- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
johniee
senior tag
válasz johniee #30624 üzenetére
SZiasztok!
Megjött a ROCK boltból olcsón megvett Power bank, de ez nagyon nem ROCK...
Hanem JELLICO-t küldtek [link]
KÉP1 KÉP2 KÉP3
Rendelésem képeEgy ilyen márkás bolt hogy engedheti ezt meg magának?
Nyugodtan reklamálhatok?[ Szerkesztve ]
"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)
-
fairi
addikt
válasz johniee #30934 üzenetére
Márkás bolt?? hahaha...
volt már velük nekem vitám, Rock mobiltöltő 10 perc alatt meghalt.
van nekem is Rock powerbank, működik, csak az usb-c csatlakozó gyárilag el van mozdulva, rossz szerelés
valszeg a logisztikai partner összekeverte a dolgokat.
ugyanaz a power bank csak nem Rock felirat van hanem JELLICO.
igaz egy levélváltást megér, jól fel kell háborodni, hogy lehet hogy más márkát küldött, te Rockot rendeltél stb. talán egy kis refundot kapsz nyugtatásként.
Ha van usb mérő pl. keweisi kws-v20, azzal lemérhető tényleg tudja-e amit írnak. ha QC-t nem tudja a Jellico akkor állíthatod a termék nem hozza a Rock minőségét. -
azbest
félisten
válasz johniee #48103 üzenetére
jobbat nem tudok, mint hogy kérdezd meg a postát újra... lehet rossz helyre dobták be és visszavitte / visszaadta a postának, akihez került. Az lt..nl fajtát (prime levél) úgy kezelik, mint a sima levelet, szóval simán bedobják ládába, ha befér.
A követésből nem derül ki, hogy valójában mi történik vele, még az is lehet, hogy visszaküldik a feladónak -
Topikgazda
válasz johniee #48103 üzenetére
Február 24-25-én kellett volna a postást elkapni és érdeklődni nála hogy kinek adta oda. Az a baj hogy azzal hogy postás igazolja a kézbesítést a jelenlegi viszonyok miatt, ha nem kapod meg akkor csak aznap vagy másnap reggel a kézbesítő postán tudsz reklamálni.
Sajnos többen jártunk már így. -
Topikgazda
válasz johniee #58502 üzenetére
A 799 Ft az posta szolgáltatási díja, semmi köze az idézett szövegedhez. Ennyit kell fizetni ha online nem lehetséges befizetni. Ezt nem lehet megreklamálni, mert ha a program nem találja meg az elektronikus adatok közt az elérhetőségedet, akkor nem lehet online befizetni. A program nem nézi meg a küldemény címkét ha esetleg azon rajta lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz johniee #58545 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz, a képen látható helyek vannak, ami nálam két pont az az állam, megye lenne. Nincs opció. Ezek kerülnek rá a küldemény címkére és az elektronikus adatok közé, ha normál kitöltés van. A vásárlásnál lévő üzenet rész az nem kerül sehova.
Abban gondolkoztam hogy nem mondhassák azt hogy nem kapták meg az elérhetőségemet, tudom bizonyítani hogy megkapták csak a béna programjuk nem tudta feldolgozni, így nem én vagy a kereskedő a hunyó.
Azt is írtam már hogy ha hiányos az on-line vám-árúnyilatkozat akkor nem lehet vámolni, be kell kérni az adatokat, mert a vámtörvény nem határozza meg a feldolgozás módját, csak azt hogy milyen adatok szükségesek, de mint a hülyék csak futtatják a programot és folyamatosan készülnek a jogszabálysértő vámolások.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz johniee #63357 üzenetére
Add már meg a termék linket és hogy melyik opció van választva ha van olyan lehetőség és ránézek.
De egyébként ország függő hogy hova melyikkel lehet küldeni. Ausztria és Magyarország eltérő lehet.
Ha a magyar zászló van felül szállítási helynél és be vagy jelentkezve akkor az választható ami ide jöhet, amit írsz az nem fordulhat elő. De ma hibázhat a rendszer mert nem lehet teljesen felkészülni a mai terhelésekre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz johniee #63361 üzenetére
Az elsőnél ez az alap szállítás:
From China to Hungary via Cainiao Super Economy Global
More options és választom az alábbit jobbra jelölöm a gombját, az lesz piros körben a fehér jeles
From China to Hungary via Cainiao Super Economy
Add to cart
Fizetésnél a jelölt marad és ez megy az eladóhoz a rendelésben és ez lesz fizetve is és a fizetés után miután feladta Cainiao Super Economy-nak kell lenni a Track order-nél ha tényleg azzal adta fel
Nem változik vissza az alapra ha jelölve lett az új szállítási mód.A másik linket is ellenőriztem, ugyanúgy megy.
-
Topikgazda
válasz johniee #63364 üzenetére
Nem inkább a rendszer volt fáradt a mai nap és hülyeségeket írt ki a képernyőre?
Más webshopnál találkoztam olyan hibával (BG) hogy a kosárba téve nem azt a szállítási módot vette át ami jelölve lett, de AliExpress-nél eddig ilyennel nem találkoztam az elmúlt pár év alatt. Mondjuk én fizetés előtt is utoljára rá ellenőrzök a szállítási módra bárhol is vásárolok.
Így viszont gyorsabban meg fogod kapni és nem kell a postát gazdagítanod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz johniee #63787 üzenetére
Az online fizetés lehetőségéről nem a postás értesít, hanem a program küld a beazonosított elektronikus elérhetőségedre, ha nem kapod meg ellenőrizd a levelező programod spam mappáját és a telefonod spam üzenet valamijét.
Azt az értesítőt 25 Nov 2022 18:18 Online fizetés elérhető bejegyzéssel egyidejűleg küldi ki a rendszerük és 48 órán belül lehet fizetni.
Ha látsz ilyen szöveget de nem kaptál értesítőt és munkaidő van (nálad sajnos nem esett bele) akkor fel lehet hívni őket és elkérni a kódot amivel ki lehet fizetni.
Egyébként tegnap délelőtt vagy ma kellett volna kapnod átvételi értesítőt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz johniee #64086 üzenetére
Ugyan miért nem a magyar nyelvű oldalukon nézed, de előfordul hogy nem tudják az nap futárhoz rendelni, át lett ez is ütemezve kapacitás hiány miatt, nem feltétel muszáj hívogatnod őket, figyeld a nyomkövetési oldalukat itt, bár kézbesítés előtt kapni fogsz e-mailt is.
-
Topikgazda
válasz johniee #67559 üzenetére
Ha a kiírt árból levonod a 27% áfát akkor felette van a vámmentes határnak és az AliExpress nem szedheti be az áfát, hanem itthon a kézbesítő cégnek kell.
Hiába AliExpress standard itt teljes vámolás lesz, írtam is az Összefoglalóban. Július hónapban a vámmentes határ 188,25 USD lesz.
Szóval ha Magyar Posta kézbesíti akkor a 355 USD után 32587 Ft áfa (nem számoltam a szállítási költség értékét mert annak is benne kell lenni az áfa alapban) és 4000 Ft vámkezelési díj amit fizetni kell. Ezt kifizeted és átadják neked. Ha EU-n kívülről jön
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...