Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashy

    veterán

    válasz Mtbsrác #28385 üzenetére

    nézd meg az eladó termékeit, esetleg pár termék véleményeit, nem tűntek-e el termékek, nem kezdtek-e el szaporodni a negatív értékelések. ha igen, akkor az átverés gyanús, ilyenkor az ali nem is vár hanem visszautalja a pénzt, néha az eladós vita fázis ki is marad. ha nincsenek gyanús jelek (az utolsó pillanatban "feladás" kicsit az), akkor először üzenet neki, várj elég sokat, hogy ne rajtad múljon, aztán mehet a reklamáció.
    még valami: ha jól emlékszem a weboldalra, ez a shipment cancelled ez nem az order státusza hanem a nyomkövetésé (a csomagküldő szolgáltatás szöveges visszajelzése, ez nem automatikusan a megrendelés megszakítása), megrendelte a nyomkövető számot, aztán nem adta fel. ha a rendelés továbbra is fut, akkor LEHET, hogy arra játszik, hogy nem figyelsz, végigvárod a 60 napot, elfeledkezel róla, aztán túl késő lesz. esetleg ha a végén rákérdezel, húzza az időt a +15 nap lejártáig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák