Hirdetés

2019. március 20., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-28 15:05:36

IT café

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1001) daja28 válasza WOT-H-A-C (#999) üzenetére


daja28
(kvázi-tag)

De komolyan kérdezem , mivel még nem használtam se DHL-t és a többi futár szolgálatot . Ha használtam volna meg se kérdeztem volna . Azt se tudom hogy mi szerint szabják a díjakat a szállításnál .

(#1002) Botigta válasza blueMerle (#1000) üzenetére


Botigta
(fanatikus tag)

Nyilván te is tudod, hogy milyen nehezen lehet eljutni a helpcenterben a kattingatásokkal, hogy valahogy üzenetet tudjál írni. Ennek ellenére egy időben jópár üzenetet küldtem, hogy hova érkezett, ki tudja, de senki a füle botját sem mozdította rá. Ha esetleg tudsz egytutti emailcímet feléjük, azt megköszönöm

(#1003) mateus


mateus
(senior tag)

Abban az esetben, ha megrendeltem egy terméket, és azt írja az eladó h nincs raktáron, én rányomok a cancel order-re, akkor mennyi idő múlva várható h visszakapom a pénzem?

(#1004) blueMerle válasza Botigta (#1002) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Hogyne tudnék, ha gond van én ezen kommunikálok velük max 1-2 nap és mindig válaszolnak.
Amit már az ELSŐ e-mailnél adj meg még a tárgyban(!!!) az a a rendelés dátuma és száma
Ha ezt ugyanis nem adod szóba sem állnak Veled.

buyerpayment@aliexpress.com

mateus: 7-30 nap között.

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Lite

(#1005) WOT-H-A-C válasza daja28 (#1001) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

De gondolom azt már észre vetted hogy tudsz választani szállítási módot ugye??? Valamelyik eladónál akitől rendeltél volt olyan lehetőség a shipping method-nál , hogy DHL????Ha nem akkor nézz meg légyszives másik eladót vagy akár többet aki szállít dhl-el ami értéket ott látsz az díja!!!! ,de beszorozni nem segítek!!!

[ Szerkesztve ]

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1006) daja28


daja28
(kvázi-tag)

Hol tudom meghosszabbítani az időt ??

(#1007) mateus válasza blueMerle (#1004) üzenetére


mateus
(senior tag)

Rendben, köszi;)

(#1008) Dédé93


Dédé93
(újonc)

Sokszor ezekkel a csomag követési számmal játszanak össze vissza, mivel így olcsóbban küldik a csomagot. Tehát ne ijedjen meg senki, ha nem találja ott. Free shipingnél fordul elő a leggyakrabban. De azért nem ár írni egy levelet, hogy nem találod a számot.

A pénzt mindig maximálisan vissza szokták fizetni, ha nem jó a termék, vagy nagy csalás, én például vettem 20.000 ft értékbe kb. egy laptopot és kiderült ,hogy valami kamu Aliexpress indított ellene eljárást is én meg persze vissza kaptam a pénzem csak annyi, hogy két hetet kellet várjak rá kb.

Elég sok mindent rendeltem, már szépen is jönnek a csomagok, csak a china post-os free shipping-gel az a baj, hogy nagyon sokat kell várni rá. A memóriakártyákról olvastam a fórumban ,hogy nagy kamuk mert nem annyi gb-os amennyit kiirnak stb.. Hát ez egy tévhit, csak utána kell nézni rendesen, most jött meg a memóriakártyám 32 gb-os 2000 ft-ért kb. kaptam hozzá olvasót és tartót. A lényeg, hogy tökéletesen működik és 32 gb-os a valóságban is.

A vámot itt tudjátok megnézni 45 euróig vám és áfa mentes 2014-ben:

http://vallalkozasinditasa.info/kulfoldrol-rendelt-termekek-utan-vam-es-adofizetes-2014/

Lehet a vámot kijátszani ,de nem nagyon érdemes mivel ők se hülyék a kis csomag azért jön meg hamarabb is mert azt nem nézik át nagyon ,de minél nagyobb a csomag annál jobban átkutatják vagy átvilágítják.

(#1009) blueMerle válasza daja28 (#1006) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Nyisd meg a rendelésed és ott klikk a pirossal bekeretezett szövegre

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Lite

(#1010) blueMerle válasza Dédé93 (#1008) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

hogy tökéletesen működik és 32 gb-os a valóságban is.

Aha, és ráírtál már 30GB-nyi adatot majd azt VISSZA is tudtad másolni, vagy csak megnézted windóz alól hogy mekkora? ;) Lesz még meglepi ha majd kellene a cucc róla :D

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Lite

(#1011) longwild


longwild
(senior tag)

Hogyan lehet egy eladót felnyomni a Ali üzemeltetőinél? Ha normál Dispute-ot nyitok, akkor az csak az eladó és köztem zajlik, de én szeretnék kapásból magasabb szinten nyomulni...

szoftver szakmabeli... MS, Brazos, Beverly250

(#1012) longwild válasza Dédé93 (#1008) üzenetére


longwild
(senior tag)

Teszteld le a h2testw nevű appal. Mi az eredmény?

szoftver szakmabeli... MS, Brazos, Beverly250

(#1013) blueMerle válasza longwild (#1011) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Tudtommal ilyenre nincs lehetőség, kizárólag a dispute rendelésnél.

Huawei P20 Lite

(#1014) dynamicrossh válasza longwild (#1011) üzenetére


dynamicrossh
(kvázi-tag)

Írhatsz nekik e-mailt is bár kétlem hogy túl sok mindent el tudnál érni vele. Ha sok embert átver akkor előbb utóbb úgy is törlik, ha meg csak neked van gondod vele akkor nem fogják.

(#1015) floryby92


floryby92
(újonc)

Valaki érti,hogy most mi is zajlik a csomagommal?
Köszi

(#1016) Deck válasza floryby92 (#1015) üzenetére


Deck
(PH! félisten)

Úton van

PSN ID: deck91_x

(#1017) daja28


daja28
(kvázi-tag)

Srácok ezt a nyomkövetési oldalt tegnap előtt találtam !!! Ki ír mindent részletesen , én 2 napja ezt használom !

http://answers.travelchinaguide.com/question/454344.htm

(#1018) daja28


daja28
(kvázi-tag)

Azért ez kicsit durvának tartom hogy május 27 óta csak ezt írja ki a nyomkövetési kód :

A másik ilyen meg Június 1 jén 02.52 kor volt PEK be azóta semmi arról se :/ Május 22 óta jön 2 csomagom egy eladótól . A többi amit tölle rendeltem normálisan megjött . Ez valahogy nem akar ide érni :D

[ Szerkesztve ]

(#1019) blueMerle válasza daja28 (#1017) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Tényleg jó :K

szerk: nyugi, nekem is május 25 óta áll a China Postos csomagom. :U Amint repülőre kerül 3-4 nap kérdése és Európában van.

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Lite

(#1020) daja28 válasza blueMerle (#1019) üzenetére


daja28
(kvázi-tag)

Lassan letelik az 50 nap :/ Remélem tényleg megkapom a 2 csomagot . Többit amit rendeltem tőle az 1 hét alatt itt volt , de ezek valahogy nem akarnak jönni :D

(#1021) Stardox


Stardox
(újonc)

Sziasztok!
Miért van az hogy valahol 80$, egy másik eladónál meg csak 6$ a DHL-es szállítás?
Lehet ilyen olcsó? 6$? Nincs benne valami furfangosság?

(#1022) Botigta válasza blueMerle (#1004) üzenetére


Botigta
(fanatikus tag)

Nagyon köszönöm! Te aztán nagyon ügyes vagy, hogy rátaláltál erre az elérhetőségre!

(#1023) depe95 válasza Stardox (#1021) üzenetére


depe95
(tag)

Termék típus/méret/ár a 3 legalapvetőbb. Aztán az eladótól is függ, sokat küld vele/egyáltalán nem küld vele, esetleg valamiféle szerződése van ami miatt olcsóbban tudja adni a dhl-es szállítást.

(#1024) Stardox


Stardox
(újonc)

A DHL hétvégén is szállít ki?

(#1025) WOT-H-A-C válasza Stardox (#1024) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

Nem sajnos.

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1026) herc234


herc234
(újonc)

Üdv,

Rég használom az Ali-t föképp az a jó benne hogy a kártyát használsz vásárlásként jön le a tranzakció
(nem fizetsz konvertálási költséget) illetve a visszautalásnál is csak törlik a tranzakciót.(sikertelen tranzakció ismét nem fizetsz érte semmit)
Viszont most belefutottam elég csúnyán egy szép történetbe.:
Rendeltem egy telefont (hát persze mi mást)
134$-ért amíg idáig elmozgott a csomag(kb másfél hónap) rájöttem hogy a
termékleírásból az adatok kb annyira igazak hogy ez egy telefon.
Vámon meg is fogták kérik be az adatokat.(Amivel nem is lenne gondom ha ez az lenne amit
rendeltem) Persze én igy nem akarom átvenni mert ilyenformán nem fizetek érte ennyit (sőt inkább át se venném) Tehát vámnak nem tudok mit benyújtani jelenleg mert vagy teljes visszafizetést kapok vagy
részelgeset vagy nem tudom de még több pénzt kifizetni eszem ágában sincsen.
Jelenleg vita van nyitva.Persze erre nincs választható opció ezért én a termék nem érkezett meg
vitát nyitottam amit visszadobott az eladó hogy várjak még.Aztán persze kiterjesztettem a vitát.
Amire a managment team nyitott egy Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond-ot
erre jelenleg van 4 napom. Már nyomtam rá egy "respond"-ot amiben leírtam a kamu dolgokat és
megerősítettem egy youtube videóval. Viszont továbbra is 4 nap van és a respond továbbra is aktív.
Mi lesz ha lejár az idő?

(#1027) Botigta válasza blueMerle (#1004) üzenetére


Botigta
(fanatikus tag)

Nahát ezt válaszolta nekem a buyerpayment@aliexpress.com:

Thank you for contacting AliExpress.
I understand that you have issue on Order 60063721588014 which is in dispute status at present.
Please be noted that AliExpress has updated the Customer Service System. At present we are able to provide a 24*7 full time online chatting service, so that you will get an instant help from us at any time.

In the meanwhile, email service (except payment & refund issue) will be unavailable. Please be advised to directly contact our online chatting service by visiting: http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm

Ha jól értem, nesze semmi fogd meg jól...

(#1028) blueMerle válasza Botigta (#1027) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Nekem mindig valaszolnak. Most nyomjak screenshotokat? :) Bar ez teged nem vigasztal. Nem tudom miert pattintottak le.

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Lite

(#1029) raffaelo666


raffaelo666
(újonc)

06/05/14 05:00Order dispatched
07/05/14 05:30 Order departed on flight from origin
08/05/14 14:00Order in transit
28/05/14 18:55Local mail tracking
és még nem jött meg, aggódnom kéne? :)

(#1030) blueMerle válasza raffaelo666 (#1029) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Minden rendben van. Miért kellene aggódnod, nem értem? Nekem ma érkezett meg egy május 13.-án feladott csomag. Nem viccből van odaírva hogy 7-60 days :)

Huawei P20 Lite

(#1031) Botigta válasza blueMerle (#1028) üzenetére


Botigta
(fanatikus tag)

Hát végül is nekem is válaszoltak...
Azt írta Michael, hogy ha nem payment vagy refund issues, akkor forduljak a robotkurvájukhoz, Évikéhez.
Megírtam neki, hogy ez pont refund probléma, úgyhogy igazán segíthetne
Kíváncsi vagyok, mit reagál

(#1032) raffaelo666 válasza blueMerle (#1030) üzenetére


raffaelo666
(újonc)

akkor megnyugodtam! :)Azt hittem vmi probléma van ,mert a posta.hu nem látom!

(#1033) herc234 válasza Botigta (#1027) üzenetére


herc234
(újonc)

Üdv,
Igaz van livechat de lényegében azok sem szoktak semmit segíteni azon felül hogy "megértik
a helyzetet és nagyon sajnálják"
Kezdem úgy érezni hogy vagy lerendezem én is az eladóval vagy cseszhetem.

(#1034) szili.tamas1 válasza herc234 (#1033) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

Erdekes modon nekem sikerult refundoltatni egy kikuldott de at nem vett telefont a live chaten. Este beszeltem valakivel, masnap jott az email hogy refund lesz.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1035) herc234 válasza szili.tamas1 (#1034) üzenetére


herc234
(újonc)

Nekem folyamatosan ugyanazt szajkózzák

(#1036) Botigta válasza herc234 (#1035) üzenetére


Botigta
(fanatikus tag)

Mivel az egy robot, előre felprogramozott válaszokkal...

(#1037) axeran


axeran
(újonc)

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni abban, hogy most nagyon olcsón rendeltem táskákat (mindet egy eladótól).
És az a gyanús, hogy ha egy adott termékből többet rendelnék, mint 2 , akkor kb 100 dollár lenne szállítási költség. De ha külön termékeiből rendelem meg, akkor nem számol szállítási költséget, hiába 8-9 darabról van szó. Ez lehetséges?

Illetve nem értem, hogy a megrendelésem kétszer is szerepel nálam a megrendeléseim között egyszer úgy, hogy:Your Payment is Being Verified , ami világos, és egyszer úgy, hogy:Awaiting Payment - Pay now

mindkettő más megrendelési számon fut, ez így micsoda?

Előre is köszi!!!!

(#1038) szili.tamas1 válasza Botigta (#1036) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

No igen de el lehet jutni live ferdeszemuhoz is.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1039) longwild


longwild
(senior tag)

Tudtok jo webcamerat ajánlani? Esetleg eladót vagy kerülendő termeket?

szoftver szakmabeli... MS, Brazos, Beverly250

(#1040) szili.tamas1 válasza longwild (#1039) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

Ilyen piszlicsare dolgokon szvsz nem eri meg annyit sporolni (parszaz forint) hogy a csikszemuektol hozasd. Inkabb vedd itthon. Az atlag 1,3 megapikszelt azok is hozzak (kasasan szep az elet) es nemkell bajlodni a garanciaval.
Mondjuk legyen itthon 2000 ft, kintrol meg behozatod 1500ert, plusz izgulsz 1-2honapot hogy atb@sztak-e vagy sem. De te tudod.

[ Szerkesztve ]

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1041) longwild válasza szili.tamas1 (#1040) üzenetére


longwild
(senior tag)

Egyetertek, mig az olcso fajtát nezzuk. Azonban ez igaz lenne a HD webcamokra is?

szoftver szakmabeli... MS, Brazos, Beverly250

(#1042) blueMerle válasza longwild (#1041) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Hátő...mondjuk ha minőségibb kínai kamerát akarsz venni annak nagyon alaposan olvasgass utána (konkrét modell) mert ugye a kis kínai barátunk ráhazudja a 4K felbontást is, aztán ott ficeg a CIF érzékelős lapka... :U :)

Huawei P20 Lite

(#1043) szili.tamas1 válasza blueMerle (#1042) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

Szenzor fuggo az egesz. A "stock" 1,3mp kamcsira is ra lehet hazudni a full hdt. Ha meg megsem azt kapod akkor szivas. 2k hogy visszakuldod, lejatszod hogy szar, szoval....

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1044) Botigta válasza szili.tamas1 (#1038) üzenetére


Botigta
(fanatikus tag)

Hogyan is? Segítesz? Nekem még eddig nem sikerült...
Köszi

(#1045) depe95 válasza Botigta (#1044) üzenetére


depe95
(tag)

Végigkattintgatsz minden témát, amíg nem látod a live chat lehetőségét és ott veszed fel a kapcsolatot velük.

(#1046) Botigta válasza depe95 (#1045) üzenetére


Botigta
(fanatikus tag)

Ok, majd újra megpróbálom, de úgy rémlik, hogy ott EVA szokott érkezni...

(#1047) daja28


daja28
(kvázi-tag)

Szerinted mért állhat 1 hónapja PEK be a 2 csomagom ? :/ Remélem azért megfogom kapni mert már 1 hónapja rendeltem :(

(#1048) blueMerle válasza daja28 (#1047) üzenetére


blueMerle
(PH! kedvence)

Mondjuk 1 hónap valóban sok idő (arra hogy egy helyben áll), erre már nem merném a nyakamat tenni hogy minden rendben van.

Huawei P20 Lite

(#1049) daja28


daja28
(kvázi-tag)

Itt van mind a 2 nyomkövetési kód , amit rendeltem . És nem 1 x rendeltem már az eladótól . Mindegyik megjött volt ami 1 hét alatt , volt ami 2 hét . De ez a 2 meg vagy nem jön vagy én nem tudom . :/ :(

Az egyik azt írja hogy 06.01 én volt PEKbe de azóta arról sincsen semmi hír , a másik meg azt írja hogy :

Departure from outward office of exchange Beijing HU Tue, 27 May 2014 09:23:00 GMT

És ennyi :/ És eddig minden termék amit rendeltem tőle megjött normálisan semmi baj nem volt vele . :(

Most írtam az eladónak hogy ha nem csinál semmit még letelik a 14 nap mert annyi van hátra akkor nyitok egy vitát és nem adok pozitív jelzést . Kíváncsi vagyok mit fog írni , mert már 1 x azt írta hogy :

Nyugodjak meg , 20-50 nap a szállítási idő , meg elküldte nekem amit kiadott a nyomkövetési kód ... azt ennyi . :(

(#1050) lm83 válasza daja28 (#1049) üzenetére


lm83
(senior tag)

Itt nézd:
[link]

Ma délután a legfrissebb

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.