- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
p87
senior tag
Pénteken háromszor próbáltam megvenni egy terméket aliról.
Mindháromszor sikertelen fizetés lett "There is an information error with your payment." szöveggel és a rendeléseimnél látszik mind a három vásárlás order closed állapottal, pénzt nem emelt le a kártyámról.Ma újra megpróbáltam, most végigment a fizetés, zöldre váltott redelés végén, és a szokásos szöveget írta, hogy 24-órán belül ellenőrzik a fizetést. Kártyámról egyből le is emelte az összeget.
Viszont ami aggaszt, hogy a rendeléseimnél ez is order closed állapotú és ennyi. Nem látszik a fizetés, és semmit nem tudok csinálni, nem tudok dispute-ot nyitni se, se semmit mert order closed.
Hogy lehet ez, hogy leveszik a pénzem és mégis order closed?
Hogy és hol tudom jelezni ezt ali felé? -
p87
senior tag
válasz pulutodurumo #28500 üzenetére
Az fasza. Remélem nem nyúlják le a pénzem, megpróbálok írni nekik, ha egyszer megtalálom, hogy hol...
-
p87
senior tag
Most chat-eltem velük. Elég problémás. De azt írta ő is, hogy automatikusan vissza refundolnak ilyenkor.
Remélem tényleg így van, mert akkor 2-3 nap alatt vissza kell kapnom. Kíváncsi vagyok.
Meg adott egy appeal linket ahol minden adatot, bankkártya fotót, személyi fotót, számlakivonatot is fel kellene töltenem. Ez nem tudom mire jó, nem szívesen csinálnám meg. -
p87
senior tag
Aprilis 4.-én adtak fel nekem spanyol raktárból egy csomagot. Ma egy héttel később sem kaptam még meg, nyomkövetési szám 12 jegyű, de nem látszódik sehol, se a megadott correos szállítmányozónál se gls-nél.
Nektek mennyi idő szokott lenni spanyolból? Nem kellene már látszódnia a nyomkövetésnek? -
p87
senior tag
-
p87
senior tag
Holnap nekem is lejárt a csomagfeladási idő 11.11-es rendelésemnél.
Eladót kérdeztem még múlthéten pénteken mi van, türelmemet kérte hamarosan feladják. Tegnap újra megkerdezetem, sok a rendelés várjak még. Meghosszabbítom a feladási időt, de félek ebből nem lesz semmi.
Spanyol raktárból rendeltem kuponokkal. Másik termeket kínából két napra rá feladták, nemhiszem, hogy nagy a pörgés spanyol raktárba, ráadásul elég rétegtermék, pár darabot ha vehettek.Ha nem jön össze akkor kénytelen vagyok újra megrendelni mástól, de szerintem több eladónak ugyan az a raktára van eu-ban ugye?
Ráadasul jó 60usd-t bukom akkor az akció és kuponok miatt, nem lehet valahogy az alival majd boltolni, hogy legalább egy 15usd-s kupont adják vissza? -
p87
senior tag
válasz Flashy #33368 üzenetére
Köszi!
Végül feladták elvileg, de, hogy ne legyen meg az örömöm kaptam szépen egy EMS EV...CN trackinget, mikor spanyol raktárból rendeltem... Pedig van most is raktáron nekik ott, lehet rendelni.
Rákérdeztem az eladónál, gyorsan írt is ne aggódjak, biztos vámmentes lesz, majd ad egy új trackinget is.
Nem tudom mi ez a kavarás, ha jól értem úgy működhet, hogy kínából feladják spanyolba és ott kap egy új trackinget és átcsúsztatják a vámon?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!