- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- Synology NAS
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabo91
aktív tag
válasz gabo91 #27746 üzenetére
milyen üzletpolitika ez?
jan: 07: megrendelem, kifizetem.
jan 8: feladja (állítólag) csomag felvételre vár 10 napig... nagynehezen válaszol, hogy "elveszett" majd
jan 21: 14. napon visszavonja a szállítást, új csomag sehol.
jan 23: válaszol.... sorry, nincs termék, de ne aggódjak, ma megrendeli... 4-5 munkanap szerinte és megérkezikKínai új évre visszább írta V/
"Úgy számoljatok hogy január 27-e előtt érkezzenek be a megrendelések, mert január 28 és február 11 közt az "élet meg fog állni"."
28-i héten még szállítanak (csak új megrendelést nem dolgoznak fel)? náptár szerint csak 4--i hét az ünnep.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gabo91 #27752 üzenetére
Akkor rendelj 28-án, azt 29-én továbbítják az eladó felé. Neki is van 1-7 nap feladási idő és majd azután kezdődik a szállítás.
Az esetek 90%-ba nem fogják elküldeni, ha még is megteszi akkor meg a logisztikai raktárban dekkolhat.
Tettem egy javaslatot hogy a küldemény semmiképp ne essen bele az ünnepi szünetbe.
Van olyan aki végig dolgozik, Hong Kong-ban rövidebb a szünet.
A sok miért nem reagál az eladó, miért nem küldik el, miért nem mozdul a nyomkövetési szám hozzászólások elkerülése lett volna a célom.
Az eddigi tapasztalatok alapján gondoltam a javaslatomat, vagy figyelembe veszed vagy nem és elkezdesz kalkulálgatni hogy szerinted hogy jobb. Te is tehetsz javaslatot.[ Szerkesztve ]
-
tknof1871
őstag
Üdv! A kártyám adatait megadtam. Nem használok alipay-t. A régi kártyát hogyan tudom törölni? Még ott van amikor vásárolok és ott vagyok az oldalon amikor fizetek.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Topikgazda
válasz tknof1871 #27754 üzenetére
Mindig az AliPay-el fizetsz, így bizony azt használod, az a fizetési kliens.
A törlés pedig ahogy az Összefoglalóban is írva van, 10. Gyakran ismételt kérdések a rád vonatkozó rész:
2. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVE -
gabo91
aktív tag
Köszönöm az információt.
Kérdésként tettem, fel nem kérdőre vonás/okoskodásként.kb mint nálunk két ünnep közt... nagy csodát nem lehet várni
Saját konkrét esetem kapcsán próbálok infót szerezi, megoldást taláni.4-5 munkanap szerinte mire megkapja (hét kilőve) --> jövőhéten ha meg is kapja, ünnep miatt húzódik, az idő ketyeg. fabruár 10-én 29napom marad a 60ból.
Arra akarok megoldást, hogy érjen ide márciusig. Nem akarok lehetetlent, január 7-én rendeltem... azóta szuttyogás megy. Elmegy 1 hónap úgy hogy még el sem indult a csomag. -->>> ez a bajom
két héttel ezelőtt is kitalálhatta volna, hogy nincs neki, és refund
Ha megrendelem ma máshonnét is (bukom ismét az árát) feladja, se biztos hogy kiér Kínából az ünnepek előtt. Ha nem ér ki, akkor ahogy írtad--> raktárban dekkol ünnepek végéig.Van javaslatod?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gabo91 #27756 üzenetére
A szállítási védelem a feladástól indul, nem a vásárlástól. Ebben az ünnepi időszakban az AliExpress egyébként mindenre rádob 10-12 napot pluszba. Ami 27-éig ki lesz fizetve az még el tudja hagyni az országot, 95% az esély, azért nem 100 %, mert mindig jöhet közbe valami az eladónál.
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz gabo91 #27752 üzenetére
"milyen üzletpolitika ez?"
Kínai.
Nekem is évekig tartott amíg felfogtam hogy a kínai felfogás mennyire különbözik az európaitól. Sokat segített hogy néhány beköltözött a házunkba és személyesen tapasztaltam meg a viselkedésüket...
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
gabo91
aktív tag
Fizetés már rég megtörtént (jan 7) feladás is már volt ("elveszett" állítólag) a számláló számol, most vagyunk 45napnál.
Értem amit írtál, ha 27-ig kivan fizetve akkor még el tudja hagyni az országot (ha másnap feladja kb) itt amikor kérdéses hogy mikor lesz egyálltalán mit feladni....---> esélytelen kb.
Az hogy elveszett/nem adta fel/ trükközött, emiatt most újrainduljon a számláló....---> ez megint inkorrekt dolog.pénz benne áll, idő telik... mi védi akkor a vásárlót? ez így vicc, hogy ilyenkor sem lehet elálni a vásárlástól.
Futottam már bele olyanba 1-2x hogy írt az eladó másnap, hogy elfogyott a termék, néhány hét a beszerzés, megvárom vagy refund. ---> korrekt eljárás. de ez itt nem az
#27758) Ixion77: Azért fura a dolog, mert ilyenkor nem számít. viszont az 5csillagot elvárja. Ha leértékeled háborog. Őszintén mit vár ő is tőlem? (5 csillagot kommunikációra?)
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Lenne 2 kérdésem.
1. Nézik azt valahol , pl : Posta vagy ilyenek, hogy én mennyi csomagot rendelek? Mindegyik magán célra jön, ha össze adok mindent, hogy már idén mennyit rendeltem, akkor kb az 40-50 csomag ( Postát már rendszeres látogató ) . Ebbe van telóhoz, órához , kerékpárhoz , meg ilyenek , tehát ezekhez kiegészítők. Tehát nem lesz ebből bajom úgymond?
2. Rendelnék 20 db cuccot , 16 db eladó-tól . Összesen annyi lenne, amennyi a képen látható. Ugye ez 22 euró fölött van, de gondolom csak akkor lenne baj, ha egy eladó küldene 22 euró fölöttit ( A legnagyobb ami egy eladótól jön, az 18 euro .
Íme : [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zeus_2k14 #27761 üzenetére
1. Nem tartják nyilván, nincs is rá jogosultságuk, az már egy másik ország lenne.
2. Az nem változott, hogy egy csomagban, küldeményben lévő dolgok összértéke számít. Ez 16 különböző küldemény lesz, változó értékben.Nincs komolyabb jelentősége, de ha kérnek banki fizetési igazolást és ha ~ 25 $-nál nagyobb a banki elszámoláson az érték, akkor egy kicsit bonyolult megmagyarázni, hogy az az 5$-os tétel amire kérték az igazolásokat az csak benne van a végösszegben. Én felezném a fizetést.
Ha magyar vagy akkor ne €-ban, hanem $-ban fizess, az € ott célszerű, ahol eleve az a bankkártya devizája, máshol maradjon az AliExpress alap elszámolása a $.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mivel a az AliExpress csak "kitalálja" a $ és € keresztárfolyamot, az mindig magasabb mint a bankod elszámolási módszerével átszámolt összeg.
Vegyél meg két azonos értékű dolgot közvetlen egymás után $-ban és €-ban és látni fogod a különbséget.110 $ az ára,
ha MC kártyád van akkor ez mai elszámolással majd 97,03 € lesz és az OTP levon érte a 321,37 Ft-os árfolyamon 31182,53 Ft-ot
Ha Visa kártyád van akkor ők 97,05 €-val számolnak, 31188,96 Ft. Ez is olcsóbb mint az €-ra állított AliExpress
Ha te €-ra állítod az AliExpressen, akkor az ára 98,22 € lesz, ez megy az OTP felé és ők levonnak tőled 31564,96 Ft-ot. -
dragonfx
veterán
ez nekem lefagy.nem jön be semmi.
ok nem rendeltem névtelen okosorát epdig olyna igéző volt a 7 dolláros ár.
a yanwen economic air mail infoit nem veszi be se a 17track se a track.it.
ötlet?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
Topikgazda
válasz dragonfx #27768 üzenetére
Ha Chrome akkor az a gond. Felugró ablak és a harmadik feles sütik elfogadásra van beállítva és a reklámblokkolón is átengedve nálam a nyomkövetési oldalak, néha látok jó ajánlatot.
Ha a számhoz tartozik valami nyomkövetési infó akkor kiírja, ha olyan hogy nem jegyzik sehol sem akkor nem találja.
Pl ezt a számot a 17track nem látja, a Trackitonline meg igen. ID18024813113162CN[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Ez vajon megakadt, mert 7.-től már 2 hét eltelt és nem mozdul.?[link] Minden oldal ugyan azt mutatja.
Január 2.-án rendeltem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27773 üzenetére
Március 2-ig ide fog érni. Nekem ilyen RP kezdetű 15-45 nap közt érkezett meg. Hiába nézed hogy mi van vele, semmit sem tudsz csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
Értem én, csak két termék jön egy csomagban, és mind a kettő nyomkövetése, "Available".
Meg RP-s és gondoltam ajánlott.
Tudom, hogy semmit nem tudok csinálni, de az ilyen már azért meg szokott mozdulni.Ez is még Kínában van papíron, közben már tegnap felragasztottam a telefonra. [link]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27775 üzenetére
Az UN-el kezdődő kamu nyomkövetési számnak tekinthető, nem igazi nemzetközi postai nyomkövetési szám, legfeljebb - ahogy látod - csak az országon belül vezetik. Semmit nem írtál alá az átvételnél, az ajánlottaknál könyvelik a kézbesítést.
Az ajánlott az nem lesz gyorsabb, az elsőbbségi (priority) az jön gyorsan[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27777 üzenetére
De U-val kezdődik és én arról írtam. amire azt írtad hogy még Kínában van., ezt linkelted
Ezt nem kellett aláírnod.
Az RP-re meg azt írtam hogy mennyi idő alatt ér ide, és az követhető, az hogy most nem látsz semmit az még nem jelenti azt, hogy március 2-ig nem fog megérkezni.
[ Szerkesztve ]
-
AnNa997
tag
Hali... még mindig semmi. És már nem is válaszol,pedig egy nap múlva lejár a protection... Nagyon mérges vagyok. Egyszerűen nem értem,hogy hol lehetnek már a csomagok. Mind nem tűnhetett el...
-
nightzone
aktív tag
Sziasztok! A mai napon frissült az ali app, és nekem olyan gondom lett hogy pont ma van 1 hónapja hogy minden nap bejelenetkeztem, erre ugye adnának 400 vagy mennyi coint, de így nem kaptam meg. Szerintetek hova kelle írjak ez végett hogy megkapjam az igért coinokat?
-
pulutodurumo
őstag
-
nightzone
aktív tag
válasz pulutodurumo #27783 üzenetére
Ja, akkor ok, köszi a korrekciót (bár jó lett volna).
-
bl4ze
veterán
Sziasztok,
PostNL registered küldemény :
10-01-2019 03:27 The Item is at the shippers warehouse HUNGARY14 napja ez a státusz, írtam az eladónak : semmi válasz.
Szerintetek ez normális?
Egyáltalán fel lett ez adva, vagy "csak" kikérte a tracking numbert ?.:. bl4ze .:.
-
pulutodurumo
őstag
Rá se ránts! Úton volt egy vackom. Az 56. napon nyomtam a gombot, hogy kérjek hosszabbítást. Semmi. 58. napon üzenet, hogy akkor mégis mi legyen? Semmi. 60 után dispute indult, még nem reagált. Közben megjött, le fogom zárni a vitát. Simán hagyhatnám végigmenni, lenne ingyen cuccom. Ha ennyire nem kell neki a pénzem...
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Doky1988
senior tag
Hali!
Ha a rendelt csomagom ma 01:01 perckor meg nemetben volt az holnap mar nemfog ideerni ugye? 26-a a hatarido de az szombat!
17track szerint:
Neuenstein, The parcel has left the parcel center.
DokY | www.zsolti.hu
-
Topikgazda
válasz Doky1988 #27789 üzenetére
Várható érkezési idő van, de ha a szállítási védelem jár le 26-án akkor vagy kérsz pár napot rá, vagy nem foglalkozol vele mert február 10-ig indíthatsz dispute-t a meg nem érkezésre.
De a következő megálló Alsónémedi lesz ma vagy holnap és hétfőn megkaphatod, legrosszabb esetben kedden.[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
Sziasztok!
Ha a csomag 2019-01-17 11:00Asendia SCL Németország, kiszállt tranzit országban mutatja és a megrendelésed lezárul: 2 nap 7 óra 29 perc vagyis Hétfőn mitévő legyek?
Megrendelési idő és dátum: 2018. november 23-án
Már leveleztem az eladóval.[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!