, mit tudok csinálni?
Köszi

(#10044) V/ válasza lm83 (#10043) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Dispute.

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

(#10045) aaron111 válasza V/ (#10038) üzenetére


aaron111
(senior tag)

Köszönöm! :)
Egyébként ha mondjuk rendelnék 1db helyett 10db bizsu, 1 dollár alatti nyakláncot, az is vámmentesen érkezne, vagy nagyobb mennyiség esetén már ezzel (vagy más költséggel) számolni kell?

"A közgazdász az a szakértő, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amiket tegnap jósolt, miért nem következtek be ma..."

(#10046) droti25


droti25
(senior tag)

Sziasztok

Törött kijelző védőt kaptam a csomagban.
Nyitottam open dispute-t. Kiválasztottam hogy megkaptam de sérülten.
Utána van 4 lehetőség.
1.return goods full refund
2.return goods partial refund
3.no return goods full refund
4.no return goods partial refund

Melyiket válasszam?

[ Szerkesztve ]

Intel i3 4170 3700 MHz,Gigabyte GA-B85M-D3H ,8GB DDR3 Kingston HyperX KHX1600C9D3/4GX,Gigabyte GTX 1050 2g Windforce OC

(#10047) ZS3NI válasza droti25 (#10046) üzenetére


ZS3NI
(őstag)

3

IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)

(#10048) tknof1871


tknof1871
(senior tag)

Üdv! Vettem egy store-tól memóriát. 97.5% Positive feedback-jük van, Feedback Score több, mint 50 000. És elveszett a postán a memória még Kínában. Rögtön.

Felajánlották, hogy küldenek egy ugyanakkora tárolókapacitású más márkájút de drágábbat. És nem kell a különbözetet megfizetni. De ezt egy másik store árulja. Top Rated, 99.4% Positive feedback-je van. Majdnem 5 000 Feedback Score-val.

Ugyanaz lesz a tracking number. Elfogadtam az ajánlatot. Mindent a Message Center-en kommunikáltuk.

Most megnyugodhatok?

Windows 10 Home; LG G4

(#10049) Turbobacsi válasza tknof1871 (#10048) üzenetére


Turbobacsi
(senior tag)

"Ugyanaz lesz a tracking number"
nem!

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#10050) V/ válasza aaron111 (#10045) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Úgy 21 $-ig nincs ÁFA gond, néha még ilyen terméknél, ha nem nehéz a csomag -kevés benne a nemesfém- akkor 40-60 $ érték sem mindig gond.

Tekintsd át a téma Összefoglalót! Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg, kérdezz!

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.